Date is onduidelijk

04-09-2018 19:26 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Hier ook iemand met een onduidelijke date.

Via Tinder een super leuke vrouw leren kennen. Nu aantal dates gedaan die er leuk waren.

Uit eten geweest. Wel alle keren betaald wat niet zo slim was. Maar ze zit niet heel dik in het geld. Ze woont in een redelijke arme wijk ook. Mede door omstandigheden. Heeft een kind waarvan de vader verdwenen is, en is best ziekelijk waardoor werk lastig gaat.

Eerste twee dates waren met haar, tweede date geprobeerd te zoenen. Maar vond ze te snel gaan. Maar ondanks dat toch contact blijven houden. Contact is leuk. Wel iets meer van mij dan haar.

3e keer al haar kind ontmoet. Ze zit ook nog eens in situatie waar haar buren haar terroriseren. Toen dat weer eens zo ver was. Haar gezegd kom dan maar ff naar mij. Maar omdat haar kleine erbij was, was de enige oplossing met haar kleine.

Dat ging er goed was er leuke middag!

4e date was op Vlieland ik moest daar heen vanwege optreden op een festival. We hadden geen gezamenlijke kamer omdat het zo last minute was kon ik alleen 2 persoons krijgen en een 1 persoons slaap plaats op camping.

Vond ik geen probleem. Want samen met de kleine op een kamer voelde erg snel.

Wel erg leuke 3 dagen gehad met zijn 3. Veel kletsen en gezelligheid. Omdat we met 3 waren ook geen kus moves gemaakt. Dat is awkward met een kleine erbij.

Nu dagen erna is alles weer afstandelijk. Ze heeft ook al vanaf begin gezegd dat ze niet van chatten houd. En ik weet ook dat ze gister niet lekker in haar vel zat. Vanwege thuis situatie. Dat laatste komt steeds meer naar voren.

Ik steun haar daarin op alle manieren. Maar vaak wil ze er niet over praten.

Ik heb vandaag maar ff geen contact gezocht. Gisteren kreeg ik appje dat haar dag mixed was. Oftewel niet echt lekker.

Wil haar niet teveel stalken, het contact komt al meestal van mij,

Wat zouden jullie doen? Ik vind haar wel waanzinnig leuk. En het samen zijn is een feest.
Ik denk dat het gelukt is.
Klopt. En jij reactie terug
Update: we hebben 3 dates vooruit geplanned. Vooral Hele leuke dingen samen doen. Het lijkt langzaam te groeien.

Ik ben een stuk rustiger, omdat ik haar beter ken en meer voel als er ff een mindere dag is. Het is gewoon een hele leuke dame, en de rest hoe hoog of laag komen we wel doorheen.

Denk de laatste update trouwens.

Geduld en vertrouwen.
Update: we hebben 3 dates vooruit geplanned. Vooral Hele leuke dingen samen doen. Het lijkt langzaam te groeien.

Ik ben een stuk rustiger, omdat ik haar beter ken en meer voel als er ff een mindere dag is. Het is gewoon een hele leuke dame, en de rest hoe hoog of laag komen we wel doorheen.

Geduld en vertrouwen.

:high5: Ik zou ook zo voor zo'n vrouw kunnen vallen vrees ik ;)
Antoon69 schreef:
16-09-2018 16:07
:high5: Ik zou ook zo voor zo'n vrouw kunnen vallen vrees ik ;)
Je mag mij wel een pb sturen hoor! :P
Giet46 schreef:
16-09-2018 13:20

Geduld en vertrouwen.

Leuk. Dus er is nog wel iets meer dan vriendschap mogelijk. Soms hebben dingen wat tijd nodig.
Giet46 schreef:

Geduld en vertrouwen.
Fijn dat het beter gaat. Hopelijk gaat/blijft zij jou net zo waarderen als jij haar.
benmamma schreef:
16-09-2018 20:03
Je mag mij wel een pb sturen hoor! :P
Haha goed zo.
Giet46 schreef:

Geduld en vertrouwen.
Huh? Je ging haar toch loslaten?
eva333 schreef:
17-09-2018 12:56
Huh? Je ging haar toch loslaten?
Tja, things happen sometimes
Naar mezelf luisteren was beste wat ik heb gedaan. Nog steeds ❤️.
Giet46 schreef:
05-10-2018 10:18
Naar mezelf luisteren was beste wat ik heb gedaan. Nog steeds ❤️.
Vertel..
Blij voor je!!!
Eerste kerst samen! Sluit dit topic ook hiermee af.

Beste wensen voor iedereen hier!
Leuk Giet! Veel geluk samen
Blij om te lezen dat het goed gaat. Maar iets meer toelichting was wel fijn geweest.

Desalniettemin, fijne kerst en veel geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven