Daarom wil ik geen sex meer met hem

11-01-2021 22:57 128 berichten
Hai dames, ik wil mijn hart even luchten. Ik heb al een jaar een relatie met een gescheiden man. Hij is 50 en ik 40. We hebben beide kinderen uit een vorig huwelijk. We wonen nog niet samen.

We hebben samen gepland om samen te wonen en liefst zelfs te trouwen. We willen echt samen oud worden.

Alleen staat het huis met zijn ex nog te koop. Hij wilt nergens al bekend maken dat ie een relatie heeft met mij zodat zijn ex uit jaloezie geen domme dingen gaat doen met het huis, op de openbare verkoop zetten of Wat dan ook.

Alleen nu is het zo dat door de corona het huis maar niet verkocht geraakt waardoor ik met hem nu een geheime relatie heb. Mijn geduld raakt op. We zien elkaar wekelijks, dan is het met elkaar slapen en dan vertrek ik weer naar huis. We hebben een hechte band maar elke keer voel ik alsof onze relatie enkel nog de sex inhoudt. We hebben goede sex. Genieten allebei van elkaar en houden echt van elkaar. We hebben nooit ruzie gehad. Net omdat het ao goed klikt tussen ons trek ik deze manier niet meer.

Het lijkt alsof we enkel een sexrelatie hebben.  We kunnen ook nooit leuke dingen doen door de lockdown. Ik heb vandaag gezegd dat ik wil stoppen met de sex totdat hij weer helemaal vrij is. Hij voelde zich er echt slecht/gekwetst bij maar begrijpt mijn beslissing. En sindsdien voel ik me down en somber en weet ik niet of ik de juiste beslissing heb genomen :(

Ik wil me settelen met hem, heb echt geen zin in dat gedoe. Dan houd ik liever onze relatie on hold totdat hij weer alle kanten op kan. We hebben wel nog contact, er is niets veranderd alleen wil ik niet meer naar zijn appartement gaan, want het is toch voor de sex. Ik voel.me hier te oud voor. Lijkt wel alsof we pubers zijn. Terwijl ik mijn pubers thuis heb gelaten.

Vinden jullie ook dat ik hier goed aan heb gedaan?
anoniem_63c014b9b9d69 wijzigde dit bericht op 11-01-2021 23:09
Reden: Extra toevoeging
6.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je een geheim bent, gaat hij er niet 100% voor. Als hij verliefd is en jullie het over trouwen hebben, dan zou hij het van de daken moeten schreeuwen.
Alle reacties Link kopieren
JackyBee schreef:
12-01-2021 09:40
Na een jaar al settelen is ook wel erg vlot denk ik, vooral omdat hij net gescheiden is en jullie beiden kinderen hebben. Ik zou zomaar denken dat je er dan best een jaar of 3 overheen mag laten gaan, voordat je zulke ingrijpende stappen zoals samenwonen wilt nemen, maar goed.

Ik denk dat jouw vriend nog niet helemaal klaar is voor welke volgende stap dan ook, en dat dit voor hem heel comfortabel was totdat jij die wekelijkse afspraak eenzijdig afzegde. Nu komt het erop aan wat hij gaat doen. Afwachten dus. Als hij geen sjoege geeft, dan weet je in principe genoeg.

Nou inderdaad. Lekker weer voor die kinderen, zo'n moeder die zich als een puber lekker in een samenwoon- en trouwavontuur wil storten.

En hij is nog niet eens gescheiden, anders hoefde hij niet bang te zijn dat ze hem financieel nog uit zou kunnen kleden. Idioot dit.

En als het huis al zo lang te koop staat dan vragen ze gewoon teveel, heeft niets met Corona te maken (en als je ook maar een beetje het nieuws gevolgd had dan zou je dat weten).
Alle reacties Link kopieren
Sien leest niet meer mee denk ik.
7 dagen geleden voor het laatst gereageerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven