Daarom wil ik geen sex meer met hem

11-01-2021 22:57 128 berichten
Hai dames, ik wil mijn hart even luchten. Ik heb al een jaar een relatie met een gescheiden man. Hij is 50 en ik 40. We hebben beide kinderen uit een vorig huwelijk. We wonen nog niet samen.

We hebben samen gepland om samen te wonen en liefst zelfs te trouwen. We willen echt samen oud worden.

Alleen staat het huis met zijn ex nog te koop. Hij wilt nergens al bekend maken dat ie een relatie heeft met mij zodat zijn ex uit jaloezie geen domme dingen gaat doen met het huis, op de openbare verkoop zetten of Wat dan ook.

Alleen nu is het zo dat door de corona het huis maar niet verkocht geraakt waardoor ik met hem nu een geheime relatie heb. Mijn geduld raakt op. We zien elkaar wekelijks, dan is het met elkaar slapen en dan vertrek ik weer naar huis. We hebben een hechte band maar elke keer voel ik alsof onze relatie enkel nog de sex inhoudt. We hebben goede sex. Genieten allebei van elkaar en houden echt van elkaar. We hebben nooit ruzie gehad. Net omdat het ao goed klikt tussen ons trek ik deze manier niet meer.

Het lijkt alsof we enkel een sexrelatie hebben.  We kunnen ook nooit leuke dingen doen door de lockdown. Ik heb vandaag gezegd dat ik wil stoppen met de sex totdat hij weer helemaal vrij is. Hij voelde zich er echt slecht/gekwetst bij maar begrijpt mijn beslissing. En sindsdien voel ik me down en somber en weet ik niet of ik de juiste beslissing heb genomen :(

Ik wil me settelen met hem, heb echt geen zin in dat gedoe. Dan houd ik liever onze relatie on hold totdat hij weer alle kanten op kan. We hebben wel nog contact, er is niets veranderd alleen wil ik niet meer naar zijn appartement gaan, want het is toch voor de sex. Ik voel.me hier te oud voor. Lijkt wel alsof we pubers zijn. Terwijl ik mijn pubers thuis heb gelaten.

Vinden jullie ook dat ik hier goed aan heb gedaan?
anoniem_63c014b9b9d69 wijzigde dit bericht op 11-01-2021 23:09
Reden: Extra toevoeging
6.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joh, ik heb eenzelfde relatie. Want ik wil niet dat mijn kinderen het al weten. Maar we doen genoeg andere dingen dan uitstekende seks hebben: wandelen bijvoorbeeld. En samen koken. En een film kijken. En samen slapen.
Ik snap niet waarom het voor jou voelt als alleen maar voor de seks. Waarom doen jullie verder niks dan?
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Antwoord op je vraag: ja!

Zijn verhaal klinkt als één grote smoes. Als zijn ex over zou gaan tot openbare verkoop, is het risico dat zij loopt, net zo groot als zijn risico. Wie gaat er nou uit wraak een bepaald bedrag inleveren omdat je je ex datzelfde bedrag niet gunt?! :nut:

In plaats van in je bed, zou ik hem uitnodigen aan je keukentafel - voor een goed gesprek. Iemand die jou zulke rare verhalen op de mouw speldt als reden om jou niet te erkennen als officiële vriendin, denkt zeker dat je gek bent. Tijd om dat recht te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Er is niets mis met een relatie waarin je alleen wekelijks seks hebt, als je dat allebei wil. Als een van beiden dat níet wil, dan stop je er mee. Als een van beiden het gevoel heeft gebruikt te worden, omdat enkel seks niet voldoet aan het beeld dat deze persoon van de relatie had, dan stop je ermee. Dat mag allemaal, je kunt alleen zelf beslissen wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Samenwonen, trouwen, doe alsjeblieft eens een keer normaal.
Wat is dat toch met al die hardlopers?

Zorg eerst maar eens dat je erachter komt of dit huis werkelijk in de verkoop staat en of hij de waarheid spreekt.

Daarna zorg je dat je een leuke LAT relatie hebt en pas als de kinderen er aan toe zijn, introduceer je hem. Samenwonen kan je beter pas doen als de kinderen uitgevlogen zijn.
Alle reacties Link kopieren
TheeMetChocolade schreef:
12-01-2021 10:12
Joh, ik heb eenzelfde een totaal andere relatie. Want ik wil niet dat mijn kinderen het al weten. Maar we doen genoeg andere dingen dan uitstekende seks hebben: wandelen bijvoorbeeld. En samen koken. En een film kijken. En samen slapen.
Ik snap niet waarom het voor jou voelt als alleen maar voor de seks. Waarom doen jullie verder niks dan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom kun je niks anders doen dan na het vallen van de avond seksen?
Deden jullie deze zomer bijvoorbeeld weleens leuke dingen, toen de regels wat meer lucht gaven?
Een keer uit eten, lunchen, wandelen, nachtje weg, sporten, koken, naar het strand, kan / kon allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Heel flauw hoor TO, maar weet je echt heel zeker dat hij gescheiden is, dat het huis in de verkoop staat, en dat het appartement waar jij elke week 1x komt daadwerkelijk door hem bewoond wordt?
Je kunt inderdaad niet de kroeg in of uit eten nu, maar komen jullie uberhaupt wel samen buiten, voor bv een boswandeling en een coffee to go'tje ergens buiten op een bankje? Dus zeg maar gewoon de dingen die je tijdens deze lockdown met een gewone vriendin ook doet om toch een keer ergens 'veilig bij te praten' zeg maar? Of vermijdt hij het eigenlijk om ergens samen met jou gezien te worden?
Laat hem maar terugkomen als hij zijn zaakjes heeft geregeld.

Wedden dat je hem nooit meer ziet?

Misschien is dit appartement van een vriend en gebruikt hij het als liefdesnestje. Heb je dat op internet al aangeboden gezien, zijn huis. Oh, domme vraag, hij kan van eender welk huis zeggen dat het zijn huis is. En misschien zegt hij dan tegen zijn vrouw dat hij die avond moet overwerken.

To, ik wil je absoluut niet kwetsen, maar hou je ogen open.

:redrose:
Hallo iedereen, bedankt dat jullie reageren. Een opheldering. Hij woont nu alleen op een appartement en zijn huis staat degelijk te koop. Het is een dure woning van meer dan den half miljoen, vandaar. Ja hij is degelijk gescheiden, die zekerheid had ik al lang willen hebben.

Hij is idd kort na de breuk in relatie gegaan met mij.

Hij wil onze relatie niet bekend maken omdat gij qua financiën alles geïnvesteerd heeft in dat huis. Zij heeft nooit gewerkt. Ze verdelen alles 50/50 via notaris maar hij zegt als ze van mijn relatie afweet gaat ze er veel aan doen om het hem moeilijk te maken. Ze is best een jaloers type. Die vrees heeft hij. Het gaat hem om het financiën vooral.
TheeMetChocolade schreef:
12-01-2021 10:12
Joh, ik heb eenzelfde relatie. Want ik wil niet dat mijn kinderen het al weten. Maar we doen genoeg andere dingen dan uitstekende seks hebben: wandelen bijvoorbeeld. En samen koken. En een film kijken. En samen slapen.
Ik snap niet waarom het voor jou voelt als alleen maar voor de seks. Waarom doen jullie verder niks dan?
Ja wij ook maar had vaak het gevoel dat het toch vaak om de sex uitdraaide. Die dingen gaan we blijven doen alleen nu met corona weinig te doen. Mijn kinderen weten ook nog.van niets.
Als je momenteel je huis niet verkocht krijgt dan is er iets met het huis aan de hand. Meestal een te hoge vraagprijs.

Corona heeft totaal niet gezorgd voor vraaguitval.
Is dat dan niet bij de scheiding afgesproken hoe de financiële verdeling moet gebeuren?
mammezel schreef:
12-01-2021 10:55
Laat hem maar terugkomen als hij zijn zaakjes heeft geregeld.

Wedden dat je hem nooit meer ziet?

Misschien is dit appartement van een vriend en gebruikt hij het als liefdesnestje. Heb je dat op internet al aangeboden gezien, zijn huis. Oh, domme vraag, hij kan van eender welk huis zeggen dat het zijn huis is. En misschien zegt hij dan tegen zijn vrouw dat hij die avond moet overwerken.

To, ik wil je absoluut niet kwetsen, maar hou je ogen open.

:redrose:
Jajaja allemaal gechecked. Ik ben zelf best sluw in dat soort dingen ;) laat me echt niet in de maling nemen.
DS1971 schreef:
12-01-2021 11:06
Als je momenteel je huis niet verkocht krijgt dan is er iets met het huis aan de hand. Meestal een te hoge vraagprijs.

Corona heeft totaal niet gezorgd voor vraaguitval.
Ja het is een dure huis. Als er een bod is doen ze vaak een tegenbod ipv te accepteren maar ik bemoei me niet.
mammezel schreef:
12-01-2021 11:06
Is dat dan niet bij de scheiding afgesproken hoe de financiële verdeling moet gebeuren?
Jawel alles gaat via notaris maar die kleine details vraag ik niet. Ik bemoei me er eerlijk gezegd niet mee. Zijn mij zaken niet. Hij heeft 20 jaar huwelijk achter de rug, hij verteld het af en toe wel als er wat vordering is.
Alle reacties Link kopieren
Hier is veel aan de hand. De man geeft zich niet volledig, de vrouw is opzoek naar iemand die haar komt redden (snel settelen en samenwonen). Laat hem eerst zijn woning verkopen en alles afronden en ga dan eens een tijdje als stel in het leven staan alvorens in de verliefde fase meteen grote besluiten te nemen.
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:12
Jawel alles gaat via notaris maar die kleine details vraag ik niet. Ik bemoei me er eerlijk gezegd niet mee. Zijn mij zaken niet. Hij heeft 20 jaar huwelijk achter de rug, hij verteld het af en toe wel als er wat vordering is.
Alles is geregeld via de notaris.
Maar wat de verdeling tussen de ex-echtgenoten na verkoop van het huis zal zijn, is de reden dat jullie relatie nog geheim moet blijven.
En dat noem jij een klein detail?
o_o :-?
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:03
Hij wil onze relatie niet bekend maken omdat gij qua financiën alles geïnvesteerd heeft in dat huis. Zij heeft nooit gewerkt. Ze verdelen alles 50/50 via notaris maar hij zegt als ze van mijn relatie afweet gaat ze er veel aan doen om het hem moeilijk te maken. Ze is best een jaloers type. Die vrees heeft hij. Het gaat hem om het financiën vooral.
O, ze is best een jaloers type. Het ligt dus allemaal niet aan hem.... jaja.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:05
Ja wij ook maar had vaak het gevoel dat het toch vaak om de sex uitdraaide. Die dingen gaan we blijven doen alleen nu met corona weinig te doen. Mijn kinderen weten ook nog.van niets.


Ik vind het best schokkend dat je het over samenwonen en trouwen hebt, terwijl je kinderen nog van niets weten en de beste man dus ook niet kennen. Een wederzijdse klik tussen kinderen en nieuwe partner lijkt me niet onbelangrijk voor alle partijen
Alle reacties Link kopieren
To weet je zeker dat jullie allebei niet gewoon fuckbuddies zijn? Er spreekt namelijk 0,0 liefde uit jouw posts en zijn handelen. Als jullie even ergens naartoe gingen kwam 't toch vaak uit op seks. Is het lust of liefde?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog steeds niet geloofwaardig. Zelfs hier in Zeeland worden boerderijen en vrijstaande woningen verkocht binnen een week. Woningen van een miljoen.

Voor mij klinkt het nog steeds als fuckbuddies. Het enige wat jullie doen is seks hebben. Ga erop uit, maak een mooie wandeling en neem koffie mee met wat lekkers. Van alleen seks leer je elkaar niet kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje een raar verhaal.

Relatie wat geheim is. Alleen bij elkaar slapen en direct naar huis.
In mijn ogen bij een relatie zit daar ook zeker een ontbijt bij inbegrepen.
Waarom niet lekker een dag bankhangen samen, lekker koken voor elkaar en wat al niet meer.

Weet je wie zijn ex is? En wat kan je zien van haar op social media.
Woont zij nog in de woning?
Alle reacties Link kopieren
Waarom waarom al nadenken over samenwonen en trouwen? Rustig aan opbouwen, eens met elkaar op vakantie gaan. Haal adem, jeetje ik word helemaal angstig van die haast. En waar zijn je Kids in dit geheel?
Alle reacties Link kopieren
Altijd goed om je gevoel te volgen!

Dat je je te oud voelt voor dit geheime/seksrelatie gedoe, neem dat dan serieus.

Als je een tijdje geen contact hebt weet je zelf ook beter hoe je verder wil gaan en wat je nodig hebt.

En als je geen contact te veel van het goede vindt, kunnen jullie toch samen gaan wandelen, toeren, een kasteel bezoeken, coffee to go halen, ik noem maar wat dingen. Genoeg te doen ondanks Corona.
avage wijzigde dit bericht op 12-01-2021 12:16
30.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
mariposa2 schreef:
12-01-2021 12:06
Waarom waarom al nadenken over samenwonen en trouwen? Rustig aan opbouwen, eens met elkaar op vakantie gaan. Haal adem, jeetje ik word helemaal angstig van die haast. En waar zijn je Kids in dit geheel?
Ik denk dat to een man die een “duur” huis kan betalen erg aantrekkelijk vind. De rest is kennelijk niet zo belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven