Date gedoe

07-04-2021 13:18 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het, het zoveelste topic over daten..
Ik vraag me dit zo vaak af, ben toch benieuwd hoe jullie daarover denken..
Het gebeurt de laatste tijd regelmatig dat ik een match heb, ik stuur dan een berichtje en of er komt nooit antwoord of antwoord op de vraag die ik stel en weer stil of en jij?
Wat is dat toch met mannen op datingsites? (vrouwen wellicht ook )
Ik heb al zo vaak het eerste berichtje gestuurd wat dan weer op niks uitdraait..
En ja ik filter degene die alleen op sex uit zijn er inmiddels wel uit;-)
Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat je niks terug stuurt..
Appen hetzelfde verhaal..
Misschien dat mannen die dit lezen mij kunnen vertellen hoe het werkt in het mannenbrein haha
Alle reacties Link kopieren
Lieve020 schreef:
08-04-2021 08:44
Ik ben halverwege de twintig! Denk soms ook dat het aan mij ligt, maar de hele cultuur is een beetje verpest volgens mij. Heb ook vriendinnen die de ene na de andere date binnen harken en hele gesprekken onderhouden met 5 tegelijk. Dat ze dan iets doet en dezelfde foto naar alle 5 stuurt. Vind dat eigenlijk ook zo bizar en doet mijn vertrouwen in mijn eigen matches ook meteen dalen.
Dan zou ik heel moe van mezelf worden. Op een gegeven moment ga je ze toch ook door elkaar halen?
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
08-04-2021 20:55
Dan zou ik heel moe van mezelf worden. Op een gegeven moment ga je ze toch ook door elkaar halen?
Nee dat valt mee hoor, met de 1 heb je hele andere gesprekken dan met de ander. Ik heb nog nooit gehad dat ik dingen door elkaar haal.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
08-04-2021 20:55
Dan zou ik heel moe van mezelf worden. Op een gegeven moment ga je ze toch ook door elkaar halen?
Ik ken serieus kerels die dat allemaal op een Excel sheet bijhouden. 'Met wie ben ik nu aan het daten, wanneer, wat heb ik gezegd, is er al sex geweest'
Alle reacties Link kopieren
Oh vreselijk. Ja ik heb soms ook wel meerdere gesprekken open maar dan zijn het wel gesprekken met vraag en antwoord. Ik ga geen 5 mannen dezelfde foto sturen met wat ik aan het doen ben, dat vind ik zo'n onzin.

Bij Paiq heb je wel een (betaalde) functie dat je de mannen één voor één 'aan' kunt zetten om te chatten. Die heb ik wel vaak gebruikt. Juist zodat ik even met één tegelijk kan praten en niet zes gesprekken door elkaar. Want dan worden ze idd bozig als ze 5 min op een antwoord moeten wachten.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
09-04-2021 13:48
Oh vreselijk. Ja ik heb soms ook wel meerdere gesprekken open maar dan zijn het wel gesprekken met vraag en antwoord. Ik ga geen 5 mannen dezelfde foto sturen met wat ik aan het doen ben, dat vind ik zo'n onzin.

Bij Paiq heb je wel een (betaalde) functie dat je de mannen één voor één 'aan' kunt zetten om te chatten. Die heb ik wel vaak gebruikt. Juist zodat ik even met één tegelijk kan praten en niet zes gesprekken door elkaar. Want dan worden ze idd bozig als ze 5 min op een antwoord moeten wachten.
Ah, Paiq, dat ken ik nog uit mijn studententijd. Mijn allereerste datingsite/app. Memories! Dan heb je een superleuk gesprek en dan zie je foto, die licht gezegd teleurstellend is.
Moon-Alisa schreef:
09-04-2021 13:48
Oh vreselijk. Ja ik heb soms ook wel meerdere gesprekken open maar dan zijn het wel gesprekken met vraag en antwoord. Ik ga geen 5 mannen dezelfde foto sturen met wat ik aan het doen ben, dat vind ik zo'n onzin.

Bij Paiq heb je wel een (betaalde) functie dat je de mannen één voor één 'aan' kunt zetten om te chatten. Die heb ik wel vaak gebruikt. Juist zodat ik even met één tegelijk kan praten en niet zes gesprekken door elkaar. Want dan worden ze idd bozig als ze 5 min op een antwoord moeten wachten.
Foto's stuur ik sowieso niet
Alle reacties Link kopieren
WeBey schreef:
09-04-2021 14:12
Ah, Paiq, dat ken ik nog uit mijn studententijd. Mijn allereerste datingsite/app. Memories! Dan heb je een superleuk gesprek en dan zie je foto, die licht gezegd teleurstellend is.
Ja of een leuke foto. Je moet toch ergens beginnen...

Ik heb er ook niet zoveel succes mee hoor. Maar ik zit er af en toe eens een maandje op en dan weer een hele tijd niet. Maar ik heb ooit (dat was dan weer via wat anders) een date gehad met iemand wiens hoofd op de foto ik nou niet direct leuk vond. Maar zoveel humor in de gesprekken. Het werd geen relatie maar heel lang mee gedate voor fun.
Dus dat kan ik wel hebben, dat ik de kop niet super vind maar uiteindelijk iemands lijf, chemie, geur wel. En soms later dat hoofd alsnog :-)

Die mannen die álles hebben (goede baan, leuke kop, vlotte babbel) die hebben vaak ook ontzettend veel matches.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Kroonprinses schreef:
08-04-2021 18:05
Dan stuur je terug:"Hey hey hey....nu jij weer."

Je mag best een beetje spotten met nietszeggende berichten. En ze dat laten voelen ook.
Hahah ja zo blijft het wel grappig!
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
08-04-2021 20:55
Dan zou ik heel moe van mezelf worden. Op een gegeven moment ga je ze toch ook door elkaar halen?
Ja dan ben je ook echt veel tijd kwijt aan appen per dag. Maar je krijgt er dan weer wel veel oppervlakkige aandacht voor terug. Vind het ook niet gek dat je met meerdere matches tegelijk praat voor een paar dagen. De meeste haken toch ineens abrupt af. Maar wekenlang met meerdere personen appen lijkt me echt vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
Vind het zelf ook echt stom als iemand na een tijdje weer hetzelfde gaat vragen. Scroll dan even terug ofzo. En bij een ontmoeting zou ik het ook vervelend vinden als blijkt dat het hele online gesprek niet is blijven hangen.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven