Daten verloopt traag
woensdag 2 augustus 2017 om 19:20
Dit gaat m'n laatste topic over datekwesties zijn, want dan heb ik volgens mij alle scenario's wel gehad. Ik ben nu een tijdje aan het daten met een man waarbij het daten wel erg traag verloopt. Voornamelijk van zijn kant. Hij heeft niet zoveel haast om snel af te spreken. De ene keer toevallig wel maar vaak duurt het wel even voordat we elkaar weer zien. En dat ligt niet aan mij.
Ik zie hem over een paar dagen weer maar hoe kan ik dit tegen hem zeggen? Dat daten op deze manier voor mij niet heel leuk is. Er is tussendoor ook niet echt kwalitatief contact. Als ik date wil ik dat iemand enthousiast is en eigenlijk niet kan wachten om me weer te zien. Maar ik kan het meestal nogal kort door de bocht zeggen, dus vandaar dat ik wat advies vraag hier.
Ik zie hem over een paar dagen weer maar hoe kan ik dit tegen hem zeggen? Dat daten op deze manier voor mij niet heel leuk is. Er is tussendoor ook niet echt kwalitatief contact. Als ik date wil ik dat iemand enthousiast is en eigenlijk niet kan wachten om me weer te zien. Maar ik kan het meestal nogal kort door de bocht zeggen, dus vandaar dat ik wat advies vraag hier.
vrijdag 4 augustus 2017 om 01:02
Hij heeft geen haast met afspreken, omdat hij je hoogstwaarschijnlijk niet heel leuk vindt.
Ik snap dan ook niet dat je er nog energie in stopt.
Wellicht heeft hij ook lekker met vrouwen lopen rotzooien tijdens zijn vakantie en heeft hij wel even genoeg aandacht gehad.
Ik zou stoppen met hem contacten.
Ik snap dan ook niet dat je er nog energie in stopt.
Wellicht heeft hij ook lekker met vrouwen lopen rotzooien tijdens zijn vakantie en heeft hij wel even genoeg aandacht gehad.
Ik zou stoppen met hem contacten.
vrijdag 4 augustus 2017 om 03:31
Zo 20e eeuw
Uiteindelijk komt alles goed. Zo niet, dan toch.
zondag 6 augustus 2017 om 11:08
Je probeert jezelf dan inderdaad van alles wijs te maken, excuses voor de ander te verzinnen.Pippalicious schreef: ↑03-08-2017 16:42Erg herkenbaar, toevallig kom ik net uit een vergelijkbaar iets. Ik probeerde mezelf ook wijs te maken dat hij gewoon te druk was met van alles. Maar hij was gewoon "not that into me".
Maar zodra je al zo moet denken, wet je eigenlijk al dat de andere niet zo into you is.
Achteraf kan je je dan wel voor je kop slaan dat je er zolang in mee bent gegaan.
zondag 6 augustus 2017 om 20:13
Het gevoel herken ik, maar 'he's not that into you' vind ik tegenwoordig te kort door de bocht. Zeker met figuren op Tinder. Er kunnen namelijk legio andere redenen zijn, die niks met jou te maken hebben, waarom het contact niet verder loopt. Met het gemak waarop iedereen doet waar hij/zij zin in heeft, is er tegenwoordig ook geen nette uitleg/afkap meer. En als je er vanuit gaat dat hij je niet ziet zitten, dan ligt het dus aan jou. En daar hou je een rotgevoel aan over. Want vaak is het dus niet zo persoonlijk, maar zijn er andere issues die spelen. Als ik dat bij elk contact wat doodbloedt denk, dan zou ik nu echt depressief zijn.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am