Daten & Instagram

03-08-2021 21:28 28 berichten
Hallo Allemaal,

Laatste topics zijn van minimaal een jaar geleden, wel altijd nog veel meegelezen, en enorm blij dat er toch geen punt achter het forum staat! 😁

Ik bevind me nog steeds op de dating markt.. al 6 jaar inmiddels.

Helaas, als dates richting het serieuze gingen, bleek ik bedrogen te worden, en dit is zeker wel keer of 4 gebeurd. Dit gebeurde dan na paar maanden daten, en exclusiviteit afgesproken te hebben. Zodra ik achter dingen kwam, gelijk alles gestopt.

Nu is het zo, ik kwam elke keer via social media erachter..

Ik merk dat ik zoiezo best onzeker wordt van instagram, veel mooie vrouwen, geweldige foto's en ik lijk er in de verste niet op.
En zodra ik zie dat een date van mij, veel van die vrouwen volgt, en ook bijna alles van ze liked.. word ik onzeker..

Dan denk ik, goh misschien wil die wel haar aandacht en daarom volgt die haar, en liked die alles.. en dit van veel vrouwen.

Nu is het bijvoorbeeld dat ik een man date, die dit ook weer doet. Zegt zelf geen apper te zijn, dus spreken elkaar af en toe..ach prima

Heeft gezegd niet door elkaar te daten, niet op dateverzoeken in te gaan. En dat als dienhet met mij niet meer ziet zitten, het zegt en niet "ghost"

Nou prima dan toch zou je zeggen? Maar ik krijg het er gewoon niet uit, elke dag volgt die weer wat vrouwen en liked van alles en nog wat ( en veel komt in mijn algoritme, vandaar dat ik het weet :()

Ik vind het gewoon zo moeilijk die dingen los te zien, misschien omdat ik zelf ook totaal niet zo ben..

Hoe kijken jullie daar tegen aan? Als een date of je vriend/man zoiets doet?
Alle reacties Link kopieren
Als mijn man zoiets zou doen zou ik dat heel bevreemdend vinden. En vice versa. Maar misschien is dat anders als je single bent?
Ja, eerlijk, ik zou dit ook echt wel een afknapper vinden..
Gewoon van Instagram af gaan? Of zeg ik nu iets heel geks.
Is er geen manier om minder trieste types in je vaarwater te krijgen? Ik vind ze zo sneu, dat soort kneusjes. En eerlijk? ECHT mooie vrouwen zijn er niet zo veel hoor. Ze zijn veelal opgespoten of dicht geplamuurde nepperds, waar je om zou moeten lachen ipv jezelf er mee te vergelijken. Wees er trots op dat je niet zo bent en neem alleen genoegen met iemand die voor jouw echtheid gaat.
Sneu gedoe overal tegenwoordig.
Hoe ik er tegenaan kijk? Ik zou niet met zo iemand daten. Zoals hierboven gezegd wordt vind ik het ook nogal sneu.
Emboldened by the flame of ambition
Kies mannen die niet zo sneu doen op social media.
Terwijl ik dit geschreven heb etc.. bedenk me ook, dat hij me eigenlijk de afgelopen dagen maar 1 of 2 appjes heeft gestuurd.

En dat je geen apper bent, is helemaal prima he, hoeft ook niet.
Behalve dat daar wel tegenover staat dat die wel actief is op instagram, vrouwen gaat volgen en liken.. en een berichtje naar mij, gebeurd niet.

Dus ik denk dat, hoe goed, fijn en leuk het ook in het echt was/is ( nog geen volgende afspraak want ja, heel rustig aan etc.. ),

Wil ik toch eigenlijk wel iets meer in een relatie oid.

Maar inderdaad, wat jullie zeggen heb ik dus ook, in knap er eigenlijk al enigzins op af, . Maar soms lijkt het wel alsof het part of the deal is tegenwoordig..
Hou hem niet zo in de gaten joh. Je bent er wel erg mee bezig. Ben je er niet expliciet naar op zoek, dat je dit ziet? Ik zie namelijk echt niet wie mijn vrienden zijn gaan volgen of wat ze hebben geliked.

Social media is dom tijdverdrijf. Het vervelende er aan is alleen dat je een spoor achterlaat door likes te geven. Hij dan.
Je kunt ook gewoon geen man doen. Lekker rustig, scheelt een hoop idioten.
voetbalmeisje schreef:
03-08-2021 21:54
Terwijl ik dit geschreven heb etc.. bedenk me ook, dat hij me eigenlijk de afgelopen dagen maar 1 of 2 appjes heeft gestuurd.

En dat je geen apper bent, is helemaal prima he, hoeft ook niet.
Behalve dat daar wel tegenover staat dat die wel actief is op instagram, vrouwen gaat volgen en liken.. en een berichtje naar mij, gebeurd niet.

Dus ik denk dat, hoe goed, fijn en leuk het ook in het echt was/is ( nog geen volgende afspraak want ja, heel rustig aan etc.. ),

Wil ik toch eigenlijk wel iets meer in een relatie oid.

Maar inderdaad, wat jullie zeggen heb ik dus ook, in knap er eigenlijk al enigzins op af, . Maar soms lijkt het wel alsof het part of the deal is tegenwoordig..
Nee hoor.

En je knapt er al enigzins op af? Waarom niet helemaal?
Ik volg ook heel veel mooie vrouwen op insta en like hun ook. Ik vind volle vrouwen zo prachtig en omdat het aanstaren op straat onbeleefd is, volg ik op insta curvy girls. Daarnaast word ik vooral verliefd op mannen en zag ik bij laatste fling dat hij ook allemaal mooie vrouwen volgt. Tja. Vervelend dat je daar onzeker van wordt. Ik zou dan niet meer kijken wie hij allemaal volgt en liked.
wickedwitch wijzigde dit bericht op 03-08-2021 22:02
0.26% gewijzigd
Dat ik zie dat die nieuwe volgt is mijn eigen schuld ja..
De likes.. ik kijk regelmatig in mij algoritme maar de instafamous dames.
Waarom? Geen idee, soms haal ik er wel wat inspiratie uit etc.

Ik zie dan weer gelijk al zijn likes er steeds onder staan, en dan kijk ik wel eens op zijn account.

Pff ja geen man, ik heb al veel tijden gehad dat ik dacht, stik erin, zo klaar.. en dat gaat dan een paar maanden zo

En dan heb ik toch wel weer behoefte aan intimiteit, en niet alleen HET, maar ook de gesprekken, knuffelen etc..en dan probeer ik het toch maar weer..

En zoals nu ook weer, denk ik ook weer.. weet je laat ook lekker allemaal maar 🤣
Maar ben je dan bang dat er contact ontstaat tussen hem en de vrouwen die hij liked? Meeste mooie vrouwen hebben zoveel volgers dat het echt niet opvalt dat Henk uit Boetenlullenveel of Klompendam een like geeft. Of liked hij vrouwen met heel andere lichaamsvorm dan jij?
Want dat zijn de enige redenen waarom je geen zin mag hebben in zo'n type man?
Wickedwitch schreef:
03-08-2021 22:30
Maar ben je dan bang dat er contact ontstaat tussen hem en de vrouwen die hij liked? Meeste mooie vrouwen hebben zoveel volgers dat het echt niet opvalt dat Henk uit Boetenlullenveel of Klompendam een like geeft. Of liked hij vrouwen met heel andere lichaamsvorm dan jij?
Bang dat er iets ontstaat tussen hem en een van die vrouwen? Dat zou nog wel mijn laatste angst zijn. Het is gewoon sneu gedrag en zegt iets over (een deel van) zijn persoonlijkheid. TO hoeft gewoon geen genoegen te nemen met iemand wiens verdrietige hobby het is om dit soort duckfaces te volgen en te liken, en al helemaal als hij daar wel de moeite voor kan nemen, maar een appje naar TO dan weer net te veel moeite kost.
Is het een idee om instagram gewoon te verwijderen? Het maakt je enkel ONNODIG onzeker en wat er tegenwoordig op wordt geplaatst is voor mij in ieder geval de moeite niet waard…
Aandachtszoekende compleet verbouwde snollen die zichzelf te grabbel gooien voor wat likes? Brede opgepompte oranje Geordie Shore kerels?
Misschien ook meteen even je eisen bijstellen qua dates. Geen zielige figuren die overactief zijn op social media en dit soort figuren volgen en liken. Ga maar eens een echte vent zoeken.
Dit is dus zo k*t aan instagram. Het gaat zo om het perfecte plaatje en niet meer om wie je echt bent. Je gaat denken dat instagram de realiteit is en dat maakt mensen depressief en onzeker. Terwijl het verre van realistisch is. Sorry, moest even mijn frustratie hierover kwijt….. Dat ter zijde.
De instagram besmetting heeft jou zo te lezen ook al te pakken. Het klinkt mijn inziens zelfs wat obsessief en daar doe je jezelf te kort mee. Zonde… Ik weet niet wie je bent of hoe je er uit ziet, maar ik weet zeker dat jij er ook mag zijn. Waarom zou deze man je anders in eerste instantie interessant vinden?
Wat een ander liked komt toch niet in jouw timeline? Het lijkt mij dat jij controleert wat hij allemaal doet op instagram. Dat is zo mogelijk nog problematischer dan een man die knappe vrouwen liked.
Iedere dag is gehaktdag
Bedankt voor de reacties..

Ik ben zelf iemand die inderdaad nogal gepakt is door het "perfecte" instagram leven.. ook al weet ik dat het echt niet allemaal zo mooi is als het lijkt, ik merk dat ik toch ga vergelijken het gevoel heb dat ik aan die normen moet voldoen.

Ik probeer hier ook hard aan te werken, ik ben niet iemand die echt filters op fotoshop gebruikt want ja..stel je komt iemand on het echt tegen, en je ziet er conpleet anders uit, ik zou dat erger vinden dan dat mijn foto's niet naar bepaalde normen zijn, maar goed.. het is er helaas bij mij ook al ingeslopen.

Ik zit dan ook vaak in mijn algoritme te bladeren ( vergrootglaasje), en omdat ik dan naar instafamous, bikini, dames kijk.. en schijnbaar hij ( en andere dates ook), zie ik de likes eronder staan.

Als ik dan bijv 4 foto's achter elkaar bekijk en hij heeft ze geliked denk ik hmm, en ja dan kijk ik even op zijn account etc.
Ik probeer dit nu ook te negeren..

Daarnaast, vind ik het een bepaald beeld geven van iemand, wat is inderdaad de need om al die vrouwen te volgen.. en vooral om alles te liken.
Wil die dan opvallen bij zo iemand, of wat haal je daaruit?

Verder is het inderdaad dubbel op, als je dat soort foto's wel allemaal kan liken, maar niet even een appje sturen..tja, waar liggen je prioriteiten dan?

En den echte vent zoeken tja.. 6 jaar dating markt, wel af en aan..
Van tinder, tot lexa, tot in het echte leven, van 28 tot 39 jaar.. van horeca man, tot bankier.. ze blijken het allemaal toch wel te doen.. dus ik weet soms niet meer hoe ik het "beter" kan doen 🤣
Waarom is het sneu als iemand mooie meiden liked en volgt? Het heeft toch niet zoveel te betekenen? Mannen kijken nu eenmaal graag naar vrouwen. Ik kijk dus ook graag naar mooie curvy vrouwen en like ze ook. Ik ben dus ook sneu begrijp ik nu.. tja. Ik zou wel snappen als mijn vriendin bijvoorbeeld dun is en ik like alleen maar vrouwen met mooie curves, dat zij onzeker zou worden. Even voor de duidelijkheid, ik ben dus vrouw en val meestal op mannen. Maar ik zou het ook sneu vinden als mijn partner gaat kijken wie ik allemaal like op insta en daar boos om wordt. Ik zou mijn meer zorgen maken om het feit dat hij sowieso weinig interesse toont. Op het moment dat je dat merkt bij een man, moet je wegwezen. Want hij is al uitgecheckt en ergens weet je dat ook wel. Zoek iemand die jou net zo leuk vindt als jij hem. Het is moeilijk, maar het kan. Veel sterkte.
Maar het zijn geen mooie of knappe vrouwen. Ze zijn nep en lachwekkend en lijken bovendien allemaal precies op elkaar.
Je ‘bent’ wat mij betreft niet sneu als je ze bekijkt (liken weet ik niet waar dat voor nodig is), maar ik vind de ‘bezigheid’ sneu.
Meid, doe jezelf een lol en ga gewoon van instagram af. En ja, dat kan gewoon. De boel deactiveren en de app verwijderen. Simple as that!

Het is echt zo’n zonde van je tijd en je zelfbeeld om je druk te maken over zulke dingen. Je leeft nu he, in het eggie. Wat héb je er aan om door de (nep)levens van onbekenden te scrollen?

Je hebt het niet nodig. En het doet meer kwaad dan goed.
voetbalmeisje schreef:
04-08-2021 02:10
Bedankt voor de reacties..

Ik ben zelf iemand die inderdaad nogal gepakt is door het "perfecte" instagram leven.. ook al weet ik dat het echt niet allemaal zo mooi is als het lijkt, ik merk dat ik toch ga vergelijken het gevoel heb dat ik aan die normen moet voldoen.

Ik probeer hier ook hard aan te werken, ik ben niet iemand die echt filters op fotoshop gebruikt want ja..stel je komt iemand on het echt tegen, en je ziet er conpleet anders uit, ik zou dat erger vinden dan dat mijn foto's niet naar bepaalde normen zijn, maar goed.. het is er helaas bij mij ook al ingeslopen.

Ik zit dan ook vaak in mijn algoritme te bladeren ( vergrootglaasje), en omdat ik dan naar instafamous, bikini, dames kijk.. en schijnbaar hij ( en andere dates ook), zie ik de likes eronder staan.

Als ik dan bijv 4 foto's achter elkaar bekijk en hij heeft ze geliked denk ik hmm, en ja dan kijk ik even op zijn account etc.
Ik probeer dit nu ook te negeren..

Daarnaast, vind ik het een bepaald beeld geven van iemand, wat is inderdaad de need om al die vrouwen te volgen.. en vooral om alles te liken.
Wil die dan opvallen bij zo iemand, of wat haal je daaruit? Dat hij de foto’s leuk vindt. Net zoals je een film of liedje leuk vindt. Jij psychologiseert er van alles bij.

Verder is het inderdaad dubbel op, als je dat soort foto's wel allemaal kan liken, maar niet even een appje sturen..tja, waar liggen je prioriteiten dan?
Hij vindt jou niet zo geweldig. Dat is wat anders. Hij doet dus geen moeite voor je.
En den echte vent zoeken tja.. 6 jaar dating markt, wel af en aan..
Van tinder, tot lexa, tot in het echte leven, van 28 tot 39 jaar.. van horeca man, tot bankier.. ze blijken het allemaal toch wel te doen.. dus ik weet soms niet meer hoe ik het "beter" kan doen 🤣
Minder onzeker zijn.
Iedere dag is gehaktdag
Ik heb geen insta en mijn vriend ook niet. We hebben wel Facebook maar we bekijken daar nooit foto's van modellen ofzo. Ik ken ook niemand die dat doet behalve misschien gefrustreerde vrijgezellen ofzo. En als ik wel insta zou hebben en ik zou zien dat mijn date zich zo gedroeg dan zou ik het echt een mega afknapper vinden. Het is in ieder geval niet het type man dat ik zoek... ik val op lieve betrouwbare beetje saaie mannen. Het type dat gefrustreerd op insta willekeurig allemaal vrouwen toevoegen daar droog ik echt van op ik zou het dan dus helemaal afkappen.

Wat jammer dat je zoveel pech hebt met daten. Ikzelf heb ook nooit geluk gehad met die datingapps. Had altijd rare gevallen diebof getrouwd waren of in t echt heel anders bleken of me zomaar lieten zitten. De leuke relaties die ik heb gehad ben ik in real life tegengekomen. Ik heb altijd een beetje het idee dat t te makkelijk is ofzo via zo een app. En zo onpersoonlijk. Zie daar maar eens wat leuks tussen te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven