Date is onduidelijk
dinsdag 4 september 2018 om 19:26
Ha,
Hier ook iemand met een onduidelijke date.
Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.
Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.
Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.
3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.
Dat ging er goed was er leuke middag!
4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.
Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.
Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.
Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.
Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.
Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.
Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,
Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Hier ook iemand met een onduidelijke date.
Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.
Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.
Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.
3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.
Dat ging er goed was er leuke middag!
4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.
Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.
Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.
Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.
Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.
Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.
Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,
Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
woensdag 5 september 2018 om 16:56
Niks verkeerds mee verder! Wees wel ook lief voor jezelf
woensdag 5 september 2018 om 17:04
Yes! Ik heb een pracht leven hoor. Daar heeft zij op Vlieland iets van kunnen zien. Werk in de muziek.
Ik denk niet dat ik haar het gevoel heb gegeven niet zelfstandig te zijn. Veel initiatieven komen ook van mij. Dus geen hondje zeg maar.
Ze weet dat ik van hobby werk heb kunnen maken en dat ik best af en toe daarvoor in avond weg moet. Ben ook freelancer.
Maar ik ben idd wel wat goedig voor haar tot nu toe. Maar ja ik zie ook niet zo in waarom ik de klootzak moet uithangen. Ik heb geen dingen gedaan die ik zelf niet leuk vond tegen mijn zin
Ik denk niet dat ik haar het gevoel heb gegeven niet zelfstandig te zijn. Veel initiatieven komen ook van mij. Dus geen hondje zeg maar.
Ze weet dat ik van hobby werk heb kunnen maken en dat ik best af en toe daarvoor in avond weg moet. Ben ook freelancer.
Maar ik ben idd wel wat goedig voor haar tot nu toe. Maar ja ik zie ook niet zo in waarom ik de klootzak moet uithangen. Ik heb geen dingen gedaan die ik zelf niet leuk vond tegen mijn zin
woensdag 5 september 2018 om 17:09
Ik vind het een prima appje en ik vind er ook geen druk in zitten. Het enige wat mij opvalt is dat je jezelf en wat jij wil/belangrijk vindt vergeet ook in die app. Het is gaat allemaal over haar bui, wat zij voelt en wat zij wil. Jij hebt ook nog iets te willen en ik zie je insteek als een risico dat het uiteindelijk allemaal alleen om het pleasen van haar gaat. Het is de vraag of zij uiteindelijk kiest voor iemand die er zo afhankelijk in staat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 5 september 2018 om 17:09
Stalken is echt wat anders. Je kan opdringerig overkomen, maar zij kan in dat geval dat ook tegen je zeggen.
Ik vraag me af of dit gaat werken als je nu al zo op je tenen moet lopen. Het lijkt mij dat er is mis gaat in de communicatie. In principe zou je niet bang moeten zijn om contact te leggen, te praten of wat dan ook. Het maakt een relatie zo ongelijkwaardig.
Ik vraag me af of dit gaat werken als je nu al zo op je tenen moet lopen. Het lijkt mij dat er is mis gaat in de communicatie. In principe zou je niet bang moeten zijn om contact te leggen, te praten of wat dan ook. Het maakt een relatie zo ongelijkwaardig.
woensdag 5 september 2018 om 17:10
Ik vind dat zij wel een beetje haar best mag doen voor je als ze een relatie met je wil. Jij stelt afspraakjes voor, jij regelt Vlieland, je moppert niet als haar kind meekomt (lekker romantisch aan het begin van een relatie), je stuurt een enorme app waarin je vraagt hoe zij graag wil dat jij je opstelt...
Wat eten we vanavond?
woensdag 5 september 2018 om 17:15
Ik denk ook dat ik het in mijn eerdere post niet mis heb. Het is niet gezond voor jou om alleen maar de redder uit te hangen want je bent echt een ui in het herkennen en bewaken van je eigen grenzen. Wanneer hier ooit een relatie uit moet groeien dan zal het toch over iets meer moeten gaan dan alleen over haar.
Ik denk dat je veel meer baat hebt bij iemand die samen met jou de kar trekt en die jou ook laat voelen dat je er mag zijn en dat je geliefd bent ipv dat jij er mbt communicatie steeds zo aan moet trekken. Iemand die ook voorstellen doet voor een leuke date en om elkaar beter te leren kennen en die af en toe eens vraagt: hoe is het nu met jou? Wat heb je gedaan vandaag?
Wat wil jij uiteindelijk uit een relatie halen?
Ik denk dat je veel meer baat hebt bij iemand die samen met jou de kar trekt en die jou ook laat voelen dat je er mag zijn en dat je geliefd bent ipv dat jij er mbt communicatie steeds zo aan moet trekken. Iemand die ook voorstellen doet voor een leuke date en om elkaar beter te leren kennen en die af en toe eens vraagt: hoe is het nu met jou? Wat heb je gedaan vandaag?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 5 september 2018 om 17:20
Het lastige is, dat dat moeilijke gedoe er nu eenmaal is. Vanaf begin al. Omdat dat met haar meekomt. Dan had ik idd gelijk moeten afhaken. Ik heb er toen voor gekozen omdat niet te doen. Omdat ik meer in haar zag dan problemen zoals een lieve moeder, zorgzaam, en gewoon leuke / grappige dame. Maar eerlijk gezegd vind het iets lastiger dan ik dacht. Ik stuurde mijn bericht ook naar haar om daarnee te zeggen dat ik dat best lastig vind hoe met de situatie om te gaan soms. Daarmee kom ik juist op voor mezelf had ik het gevoel. De andere keuzes waren kappen of niet zeggen. Maar wilde tegelijk zeggen dat ik er ook ben voor haar door het berichtje.
woensdag 5 september 2018 om 17:22
woensdag 5 september 2018 om 17:23
Dat vragen hoe het gaat, hoe mijn dag was, hoe het met mijn zieke zus is en mijn ouders en wat ik wil in het leven en spontaan Boterhammen smeren als ik moet optreden dat doet ze ook als we elkaar in real life zien. En een beetje per app. Maar ze is niet echt een apper. De date innitatieven iets minder nog.viva-amber schreef: ↑05-09-2018 17:15Ik denk ook dat ik het in mijn eerdere post niet mis heb. Het is niet gezond voor jou om alleen maar de redder uit te hangen want je bent echt een ui in het herkennen en bewaken van je eigen grenzen. Wanneer hier ooit een relatie uit moet groeien dan zal het toch over iets meer moeten gaan dan alleen over haar.
woensdag 5 september 2018 om 17:25
Het gaat ook over mijn ongemakkelijke gevoel die app. Maar idd wel hoe we dat kunnen oplossen en wat zij fijn vind. Als zij met iets terug komt wat ik niet fijn vind zeg ik dat natuurlijk.viva-amber schreef: ↑05-09-2018 17:09Ik vind het een prima appje en ik vind er ook geen druk in zitten. Het enige wat mij opvalt is dat je jezelf en wat jij wil/belangrijk vindt vergeet ook in die app. Het is gaat allemaal over haar bui, wat zij voelt en wat zij wil. Jij hebt ook nog iets te willen en ik zie je insteek als een risico dat het uiteindelijk allemaal alleen om het pleasen van haar gaat. Het is de vraag of zij uiteindelijk kiest voor iemand die er zo afhankelijk in staat.
woensdag 5 september 2018 om 17:33
Jazeker! Maar ik schrik niet van de problemen. Ik heb zelf ook wel wat meegemaakt.viva-amber schreef: ↑05-09-2018 17:22Je kan altijd afhaken na date 1, na date 4 na date 25....jemig je mag na 20 jaar nog afhaken. Er is geen regel die zegt dat dat niet kan.
Ik vind het alleen lastig om een communicatie modus te vinden met haar de laatste periode. Dat was ook de insteek van mijn app. Uitleggen dat ik dat best lastig vind met deze situatie soms.
Mijn gevoel is niet dat iets altijd helemaal vanzelf hoeft te gaan, liever wel bij de eerste dates, maar als een date issues al heeft begrijp ik best dat alles moeilijker is en dat we samen wat harder moeten knokken. Dat samen moeten we het goed over hebben face to face. Maar ik het het gevoel dat ik dan wel moet zeggen als ik me ergens ongemakkelijk bij voel of niet helemaal de weg weet daarin. Ik stel me dan wel kwetsbaar op door open te zijn natuurlijk. Maar met niets zeggen over hoe ik me voelde kwam ik ook niet verder, dat gaf alleen maar stress.
Ik ben wel blij dat jullie het berichtje niet iets vinden waar je gillend van weg loop. Ik kan me zeker vinden in beter per telefoon, en er oppassen dat ik mezelf niet te veel wegcijfer. Dat laatste is grootste valkuil. Maar juist met appje wilde ik mezelf niet weg cijferen.
Verwoord ik dat een beetje helder zo?
woensdag 5 september 2018 om 17:34
Lieve Giet, vier dates. VIER!!! En de helft daarvan was niet echt een romantische date.
Laat het los, laat het gaan, sta er wat meer ontspannen in en hou dat idee dat je haar moet redden maar even voor jezelf.
Ik kan goed begrijpen dat jij wilt weten: is dit nou iets romantisch aan het worden, hangt er liefde in de lucht, of is het toevallig praktisch gezellig vriendschappelijk? Vraag je dat bij de volgende date, als die er komt.
Ik zou me wat minder gedienstig opstellen als ik jou was, niet aantrekkelijk en ook niet heel bevorderlijk voor een gelijkwaardige relatie, die je toch graag wilt opbouwen met deze dame.
Laat het los, laat het gaan, sta er wat meer ontspannen in en hou dat idee dat je haar moet redden maar even voor jezelf.
Ik kan goed begrijpen dat jij wilt weten: is dit nou iets romantisch aan het worden, hangt er liefde in de lucht, of is het toevallig praktisch gezellig vriendschappelijk? Vraag je dat bij de volgende date, als die er komt.
Ik zou me wat minder gedienstig opstellen als ik jou was, niet aantrekkelijk en ook niet heel bevorderlijk voor een gelijkwaardige relatie, die je toch graag wilt opbouwen met deze dame.
Wat eten we vanavond?
woensdag 5 september 2018 om 17:36
viva-amber schreef: ↑05-09-2018 17:09Ik vind het een prima appje en ik vind er ook geen druk in zitten. Het enige wat mij opvalt is dat je jezelf en wat jij wil/belangrijk vindt vergeet ook in die app. Het is gaat allemaal over haar bui, wat zij voelt en wat zij wil. Jij hebt ook nog iets te willen en ik zie je insteek als een risico dat het uiteindelijk allemaal alleen om het pleasen van haar gaat. Het is de vraag of zij uiteindelijk kiest voor iemand die er zo afhankelijk in staat.
Ik ben het met je eens. Dat de insteek van het appje zo wel lijkt. Dat is ook mijn grootste bezwaar. Ik de praktijk zal ik er niet zo afhankelijk instaan als dit appje lijkt moet ik zeggen. Maar mijn angst is dan wel een beetje dat nu zo lijkt en een afknapper kan zijn. Ik kan dat niet meer terug draaien nu is mijn gevoel
woensdag 5 september 2018 om 17:39
Yes! Ik geef je gelijk in het meeste. Ze waren wel alle 4 super leuk de dates gelukkig. Dat gedienstige is wel het gevaar idd. Het is een beetje gek wel innitiatiefrijk en tegelijk gedienstig.makreel schreef: ↑05-09-2018 17:34Lieve Giet, vier dates. VIER!!! En de helft daarvan was niet echt een romantische date.
woensdag 5 september 2018 om 17:41
Miss-Pippilotta schreef: ↑05-09-2018 17:37Sorry, maar deze vrouw klinkt helemaal niet als relatiemateriaal.
Jij klinkt erg lief.
Al die problemen, maar ook dat ze zo snel haar kind meeneemt. Echt not done, grote alarmbellen allemaal.
Ik ben ook erg lief! Maar vergis je niet best eigen mening. Werk in creatief vak en moet constant mijn eigen koers bepalen. Maar ik heb tegelijk wel dat zorg zame.
Alarmbellen zijn er bij mij ook. Vandaar het topic.
woensdag 5 september 2018 om 17:46
Ik kom overigens net uit 12 jaar relatie. En daar was ik niet echt elke dag lief.
Maar als ik van iemand hou of iemand leuk vind dan is dat zorgzame wel onderdeel van het totaal pakket. Ik ga wel uit van het goede in de mens altijd en vind het leuk om leuke dingen samen te doen te ondernemen en als mijn relatie of mensen die dichtbij staan problemen hebben dan help ik hem of haar als het lukt. Ik ga bij problemen wel in de zorg modus.
Maar dat is niet hetzelfde als altijd maar doen wat de ander wil natuurlijk. Ik kan ook weer best dominant zijn in wat ik leuk vind soms qua reizen, huis inrichten, heb behoorlijk eigen smaak en idee waar ik naar toe wil. Mijn ex was nog net iets liever dan ik ook.
Maar als ik van iemand hou of iemand leuk vind dan is dat zorgzame wel onderdeel van het totaal pakket. Ik ga wel uit van het goede in de mens altijd en vind het leuk om leuke dingen samen te doen te ondernemen en als mijn relatie of mensen die dichtbij staan problemen hebben dan help ik hem of haar als het lukt. Ik ga bij problemen wel in de zorg modus.
Maar dat is niet hetzelfde als altijd maar doen wat de ander wil natuurlijk. Ik kan ook weer best dominant zijn in wat ik leuk vind soms qua reizen, huis inrichten, heb behoorlijk eigen smaak en idee waar ik naar toe wil. Mijn ex was nog net iets liever dan ik ook.
woensdag 5 september 2018 om 17:51
Lief is niks mis mee. Helemaal niet. Als dat in balans is met iemand die ook zo lief voor jou is.
Ik lees dat jij je druk maakt of dit wel goed gaat en leuk wordt. Ik kan uit wat je schrijft niet lezen dat zij zich daar ook zo druk over maakt.
Bijvoorbeeld: jij zegt: ze houdt niet zo van het appen dus ik hou me in. Zij zou ook kunnen denken: hij is heel erg van het appen dus ik app hem wat vaker.
En eigenlijk zou ik verwachten dat ze tegen een vriendin zou zeggen: ik was nooit van het appen maar met Giet46 is het zo leuk, ik zit aan die telefoon geplakt! Gossie wat is het een lieverd, ik kan niet wachten om hem weer te zien. Zo'n aantrekkelijke vent ook. Kun jij vanavond op mijn kind passen want ik wil eens lekker uitgebreid vegetarisch voor hem koken en tijd met hem alleen doorbrengen, want de vorige keer zat dochter er bij en dat is toch niet optimaal in deze dating-fase.
Snap je?
Ik lees dat jij je druk maakt of dit wel goed gaat en leuk wordt. Ik kan uit wat je schrijft niet lezen dat zij zich daar ook zo druk over maakt.
Bijvoorbeeld: jij zegt: ze houdt niet zo van het appen dus ik hou me in. Zij zou ook kunnen denken: hij is heel erg van het appen dus ik app hem wat vaker.
En eigenlijk zou ik verwachten dat ze tegen een vriendin zou zeggen: ik was nooit van het appen maar met Giet46 is het zo leuk, ik zit aan die telefoon geplakt! Gossie wat is het een lieverd, ik kan niet wachten om hem weer te zien. Zo'n aantrekkelijke vent ook. Kun jij vanavond op mijn kind passen want ik wil eens lekker uitgebreid vegetarisch voor hem koken en tijd met hem alleen doorbrengen, want de vorige keer zat dochter er bij en dat is toch niet optimaal in deze dating-fase.
Snap je?
Wat eten we vanavond?
woensdag 5 september 2018 om 17:54
Vier dates. Ik zeg het nog maar even.Giet46 schreef: ↑05-09-2018 17:46Ik kom overigens net uit 12 jaar relatie. En daar was ik niet echt elke dag lief.
Dat is geen relatie, geen goeie vriendin en al helemaal geen familie of iets wat erop lijkt.
Doe je innerlijke Dr. Phil even aan de riem.
Wat eten we vanavond?
woensdag 5 september 2018 om 17:58
Ik snap je totaal. Daarom ben ik ook aan het twijfelen.makreel schreef: ↑05-09-2018 17:51Lief is niks mis mee. Helemaal niet. Als dat in balans is met iemand die ook zo lief voor jou is.
Snap je?
woensdag 5 september 2018 om 18:04
Begrijp deze. 4 dates idd!! 6 weken en dan al zoveel gedoe.
Maar ja als zij over haar problemen begint kan ik ze ook niet negeren. Het is niet zo dat we het er altijd over hebben. En zij kan ook moeilijk gaan doen alsof het altijd goed gaat. Dan ontkom je niet aan het bespreek baar te maken. Dat geeft meer lucht toch dan om er na 6 maanden pas over te beginnen. Ergens vind ik het wel ok dat ik dat nu al weet. En er geen verassingen meer komen. Blijkbaar ben ik wel een persoon waar ze het tegen durft te zeggen
Het is er daardoor dus wel altijd. Net als iemand ziek is dat er ook altijd is. Maar het domineerde niet de date gesprekken
woensdag 5 september 2018 om 18:04
Haar dochter is 12. Dat is geen “kleine” meer.
Dat betekent ook dat haar ex al 12 jaar uit beeld is. Die wonden zullen inmiddels toch wel geheeld zijn?
Bovendien kan een kind van 12 toch ook best een keer bij een vriendin eten/slapen? Een date plannen lijkt me minder een probleem dan zij doet voorkomen.
Klinkt alsof deze vrouw niet heel hard wil lopen voor jou en dat jij haar vooral lekker moet pamperen. En dat doe je dan ook. Wat verwacht jij van een relatie? En wat doet zij om het jou naar de zin te maken? Klinkt alsof het vooral van jouw kant komt allemaal.
Dat betekent ook dat haar ex al 12 jaar uit beeld is. Die wonden zullen inmiddels toch wel geheeld zijn?
Bovendien kan een kind van 12 toch ook best een keer bij een vriendin eten/slapen? Een date plannen lijkt me minder een probleem dan zij doet voorkomen.
Klinkt alsof deze vrouw niet heel hard wil lopen voor jou en dat jij haar vooral lekker moet pamperen. En dat doe je dan ook. Wat verwacht jij van een relatie? En wat doet zij om het jou naar de zin te maken? Klinkt alsof het vooral van jouw kant komt allemaal.