Date is onduidelijk

04-09-2018 19:26 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Hier ook iemand met een onduidelijke date.

Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.

Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.

Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.

3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.

Dat ging er goed was er leuke middag!

4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.

Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.

Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.

Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.

Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.

Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.

Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,

Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Exact mijn twijfels idd
Aaltje89 schreef:
05-09-2018 18:04
Haar dochter is 12. Dat is geen “kleine” meer.

Dat betekent ook dat haar ex al 12 jaar uit beeld is. Die wonden zullen inmiddels toch wel geheeld zijn?
Bovendien kan een kind van 12 toch ook best een keer bij een vriendin eten/slapen? Een date plannen lijkt me minder een probleem dan zij doet voorkomen.

Klinkt alsof deze vrouw niet heel hard wil lopen voor jou en dat jij haar vooral lekker moet pamperen. En dat doe je dan ook. Wat verwacht jij van een relatie? En wat doet zij om het jou naar de zin te maken? Klinkt alsof het vooral van jouw kant komt allemaal.
Zie je wel een toekomst met haar? Ik lees vooral heel veel ellende aan haar kant en heel veel aanpassingen aan de jouwe. Dat weg cijferen lukt nu nog aardig door die verliefde gevoelens, als dadelijk de verliefdheid getemperd is, zie je dat dan nog zitten? Stel dat jullie over 2 jaar samenwonen, zie je het zitten om 24/7 overal rekening mee te moeten houden?

Kijk ook even lange termijn en besef dat je alles nu door een roze bril ziet. Niks is je teveel moeite want ze is in de contactmomenten die jullie hebben zo lief, leuk, sprankelend. Wat als ze dadelijk op een off-day bij je is? Of als ze niet wil afspreken een tijd lang omdat ze niet goed in haar vel zit?
Ok! Na alles goed door gelezen te hebben is dit wat ik ga doen.

- Ik heb haar die app gestuurd en wacht nu haar reactie af. Als ze echt wat voor me voelt dan moet ze op zijn minst een reactie sturen. En als ze schrikt zou ze ook netjes een reactie moeten sturen
- Als ze reageert bellen we en hebben we het erover.
- indien we beiden willen plannen we een nieuwe date en die date moet toch wel iets meer richting geven. Na 5 dates moet er toch wel iets van intimiteit gaan komen of in ieder geval mag er best een uitgesproken worden dat we elkaar leuk en aardig vinden en we eventueel verder willen kijken naar waar het naar toe groeit
- Wordt geen dure sushi date maar klein hapje eten, evt bij mij thuis en een wandeling.
- Wordt geen zwaar gesprekken avond, maar wel peilen wat ze nu wil. Maar ook gewoon fun natuurlijk. Evt filmpje kijken.
PotjePindakaas schreef:
05-09-2018 18:11
Zie je wel een toekomst met haar? Ik lees vooral heel veel ellende aan haar kant en heel veel aanpassingen aan de jouwe. Dat weg cijferen lukt nu nog aardig door die verliefde gevoelens, als dadelijk de verliefdheid getemperd is, zie je dat dan nog zitten? Stel dat jullie over 2 jaar samenwonen, zie je het zitten om 24/7 overal rekening mee te moeten houden?

Kijk ook even lange termijn en besef dat je alles nu door een roze bril ziet. Niks is je teveel moeite want ze is in de contactmomenten die jullie hebben zo lief, leuk, sprankelend. Wat als ze dadelijk op een off-day bij je is? Of als ze niet wil afspreken een tijd lang omdat ze niet goed in haar vel zit?
Uit wat ik nu weet zie ik geen dingen die niet oplosbaar zijn:

- De dochter was een leuke click en er zijn meer vrouwen met een dochter
- Het buren gedoe: Is iets wat oplosbaar is. Daar moeten we het overhebben. Maar ik ga niet tussen de buren en haar staan. Ik kan wel advies geven voor instanties en manieren waarop je het kan oplosse. Het trekt wel een zware wissel nu op haar. Ze moet ook bereid zijn het op te lossen en dat eist soms ook dingen doen die je liever niet wilt
- De gezondheid is ook niet iets waar ik over val. Ik heb een zus met chronische pijn die kan ook niet werken. Maar eerlijk ik denk dat gezondheid beter wordt als ze uit de situatie met buren is. Veel is ook stress gerelateerd
- De communicatie is in principe goed als we afspreken, maar het appen is gewoon niet voor mij en haar denk ik. We moeten wel beter over gevoel praten. En ik moet mezelf niet weg cijferen. Lief zijn is geen probleem, als het maar niet tenkostte van mijzelf gaat. En zij moet voor mij ook wat opener worden in als haar iets dwarszit of liever niks zeggen. Zeggen dat je niet lekker in je vel zit tegen je partner maar dat vervolgens vaag laten creeert onrust.

