Date met een neus

09-06-2009 20:39 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ongeveer 8 weken date ik met een hele leuke man die ik via internet heb leren kennen. Er is alleen 1 ding waardoor ik mij ongemakkelijk voel. Hoe erg het ook klinkt, maar ik voel ongemakkelijk door zijn neus.

Het is verder een aantrekkelijke man om te zien, maar zijn neus is zo groot, dat er zelfs voorbijgangers naar staren.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt heel erg dat ik dit denk, laat staan dat ik het hier op het forum met mensen wil bespreken. Maar eigenlijk schaam ik me zo dat ik me laat leiden door iemands uiterlijk, dat ik het gewoon ergens kwijt moet.

Ik snap niet dat het me zo stoort, maar ik kan mijn ogen niet van zijn neus afhouden, en moet er de hele tijd aan denken.

Heeft iemand misschien ervaring met dit soort dingen? Ik vind het echt verschrikkelijk, want eigenlijk ben ik helemaal gek van deze man, en zou niet willen dat de neus “tussen ons in komt te staan.”
Meen je dit nou serieus? Ik ga bijna denken dat het een grapje is.

Even voor het beeld: wat voor neus hebben we in de kuip, issie lang en puntig, breed, grote vleugels... in centimeters vanaf de wenkbrauwen? En heb je er last van bij het zoenen, steekt die neus je dan in je oog ofzo?

En je weet wat ze zeggen over mannen met grote neuzen he..
An der Nase eines Mannes erkennt man den Johannes
Dat dacht ik ook meteen... :-)

Ach, ik heb het voor minder erge dingen uitgemaakt.... Verkeerde auto, verkeerde lach, hoekjes na het sporten. Als het echt mr. right is neem je zelfs zijn neus voor lief..
Hoekjes na het sporten????
Is hij toevallig leraar engels geweest?
quote:Zamirah schreef op 09 juni 2009 @ 20:48:

Hoekjes na het sporten????Ja... van die witte hoekjes in zijn mondhoeken. Erg leuk man, totdat ik een keer bij een basketbalwedstrijd van hem ging kijken en hij na de wedstrijd naar me toe kwam om me te zoenen. Getverdegetverdegetver... Het was meteen over. Oppervlakkig, vast wel
Misschien heeft ie een multi-functionele neus..?
Hoekjes zijn heel vies.

Verder kan ik me niet voorstellen dat voorbijgangers naar een neus kijken. Maar dat kan aan mij liggen.
Begint zijn naam met een P ? En die van zijn vader met een G ? Heeft hij een goudvis en een krekel ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik kan er niets aan doen, maar ik moest echt vreselijk lachen om je openingspost!

Maar ik kan me ook best wel voorstellen dat je er echt mee zit. Als hij voor de rest echt helemaal leuk is, dan zou ik toch proberen om die neus even erbuiten te laten. Mocht het echt wat worden, dan kun je altijd eens voorzichtig ter sprake brengen hoe hij er zelf over denkt. Misschien zit hij er enorm mee en is hij al aan het sparen voor de operatie?
Exit man dus. Helemaal belazerd om met zo'n neus een relatie te willen.

PS: heeft hij tenminste weer de kans een meisje te vinden die hem gewoon neemt zoals hij is.
Kom ik hier even neuzen. lig ik in een deuk.

Maar lady_lara ik begrijp best dat je er mee zit. Zeker omdat je aan niets anders meer kunt denken als je bij hem bent. Vervelend en ik heb helaas geen raad voor je. Kan wel zeggen, negeer die neus, maar dat lukt dus niet.
De neus - door Herman van Veen

Er is een reuze keuze neuzen

in de kleuren rood en paars

de kwaliteit laat minder keuze

goede neuzen zijn zeer schaars.

Platte neuzen, pimpelneuzen

paars boegbeeld op een dronken schip,

een kleine keuze matineuzen,

't aardbeitype, mop en wip.

Zo ook de neus van de politie

wonderbaarlijk apparaat

even snuffen aan je fietsie

en hij ruikt hoe 't ermee staat.

De remmen weigeren een pietsie

't voorlicht is maar tweede keus

neem dus daarom de politie

steeds met eerbied bij de neus.

De neus, o erfdeel zo koen en schrander

edel deel van het gezicht

spreidt uw vleugels als geen ander

op vooruitgang steeds gericht.

De neus, men moet hem eens in 't jaar gedenken

op een winderige dag

in 't najaar

als men weer eens

van een griepplaag spreken mag.

De Gaulle, waar zou die stakker wezen

als die parel hem ontbrak

laat staan de politieke zaken

waar hij steeds dat ding in stak.

Denk aan Cyrano uitsluitend

zeg mij, waarmee zitten wij

in een zakdoek krachtig snuitend

op de allereerste rij.

De neus, o spreidt uw zo nerveuze vleugels

snuif en snotter onverveerd

o, neus, laat vieren alle teugels

gelijk een briesend peerd.
Ik rel vandaag niet meer, maar krijg er wel heel veel zin in als ik dit lees. En je maakt hier een profiel voor aan en opent meteen een topic. 'k Ben in een milde bui maar anders!!

Wat is nu het probleem buiten zijn neus. Hij is knap. Griekse Goden hadden ook grote neuzen. Niks mis mee toch?

Ik dacht dat je iets zou krijgen met iemand die voor ajax is
Het kan altijd nog erger ...

Zou het kunnen dat jij dénkt dat voorbijgangers ernaar staren , maar dat het meer jouw angst is dan dat het werkelijk gebeurt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Grote neus betekend vaak ook, groot geschapen..
jaja spuit elf, dat hadden we al geconcludeerd.

Ik wil meer van TO horen!
quote:emaille schreef op 09 juni 2009 @ 21:30:

jaja spuit elf, dat hadden we al geconcludeerd.

Ik wil meer van TO horen!Wie is hier nou een spuitelf?
Begrijp je dat woord niet ofzo?
Uhm jawel hoor beste Emaille, maar ik begrijp niet dat je iemand dan meteen maar Spuitelf noemt? Beetje onbeschoft en onnodig!
Sinds wanneer is het een scheldwoord dan?
Ik ben dol op grote neuzen! Mijn vriend heeft een grote kromme, waarmee hij regelmatig in mn ogen prikt als we zoenen.

Maar het is toch zo'n mooie neus :-D
Mijn man heeft ook een grote neus, in t begin moest ik er aan wennen, maar nu zie ik t niet meer hoor. Jawel, die neus is er nog wel, maar ik ben er aan gewend bedoel ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven