Date met een neus
dinsdag 9 juni 2009 om 20:39
Sinds ongeveer 8 weken date ik met een hele leuke man die ik via internet heb leren kennen. Er is alleen 1 ding waardoor ik mij ongemakkelijk voel. Hoe erg het ook klinkt, maar ik voel ongemakkelijk door zijn neus.
Het is verder een aantrekkelijke man om te zien, maar zijn neus is zo groot, dat er zelfs voorbijgangers naar staren.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt heel erg dat ik dit denk, laat staan dat ik het hier op het forum met mensen wil bespreken. Maar eigenlijk schaam ik me zo dat ik me laat leiden door iemands uiterlijk, dat ik het gewoon ergens kwijt moet.
Ik snap niet dat het me zo stoort, maar ik kan mijn ogen niet van zijn neus afhouden, en moet er de hele tijd aan denken.
Heeft iemand misschien ervaring met dit soort dingen? Ik vind het echt verschrikkelijk, want eigenlijk ben ik helemaal gek van deze man, en zou niet willen dat de neus “tussen ons in komt te staan.”
Het is verder een aantrekkelijke man om te zien, maar zijn neus is zo groot, dat er zelfs voorbijgangers naar staren.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt heel erg dat ik dit denk, laat staan dat ik het hier op het forum met mensen wil bespreken. Maar eigenlijk schaam ik me zo dat ik me laat leiden door iemands uiterlijk, dat ik het gewoon ergens kwijt moet.
Ik snap niet dat het me zo stoort, maar ik kan mijn ogen niet van zijn neus afhouden, en moet er de hele tijd aan denken.
Heeft iemand misschien ervaring met dit soort dingen? Ik vind het echt verschrikkelijk, want eigenlijk ben ik helemaal gek van deze man, en zou niet willen dat de neus “tussen ons in komt te staan.”

dinsdag 9 juni 2009 om 22:30
quote:princessetamtam schreef op 09 juni 2009 @ 22:24:
onzin, mijn exman heeft een enorme neus, ik heb ze 5 minuten gezien, was er binnen een paar dagen aan gewend en daarna moesten anderen me erop wijzen dat hij zo een neus had...
als je hem echt leuk vindt, interesseert dat je niet.
en als het een neptopic is, briljant verzonnen... petje af.Ja hihi, dit moet bijna wel verzonnen zijn... Anders is ze hem de knip voor de neus niet waard! (ofzo)
onzin, mijn exman heeft een enorme neus, ik heb ze 5 minuten gezien, was er binnen een paar dagen aan gewend en daarna moesten anderen me erop wijzen dat hij zo een neus had...
als je hem echt leuk vindt, interesseert dat je niet.
en als het een neptopic is, briljant verzonnen... petje af.Ja hihi, dit moet bijna wel verzonnen zijn... Anders is ze hem de knip voor de neus niet waard! (ofzo)

dinsdag 9 juni 2009 om 22:36

dinsdag 9 juni 2009 om 22:42
Sorry hoor, maar als je je topic al zo'n hilarische titel geeft, snap ik de niet-serieuze reacties wel. Ik zie het al voor me een neus op pootjes. Maar hoe dan ook, mijn ex had een enorme neus, maar dat past gewoon bij hem (al zijn we niet door die neus uit elkaar). Het zit waarschijnlijk in zijn genen. Misschien is hij er zelf wel heel onzeker over en het lijkt me wel heel lullig als jij hem afwijst vanwege zijn neus (tenzij je een smoes bedenkt). Bedenk bij jezelf: ben ik wel echt verliefd op hem? Waarschijnlijk niet, anders had je die neus voor lief genomen - neem jezelf dus niet bij de neus!

dinsdag 9 juni 2009 om 22:44
Het spijt mij dat ik het zeg maar ik lig hier gierend van het lachen over het buro heen. Wat zijn er veel leuke woordgrapjes te verzinnen over een neus, ik vond die opmerking over het opereren maar dat het altijd een gok blijft nog wel het meest hilarisch gevonden. Mijn avond is gelijk weer helemaal in een vrolijke stemming beland, waarvoor mijn dank!
Maar het is wel een probleem voor topicstarter. Maar ik vraag mij nu af hoe jouw date al die starende blikken van voorbijgangers ervaart. Ik vermoed dat jij er meer problemen mee hebt dan hij, klopt dat?
Maar het is wel een probleem voor topicstarter. Maar ik vraag mij nu af hoe jouw date al die starende blikken van voorbijgangers ervaart. Ik vermoed dat jij er meer problemen mee hebt dan hij, klopt dat?
Ik doe mijn best
dinsdag 9 juni 2009 om 22:55
Meiden, het gaat niet over een Spuitelf (oftewel een spuitende elf??) maar over een spuit 11:
Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
Maar het ging dus eigenlijk over een neus, maar dit even ter opheldering.
Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
Maar het ging dus eigenlijk over een neus, maar dit even ter opheldering.
dinsdag 9 juni 2009 om 23:02
1. Dat is hem door de neus geboord.
Die beloning waar hij recht op had is hem ontnomen.
2. Dit is het neusje van de zalm.
Dit is het beste dat er is.
3. Hij heeft een neus als een hond.
Hij komt overal achter.
4. Hij heeft een neus als een kapstok.
Hij heeft een erg lange neus.
5. Hij is met zijn neus in de boter gevallen.
Hij heeft het goed getroffen.
6. Hij kreeg het in de neus.
Hij bemerkte dat er iets gaande was.
7. Hij loopt met zijn neus in de wind.
Hij is erg trots.
8. Hij maakt veel van zijn neus.
Hij is erg trots.
9. Hij valt met zijn neus [achterste] [gat] in de boter.
Hij heeft een onverwachte meevaller.
10. Hij zei het bij zijn neus langs.
Hij zei het terloops maar bedoelde het wel heel serieus.
11. Iemand met de neus kunnen aanwijzen.
Niet zeggen maar wel weten wie het gedaan heeft.
12. Tussen neus en lippen door.
Terloops.
13. Van zijn neus een anker maken.
Op zijn gezicht vallen.
14. Wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht.
Als je van je familie schande spreekt zet je ook jezelf te kijk.
15. Ze hebben hem bij de neus gehad.
Ze hebben hem opgelicht.
16. Zijn neus krult.
Hij heeft plezier.
Die beloning waar hij recht op had is hem ontnomen.
2. Dit is het neusje van de zalm.
Dit is het beste dat er is.
3. Hij heeft een neus als een hond.
Hij komt overal achter.
4. Hij heeft een neus als een kapstok.
Hij heeft een erg lange neus.
5. Hij is met zijn neus in de boter gevallen.
Hij heeft het goed getroffen.
6. Hij kreeg het in de neus.
Hij bemerkte dat er iets gaande was.
7. Hij loopt met zijn neus in de wind.
Hij is erg trots.
8. Hij maakt veel van zijn neus.
Hij is erg trots.
9. Hij valt met zijn neus [achterste] [gat] in de boter.
Hij heeft een onverwachte meevaller.
10. Hij zei het bij zijn neus langs.
Hij zei het terloops maar bedoelde het wel heel serieus.
11. Iemand met de neus kunnen aanwijzen.
Niet zeggen maar wel weten wie het gedaan heeft.
12. Tussen neus en lippen door.
Terloops.
13. Van zijn neus een anker maken.
Op zijn gezicht vallen.
14. Wie zijn neus schendt schendt zijn aangezicht.
Als je van je familie schande spreekt zet je ook jezelf te kijk.
15. Ze hebben hem bij de neus gehad.
Ze hebben hem opgelicht.
16. Zijn neus krult.
Hij heeft plezier.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 09-06-2009 23:02
Reden: bron: spreekwoorden.nl
Reden: bron: spreekwoorden.nl
% gewijzigd

dinsdag 9 juni 2009 om 23:07

dinsdag 9 juni 2009 om 23:07
Ja, die kapstok, dat vroeg ik me dus af. Helaas lijkt het hier om een fictieve neus te gaan. Ik voel me dus behoorlijk bij de neus genomen. Maar mijn neus krult ervan. Even tussen neus en lippen door, die neus als anker vind ik wel hilaaaarisch!!
Het was idd Holleeder. Terwijl zijn neus eigenlijk wel meevalt. Zeker gezien de proporties die dit fictieve exemplaar krijgt.
Het was idd Holleeder. Terwijl zijn neus eigenlijk wel meevalt. Zeker gezien de proporties die dit fictieve exemplaar krijgt.

dinsdag 9 juni 2009 om 23:09
quote:Tammetuk schreef op 09 juni 2009 @ 22:55:
Meiden, het gaat niet over een Spuitelf (oftewel een spuitende elf??) maar over een spuit 11:
Maar het ging dus eigenlijk over een neus, maar dit even ter opheldering.Hulde Tamme. Ik wil ook niet eens weten wat een spuitelf is. Klinkt heel goor.
Maar het ging dus eigenlijk over een neus, maar dit even ter opheldering.Hulde Tamme. Ik wil ook niet eens weten wat een spuitelf is. Klinkt heel goor.