Wat dan wel over blijft is gelijkwaardiger worden en dat is iets waar ik steviger in moet gaan zijn. En dan maar kijken of zei dat aankan. Een keer iets meer betalen vind ik niet erg. ik kom uit een gezin waar mijn moeder pas later is gaan werken. Voor die tijd betaald mijn vader ook meer, maar moeder deed in andere dingen weer meer. De intentie om het leven samen te verdelen moet er wel zijn. Dus ieder heeft zijn taken en functie. Als de 1 meer werkt en de ander kan dat niet, dan moet de ander op andere vlakken aanvullen waar dat kan.

Als zij een prinses gaat spelen die bediend moet worden gaat er geen toekomst zijn.
Ben ik nu de enige die de kriebels krijgt van deze TO ?

On topic : Ze speelt al de prinses die bediend moet worden want jij doet er met je tong op de schoenen alles aan om haar die gelegenheid te geven. Sterker nog je wil niets liever lijkt het wel.

Mijn advies : stop met je als een volgzaam hondje te gedragen dat naar de ogen van de baas omkijkt ook al krijgt het steeds een schop.
En ga jezelf eens ernstig afvragen waarom je valt op zo’n vrouw. Liet je je door je ex ook zo behandelen ? Dan moet je het je zéker af gaan vragen. Vraag je ook af waarom je haar problemen en haar desinteresse bagatelliseert en daardoor zelfs nog harder gaat lopen. Je gedrag is echt niet gezond. Kweek eens wat eigenwaarde en ben gewoon jezelf. Vindt ze je niet leuk als je jezelf bent ? Jammer dan. Volgende.

En waar haal je in vredesnaam het idee vandaan dat het ok is als er in het begin al zoveel gedoe is en dat het “knokken” in een relatie erbij hoort ? Dat is niet zo hoor. Een relatie hoort fijn en leuk en soepel te gaan. Met heel af en toe een kleine hobbel. Met de nadruk op klein.
Giet46 schreef:
05-09-2018 18:26

- De dochter was een leuke click en er zijn meer vrouwen met een dochter
Huh?
Nou UPDATE:

Ze belde me net nav mijn appje! Ik heb het haar uitgelegd nog een keer. Ze begreep het wel. Ze gaf wel aan dat ze na het super leuke weekend ff een dip had gehad. Juist omdat ze weer in de thuis situatie kwam! En ook omdat haar dochter vanwege kamp ook niet thuis was. Ze gaf ook aan dat ze weet dat ik er ben voor haar. Maar ze heeft gewoon af en toe tijd en ruimte zelf nodig

Ze gaf ook aan dat ze het er niet altijd over wil hebben met mij, ze voelt zich daar wel bezwaard in soms!

Ze vroeg ook hoe het verder met me ging en naar mijn sollicitatie en allerlei andere onderwerpen die we eerder bespraken,, leuke interesse zeg maar.

Ik ga het een verdere kans geven. En ga het stap voor stap bekijken. Ik merk aan haar dat het gewoon niet te snel moet allemaal. 12 jaar met zijn twee en dan kom ik erbij. En ik merk aan haar dat ze mij dus niet te veel wil belasten met haar sores nog. Dat begrijp ik in het begin. Ik zou ook bang zijn als ik een relatie heb en die overwoeker ik met problemen. Maar helemaal weghouden lukt het haar ook niet, het is iets wat ze dagelijks heeft. Daarnaast gaf ze ook aan dat ze sommige dingen liever persoonlijk verteld. Ik moet ook gewoon niet te veel daarover gaan nadenken en dat invullen. Dat komt wel. Only 4 dates zoals iemand hier al terecht zij.

Het zoenen, heb ik ook een beetje laten liggen is het eerlijke antwoord. We kwamen terug van vlieland. En zij stuurde haar dochter naar boven. Dat was wel het moment waarop we elkaars handen vast pakten en ik haar gezicht beetpakte even. Ik voelde me echter wat bezwaard met haar dochter in huis. Ik had me voorgenomen bij het reisje om niks te doen omdat haar dochter er was.

De les: Ik moet minder stressen, zij moet iets beter communiceren.

Zij heeft ook niet echt het gevoel dat ik me weg cijfer voor haar. Ook omdat ik er gewoon nog een druk leven naast heb en heel ondernemend in het leven sta. Ze weet wel dat ik een lieve man ben zeg maar. Dat ik dat type ben. (dat kan ik niet helemaal veranderen, maar neem aan dat ik echt wel eigen wil in relatie heb. Ik heb nu alleen wel wat last van de roze wolk.)

Het voelt nu allemaal veel rustiger in het hoofdje hier. Heb ook niet meer het onzekere gevoel van haar teveel moeten pleasen. We hadden een hele fijne discussie. Het is ook zo dat er genoeg momenten zijn waarop ze zorgzaam voor mij is. Er zit wel wat cultuur verschil af en toe merk ik. Dat verklaard ook het betaal gedrag op eerste dates. Dat is lastig te rijmen met onze maatstaven wel. En die cultuur verschillen snijden we aan nog.

ps de volgende date wordt ook iets kleiners. Gewoon simpel wandeling, filmpje!
Ik zie het probleem niet. Ik lees dit liever, dat de man zijn best doet en initiatieven neemt dan wat ik doorgaans lees, dat vrouwen dagenlang op een appje zitten te wachten.

Zoals TO het beschrijft lijkt meer op zoals het hoort.
Chinue schreef:
05-09-2018 20:17
Ik zie het probleem niet. Ik lees dit liever, dat de man zijn best doet en initiatieven neemt dan wat ik doorgaans lees, dat vrouwen dagenlang op een appje zitten te wachten.

Zoals TO het beschrijft lijkt meer op zoals het hoort.
😇. Ik organiseer zelf evenementen initiatief en ondernemen zit wel in mijn aard.

En eerlijk, ik ben zelden zo hoteldebotel geweest van een vrouw. Ik mag wel iets meer eeer op aarde komen. Maar ik had wel mezelf beloofd om als ik iemand tegen kom die ik echt leuk vind er hard voor te gaan. Ik begrijp ook dat dat bij ene vrouw beter valt dan bij de andere vrouw.

En geloof me, ik cijfer me echt niet weg in het leven. Mijn insteek is juist alles eruit tw halen. Vandaar dat ik jaren terug mijn zekerheden opgaf om in de muziek te gaan werken. Wilde geen spijt krijgen van de dromen die ik niet nagejaagd heb.

Ik ga er idd soms wat te hard in met deze dame ook qua gevoel. En moet gewoon erg wennen aan de situatie merk ik. Dat is nu rust vinden. Maar dit gesprek deed zo goed dat ik me echt veel beter voel en rustiger.
Ik zal iedereen dan ook maar ff update geven hier over een week of 2.

Dank voor alle meningen natuurlijk. Gaf mij best wat inzichten ook hoor.
Fijn dat ze zo reageerde. Je hebt nu wat minder twijfels neem ik aan. Mijn ervaring is dat alles wat niet duidelijk is uiteindelijk in de weg gaat staan en dat je daarom die dingen vrijwel gelijk moet bespreken.
safrat schreef:
05-09-2018 20:38
Fijn dat ze zo reageerde. Je hebt nu wat minder twijfels neem ik aan. Mijn ervaring is dat alles wat niet duidelijk is uiteindelijk in de weg gaat staan en dat je daarom die dingen vrijwel gelijk moet bespreken.

ja, ik was ook wat bang om teveel dingen te zeggen en vragen. Omdat ik ook alle dingen die er bij haar speelden in mijn hoofd meenam! Oftewel teveel in Beren op de weg zag. Ik moet niet te veel voor haar invullen gewoon en niet verwachten dat zij met alles (appen, communicatie hetzelfde helemaal is) Ik denk dat ik mijn eigen gedrag te veel spiegelde aan haar.

Zij heeft gewoon een wat ander leven achter de rug, en is wat voorzichtiger. En is ook een moeder en bekijkt vermoedelijk een relatie wat anders. Dat ze in alle drukte toch wekelijks tijd maakt moest al een signaal zijn. En ook dat we toch wel dagelijks contact hebben en dat ik vertrouwen met dochter krijg. (wellicht wat snel, ook voor mij, maar ik zit nu al in die trein en was daar zelf aanstichter mede van) , ben ook bij haar thuis ben geweest en zij bij mij dat moet eigenlijk al vertrouwen geven. (ze liep met gekneusde enkelbanden de trap op, omdat ze toch graag wilde zien hoe het eruit zag)

Nu we dit gesprek hebben gehad zijn de drempels voor verdere gesprekken over twijfels en gevoelens minder geworden. Er is natuurlijk nooit zekerheid bij dit prille stadium. Maar ik heb wel het gevoel dat we nu een stap verder zijn.

Het is ook dat ik wat te verliefd ben denk ik! Het is ook echt een hele mooie dame. Denk nu niet dat het alleen om uiterlijk ging. Want ik zie dus echt een lief iemand door alle dingen heen. Maar dat rugzakje is nieuwe voor mij. Ben redelijk in harmonie opgegroeid. Meestal is mijn mensen radar wel goed. Maar hij was nu wat in de war...

Cultuur verschil moet ik op sommige punten wat aan wennen. Extreme liefde voor Dieren bijvoorbeeld. Vanuit het geloof ook (alles wat levend is moet je min of meer eren vanuit die cultuur), anders met idd geld, etc.

ik moet het nu gewoon idd minder als Dr Phil er in gaan zoals iemand hier zei. En maar genieten van het samen zijn. En lekker open zijn naar elkaar. En als iets dwars zit het gewoon vertellen.
Ze vind jou (nog) niet leuk genoeg.
Een vrouw die hotel de botel van je is doet namelijk moeite voor je. Ik hou niet van appen en bellen is gewoon onzin.
En dat ze na vier dates niet meteen met jou de koffer induikt vind ik niet zo gek.
Ik wacht daar ook best lang mee.
Ik sluit af! Gewoon ff niet meer aan denken en ontspannen nu.

Ik ga zoals beloofd wel een update geven.
Soulsista schreef:
05-09-2018 21:06
Ze vind jou (nog) niet leuk genoeg.
Een vrouw die hotel de botel van je is doet namelijk moeite voor je. Ik hou niet van appen en bellen is gewoon onzin.
En dat ze na vier dates niet meteen met jou de koffer induikt vind ik niet zo gek.
Ik wacht daar ook best lang mee.
Die koffer verwacht ik ook niet. En is niet het doel nu, dat komt wel.

En hoe hoteldebotel weet ik ook nog niet idd! Maar wel dat we dat verder gaan onderzoeken. Ik heb wel een gevoel dat daten met kind (zonder vader) per definitie anders is in alles dan een vrijgezelle dame zonder kind. Ik zie ook bij mijn ncht in dezelfde situatie hoe sterk de band is met moeders-alleen. Moeder is vader en moeder tegelijk en dat is een heel hecht team bij hun ook. Ik denk ook dat tegelijk op hetzelfde level van verliefdheid zitten zelden voorkomt. Als ik andere fora mag geloven.

Ik heb trouwens ook gelezen dat mannen sneller verliefd worden dan vrouwen. Vrouwen na 6 dates en mannen naar 1 date vaak al. Ook omdat ze in de liefde naar andere zaken kijken, meer uiterlijk en vrouwen meer karakter.

Daarnaast denk ik dat ik altijd wel 2e viool speel naast haar dochter. Dat is ook meer dan terecht. Daarmee haal ik mezelf niet naar beneden, maar ze zou anders een slechte moeder zijn. En dat single mamma's anders daten in het algemeen dan niet single mamma's. En dat alle stress die ze nu heeft het ook niet altijd makkelijk maakt. Dat 2e viool spelen betekend ook dat je niet hard gaat gelijk en dat ik heel erg mijn eigen leven moet koesteren en leiden. Niet te afhankelijk me moet opstellen nu al. (waar ik soms wel iets naar neig)

Die buren ruzie is wat ernstiger dan ik hier kan beschrijven dat nekt haar echt. Ze heeft ook weinig energie om daar goed uit te komen op dit moment. Zit zo diep. Het is echt geestelijke terror niet alleen voor haar, maar ook voor haar kind. Ik heb toen ik met haar daar goed over sprak de tranen in haar ogen gezien. Ze verteld ook dat dat wel alle energie op-eet soms. Omdat ik daar zelf niet inzit in die situatie kan ik het me lastig voorstellen. Maar ik denk dat het net zoiets is als dagelijks gepest worden op school en of werk. Ze komt gewoon lastig uit die situatie in haar eentje ook omdat ze merkt als ze politie belt dat het heftiger wordt met de buren, ze zit daarom in dillema politie bellen of het zo laten. Als ik het logisch beredeneer zal ik altijd zeggen politie bellen, maar als je midden in de situatie zit is het soms anders...

En de migraine is met regelmaat ook heftig. Dat is kamer dicht en alleen op bed liggen zoveel mogelijk. Ik heb me daar wat in verdiept maar het schijnt niet makkelijk te zijn als dat zwaar hebt

Mijn gevoel zegt dat we nu de goede richting opgaan. Laat me dat maar vasthouden voor nu.

Bellen en appen is per persoon verschillen of je het leuk vind of niet, eigenlijk is alles per persoon verschillend. Mijn eerste relatie had ik 1 date mee gedaan, daarna ander vriendinnetje en toen contacten we elkaar weer een kregen we een 12 jarige relatie. Ik spiegel dit ook soms aan die dates.... moet ik ook niet doen. Alles is anders inclusief mijzelf. We zijn beiden tegen de 40. Dan sta je er anders in dan 20 en met een grotere rugzak.

Het was wel tekenent dat we normaal altijd appen en dat ze nu de telefoon pakte om me even gerust te stellen.

Ik krijg zoveel wisselende inzichten van mensen over daten en relaties! En ik merk dat elke persoon ook anders is in intimiteit en communiceren. Dat ik me nu ook wel bewust bent dat het zelden hetzelfde is. Geen regels voor tweede date zoenen, 15e date samen wonen... Het is denk eigen ritme volgen en aanvoelen en alert blijven dat het niet scheef gaat lopen.
Giet46 schreef:
05-09-2018 15:00
Ruzie met haar ex is niet juist woord! Haar ex is gewoon verdwenen omdat hij niet de verantwoordelijkheid van een kind wilde dragen! En heeft haar met de sores laten zitten.
Dit klinkt heel bekend. Zelfde verhaal had een vriend van mij jaren geleden over zijn date, later vriendin. Overigens ook medische klachten, vervelende buren en meer drama. Hij vond haar geweldig, tot ze zwanger was en de relatie beëindigde. Toen bleek dat de vader van haar oudste kind al jaren processen voerde om omgang met het kind te krijgen. Hij was niet weggelopen zonder verantwoording te nemen. Zij had hun relatie destijds ook beëindigd toen ze zwanger was. Dame was gewoon uit op een kind. Eerst niet te snel toegeven want dan gaan veel mannen juist harder lopen en is de buit eerder binnen.
kippetje29 schreef:
05-09-2018 23:29
Dit klinkt heel bekend. Zelfde verhaal had een vriend van mij jaren geleden over zijn date, later vriendin. Overigens ook medische klachten, vervelende buren en meer drama. Hij vond haar geweldig, tot ze zwanger was en de relatie beëindigde. Toen bleek dat de vader van haar oudste kind al jaren processen voerde om omgang met het kind te krijgen. Hij was niet weggelopen zonder verantwoording te nemen. Zij had hun relatie destijds ook beëindigd toen ze zwanger was. Dame was gewoon uit op een kind. Eerst niet te snel toegeven want dan gaan veel mannen juist harder lopen en is de buit eerder binnen.
Tja, dat is een lastige. Maar als ik daar vanuit moet gaan. Dan heb ik ook wel een heel negatief wereld beeld. Misschien naïef. Ik ga uit van een positief wereldbeeld toch het meest. Dus dat ze de waarheid spreekt. Als dat niet zo zou zijn dan zou ik nooit meer aan relatie moeten beginnen vind ik.

En ja, ik kan hard onderuit gaan dan.

Waar komt deze dame vandaan?
Ok. Veel gesprekken gehad afgelopen dagen!

Het komt er dus op neer dat ze in een wijk woont waar de buren redelijk rascistisch zijn. Misschien is dat zelf een understatement. Een tokkie wijk zeg maar.

Ze wordt door een aantal samen spannende buren weg gepest daar. Die zelfs haar kind daar in meenemen. Valse beschuldigingen. Ik heb de twee samen meegemaakt. Pure liefde.

Ze is bezig met een advocaat en een goede vriendin om daar nu uit te komen.

De buren zijn zeg maar het soort lui dat je op tv ziet bij rascistische demonstraties. Dit speelt een aantal jaar al.

En ze is op!

Ik zou dan kunnen zeggen, ik loop weg hiervoor.

Maar ik heb besloten om haar te steunen in deze situatie. Ik kan niet anders. Ze vraagt niks van mij, ook niet om mee te helpen. Omdat we zo kort daten ben ik nu vooral steun.

We gaan vermoedelijk morgen stukje wandelen en toch lol maken, naast een serieus stukje.

Ik weet dat er mensen zijn die zeggen oppassen. En ik pas ook op. Maar het gevoel is goed voor haar en ik zou mezelf voor het hoofd slaan en een eikel vinden als ik er niet ben voor haar.
Nou, weer lang gesprek! Over leuke dingen en de minder leuke dingen.

Ze was bezig met kaartjes regelen voor iets om heen te gaan.

Volgens mij gaat het goed. Zal nog best wat door moeten staan. Maar dat gaan we maar aan.

Ik ben blij dat ik niet heb opgegeven. We groeien nu naar elkaar toe deze week
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te lezen hoe verliefd jij bent en wat je er allemaal aan en voor doet. Het heeft wel iets schattigs (vast niet het juiste woord).
Tegenvaller!

Op dit moment staat haar hoofd er niet naar. Het buren verhaal is halverwege onze dates haar kind gaan raken. De leugens hebben haar in de molen van instanties gebracht. Dat eet alles op aan energie. Ik heb brieven gelezen die te bizar zijn. Moeder en dochter zijn zo mooi samen. Was vanavond weer met ze.

Ik begrijp het, met veel pijn!

Ik heb besloten dat we contact houden. Vind ik lastig. Maar ik wil haar niet missen, ook al wordt het vriendschap. Ben sterk genoeg daarvoor.

We blijven leuke dingen doen. Zal ff anders zijn.

Ze zeg ook geen nee. Maar kan het ff niet. Ze is echt stuk gemaakt. Ze zei ook ik wordt nooit meer de oude. Heb tot 3 uur bij haar gezeten. Waren wel fysiek strelen, aanraken.

Maar het is ff niet.

Betekend wel dat ik open sta voor andere dates en tegelijk haar zie. Maar behoefte andere dates is er ff niet. Contact zal minder intens worden misschien. Maar ben zoveel om haar gaan geven dat ik haar in mijn leven wil houden.

Heb ook heftige periode achter de rug. Veel eigen fouten gemaakt. (Teveel tijd aan werk besteed, vreemdgegaan in vorige relatie vanwege geen seks meer in relatie) Deze 5 weken waren voor mij ook een spiegel naar wie ik wil zijn.

Omdat ik het lekker vind om van me af te schrijven hier zal ik af en toe een update doen.
safrat schreef:
07-09-2018 15:54
Ik vind het eigenlijk wel leuk om te lezen hoe verliefd jij bent en wat je er allemaal aan en voor doet. Het heeft wel iets schattigs (vast niet het juiste woord).
I know! Heb dit ook nooit gehad. Helaas verkeerde timing. Er is wel iets tussen ons. Maar er zit teveel in de weg bij haar in het hoofd. Je zou kunnen zeggen dat had ze kunnen weten. Ik neem haar niks kwalijk. We gaan gewoon genieten van de tijd samen als vrienden of wat het ook wordt.,En ik zal me weer openstellen voor wat er op mijn pad komt. Deze mooie weken nemen ze ons niet af.
Wat een bijzondere wending. Jammer.

Je kan proberen een vriendschap met haar op te bouwen, maar ik denk dat een platonische vriendschap te weinig voldoening biedt. Daarnaast is het ook niet correct om te daten met iemand anders terwijl jij geduldig wacht op jouw "grote liefde". Omdat jij genoegen neemt met minder moet jouw volgende date dat ook doen. Ik denk niet dat er veel vrouwen zijn dat dat accepteren.

Terzijde: je krijgt toch niet zomaar brieven van allerlei instanties? Dan moet er toch veel meer aan de hand zijn?
Het is idd een lastige! Hoe gaan we hier mee om.

Ik geef haar ff belletje. Van de week!

Vanuit date, verliefdheid iets anders opbouwen of lange termijn wachten klinkt heel lastig. Vrijwel onmogelijk.

Ik ben niet de eerste wel die zoiets doet. Maar moet mezelf ook niet op zij schuiven.
Jullie hebben elkaar als twee beschadigde mensen wel gevonden. Er is wel een trend. Met je vorige vriendin had je geen seks en met deze ook niet. En dus kijk je weer om je heen. Waarom houd je haar aan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven