Date van me is jarig

03-01-2019 16:22 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-01-2019 10:29
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
99.49% gewijzigd
heel leuk
Ik vind het leuk klinken. Past ook bij jullie ondernemende dates.
En niet elke vrouw houdt van schoenen hoor ;)
Leuk idee!
Niet elke vrouw wil schoenen. Ik niet iig! Leuk cadeau, maar als ze wil parachute springen ga je dat toch doen?
BabyGroot schreef:
03-01-2019 16:30
Ik vind het leuk klinken. Past ook bij jullie ondernemende dates.
En niet elke vrouw houdt van schoenen hoor ;)
Zeker niet van maar 1 schoen.
Wat?

Dus Mn idee was om ipv iets te geven zoals bv een schoen(waar elke vrouw gek op is) wil ik haar een ervaring meegeven.

Waar heb je het over?

Ik zou het op een andere dag doen, Gewoon aanbieden en dan later pas gaan. Laat haar de datum en tijd kiezen.

Als ze een feestje geeft zit ze er die dag echt niet op te wachten.

En parachute springen is wat anders dan indoor skydiven toch?
Hoe lang daten jullie al? Het is mij niet duidelijk of dat boulderen en schieten met dezelfde vrouw is of dat je je leuke date ervaringen in het algemeen aan het opsommen was.
Moet je direct iets geven? Ik vind de gedachte en aandacht veel belangrijker dan iets spectaculairs en kostbaars.

Mij zou je eerder een plezier doen met aandacht voor elkaar onder het genot van een zelfbereide maaltijd dan een actieve date.
Ik vind dit best een groot cadeau voor een date. Of hebben jullie al een relatie?
Erizon schreef:
03-01-2019 16:51
Moet je direct iets geven? Ik vind de gedachte en aandacht veel belangrijker dan iets spectaculairs en kostbaars.

Mij zou je eerder een plezier doen met aandacht voor elkaar onder het genot van een zelfbereide maaltijd dan een actieve date.
En dat ook.
Is het niet leuker om er samen naartoe te gaan i.p.v. een briefje met waar ze hoe laat verwacht wordt door jou en dus er zelf maar naartoe moet gaan...
Verder leuk idee.
Ik vind het leuk, maar wel vrij groot.
Het is een leuk idee als ze geen hoogtevrees heeft.
ingelise schreef:
03-01-2019 17:13
Is het niet leuker om er samen naartoe te gaan i.p.v. een briefje met waar ze hoe laat verwacht wordt door jou en dus er zelf maar naartoe moet gaan...
Verder leuk idee.
En wat als ze al plannen heeft of voor bereidingen mbt dat feestje dat ze gaat geven die dag?

Vind dat al een moeilijk iets. Laat staan Indoorskydiven voor iemand die wilde parachute springen.

Een date.

Maar ja voor iemand die denkt dat vrouwen schoenen willen voor hun verjaardag.. :-?

Het zal wel aan mij liggen.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 03-01-2019 17:26
0.88% gewijzigd
Ik zou dat op een andere dag doen dan haar feestje. En vertel van te voren wat ze krijgt zodat ze zich erop kan kleden.
Hoe vaak hebben jullie al gedate? Ik zou niet zo'n groot kado geven (en indoor skydiven is totaal niet te vergelijken met parachutespringen) voor het iets ernstiger geworden is. Ze zou zich ongemakkelijk kunnen voelen.
Ik vind het te groot/duur voor een date.

Als jullie nog niet weten/uitgesproken hebben waar jullie staan, kan ze zich hier opgelaten door voelen.

Nu hou ik ook helemaal niet van verrassingen; een kaart met uitnodiging voor een etentje zou ik meer waarderen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik zou die schoen geven. :thumbsup: .
Lijkt me een ervaring die ze inderdaad nooit zal vergeten.
Maar even serieus: waarom zo overdreven als je iemand nog amper kent, geef gewoon een leuke bos bloemen ofzo.
Ik vind het best een bedrag voor een date. Zelfs als je genoeg hebt.

Ik zou niet al je kruit in een keer verschieten en gewoon iets simpeler denken. Een cadeautje kan prima.
Schoenen zijn leuk maar nogal persoonlijk en het moet goed zitten. Net als kleding.

Een geurtje of een avondje uit vind ik veel toepasselijker.
To leg eens uit waarom je zegt "ze wil graag parachute springen dus gaa we indoor skydiven".

Ik vind het niet echt logisch.
laverneb schreef:
03-01-2019 17:59
Ik zou die schoen geven. :thumbsup: .
Lijkt me een ervaring die ze inderdaad nooit zal vergeten.
:rofl:
Heeft ze maar één been? Dan is skydiven ook lastig misschien? Verders: Trying Too Hard
Beste mensen,

Wat ik bedoelde was om dit idd op een andere datum te gaan doen.
En indoor skydiven boots je springen uit ene vliegtuig na, zonder daadwerkelijk uit een vliegtuig te springen.

En wij zijn inmiddels al 2 maanden aan bet daten. Ongeveer 1 date per week. Plus we slapen bij elkaar.

En over de schoenen, ze heeft 2 benen en 2 voeten. Dus zou ze een paar sneakers krijgen die ze heel graag wilt hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven