contact met oude scharrel?
vrijdag 27 mei 2011 om 00:01
Hoi viva'ers
Een tijdje terug ben ik opnieuw in contact gekomen met een oude scharrel.
we kwamen tot de conclusie dat we maar weer eens iets zouden moeten afspreken, dat leek ons allebei erg leuk.
Hij ging me nog laten weten wanneer dit mogelijk was voor hem ivm werk.
Nu zijn we een tijdje verder en hij zoekt dagelijks contact met me, en we hebben het wel over het afspraak je, maar er komt maar geen datum.
Heb al een paar keer gevraagt of hij zijn rooster al had gecheckt, of hints laten vallen, maar begin er een beetje moe van te worden.
what to do?
het afpsraakje maar uit mjn hoofd zetten?
Een tijdje terug ben ik opnieuw in contact gekomen met een oude scharrel.
we kwamen tot de conclusie dat we maar weer eens iets zouden moeten afspreken, dat leek ons allebei erg leuk.
Hij ging me nog laten weten wanneer dit mogelijk was voor hem ivm werk.
Nu zijn we een tijdje verder en hij zoekt dagelijks contact met me, en we hebben het wel over het afspraak je, maar er komt maar geen datum.
Heb al een paar keer gevraagt of hij zijn rooster al had gecheckt, of hints laten vallen, maar begin er een beetje moe van te worden.
what to do?
het afpsraakje maar uit mjn hoofd zetten?
vrijdag 27 mei 2011 om 00:11
vrijdag 27 mei 2011 om 00:52
Is nu een relatie dan de bedoeling?
Want als het gaat om scharrelen vind ik het vrij normaal dat dat uitgesteld kan worden als één van beiden het druk heeft. Voor een scharrel ga je geen afspraken afzeggen meestal.
Als het echt daten wordt vind ik dat je wel wat meer je best mag doen om tijd te maken.
Want als het gaat om scharrelen vind ik het vrij normaal dat dat uitgesteld kan worden als één van beiden het druk heeft. Voor een scharrel ga je geen afspraken afzeggen meestal.
Als het echt daten wordt vind ik dat je wel wat meer je best mag doen om tijd te maken.
vrijdag 27 mei 2011 om 01:09
Eens als hij echt zou willen, zou hij wel tijd voor je maken...
Ik ben bang dat hij het leuk vind als het een keer uitkomt, maar het niet als prioriteit stelt, vandaar geen haast maakt. Je moet voor je zelf uitmaken of je hierop wil wachten of dat je hem los gaat laten. Waarom zet je hem niet gewoon voor het blok met een directe vraag: kan je aankomende zaterdag? En als hij niet kan maar ook geen alternatief aangeeft, weet je ook voldoende....
En scharrelen is inderdaad anders, daarom is heet het scharrelen .
Ik ben bang dat hij het leuk vind als het een keer uitkomt, maar het niet als prioriteit stelt, vandaar geen haast maakt. Je moet voor je zelf uitmaken of je hierop wil wachten of dat je hem los gaat laten. Waarom zet je hem niet gewoon voor het blok met een directe vraag: kan je aankomende zaterdag? En als hij niet kan maar ook geen alternatief aangeeft, weet je ook voldoende....
En scharrelen is inderdaad anders, daarom is heet het scharrelen .
vrijdag 27 mei 2011 om 09:25
Helemaal mee eens Annemarie! Als een man je echt leuk vindt dan maakt hij graag tijd voor je vrij. Ik denk idd dat je niet zo hoog op het prio lijstje staat. Misschien verveelt hij zich en wil gewoon wat tijdverdrijf, hoe lullig het ook klinkt. Je moet uiteraard zelf beslissen wat je hiermee gaat doen. Vind je hem stiekem wel een beetje leuker dan gewoon leuk? Afkappen, het gevoel is in dat geval niet wederzijds. Wil je gewoon blijven scharrelen? Laat niets meer horen, hij moet tenslotte achter jouw kont aan lopen en jij niet achter de zijne, dan komt het heus wel. Zo niet, lekker laten gaan en... Next!
Okkie
Okkie
vrijdag 27 mei 2011 om 09:33
meestal ziet een scharrel je niet zitten als 'potentieel relatie materiaal' dat is tenminste mijn visie en gedachtengang. Ik zou dat zelf ook niet willen met een (voormalig) scharrel..
Ik zou niet op een relatie rekenen (helemaal gelet op zijn reactie). Als je wil scharrelen met hem moet jij hem achter jou aan laten rennen.
"he's just not that into you"
Ik zou niet op een relatie rekenen (helemaal gelet op zijn reactie). Als je wil scharrelen met hem moet jij hem achter jou aan laten rennen.
"he's just not that into you"