Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Als je niet bij elkaar in de buurt woont zul je elkaar nooit meer tegenkomen. Dat maakt de drempel ook lager.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:

Ik zit al de hele dag dit topic te checken haha
missmeisje schreef:
01-08-2020 18:04
Oh jeetje zeg... ja dat is dan wel laks. Ik schat deze man niet zo in, maarja, ik ken hem natuurlijk niet en heb me wel vaker in mannen vergist!

En eens; sommigen mensen hebben echt een opfriscursus nodig; ‘Hoe ga ik met mijn medemens om!’
Ook in mannen kun je je goed vergissen. Zo had ik een paar dates met een date-uation die wat timide overkwam, hij stuurde me wel een schattig berichtje en vertelde mij tijdens een date dat zijn vorige versierpogingen altijd de soep in leken te lopen. De vrouwen begrepen hem niet.
En zo kreeg ik de indruk ( die hij mij ook wilde geven ) dat hij weinig ervaren was en verre van een player, totdat.....ik ineens minder appjes van 'm kreeg en daardoor kreeg ik argwaan en ging de fb-pagina eens goed bekijken van de club waar hij altijd uitging.
Werkelijk om de twee weken stond hij daar op een foto met een andere griet met zijn tong erin. Playertje in disguise :O De fotograaf vond hem ook erg leuk want hij stond ieder weekend volop op de foto ( lucky me! ) ;-D
Nja, en als iedereen hem kan krijgen hoef ik 'm niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je kunt je inderdaad vergissen. Heb de laatste tijd sowieso echt pech met daten. Ik dacht oprecht dat deze man ‘normaal’ was, misschien heb ik me vergist.

Mijn ‘frustratie’ gaat ook wel verder dan alleen deze situatie, het is de laatste tijd gewoon een aaneenschakeling van negatieve ervaringen geweest. Al is dit wel een ‘hoogtepuntje’! Jammer; ik dacht een leuke vent te zijn tegengekomen...
Alle reacties Link kopieren
pff, nog geen nieuws over de ,momenteel, meest gezochte man van Nederland.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
01-08-2020 18:47
Ja, je kunt je inderdaad vergissen. Heb de laatste tijd sowieso echt pech met daten. Ik dacht oprecht dat deze man ‘normaal’ was, misschien heb ik me vergist.

Mijn ‘frustratie’ gaat ook wel verder dan alleen deze situatie, het is de laatste tijd gewoon een aaneenschakeling van negatieve ervaringen geweest. Al is dit wel een ‘hoogtepuntje’! Jammer; ik dacht een leuke vent te zijn tegengekomen...
Misschien even een date pauze inlassen. Dat werkt vaak wel om weer even relaxt te worden.

Wel rot dat je een paar keer pech hebt gehad.
clivia52 schreef:
31-07-2020 18:49
en hij kan niet gewond zijn?
en toch
Ter bemoediging, toen ik de date die ik per ongeluk geghost eindelijk te pakken kreeg was de reactie, " ik heb geen moment gedacht dat je me liet zitten, ik dacht er zal vàst iets gebeurd zijn. "

Scoorde ie fors punten mee.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
01-08-2020 19:30
Ter bemoediging, toen ik de date die ik per ongeluk geghost eindelijk te pakken kreeg was de reactie, " ik heb geen moment gedacht dat je me liet zitten, ik dacht er zal vàst iets gebeurd zijn. "

Scoorde ie fors punten mee.
Om één of andere reden heb ik niet gevoel dat jullie nog bij elkaar zijn?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
01-08-2020 19:30
Ter bemoediging, toen ik de date die ik per ongeluk geghost eindelijk te pakken kreeg was de reactie, " ik heb geen moment gedacht dat je me liet zitten, ik dacht er zal vàst iets gebeurd zijn. "

Scoorde ie fors punten mee.
Snap ik! Ik zou echt willen dat ik zo kon denken, lijkt me heerlijk als je zo optimistisch kan zijn!

Ik ben helaas flink ‘verpest’. Ik geloof, naar wat ik hier lees, velen met mij.

Kan iemand er anders even een opsporingsbericht uit doen via de NOS. Connecties anyone?;)
Alle reacties Link kopieren
Sjonge gister al behoorlijk wat pagina's gelezen in de hoop dat er al een ontknoping was , vandaag bijgelezen en ruim 24u verder nog niks :whistle:

Voor jou nog het meest frustrend TO!



Ik heb het in het begin van mijn relatie ook gehad (nu mijn man dus alles goed gekomen :biggrin: )
Ik kreeg ook maar geen reactie, 2 dagen ofzo al niet, we hadden wat afgesproken wat ik dus qua tijd wilde kortsluiten...
Super frustrerend.

Uiteindelijk kreeg ik zelfs een berichtje van zijn moeder of hij bij mij was, want ze had ook naar hem gebeld en was zelfs bij m thuis geweest maar niemand en geen reactie...
We hebben dus toen maar naar zn werk gebeld en daar was hij gewoon maar hij bleek dus 2 dagen ziek geweest te zijn en veel geslapen te hebben met telefoon op stil en uiteindelijk leeg...
Enigzins weer op de been weer gaan werken en verder nergens meer bij stil gestaan (6)

Heeft ie daarna dus nooit meer zo gedaan haha.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
01-08-2020 19:24
pff, nog geen nieuws over de ,momenteel, meest gezochte man van Nederland.
Hahaha geweldig :lol:
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
01-08-2020 18:47
Ja, je kunt je inderdaad vergissen. Heb de laatste tijd sowieso echt pech met daten. Ik dacht oprecht dat deze man ‘normaal’ was, misschien heb ik me vergist.

Mijn ‘frustratie’ gaat ook wel verder dan alleen deze situatie, het is de laatste tijd gewoon een aaneenschakeling van negatieve ervaringen geweest. Al is dit wel een ‘hoogtepuntje’! Jammer; ik dacht een leuke vent te zijn tegengekomen...
Ach :((( ja rot is dat he. Hopelijk krijg je snel antwoord (van hem of een andere manier). In ieder geval zou ik er rekening mee houden dat het ook gewoon een ordinaire rotactie kan zijn vanuit zijn kant, dus probeer ook te verder kijken naar mensen (mannen?) die je wel een goed gevoel geven, ook al zijn die schaars gezaaid... succes <3
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
01-08-2020 19:35
Sjonge gister al behoorlijk wat pagina's gelezen in de hoop dat er al een ontknoping was , vandaag bijgelezen en ruim 24u verder nog niks :whistle:

Voor jou nog het meest frustrend TO!



Ik heb het in het begin van mijn relatie ook gehad (nu mijn man dus alles goed gekomen :biggrin: )
Ik kreeg ook maar geen reactie, 2 dagen ofzo al niet, we hadden wat afgesproken wat ik dus qua tijd wilde kortsluiten...
Super frustrerend.

Uiteindelijk kreeg ik zelfs een berichtje van zijn moeder of hij bij mij was, want ze had ook naar hem gebeld en was zelfs bij m thuis geweest maar niemand en geen reactie...
We hebben dus toen maar naar zn werk gebeld en daar was hij gewoon maar hij bleek dus 2 dagen ziek geweest te zijn en veel geslapen te hebben met telefoon op stil en uiteindelijk leeg...
Enigzins weer op de been weer gaan werken en verder nergens meer bij stil gestaan (6)

Heeft ie daarna dus nooit meer zo gedaan haha.
Zo’n verhaal doet me wel goed hoor. Gewoon, dat het toch echt een reden kan hebben als iemand niks laat horen.

Maar jeetje, hij ging gewoon werken en dacht niet meer aan jou? Vond je dat niet raar?

Tsja, omdat mijn date dus aangaf donderdag niet lekker te zijn zou dit ook nog zomaar kunnen...
Maar dan toch raar dat je de date niet even afzegt.
Alle reacties Link kopieren
Daantje234 schreef:
01-08-2020 19:46
Ach :((( ja rot is dat he. Hopelijk krijg je snel antwoord (van hem of een andere manier). In ieder geval zou ik er rekening mee houden dat het ook gewoon een ordinaire rotactie kan zijn vanuit zijn kant, dus probeer ook te verder kijken naar mensen (mannen?) die je wel een goed gevoel geven, ook al zijn die schaars gezaaid... succes <3
Lief van je.:)
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
01-08-2020 19:34
Snap ik! Ik zou echt willen dat ik zo kon denken, lijkt me heerlijk als je zo optimistisch kan zijn!

Ik ben helaas flink ‘verpest’. Ik geloof, naar wat ik hier lees, velen met mij.

Kan iemand er anders even een opsporingsbericht uit doen via de NOS. Connecties anyone?;)
Herkenbaar hoor, heb zelf de afgelopen zes jaar veel pech gehad qua daten. (o.a. 3 keer geghost na 3-4 maanden daten)

Soms is het lastig om positief te blijven maar verzuurd en achterdochtig is niet mijn ding en alles slijt en valt te relativeren wanneer je er voldoende tijd overheen laat gaan!

De meeste dingen en mensen zijn gewoon niet ment to be en dat is ok.

En als het wel ment to be is, dan merk je dat vanzelf!

🌹 en knuffel voor jou!
viva-amber schreef:
01-08-2020 19:32
Om één of andere reden heb ik niet gevoel dat jullie nog bij elkaar zijn?

Dit is vrij recent, we daten nog steeds.
Alle reacties Link kopieren
alleenmaarliefde schreef:
01-08-2020 19:52
Herkenbaar hoor, heb zelf de afgelopen zes jaar veel pech gehad qua daten. (o.a. 3 keer geghost na 3-4 maanden daten)

Soms is het lastig om positief te blijven maar verzuurd en achterdochtig is niet mijn ding en alles slijt en valt te relativeren wanneer je er voldoende tijd overheen laat gaan!

De meeste dingen en mensen zijn gewoon niet ment to be en dat is ok.

En als het wel ment to be is, dan merk je dat vanzelf!

🌹 en knuffel voor jou!
Geghost na 3/4 maanden daten! Wauw.... knap dat je zo kan relativeren. En, je hebt gelijk, als het meant to be is dan vind je elkaar wel weer. En anders is het ook niet de man voor mij.

Lief dat je zo meeleeft. Een knuffel terug!🌺
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
01-08-2020 19:56
Dit is vrij recent, we daten nog steeds.
Wat leuk!
missmeisje schreef:
01-08-2020 20:03
Wat leuk!

Ik bedoel maar, hij had ook kunnen denken dat ik het expres deed terwijl dat niet zo was.
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
01-08-2020 19:34
Snap ik! Ik zou echt willen dat ik zo kon denken, lijkt me heerlijk als je zo optimistisch kan zijn!

Ik ben helaas flink ‘verpest’. Ik geloof, naar wat ik hier lees, velen met mij.

Kan iemand er anders even een opsporingsbericht uit doen via de NOS. Connecties anyone?;)
Waarom zou je jezelf zo omschrijven?

Misschien beter om een time-out te houden.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
"We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door!"

https://www.youtube.com/watch?v=iABKS9fFRfc
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
01-08-2020 20:11
"We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door!"

https://www.youtube.com/watch?v=iABKS9fFRfc
We hebben ook een aantal keer gebeld (via video).;)
Jeetje missmeisje, wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je benieuwd bent waarom hij niets meer van zich laat horen.
En noem mij naïef, maar ik denk ook dat er iets is gebeurd.

Doet mij denken aan een "scharrel" van járen geleden. Ging ik een maand mee om, hoorde plots niets meer. Deed de deur niet meer open, telefoon niet bereikbaar. Buren hadden hem al tijden niet meer gezien, heel gek.

Ik hoorde maanden later dat hij was opgenomen in het ziekenhuis met een overdosis. Heeft dat wel overleefd.
Domme doos die ik toen was, had helemaal niet door dat hij gebruikte. Vond het wel wat gek dat hij na 24 uur waker was geweest (werken, stappen) doodleuk zonder slaap weer naar zijn werk ging.
Maar dat was ook een hele bijzondere man

In ieder geval wens ik je heel veel succes, blijf zoeken en houd ons op de hoogte!

Ik houd je topic in de gaten!
Hoe dan ook is het niet hoe je graag zou willen dat iets zo loopt na een leuke date. Maar er komt een dag dat je er smakelijk om kunt lachen. Al die gekke date ervaringen zijn achteraf leuk voor de anekdotes. Nu niet.
Ik heb meerdere keren meegemaakt dat een date niets mee liet horen. Na 1 date is dat gevalletje jammer maar wel weer door. Lijkt me heel naar als dit je na maanden daten overkomt.
Als er al gevoelens zijn en gedeelde herinneringen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven