Dahag, mooie man!!

27-01-2010 00:28 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop voor mijn werk met 2 kinderen in de AH, even een boodschap doen. Ik wil afrekenen en stuit op een rij, de rij ernaast wat korter, dus zeg tegen de kindjes dat we veeeel beter daar kunnen afrekenen. Achter mij hoor ik kort lachen, ik kijk om *PATS* ohh halloooo!! Zo dan, staat me daar een mooie gozer! Een glimlach mijn kant op, een glimlach terug *smelt*

Afrekenen, druk, veel boodschappen inpakken, 2 tetterende kinderen en Mooie Man die tussendoor de voetbalplaatjes aan de kleintjes geeft. Kindjes blij. Weer een glimlach, glimlach terug, ik ook blij. Shit wat moet ik zeggen behalve 'dankjewel'? Die 2 zijn NIET van mij??

Buiten, ik zie hem aan de overkant zijn boodschappen inladen in een stationwagen-achtig iets. Damn, getrouwd en kinderen? Of voor de zaak net als ik?

Snelsnel naar de auto lopen, racen met dat karretje want hij staat dichterbij, misschien zie ik hem zo nog bij de ingang?

Kindjes, ga maar vast zitten, ben zo terug, snelsnelsnel terug lopen, dalijk is hij al weg!!

Weer bij de ingang, hij is alweer bij zijn(?) auto. Karretje wegzetten, Mooie Man zie ik nog net wegrijden.

Dahag mooie man, tot nooit meer ziens
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Nummerplaat heb ik geprobeerd te zien toen hij wegreed, maar dat kon ik niet zien.

Geen klein plaatsje helaas...

Nou, vrouw van mooie man met halflang steil haar, omg. 070, wollen grijze muts, heeft jouw man vandaag de cola aangevuld?

Die cola is het enige wat ik in de gauwigheid zag, haha!!
of houdt hij niet van orale sex
Of hij huilt bij Merci reclames.
Mooie mannen zijn altijd bezet, toch?
of zijn homo
Of hij is een bezette homo.
quote:minny schreef op 27 januari 2010 @ 01:04:

Of hij is een bezette homo.

Nog erger!

als hij jou ook leuk had gevonden, dan had hij je best wel even kunnen helpen met de boodschappen, het karretje wegzetten etc etc.

ik zou mijn tijd niet besteden aan een bezette homo met korstjes, maar op zoek gaan naar echt een leuke man. Succes!
NIETUS!! Niets Van Dat Al!!

Wel waar! En hij snurkt!
knap.. 'n enorme loser, die bezet, homo, mooi, sociaal en tegelijkertijd toch 'n droomdate is.. da's überhaupt onmogelijk voor 1 menselijk lichaam..

ik gaat er vanuit dat hij z'n leasebak aan 't vullen was.

heeft idd. 'n hoge kans op 'n partner en is bovengemiddeld intelligent.

domme mensen hebben nu eenmaal minder toffe genen & zijn daarom 'lelijker'.

Kan ik er wat aan doen dat de natuurwetten zo in elkaar steken..
Mannen met een muts... altijd maar afwachten wat voor haar er onder zit.
bruin halflang steil Faye, het piepte eronder uit.

En Rouke heeft helemaal gelijk en de rest is een partypooper
Dan moet Rouke maar even uitleggen waarom er zoveel beeldschone maar oh zo domme mannen en vrouwen rondlopen
Dit is 'm he? Bruin, stijl en halflang haar. Ja, kan niet missen.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Meiden meiden.. ik lig hier dubbel.. dank je wel hoor.. Blijven schrijven he :-)
Hoe oud ongeveer? en had hij een ring om?
anoniem_60765 wijzigde dit bericht op 27-01-2010 10:45
Reden: nog geen koffie gedronken
% gewijzigd
Een kale man met een compensatie-staartje,

en onder een muts hangt dat los, jak jak
quote:minny schreef op 27 januari 2010 @ 09:41:

Dan moet Rouke maar even uitleggen waarom er zoveel beeldschone maar oh zo domme mannen en vrouwen rondlopen Mannen weet ik niet, maar mooie vrouwen kunnen best oerdom zijn. Die hoeven het namelijk toch niet te hebben van hun intellect om in hun levensonderhoud te voorzien. Een lekker kontje en een zwoele blik zijn genoeg om die rijke (domme? ) vent aan de haak te slaan,
Longlasting: geen ring gezien en eind 20 gok ik.

Lijkt me sterk dat hij dan kaal is met een compensatiestaartje, partypoopers

VC en Summer komen niet eens in de búúrt met die plaatjes. Haar was wat korter en veeeeeel mooier koppie met een waanzinnige glimlach.

Overigens VC: ieieieuww
Mijn vriendje heeft ook hele mooie bruine lokken..beetje krullend dan wel...hmpf..:-P
ik vind dit een leuk topic

hang anders een foto van jezelf bij de advertenties 'gezocht mooie man met voetbalplaatjes'.
Hahaha!! Ja, met m'n telefoonnummer erbij en dan allemaal mannen die totaaaaal niet je type zijn (hij kijkt nooit bij de advertenties) bellen je plat.

Nice.
. Oproepje naar de Allerhande sturen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven