Date, iets meebrengen?

06-08-2009 23:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een korte vraag..

Heb nu een paar dates gehad met een man. Loopt allemaal prima en morgen wordt de eerste keer dat we bij elkaar thuis komen. Ik ben uitgenodigd voor een filmpje en wijntje. Nu wil ik attent zijn, dus moet ik iets meenemen? Flesje wijn leek me wel logisch (condooms ook ja ) maar verder nog iets?
een leuke dvd, weet je zeker dat je niet naar een japanse vechtfilm hoeft te kijken!
Lekkere sushi's laten bezorgen...
quote:mamalief schreef op 06 augustus 2009 @ 23:56:

een leuke dvd, weet je zeker dat je niet naar een japanse vechtfilm hoeft te kijken!

Hmm, zou ik niet doen. Komt toch een beetje raar over. Alsof je zijn smaak of inlevingsvermogen niet vertrouwt.

Ik zou iets meenemen voor bij die film en wijn. Zelfgemaakte hartige hapjes (lekker: dadel met hele amandel in kern en ontbijtspek erom, even in de oven ), rijst in druivenblad, of turks brood en hummus. Zoiets?
Nee, ik zou niets meenemen nee.
quote:wankelevenwicht schreef op 07 augustus 2009 @ 00:16:

[...]

Hmm, zou ik niet doen. Komt toch een beetje raar over. Alsof je zijn smaak of inlevingsvermogen niet vertrouwt.

En?

Meestal nog terecht ook.
Haha, had al geinformeerd. Hij zou een "vrouwenfilm" uitzoeken.. Die hapjes zijn idd een leuk idee. Dank je.

Kym, waarom zou jij niets meebrengen.
quote:mamalief schreef op 07 augustus 2009 @ 00:18:

[Over man die voor date film uitzoekt]

En?

Meestal nog terecht ook.

Slechte ervaring? Wil je erover praten?

(Ken trouwens vrouwen die Kill Bill geweldig vinden )
quote:wankelevenwicht schreef op 07 augustus 2009 @ 00:22:

[...]

Slechte ervaring? Wil je erover praten? Al mijn dates waren een slechte ervaring, met of zonder film en nee, dankje!
quote:siepeltrien schreef op 07 augustus 2009 @ 00:20:

Haha, had al geinformeerd. Hij zou een "vrouwenfilm" uitzoeken.. Die hapjes zijn idd een leuk idee. Dank je.

Kym, waarom zou jij niets meebrengen.

Mwah, ik weet niet. Ik denk dat ik het een beetje overdreven vind om wat mee te brengen als ik iemand net ken.

Je brengt jezelf toch mee?

Attente dingetjes komt bij mij meestal in een wat later stadium. Eerst maar eens ontdekken of het allemaal wel zo leuk is. En blijft.
Een lekker taartje voor bij de koffie?
zou zeker wel iets meenemen, hapjes goed idee of evt. likeurtje voor bij de koffie (alleen als je weet/inschat dat hij bep. iets ook lust).

Paar (bij voorkeur zelfgemaakte) hapjes als je dat nog kunt redden qua tijd, vind ik de beste/leukste optie.

Enne... veel plezier op je (film)date!!
een mandje met ontbijtspulletjes is ook nog een optie... wel met van alles 2 dan he
flesje wijn lijkt mij genoeg; al heel erg attent juist!!

by the way; op de eerste/tweede date met mijn man nam ik (ter leen) een DVD van een serie mee die hij kijkt, maar waarvan hij dat seizoen nog niet had gezien.
fles wijn is genoeg
Een fles wijn en anders niets.
quote:mamalief schreef op 06 augustus 2009 @ 23:56:

een leuke dvd, weet je zeker dat je niet naar een japanse vechtfilm hoeft te kijken! Ervaring mee?Heel herkenbaar!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven