Damn, toch weer single

31-12-2009 16:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik ben hier een paar keer eerder geweest en had graag laten weten dat het ondertussen toch nog goed gekomen was tussen mijn (sinds gister) ex en mij. Maar helaas wat de meeste mensen hier al vertelden is uitgekomen.

Na zes maanden hel dankzij continue de angst hebben dat het uit zou gaan tussen ons, wat leed tot zwaar overspannen zijn, en daarna paniek aanvallen, obsessief gedrag en al wat niet meer normaal bij een break-up hoort. is het dan toch zover.

Gister avond heeft ze besloten het uit te maken omdat het gevoel volgens haar niet meer terug kon komen en we ondertussen niet meer dan goede vrienden waren. Ze kon gewoon niet meer intiem zijn. Niet alleen met mij, maar in zijn geheel is al het gevoel weg. (dat ze zelf nuoverspannen/gestrest is helpt natuurlijk niet)

Helaas doet ze dat net op het moment dat ik zelf eindelijk mijn dal uit geklommen was en onze relatiepsycholoog/seksuoloog haar zou gaan helpen met weer intiem te kunnen zijn.

Ik vond het wel netjes om dit even te laten weten gezien er hier mensen mij wel bijgestaan hebben toen ik het zwaar had. Ik heb veel over mezelf geleerd en vreemd genoeg voel ik wel wat verdriet en me een beetje klote, maar vooral voel ik eindelijk weer vrijheid.

Jammer dan... Nu kan ik iig eindeljik weer goed met mezelf bezig
Ik heb de voorgeschiedenis niet gevolgd, maar ik wil je in elk geval veel geluk wensen in het nieuwe jaar! Het klinkt alsof je, ondanks het verdriet, de dingen goed op een rijtje hebt en beseft dat de spreekwoordelijke koek gewoon op was. Veel succes met alles en over een paar maanden is het weer lente! :-)
oeh... korte rokjes
Hoi Gekkerd, ik heb je verhaal niet gevolgd, maar ik wens je veel sterkte! Zo te lezen hebben jullie je beiden wel ingezet om te proberen de situatie te verbeteren. Je kunt van tevoren niet voorspellen of zo'n traject bij een therapeut jullie weer bij elkaar zal brengen.

Maar los daarvan is het gewoon erg vervelend als je relatie eindigt!
Hoi gekkerd,

Herken heel veel in jou verhaal, dat in je eentje wechten voor de relatie. Heb ook geleerd dat het onmogelijk is.

Hele fijne jaarwisseling en ik wens je veel liefde toe in 2010!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven