date met een vriend

28-07-2012 18:29 9 berichten
Afgelopen week belde een vriend op. Ik ken hem nu een jaar en we zien elkaar zeker iedere 2 weken. Maar dan altijd met een groep(je) nooit alleen.

Hij vroeg aan mij iets simpels, daarna had hij nog een vraag. "Vind je het leuk als ik je op date neem..?"

Nou, die vraag kwam behoorlijk onverwacht, en wist ook niet zo goed te reageren en wilde bijna vragen. "met wie??" Gelukkig kon ik die woorden nog net inslikken. Want dat was natuurlijk een beetje stom geweest.

Ik heb ja gezegd, meer uit vriendelijkheid. (en ja het is eigenlijk ook een erg leuke jongen)

Maar ik vind het zo eng. Had er dan gewoon van gemaakt, zullen we samen een hapje gaan eten. Maar nu hij vraagt een hapje gaan eten in de vorm van een date maakt het gelijk zo anders!

Ik ben 21, woon op mezelf, maar heb nog nooit een vriend gehad Dit komt oa omdat als ik mensen leuk vind en zij daar ook iets van laten blijken, ik ze eigenlijk heel hard afwijs. Beetje bindingsangst ofzo?

Maar goed, hoe kan ik straks die eerste date toch een beetje soepeltjes laten verlopen?
Alle reacties Link kopieren
How cute!

Geniet er gewoon van. Je hoeft niet meteen met hem te trouwen, hé.

Veel plezier!
Gewoon gezellig! Het is geen vreemde van je, en verder heeft het geen verplichtingen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sweet van hem om je gewoon zo te vragen!
Gewoon een leuke avond van maken, je kent hem al dus waarschijnlijk kun je wel wat onderwerpen bedenken , die jullie allebei leuk vinden, om over te praten!

Veel plezier!
Wat leuk! Hebben jullie al afgesproken wanneer? Ik zou gewoon lekker mezelf zijn maar de bindingsangst in de tuin begraven. Je hoeft niet meteen met hem te trouwen, dus bekijk hem met open vizier en sta open voor wat er op je pad komt.
Oh leuk! Voordat ik een relatie kreeg met mijn man waren we eerst vrienden, we hebben het nog steeds erg leuk!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Wat leuk!

2 personen uit mijn vriendengroepje hebben sinds enige tijd nu ook een relatie!

Bedenk wel goed wat jij zelf echt voelt en in hoeverre het jullie vriendschap misschien beïnvloedt als jullie van vrienden naar friends with benefits of partners gaan.
wat leuk veel plezier! en geniet gewoon van deze date!!

ik en mijn man waren ook altijd vrienden van kinds af aan al en zijn nu 6,5 jaar samen en getrouwd en hebben kindjes..

is zo makelijk je kent elkaar al!

heel erg veel plezier! en genieten en eetsmakelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven