Daten is stom ;)

04-11-2009 20:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik lees geregeld hier op het forum, maar heb nu toch maar eens de stap genomen om ook eens een bijdrage te leveren! En eventueel advies te krijgen van jullie objectieve en ongezouten mening!

Een paar weken geleden heb ik mij aangemeld voor internetdaten, gelijk de eerste dag heb ik een berichtje gestuurd naar een potentieel slachtoffer. Eigenlijk al snel een bericht terug en wat over en weer mailen, erg leuk allemaal en we besluiten om af te spreken. Omdat we allebei een druk sociaal leven hebben besloten we maar een korte date te doen en dit was erg gezellig. Van mijn kant voelde ik echt een klik en ik denk dat het andersom ook zo was. Na de date kreeg ik al heel snel een sms of we weer snel iets konden afspreken,want hij vond het erg gezellig, hier had ik dan ook op gereageerd. met een ja. Wat is het probleem vragen jullie je af?

Hij reageert bijna niet meer, na een paar dagen stilte bedacht ik me om zelf maar te smsen of hij nog iets wilde drinken van de week, hierop kreeg ik snel een sms terug met dat hij het druk had de komende dagen en dat hij op het einde van de week wel contact met me zou opnemen. Dit vind ik dan ook niet erg en wacht zijn belletje af.

Maar.... Nu begin ik te twijfelen of ik hem niet nog zou mailen of hem wat beter te leren kennen, ik wil namelijk nog veel meer van hem te weten komen, maar ik ben bang dat ik hem hierin afschrik en dat hij helemaal niet meer zal reageren. Aan de ene kant denk ik: hij zegt het een, maar zijn daden zijn anders, dus laat het lekker zitten. Aan de andere kant denk ik; ja maar hij reageerde wel, dus waarschijnlijk wel interesse, dus moet je elkaar beter leren kennen, dus mailen..

Nu vraag ik mij af of ik gewoon te ongeduldig ben en het lekker moet bekijken hoe en wat, of dat ik gewoon de stap moet nemen om hem te mailen om meer over hem te weten te komen, want dan denk ik ook weer, als hem dat al afschrikt is het geen goede kandidaat voor mij.

Oftewel ik denk te veel ;) en daarom vind ik daten stom!

Iemand advies?
Nee, niet mailen.
Niet mailen, niet stalken ook. Misschien heeft hij ook contact met andere potentiele slachtoffers en is hij daar een beetje druk mee. Wacht rustig af en blijf vooral ook om je heen kijken!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als hij je terug smst druk te zijn en eind van de week wel contact met je opneemt dan moet je dat gewoon afwachten. Niet mailen, bellen, smsen voordat hij dat gedaan heeft. Lekker de dingen blijven doen die je ook deed voordat je hem kende en dan zie je wel hoe het verder loopt.
Pff echt sneu dat ik nu al zit te bedenken, maar maar maar. Niks geen maar, jullie hebben gewoon gelijk!

Maar... Argh ik krijg zenuwen van mezelf haha!
anoniem_95355 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 21:03
Reden: enkelvoud in meervoud veranderen
% gewijzigd
Zie topic "hè's just not that into you"
@boogie:

Ah wist niet dat daar een forum voor was, zal eens kijken of ik er nog wat interessants voor mijn situatie in zal vinden, al heb ik dat boek 100 jaar geleden gelezen en hierdoor ben ik ontzettend onzeker geworden in het daten haha, omdat als hij zich niet aan die bepaalde regels houdt hij eigenlijk afgeschreven kan worden.

Ik blijf trouwens gewoon de dingen doen die ik altijd doe,(ik ken de lieve man immers een week, moet hij toch wel heel wat teweeg brengen als ik mijn leven nu al heb veranderd ) want heb het ontzettend druk met van alles, maar ja als je dan zo lekker in je bedje ligt en het gaat onweren, is de verleiding stiekem groot! Of ik ben gewoon heel zwak, of beiden haha!
Hey Godiva,

Ja de beginperiode wat een K* tijd vind ik dat....

ik ben er zelf net doorheen....

Als de man niet hetzelfde "contact opnemen niveau" heeft als jij kan je daar knap onzeker van worden.

Zal ik wel bellen, staat dat dan niet stom.. hij moet ZEKER niet denken dat ik alleen maar aan hem denk... blablabla

*zucht*

Het enige wat je kan doen is een beetje afstand nemen.... vertrouw erop dat je over een aantal weken precies weet waar je aan toe bent en nu nog ff niet.. en doe verder precies waar je zelf zin in hebt.. als jij zin hebt om te mailen doe je dat gewoon lekker, hij doet toch ook gewoon waar hij zin in heeft? Waarom zou jij dan moeilijk doen?

Kan jou het schelen!

en als hij dan weg is... nou dan was het not ment to be...

succes ermee..
quote:Aan de ene kant denk ik: hij zegt het een, maar zijn daden zijn anders, dus laat het lekker zitten.

Goed besluit om het dan voorlopig maar te laten zitten. Als woorden en daden niet overeenkomen, zeggen de daden meestal meer dan de woorden. Op zijn daden moet je hem dus vooral op beoordelen.

Andersom geldt dat overigens ook voor vrouwen.;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven