Daarom wil ik geen sex meer met hem

11-01-2021 22:57 128 berichten
Hai dames, ik wil mijn hart even luchten. Ik heb al een jaar een relatie met een gescheiden man. Hij is 50 en ik 40. We hebben beide kinderen uit een vorig huwelijk. We wonen nog niet samen.

We hebben samen gepland om samen te wonen en liefst zelfs te trouwen. We willen echt samen oud worden.

Alleen staat het huis met zijn ex nog te koop. Hij wilt nergens al bekend maken dat ie een relatie heeft met mij zodat zijn ex uit jaloezie geen domme dingen gaat doen met het huis, op de openbare verkoop zetten of Wat dan ook.

Alleen nu is het zo dat door de corona het huis maar niet verkocht geraakt waardoor ik met hem nu een geheime relatie heb. Mijn geduld raakt op. We zien elkaar wekelijks, dan is het met elkaar slapen en dan vertrek ik weer naar huis. We hebben een hechte band maar elke keer voel ik alsof onze relatie enkel nog de sex inhoudt. We hebben goede sex. Genieten allebei van elkaar en houden echt van elkaar. We hebben nooit ruzie gehad. Net omdat het ao goed klikt tussen ons trek ik deze manier niet meer.

Het lijkt alsof we enkel een sexrelatie hebben.  We kunnen ook nooit leuke dingen doen door de lockdown. Ik heb vandaag gezegd dat ik wil stoppen met de sex totdat hij weer helemaal vrij is. Hij voelde zich er echt slecht/gekwetst bij maar begrijpt mijn beslissing. En sindsdien voel ik me down en somber en weet ik niet of ik de juiste beslissing heb genomen :(

Ik wil me settelen met hem, heb echt geen zin in dat gedoe. Dan houd ik liever onze relatie on hold totdat hij weer alle kanten op kan. We hebben wel nog contact, er is niets veranderd alleen wil ik niet meer naar zijn appartement gaan, want het is toch voor de sex. Ik voel.me hier te oud voor. Lijkt wel alsof we pubers zijn. Terwijl ik mijn pubers thuis heb gelaten.

Vinden jullie ook dat ik hier goed aan heb gedaan?
anoniem_63c014b9b9d69 wijzigde dit bericht op 11-01-2021 23:09
Reden: Extra toevoeging
6.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LaCasa schreef:
12-01-2021 13:38
Het een klinkt een beetje als de man die eigenlijk niet bij zijn vrouw weg wilt, het geregel niet ziet zitten of tegen de grote financiële ellende aankijkt die eraan komt. IS hij al officieel gescheiden? Jij bent nu een uitvalsbasis om even alles te vergeten en seks te hebben. Of wellicht voert hij het argument van het huis aan om de boel naar jou te vertragen en geen zin heeft om samen te wonen en te trouwen. Ik begrijp jou ook niet, straks zitten jullie aan elkaar verbonden d.m.v. samenwonen of trouwen en dan leer je hem pas echt kennen. En we hebben nog niets eens gesproken over de kinderen die er zijn, daar zijn jullie in eerste instantie verantwoordelijk voor en zij zullen zich fijn moeten voelen. Ik zou dit eerlijk bespreken en als jullie echt van elkaar houden, voorlopig lekker LAT-en. Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?

Als ik het goed lees dan staat het huis dus niet in de openbare verkoop (Funda etc.), dus je bent afhankelijk van wat hij jou verteld. Vraag eens bij welke makelaar het te koop staat. Bel bijvoorbeeld die makelaar eens op dat je een huis zoekt met de specificaties van zijn huis en vraag of hij weet of er nog wat aan zit te komen naast het huidige aanbod. Dan zal hij ongetwijfeld het huis je partner aan bieden.
Openbare verkoop heeft niks met 'openbaar' te maken. Het betekent dat een huis geveild wordt. Bij het sluiten van de veiling, krijgt de hoogste bieder het huis. Er wordt dus niet (zoals gewoonlijk bij besloten verkoop via bijv. Funda) onderhandeld tussen koper en verkoper.
Thalas schreef:
12-01-2021 14:59
Pikstraf bestaat helemaal niet. Het bestaat alleen als je vindt dat seks iets is dat de vrouw aan de man geeft, als gunst, als kadootje. Het bestaat als je vindt dat seks iets is dat voor een vrouw niet per se hoeft, waar zij niet echt plezier aan beleeft, maar dat ze best af en toe bereid is om te doen omdat ze haar man een pleziertje gunt. Pikstraf bestaat alleen als je seks niet ziet als een gelijkwaardige bezigheid. Want als beide partijen alleen seks hebben als ze er zin in hebben èn omdat ze er zin in hebben, kun je een ander nooit straffen met het onthouden van seks.
Bestaat het nu wel of niet?
:-D
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een zoveelste smoes v hem om vreemd te gaan...sex en dan weer naar huis...Ik zou toch harder tegen m zijn..en niet zo soft....
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
12-01-2021 16:06
Bestaat het nu wel of niet?
:-D

Het bestaat als je seks per definitie ongelijkwaardig vindt. Ik hoop (en denk) dat dat niet het geval is. Dus bestaat het niet.
Alle reacties Link kopieren
Hunebed schreef:
12-01-2021 16:06
Bestaat het nu wel of niet?
:-D
Bijna niet.
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
12-01-2021 16:09
Klinkt als een zoveelste smoes v hem om vreemd te gaan...sex en dan weer naar huis...Ik zou toch harder tegen m zijn..en niet zo soft....
Ik zou gezond verstand kweken en er mee stoppen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-01-2021 16:13
Ik zou gezond verstand kweken en er mee stoppen.
Dit dus..hij gebruikt haar puur voor de sex en maar tiggg excuses gebruiken om haar niet openbaar te maken.

Bahhh vies mannetje v 50..eet v 2walletjes ( ook om de lockdown door te komen)..🤮🙈
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
12-01-2021 12:22
Een huis van een half miljoen duur? Voor heel veel mensn niet hoor. Hier is geen tweekapper onder de 5 ton te vinden, laat staan een vrijstaand huis. Ik ben bang dat hij jou voor de gek houdt. En zelf ben je ook naief als je na amper een jaar al met een koud geschisen man zou willen trouwen.
Welnee joh, koopje.... Serieus??
Thalas schreef:
12-01-2021 16:10
Het bestaat als je seks per definitie ongelijkwaardig vindt. Ik hoop (en denk) dat dat niet het geval is. Dus bestaat het niet.
Ahhh ok
Duidelijk
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-01-2021 16:56
Welnee joh, koopje.... Serieus??

Ja. Mijn twee onder één kapper is net voor bijna 6 ton verkocht. Binnen een week.
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
12-01-2021 17:35
Ja. Mijn twee onder één kapper is net voor bijna 6 ton verkocht. Binnen een week.
Dat geloof ik meteen, maar dat het normaal is vind ik niet waar. Het is echt wel duur.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is echt compleet absurd. Maar goed, blij dat ik er vanaf ben :)
Alle reacties Link kopieren
Thalas schreef:
12-01-2021 16:10
Het bestaat als je seks per definitie ongelijkwaardig vindt. Ik hoop (en denk) dat dat niet het geval is. Dus bestaat het niet.
Mwah. Ik zie niet zo wat gelijkwaardigheid ermee te maken heeft. Een straf kan naast de gestrafte natuurlijk ook degene raken die de straf uitdeelt. Da's dan jammer, maar soms wil iemand gewoon heel duidelijk een punt maken. Gebeurt best vaak. Weet ik veel, dat je graag met je kind naar het strand wil, maar dat je, omdat je kind niet luistert, voor straf niet gaat.

In het geval van TO zou ik trouwens niet over straf spreken. Waarschijnlijk heeft ze gewoon niet zoveel zin meer in intimiteit omdat ze boos is.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat jezelf straffen in die situatie eigenlijk niet aan de orde is. Als je kind een ongezellige dag heeft, dan ga je niet naar het strand omdat dat een drama zou worden. Dan is het voor niemand leuk om toch te gaan, lijkt me. Met seks idem: als je boos op iemand bent of je gewoon heel onprettig voelt in wat je dan ook maar samen hebt, zoals TO, dan heb je geen seks omdat dat gewoon niet leuk zou zijn. Net als dat strand. Dan gaat het niet om straf, maar omdat het leuke in die situatie gewoon niet leuk is.
Alle reacties Link kopieren
Als hij al is gescheiden, hoe wilt zij hem dan nog financieel een hak zetten? En als hij met jou wil trouwen, waarom wilt hij dit dan niet van de daken schreeuwen?
De woningmarkt is dusdanig overspannen dat ook huizen van rond de half miljoen zo weg zijn. Er staat in de randstad ook nog maar weinig te koop. Dus tenzij jullie ver buiten de randstad, of in België, wonen, kan ik moeilijk geloven dat de verkoop van het huis een punt is. Dan zet hij blijkbaar veel te hoog in en is het de vraag waarom hij dat doet.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
13-01-2021 07:34
Dat geloof ik meteen, maar dat het normaal is vind ik niet waar. Het is echt wel duur.
Ach nee. Ons huis is net geschat op 650.000 euro en zo enorm is het ook niet. Hier worden huizen allemaal binnen 1 week verkocht (ook rond de 950.000). Wij wonen net onder Utrecht.
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:03
Hallo iedereen, bedankt dat jullie reageren. Een opheldering. Hij woont nu alleen op een appartement en zijn huis staat degelijk te koop. Het is een dure woning van meer dan den half miljoen, vandaar. Ja hij is degelijk gescheiden, die zekerheid had ik al lang willen hebben.

Hij is idd kort na de breuk in relatie gegaan met mij.

Hij wil onze relatie niet bekend maken omdat gij qua financiën alles geïnvesteerd heeft in dat huis. Zij heeft nooit gewerkt. Ze verdelen alles 50/50 via notaris maar hij zegt als ze van mijn relatie afweet gaat ze er veel aan doen om het hem moeilijk te maken. Ze is best een jaloers type. Die vrees heeft hij. Het gaat hem om het financiën vooral.

Ah, dus zij mocht hun kinderen opvoeden terwijl hij carrière maakte en nu moet hij het onderste uit de kan qua financiën?

Let op TO, hoe iemand met zijn ex omgaat zegt veel over de man in kwestie.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je dan alleen seks met hem? Er zijn toch wel meer dingen die je kunt doen? Hij woont ook niet meer met zijn ex, dus je kunt toch ook gaan koken, praten, film kijken, wandelen, enz. Het lijkt alsof hij je gebruikt voor seks, aangezien hij niemand wil vertellen van zijn relatie met jou en alleen maar seks heeft en dan kun je weer vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
13-01-2021 13:09
Ah, dus zij mocht hun kinderen opvoeden terwijl hij carrière maakte en nu moet hij het onderste uit de kan qua financiën?

Let op TO, hoe iemand met zijn ex omgaat zegt veel over de man in kwestie.

Ik denk dat er helemaal geen ex is, maar gewoon een echtgenote /partner.

En TO erbij.

Hij houdt haar vanalles voor. Dat het geheim moet blijven ivm ex en verkoop woning.
En als TO twijfelt of vragen stelt zal hij waarschijnlijk op haar onzekerheid spelen. Ze hebben toch plannen samen van samenwonen, trouwen en samen oud worden. Waarom heeft ze daar geen vertrouwen in. Doe niet zo onzeker.

En ondertussen leeft hij de andere dagen gewoon met vrouw en kids.
Samen gespot worden met TO wil hij voorkomen.
Wellicht wonen ze niet ver uit elkaar.

Maar is het zijn woning wel? Wie is zijn ex? Wat weet je over haar of over hun kinderen.

Ik heb zo'n iemand ook gekend. Die had diverse relaties naast zijn vriendin, waar hij ondertussen ook nog mee trouwde. En zijn dochter waardoor hij regelmatig niet kon, bestond niet eens.
Alle reacties Link kopieren
Perkele schreef:
13-01-2021 08:12
Als hij al is gescheiden, hoe wilt zij hem dan nog financieel een hak zetten? En als hij met jou wil trouwen, waarom wilt hij dit dan niet van de daken schreeuwen?
Wil - t.

Verder met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:09
Ja het is een dure huis. Als er een bod is doen ze vaak een tegenbod ipv te accepteren maar ik bemoei me niet.
Ligt er aan waar, maar voor dat geld heb je in amsterdam een twee kamer appartementje.

Alles onder een miljoen verkoopt op dit moment razendsnel.

Vind de relatie verder niet heel liefdevol klinken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is jouw vriend als gescheiden? Lang kan het toch niet zijn als het huis nog te koop staat en jullie hebben al een jaar een relatie.
Hij is gekwetst maar begrijpt jouw beslissing?
Dat wordt een makkie dan bij elk geschil in de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Sien1980 schreef:
12-01-2021 11:07
Jajaja allemaal gechecked. Ik ben zelf best sluw in dat soort dingen ;) laat me echt niet in de maling nemen.

Waarom twijfel je dan en vraag je het hier?

Er is dus iets wat je doet twijfelen aan zijn verhaal. Of het wel klopt.

Meestal is dat gevoel er niet voor niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven