de buurman wil meer!!
vrijdag 13 november 2009 om 12:07
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...
We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.
Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.
Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.
In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.
Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.
Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.
In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
vrijdag 13 november 2009 om 13:26
vrijdag 13 november 2009 om 13:27
Laat je man alsjeblieft zijn handen thuis houden. Mij is hetzelfde overkomen in 2004. Mijn man was gelukkig gewoon thuis, hij heeft de buurman alle hoeken van de straat laten zien.
Toen we aangifte wilden gaan doen van aanranding werd ons dat ontraden omdat de buurman dan weleens een tegenaangifte van mishandeling kon gaan doen.
Ze hebben toen wel een notitie gemaakt en ik heb slachtofferhulp gekregen.
Mijn grootste triomf was wel dat hij door de hele straat werd uitgespuugd.
Dus nogmaals laat je man geen verhaal gaan halen, maar ga gelijk aangifte doen.
Toen we aangifte wilden gaan doen van aanranding werd ons dat ontraden omdat de buurman dan weleens een tegenaangifte van mishandeling kon gaan doen.
Ze hebben toen wel een notitie gemaakt en ik heb slachtofferhulp gekregen.
Mijn grootste triomf was wel dat hij door de hele straat werd uitgespuugd.
Dus nogmaals laat je man geen verhaal gaan halen, maar ga gelijk aangifte doen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 13 november 2009 om 13:28
Gatverdarrie! Neem eerst een douche en bel dan je man! Als je dit verzwijgt, gaat het geheid fout. Dat vat die buurman als teken op dat hij zijn gang kan gaan en je man zal je nooit meer vertrouwen als het uit komt. Of als jkij niet naar de buren wilt, krijg jij ruzie met je man, omdat hij het er zo gezellig vindt. Niet naar de buurman gaan hoor. Jij niet in ieder geval.succes!
vrijdag 13 november 2009 om 13:35
vrijdag 13 november 2009 om 13:42
Dat is niet hysterisch, dat is fris. Als zo'n griezel je zo glazig aankijkt en aan je zit voel je je niet echt prettig, lijkt me. Ik vind het al niet prettig als mensen in mijn persoonlijke ruimte komen, laat staan dat ze ongevraagd aan me zitten! En voor de critici hier: dat geldt niet voor familie en vrienden die gedrag vertonen dat bij onze onderlinge band hoort, al heb ik met deze toevoeging niet alles dichtgetimmerd, denk ik;-)!
vrijdag 13 november 2009 om 13:44
Tssssk... het lijkt het verhaal van Jozef en de vrouw van Potifar wel (pas naar de musical Joseph geweest, vandaar...)!
Heftig, chocoladereep! Ik vind dat je precies goed gehandeld hebt. Laat je man het recht niet in eigen hand nemen, hoe graag hij hem nu ook in elkaar zou willen timmeren. Wordt alleen maar tegen je gebruikt. Ik zou de politie erbij halen, het zijn toch duidelijk ongewenste intimiteiten en zo zorg je dat híj straks uitgekotst wordt door de straat en niet iedereen zijn verhaal gelooft en jíj straks de duper ervan bent... Sterkte!
Heftig, chocoladereep! Ik vind dat je precies goed gehandeld hebt. Laat je man het recht niet in eigen hand nemen, hoe graag hij hem nu ook in elkaar zou willen timmeren. Wordt alleen maar tegen je gebruikt. Ik zou de politie erbij halen, het zijn toch duidelijk ongewenste intimiteiten en zo zorg je dat híj straks uitgekotst wordt door de straat en niet iedereen zijn verhaal gelooft en jíj straks de duper ervan bent... Sterkte!