Centraal mannenhaat-topic
zaterdag 2 december 2017 om 18:51
Ik haat geen mensen die ik persoonlijk ken. Ik haat alle mensen (en nee, dat gaat me niet te ver), die mensen, kinderen en dieren pijn doen. En ik heb een pesthekel aan onverschillige mensen. Immers, 'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen. En dat geldt ook voor kinderen.
zaterdag 2 december 2017 om 19:04
zaterdag 2 december 2017 om 19:04
Nee natuurlijk niet!
zaterdag 2 december 2017 om 19:06
Meer heb je daar niet op te zeggen dan? De bedoeling op een forum is namelijk dat bepaalde theses besproken worden. Dus er wordt op gereageerd. Men is het eens, of men is het niet eens. En dan schrijft men erbij waarom.
Een forum is niet alleen maar om te spuien.
zaterdag 2 december 2017 om 19:09
Een vrouwenreservaat nog welHuLang schreef: ↑02-12-2017 18:38Meestal wordt er ook niet tegen een man gesproken maar over. Het is hier tot nader order nog altijd een vrouwenreservaat he, waarin vrouwen tot de doelgroep behoren, oververtegenwoordigd zijn en een beschermde status genietend tov mannen. Wanneer een hier aanwezige man zich kan en mag verdedigen heb ik er geen enkel probleem mee als die wordt afgefakkeld, maar iemand die hier, zelfs buiten eigen medeweten om, met de grond wordt gelijk gemaakt... dat vind ik niet zo netjes.
Ik vind het ook niet zo netjes wat er allemaal over vrouwen wordt gezegd online. Helaas, als je dat aankaart wordt je vierkant uitgelachen als er al niet gewenst wordt dat je verkracht wordt of gezegd dat je een pik in je moet hebben.
Als je ermee zit dat mensen (want waarom heb je het niet over de vrouwelijke 'antagonisten' van de topics die hier ook regelmatig aangevallen worden?) besproken worden zonder hun medeweten, dan zijn dit soort fora helaas niet erg fijn om te lezen. Hetzelfde geldt dan ook weer voor voetbalwebsites of youtube bv, waar spelers ook zonder hun medeweten beledigd worden, en dat gaat dan niet om anonieme mensen maar om mensen die iedereen kent.
zaterdag 2 december 2017 om 19:14
Niks moet.
zaterdag 2 december 2017 om 19:22
Waar staat dat?
zaterdag 2 december 2017 om 19:32
zaterdag 2 december 2017 om 19:35
Ik vind 'em niet eens op het randje. Ga je frustratie ergens anders uiten, ja!strikjemetstippels schreef: ↑02-12-2017 19:32Jaaaaa!
Ik haat het dat Amand Amant is geworden. Een specifieke mannen haat dus, maar dat mag neem ik aan ook.
zaterdag 2 december 2017 om 19:40
Zwak Amant, zwak. Maarja, van een man kun je natuurlijk niet teveel verwachten.Amant schreef: ↑02-12-2017 19:32Oh fuck. Ik besef me nèt dat dit topic zinloos is omdat de echte mannenhaatsters hier niet gaan reageren wegens het geslacht van de TO. Ik weet dat ik hierbij tegen narcisme aanschuur met de veronderstelling dat iedereen weet dat ik een man ben.
Dit topic mag gesloten worden.
kia wijzigde dit bericht op 02-12-2017 19:48
7.64% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 2 december 2017 om 19:41
Girllll, echt. Wat kan jij toch miepen en brommen.Amant schreef: ↑02-12-2017 19:32Oh fuck. Ik besef me nèt dat dit topic zinloos is omdat de echte mannenhaatsters hier niet gaan reageren wegens het geslacht van de TO. Ik weet dat ik hierbij tegen narcisme aanschuur met de veronderstelling dat iedereen weet dat ik een man ben.
Dit topic mag gesloten worden.