Cockteasers

27-06-2019 20:01 62 berichten
De cockteaser, ik neem aan dat we allemaal bekend zijn met deze term en wie weet heb jij je er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt. Het zijn de dames die wellustig en wulps in luchtige kledij al knipogend langs een man lopen te heupwiegen en valse beloftes doen met hun lichaamstaal.
Nu vraag ik me af of er ook mannelijke teasers zijn, hoe we die dan noemen en of daar ervaringen van zijn onder de forummers.
Dus heb jij ervaring met een, laten we zeggen een mannelijke collega, die steeds naar je knipoogt, lonkt of ondeugende oogjes met je maakt en stiekem met je gaat voetje vrijen tijdens een vergadering maar bij het sluiten van de dag je bot en ijskoud gedag zegt.

:lips:
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 21:39
0.29% gewijzigd
Henk-en-Roelie schreef:
27-06-2019 21:39
Nee, dat is sadisme en misbruik. Het ene moment ben je hot ( om de verveling door te komen ) en de andere keer you're not ( als het werk erop zit )
Ligt toch echt aan jezelf als je door oppervlakkig aandachtszoekerij zo de kluts kwijt raakt. Ik zou er nogmaals niks mee kunnen. Ik zou het ofwel storend, ofwel lachwekkend vinden. Waarom ben jij daar wél gevoelig voor kun je jezelf beter afvragen.
Zie je wel dat vroeger alles beter was. In mijn tijd heette dat een allumeuse.

Aan sommige mannen moet je gewoon vriendelijk de weg naar de Gamma vragen en ze denken al dat je hun baby's wil baren.
Murrmurr schreef:
27-06-2019 20:24
Als ze verkracht of aangerand worden bedoel je?

Het is teringheet hier, hoop maar dat ik vandaag geen valse beloften hebt gedaan met mijn luchtige outfit en lichaamstaal...
Nou inderdaad. Het is warm, moet ik een broek aan omdat ik anders niet vriendelijk kan lachen naar iemand? Mannen verwarren vriendelijkheid nogal eens met geflirt...
Alle reacties Link kopieren
Voetje vrijen is toch wel erg duidelijk. Maar subtieler flirten zal best veel voorkomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Attraverso schreef:
28-06-2019 07:13
Zie je wel dat vroeger alles beter was. In mijn tijd heette dat een allumeuse.

Allumeuse is toch onze lichtekooi? Die doet wel meer dan teasen...
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
lolapaloeza schreef:
27-06-2019 20:08
Impotent gedrag heet dat bij ons, veel seksuele toespelingen maar nooit actie.
Dat is waar. Hoe meer gepraat, hoe minder je kan verwachten als het erop aankomt. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En ik ben het idd eens dat veel mannen snel geneigd zijn veel te veel te zoeken achter een beetje vriendelijk doen. En nee, dat doen we niet speciaal om jou blij te maken, maar gewoon omdat een vriendelijk gezicht niks kost en je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn.

Ik zou als ik jou was de dame die met jou gaat voetje vrijen voortaan mededelen dat ze haar stelten bij zich moet houden. Is het probleem ook opgelost.
Dat sommige mensen hele dagen in hun hoofd alleen maar met seks bezig zijn....begrijp dat niet.
Henk-en-Roelie schreef:
27-06-2019 21:35
Dat is dan weer het andere uiterste, een gewoon vriendelijk gedag is toch niet teveel gevraagd na een hele dag uitdagend te hebben gedragen op de werkvloer?
Een hele dag nog wel...

Werkt ze ook wel een beetje?
Of komt ze daar niet voor?

Ga gewoon je eigen ding doen ipv je met die doos bezig te houden.
Oh ja, bij mijn vorige baan liepen mannelijke collega’s regelmatig heupwiegend en knipogend langs. En dan de hele dag voetje vrijen met mijn directe collega. Het was een wonder dat ik mijn werk nog afkreeg, al moest er regelmatig met zo’n wulpse man worden overgewerkt.. zo jammer dat ik daar weg ben...

(En waarom staat dit onder relaties en niet onder seks?)
Seriously?
Henk-en-Roelie schreef:
27-06-2019 21:39
Nee, dat is sadisme en misbruik. Het ene moment ben je hot ( om de verveling door te komen ) en de andere keer you're not ( als het werk erop zit )
Beetje érg zware termen, vind je zelf ook niet?
Jeetje.
Sneu allemaal hoor.
diyer schreef:
28-06-2019 01:57
Ligt toch echt aan jezelf als je door oppervlakkig aandachtszoekerij zo de kluts kwijt raakt. Ik zou er nogmaals niks mee kunnen. Ik zou het ofwel storend, ofwel lachwekkend vinden. Waarom ben jij daar wél gevoelig voor kun je jezelf beter afvragen.
Dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven