Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Ja ga maar verhaal halen, nu wil ik het potjandorie ook weten
vivagirl2013 schreef:
31-07-2020 18:57
Is algemeen bekend. Ook al ben je geblokkeerd op whatsapp. Bellen schijnt nog wel te kunnen. Was in het nieuws.
Komkommertijd zeker
Alle reacties Link kopieren
dweedledee schreef:
31-07-2020 18:50
Maar mijn advies; niet langer bellen. Wacht het maar gewoon af. Als je steeds vriendinnen laat bellen, kan ie op een gegeven moment dat wel raar gaan vinden. Dat zou ik namelijk wel hebben.

Als je niets meer hoort; his loss.

Ja dat is natuurlijk best wel vervelend, dat hij dan denkt 'die meid die ik probeer te ghosten laat zich niet ghosten, best raar'.
marindah wijzigde dit bericht op 31-07-2020 19:00
0.35% gewijzigd
Such fun!1
missmeisje schreef:
31-07-2020 18:57
Ik snap dat het wellicht geen zin heeft om erachteraan te zitten. Maar ik weet dat ik onrustig blijf als ik niet een soort van verklaring heb. En daar gaat het me dus om; dat ík een soort uitleg krijg. En dat ik van me af kan bijten. Ik heb de laatste tijd teveel rare date-ervaringen gehad (deze spant wel de kroon), ben er klaar mee om maar over me heen te laten lopen.

Overigens zegt mijn vriendin die hem belde dat ze hem via whatsapp heeft gebeld, daar ging ie bij mij dus idd ook nog over.... dus nu weet ik nog niks.

Sorry jongens, ik heb me hier geloof ik ik vastgebeten.;)
Ach ja. Ik denk dat je beter kan beseffen dat hij jou helemaal geen verklaring verschuldigd is. Je kan willen wat je wilt, maar als hij geen behoefte eraan heeft, gebeurd er niets. Ik zou de boel de boel laten.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
31-07-2020 18:55
Dit kun je nog heel vaak herhalen maar dan wordt het echt niet opeens waar :) ik heb het zelf gezien, de foto verdwijnt pas als er een nieuwe foto is
Dit is de eerste keer dat ik het zeg hoor. En ik heb zelf gezien dat foto’s verdwijnen. Dus tja.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 18:59
Komkommertijd zeker
Nope. Helaas niet.
dweedledee schreef:
31-07-2020 19:00
Dit is de eerste keer dat ik het zeg hoor. En ik heb zelf gezien dat foto’s verdwijnen. Dus tja.
Dan is dat waarschijnlijk iemand geweest die na het blokkeren meteen een andere foto heeft genomen. Maar het kan dus ook nog een tijdje duren
Alle reacties Link kopieren
Maar je bent dus niet op het station wezen kijken :cry:
Such fun!1
Met welke letter begint het station? Want waar ik zit is hij in ieder geval niet. Ik kom ook nog bij twee andere dus als je een signalement hebt kan ik daar ook even kijken
Murrmurr schreef:
31-07-2020 19:02
Dan is dat waarschijnlijk iemand geweest die na het blokkeren meteen een andere foto heeft genomen. Maar het kan dus ook nog een tijdje duren
Klopt. Het hoeft idd niet direct te zien te zijn.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 19:02
Dan is dat waarschijnlijk iemand geweest die na het blokkeren meteen een andere foto heeft genomen. Maar het kan dus ook nog een tijdje duren
Ze hebben het aangepast. Vroeger zag je gelijk geen foto meer, maar nu na een update niet meer.
Ik had vriendin een berichtje laten sturen. Als zij twee vinkjes te zien zou krijgen was het meteen duidelijk in tegenstelling tot het laten overgaan van de telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Ben niet meer op het station geweest, sorry guys.;)

Ik ga nu naar een vriendin. Dan laat ik haar appen of bellen. En daarna laat ik het er heus wel bij, don’t worry.;)

Kijk jij inderdaad nog even op de stations murrmurr? Hij is lang met donker haar.;)
Top!;)
Lang met donker haar, check! Ik maak een foto van iedere man die de omschrijving matcht
Wat betreft blokkeren :
Wordt men geblokkeerd op WhatsApp dan blijft de foto staan en komen berichten niet aan.

Maaaaaarrrr wordt je geblokkeerd en verwijderd dan verdwijnt de foto.

Getest etc
Dewereld schreef:
31-07-2020 19:22
Wat betreft blokkeren :
Wordt men geblokkeerd op WhatsApp dan blijft de foto staan en komen berichten niet aan.

Maaaaaarrrr wordt je geblokkeerd en verwijderd dan verdwijnt de foto.

Getest etc
Volgens mij klopt dat. Maar zelf nooit getest.
Murrmurr schreef:
31-07-2020 19:14
Lang met donker haar, check! Ik maak een foto van iedere man die de omschrijving matcht
Creeeeeep
En dan hier posten, kan TO hem aanwijzen. :-D
minnimouse schreef:
31-07-2020 17:52
‘Tussen 18 en 19’ vind ik een rare afspraak. Ik zou geen zin hebben om een uur te wachten op iemand die misschien om 19 uur komt aanzetten.
Als hij er is belt hij ook wel neem ik aan, als hij jou niet ziet.
Ik vind dat geen rare afspraak. Ik zie dat als; laten 18/19u aanhouden, details nader te bespreken. Ik spreek heel vaak zo af.
rumforviva schreef:
31-07-2020 19:29
Ik vind dat geen rare afspraak. Ik zie dat als; laten 18/19u aanhouden, details nader te bespreken. Ik spreek heel vaak zo af.
Maar er kwamen geen details.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
31-07-2020 19:29
Ik vind dat geen rare afspraak. Ik zie dat als; laten 18/19u aanhouden, details nader te bespreken. Ik spreek heel vaak zo af.
Ik hou niet van die halve afspraken. Ik wil niet op de dag zelf horen hoe laat ik ergens verwacht word.
Alle reacties Link kopieren
Ok update; ik heb m gebeld met t nummer van mn vriendin, zij krijgt ook een automatische stem. We hebben m ook geappt met haar nummer; daar blijft het bericht hangen op 1 vinkje.

Ik lijk dus niet geblokkeerd te zijn.

Tsja, dan kan ik nu niks meer doen!
rumforviva schreef:
31-07-2020 19:29
Ik vind dat geen rare afspraak. Ik zie dat als; laten 18/19u aanhouden, details nader te bespreken. Ik spreek heel vaak zo af.
Masr je gaat dan toch niet een uur staan wachten op een station bij zo’n vage afspraak?
missmeisje schreef:
31-07-2020 19:34
Ok update; ik heb m gebeld met t nummer van mn vriendin, zij krijgt ook een automatische stem. We hebben m ook geappt met haar nummer; daar blijft het bericht hangen op 1 vinkje.

Ik lijk dus niet geblokkeerd te zijn.

Tsja, dan kan ik nu niks meer doen!
Is dat dezelfde vriendin die het al eerder probeerde?

En wat hebben jullie dan precies geapt naar hem met dat nummer? :-D :-D
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 31-07-2020 19:36
8.96% gewijzigd
gizzmo-returns schreef:
31-07-2020 19:34
Masr je gaat dan toch niet een uur staan wachten op een station bij zo’n vage afspraak?
Nee, dat zeker niet! Maar ik bedoelde dat ik het op zich geen rare manier van afspreken vind. Dat je even kijkt hoe je dag loopt en hoe snel je uit werk weg kunt, en dan eind van de middag nog even contact of je het beiden gaat redden. Maar goed, ik spreek zelden keiharde tijden af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven