Cockteasers
donderdag 27 juni 2019 om 20:01
De cockteaser, ik neem aan dat we allemaal bekend zijn met deze term en wie weet heb jij je er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt. Het zijn de dames die wellustig en wulps in luchtige kledij al knipogend langs een man lopen te heupwiegen en valse beloftes doen met hun lichaamstaal.
Nu vraag ik me af of er ook mannelijke teasers zijn, hoe we die dan noemen en of daar ervaringen van zijn onder de forummers.
Dus heb jij ervaring met een, laten we zeggen een mannelijke collega, die steeds naar je knipoogt, lonkt of ondeugende oogjes met je maakt en stiekem met je gaat voetje vrijen tijdens een vergadering maar bij het sluiten van de dag je bot en ijskoud gedag zegt.
Nu vraag ik me af of er ook mannelijke teasers zijn, hoe we die dan noemen en of daar ervaringen van zijn onder de forummers.
Dus heb jij ervaring met een, laten we zeggen een mannelijke collega, die steeds naar je knipoogt, lonkt of ondeugende oogjes met je maakt en stiekem met je gaat voetje vrijen tijdens een vergadering maar bij het sluiten van de dag je bot en ijskoud gedag zegt.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 27-06-2019 21:39
0.29% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 20:12
En nog een keer nee....
donderdag 27 juni 2019 om 20:15
lolapaloeza schreef: ↑27-06-2019 20:08Impotent gedrag heet dat bij ons, veel seksuele toespelingen maar nooit actie.
donderdag 27 juni 2019 om 20:18
by the way, je bent geen cockteaser. Je bent een vrouw met aandachtstekort als je je zo gedraagt. Als je daar als man een harde plasser van krijgt, is toch echt jouw probleem als man zijnde.
Mij laten zulke kerels me koud (zolang ze van me afblijven). Ik heb niks met aandachtsgeile mensen m/v. Of ze nu staan te wapperen met hun spierballen of iets te diep voorover buigen. Ik vind het eerder sneu gedrag en absoluut niet opwindend.
Mij laten zulke kerels me koud (zolang ze van me afblijven). Ik heb niks met aandachtsgeile mensen m/v. Of ze nu staan te wapperen met hun spierballen of iets te diep voorover buigen. Ik vind het eerder sneu gedrag en absoluut niet opwindend.
donderdag 27 juni 2019 om 20:24
donderdag 27 juni 2019 om 20:35
Dit dus.
Maar weet je, als je er last van hebt kan je ook gewoon de andere kant op kijken he....
donderdag 27 juni 2019 om 20:35
donderdag 27 juni 2019 om 20:37
Mannetjes die dit soort dingen roepen, alsof ze recht hebben op seks, en dan vervolgens neerkijken op vrouwen die een sluier dragen omdat moslimmannen zich anders zogenaamd niet in kunnen houden.
donderdag 27 juni 2019 om 20:50
Voetje vrijen tijdens een vergadering?!Henk-en-Roelie schreef: ↑27-06-2019 20:01Dus heb jij ervaring met een, laten we zeggen een mannelijke collega, die steeds naar je knipoogt, lonkt of ondeugende oogjes met je maakt en stiekem met je gaat voetje vrijen tijdens een vergadering maar bij het sluiten van de dag je bot en ijskoud gedag zegt.
*Zoekt de kots-smiley en kan 'm niet vinden.*
Ik roep wel eens SORRY tijdens een vergadering, als ik denk dat ik tegen iemands been stoot. Gelukkig blijkt het altijd een tafelpoot te zijn. (Van een designtafel, waarvan de poten niet aan vier hoeken zitten, maar op ondefinieerbare plekken.)