Date is onduidelijk
dinsdag 4 september 2018 om 19:26
Ha,
Hier ook iemand met een onduidelijke date.
Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.
Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.
Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.
3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.
Dat ging er goed was er leuke middag!
4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.
Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.
Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.
Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.
Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.
Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.
Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,
Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Hier ook iemand met een onduidelijke date.
Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.
Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.
Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.
3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.
Dat ging er goed was er leuke middag!
4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.
Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.
Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.
Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.
Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.
Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.
Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,
Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
zondag 9 september 2018 om 17:53
Of sluit eens iets netjes af zodat je weer open kunt staan voor iemand anders. Niets vreemds aan en ook een stuk minder vreemd dan vreemdgaan.
Brei gewoon eens ergens netjes een punt aan voor dat je aan iets nieuws begint.
Daarmee toon je ook karakter.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 9 september 2018 om 17:58
Wat zijn jullie gezellig allemaal. Nog meer commentaar en steken te gaan!
Nee ik noem de dochter gewoon bij de naam die haar moeder heeft gegeven. Die wil ik alleen niet op het forum zetten.
Natuurlijk niks mist met een vrouw met een carrière en geld.
Fijn dat er eindelijk iemand iets zegt als dat ik best een toffe peer ben. Haha, ik ben ook gewoon een normale aardige guy hoor. Kom maar keer biertje drinken in Rotterdam. Dan zullen degene die hier lopen te azijnpissen ook zien dat ik geen redder in nood syndroom heb en gewoon verliefd werd op een leuke dame met een flinke rugzak. En liefde en alles wat daarbij komt kijken maakt ook mij wat onzeker en zwevend.
Ik kom ongeveer depressief van dit forum af als ik de meeste commentaren lees. Had wat meer positief en opbouwend verwacht in plaats van schieten op iemand die heel open zijn gevoel en emoties bloot legt.
Nee ik noem de dochter gewoon bij de naam die haar moeder heeft gegeven. Die wil ik alleen niet op het forum zetten.
Natuurlijk niks mist met een vrouw met een carrière en geld.
Fijn dat er eindelijk iemand iets zegt als dat ik best een toffe peer ben. Haha, ik ben ook gewoon een normale aardige guy hoor. Kom maar keer biertje drinken in Rotterdam. Dan zullen degene die hier lopen te azijnpissen ook zien dat ik geen redder in nood syndroom heb en gewoon verliefd werd op een leuke dame met een flinke rugzak. En liefde en alles wat daarbij komt kijken maakt ook mij wat onzeker en zwevend.
Ik kom ongeveer depressief van dit forum af als ik de meeste commentaren lees. Had wat meer positief en opbouwend verwacht in plaats van schieten op iemand die heel open zijn gevoel en emoties bloot legt.
zondag 9 september 2018 om 18:06
Amber je moet me wel hebben he? Volgens mij ben ik misschien wel een van de aardigste personen die je tegen gaat komen.viva-amber schreef: ↑09-09-2018 17:53Of sluit eens iets netjes af zodat je weer open kunt staan voor iemand anders. Niets vreemds aan en ook een stuk minder vreemd dan vreemdgaan.
Ik ben degene die zijn tinder date netjes een bericht stuurt dat het niks wordt. Terwijl de meeste niks van zich laten horen.
Tuurlijk ga ik dit netjes afsluiten als het nodig is. Tuurlijk bellen we elkaar deze week ff. En hebben we het erover.
Maar ik heb geen relatie, dus dan ga ik ook niet vreemd. En als je gevoelens voor iemand heb kan je ook gewoon nog met iemand anders daten zolang er geen relatie is. Ik kan niet morgen zeggen dat mijn gevoelens over zijn. En ik kan ook niet steeds wachten met andere dates totdat alles over is. Ik ben net uit een 12 jaar relatie. Zelfs nu heb ik nog gevoel voor mijn ex, zelfs nu ik verliefd werd op een ander. Het leven is niet zo recht doorzee dat we alles zomaar kunnen uitzetten wanneer we willen en aanzetten wanneer we willen.
Het is ook niet zo dat ik niet tegelijk voor iemand anders wat kan voelen. Zelfs in een relatie kan iemand even verliefd worden op iemand anders en toch bij zijn relatie blijven en die liefdes gevoelens zullen dan hopelijk weer vervagen.
Gevoel en emotie Is echt wat complexer dan de meeste hier doen geloven.
zondag 9 september 2018 om 18:08
Met een leuke dame tegen komen, maar ik ga eerste date open in, en als iets i.p.v. van een date een vriendschap wordt kan dat ook gebeuren. Er is geen vooropgezet eind doel dat moet gebeuren. Ik ga echt heel open de dates in. Eerst een gezellige avond. Normaal ben ik ook niet zo snel verliefd als met deze dame
zondag 9 september 2018 om 18:14
Wanneer het niets gaat worden dan doe je het verwerken toch echt alleen en niet door het het blijven voeden met contact, belletjes, apps en cadeautjes.
Uiteindelijk zeg je het zelf: 'Het is ook niet zo dat ik niet tegelijk voor iemand anders wat kan voelen.' Dus je zet jezelf klem.
Je gaat volgens mij daten omdat je iets wil opbouwen en dat zit er niet in. Het feit dat dat niet lukt met iemand die je heel leuk vindt is natuurlijk vervelend. Maar met alle respect deze dame kan ook haar problemen oplossen en niet vandaag doen alsof haar partner een maand geleden is weggelopen...terwijl dat inmiddels 12 jaar geleden is. Zij kan ook verhuizen ipv blijven vechten met haar buren.
Het kost misschien 6 maanden moeite maar stelt haar wel in staat om echt verder te gaan en weer open te staan. Maar dat doet ze niet. Ze stelt geen prioriteiten, zet haar schouders er niet onder en blijft er in hangen. Ondertussen gaat ze wel daten terwijl zij daar niet aan toe is en draai je ook nog eens voor van alles en nog wat op.
Volgens mij ga je daten voor de seks of omdat je een leuke liefdesrelatie met iemand wil. Dus niet om vrienden te maken. Prima wanneer er niet meer in zit dan vrienden maar dan is het wel fijn wanneer aan beide kanten de gevoelens wat gedoofd zijn.
Uiteindelijk zeg je het zelf: 'Het is ook niet zo dat ik niet tegelijk voor iemand anders wat kan voelen.' Dus je zet jezelf klem.
Je gaat volgens mij daten omdat je iets wil opbouwen en dat zit er niet in. Het feit dat dat niet lukt met iemand die je heel leuk vindt is natuurlijk vervelend. Maar met alle respect deze dame kan ook haar problemen oplossen en niet vandaag doen alsof haar partner een maand geleden is weggelopen...terwijl dat inmiddels 12 jaar geleden is. Zij kan ook verhuizen ipv blijven vechten met haar buren.
Het kost misschien 6 maanden moeite maar stelt haar wel in staat om echt verder te gaan en weer open te staan. Maar dat doet ze niet. Ze stelt geen prioriteiten, zet haar schouders er niet onder en blijft er in hangen. Ondertussen gaat ze wel daten terwijl zij daar niet aan toe is en draai je ook nog eens voor van alles en nog wat op.
Volgens mij ga je daten voor de seks of omdat je een leuke liefdesrelatie met iemand wil. Dus niet om vrienden te maken. Prima wanneer er niet meer in zit dan vrienden maar dan is het wel fijn wanneer aan beide kanten de gevoelens wat gedoofd zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 9 september 2018 om 18:19
zondag 9 september 2018 om 18:22
Ja, dat snap ik.
Ik denk dat tinder niet eens nodig is om te zoeken. Je vertelt gewoon heel veel persoonlijke dingen. Op zich is dat geen probleem zolang je het maar weet.
zondag 9 september 2018 om 18:22
Eerlijk antwoord: ik denk dat iedereen anders in het leven staat. We moeten voorzichtig zijn onze persoonlijke normen en waarden te projecteren op andere mensen. Jou vriendin heeft vermoedelijk een open sexuele mind en maakt verschil tussen lust en liefde. Dat is lastig want voor veel mensen is dar 1 woord.viva-amber schreef: ↑09-09-2018 18:19Ik heb ook een vriendin die op tinder zit om vrienden te maken maar zij gaat met veel van haar vrienden wel naar bed....lijkt mij ook verwarrend maar dat ter zijde.
zondag 9 september 2018 om 18:24
Yes! Heb je gelijk in. Ik ben on het leven ook teveel een open boek soms.
Dank om me erop te wijzen
maandag 10 september 2018 om 07:51
Misschien goed lezen, ik zeg in het bericht vermoedelijk. Ik stel niks vast.viva-amber schreef: ↑09-09-2018 20:03Tja wie projecteert hier nu. Het zit toch even iets anders met die vriendin van mij...