Date van me is jarig
donderdag 3 januari 2019 om 18:56
donderdag 3 januari 2019 om 18:56
Nee dat is het dus juist. De bedoeling is dus dat ze het cadeau pas later krijgt. En samen eten, en koken. Been there done that
donderdag 3 januari 2019 om 18:59
Lucifer2018 schreef: ↑03-01-2019 17:24En wat als ze al plannen heeft of voor bereidingen mbt dat feestje dat ze gaat geven die dag?
Vind dat al een moeilijk iets. Laat staan Indoorskydiven voor iemand die wilde parachute springen.
Een date.
Maar ja voor iemand die denkt dat vrouwen schoenen willen voor hun verjaardag..![]()
Het zal wel aan mij liggen.
Nee over de schoenen is iets waarbij haar blij mee zou maken. Maar heb geen zin om zover geld uit te geven. Niet dat ik gierig ben. Maar schoenen is zo onpersoonlijk.
En indoor skydiven boots je een val uit een vliegtuig na van 6000m. Zonder uit een vliegtuig te springen. En dat is iets wat ze graag zou willen doen.
Alleen op haar verjaardag, wil ik niet
Met lege handen komen.
Da tis ook zo lullig
donderdag 3 januari 2019 om 19:02
Ja en met fietsen boots je paardrijden na maar dan zonder paard.Greg124 schreef: ↑03-01-2019 18:45Beste mensen,
Wat ik bedoelde was om dit idd op een andere datum te gaan doen.
En indoor skydiven boots je springen uit ene vliegtuig na, zonder daadwerkelijk uit een vliegtuig te springen.
En wij zijn inmiddels al 2 maanden aan bet daten. Ongeveer 1 date per week. Plus we slapen bij elkaar.
En over de schoenen, ze heeft 2 benen en 2 voeten. Dus zou ze een paar sneakers krijgen die ze heel graag wilt hebben.
Parachute springen is buiten, uit een vliegtuig waar, waarna je aan een parachute boven de aarde zweeft. Dat is een kick. en totaal niet te vergelijken met binnen in een windtunnel. Daar gaat het puur om het vlieggevoel en dat is met parachute springen niet zo. Dus ik zou echt iets anders kiezen dan.
donderdag 3 januari 2019 om 19:20
Vooralsnog vind ik het super leuk
Met haar en om met haar tijd door te brengen. Als t een relatie word, mooi. Zo niet helaas. Hoort erbij
donderdag 3 januari 2019 om 19:22
Ik heb er zeker overnagedacht. T is lastig allemaal. Normaliter zou ik gewoon een lege doos inpakken en dan einde van de avond haar cadeautje overhandigen. Een paar schoen. Maar ik vind t op dit
Moment niet juist. Wil niet dat ze denkt dat ik er makkelijk over na denkt
donderdag 3 januari 2019 om 20:10
Zij dropt in zo'n prille fase wat voor schoenen ze graag wil hebben?Greg124 schreef: ↑03-01-2019 18:45Beste mensen,
Wat ik bedoelde was om dit idd op een andere datum te gaan doen.
En indoor skydiven boots je springen uit ene vliegtuig na, zonder daadwerkelijk uit een vliegtuig te springen.
En wij zijn inmiddels al 2 maanden aan bet daten. Ongeveer 1 date per week. Plus we slapen bij elkaar.
En over de schoenen, ze heeft 2 benen en 2 voeten. Dus zou ze een paar sneakers krijgen die ze heel graag wilt hebben.
donderdag 3 januari 2019 om 21:43
Gewoon doen wat je wil doen! Zeker als je denkt dat ze het ook nog eens leuk vindt!
Superleuke ervaring om het ook nog eens samen te doen.
Mocht het daten niet overgaan in een relatie, dan nog heb je haar een leuke ervaring gegeven!
Superleuke ervaring om het ook nog eens samen te doen.
Mocht het daten niet overgaan in een relatie, dan nog heb je haar een leuke ervaring gegeven!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
vrijdag 4 januari 2019 om 06:18
Niet te moeilijk over doen, maar gewoon jezelf zijn en dus zo handelen. Als dit voor jou prima voelt in deze fase om te geven, gewoon doen. Ik heb ook soms wat groots uitgepakt, omdat dat kon, omdat diegene dat echt leuk vond en omdat ik gewoon zo in elkaar zit.
Klinkt overigens hartstikke leuk, ik vind activiteiten ook leuker dan spullen! Zou er erg blij mee zijn!
Klinkt overigens hartstikke leuk, ik vind activiteiten ook leuker dan spullen! Zou er erg blij mee zijn!
vrijdag 4 januari 2019 om 09:26
Nee ze heeft niets gedropt. Ze werkt bij de Bijenkorf en toevallig zijn er nieuwe schoenen binnen die ze keuk vind. Maar ze zich ervan weerhoud om zelf te halen aangezien zij al teveel schoenen heeftvivautrecht85 schreef: ↑03-01-2019 20:10Zij dropt in zo'n prille fase wat voor schoenen ze graag wil hebben?
vrijdag 4 januari 2019 om 09:27
Dank, ik heb er idd overnagedacht. En wij daten pas 2 maanden dus om dan €100 uit te gaan geven aan schoenen heb ik liever zoiets. Plus schoenen geven is veel leuker als t random is omdat je iemand wilt verassen.
vrijdag 4 januari 2019 om 09:30
vrijdag 4 januari 2019 om 09:31
Hmmmm.... sneakers, Bijenkorf, nieuw binnen.... dan hebben we het over ruim 300 euro?
Dan zou ik ook voor dat skydiven gaan.
Met iets erbij zeggen of op een kaart: niet de echte ervaring, maar alvast een voorproefje. Ofzo.
En je hoeft bij haar vriendinnen natuurlijk geen punten te scoren, maar die zullen dit ook vast leuk vinden.