de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
"Buurman, wat doet u nu?"

Is je man er al?
nee mn man is er nog niet en buurman scheurt net weg.
Misschien zag hij in alles een te toevallige samenloop en dacht hij dat je speciaal alleen thuis zat te wachten op hem:-)

Komt ie nu tot de ontdekking dat ie gewoon voor jou de buurman is..

Wel sneu dat het zo loopt want het leuke burencontact wordt nooit meer hetzelfde, maar daar kun je echt niets aan doen dat heeft ie helemaal zelf gedaan.
quote:yasmijn schreef op 13 november 2009 @ 12:53:

Gelukkig zijn mijn buurmannen homo's.Misschien vinden ze je man wel hartstikke leuk
Heb je je man al verteld dat je de buurman weer hebt gesproken of wacht je even tot hij thuis is?
quote:Kletsmajoor schreef op 13 november 2009 @ 12:59:

[...]

Misschien vinden ze je man wel hartstikke leuk
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:54:

nee niet echt ja nu ga ik bij alles wat denken. complimenten over koken dat ik gewoon zelf de electriciteit doe etc maar geen rare dingen..was daar gewoon niet mee bezig!!

hey kom op! Je schrikt je vandaag de pestpokke ,als je bewust aanleiding had gegeven dan ben je nu niet zo geraakt, toch? Geeft dus aan dat hij in normale acties van jou meer gezien heeft enneu dat is zijn probleem en verantwoording.

Maak het niet de jouwe joh....

Niet menselijks is mij vreemd, dus ik zou ook zo kunnen reageren maar in dit geval denk ik: schuldgevoel kan de realiteit verstoord doen raken.
Maar hoorde er nou ook een buurvrouw bij die buurman?
Peas on earth!
Lindy , hoe kom je aan een foto van mijn buurman? hihi

Sterkte zo chocolaatje, zal wel een raar gesprek worden met zn allen.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:16:

Mijn man ga ik het echt niet vertellen..die doet hem wat..en we wonen naast elkaar!! Ik weet niet of hij het hier bij laat.

Reden te meer om je man in te lichten! Bah, wat een figuur zeg.

En so what als de burenrelatie daarna niet meer als vanouds was?

Ik denk dat je daar niet onderuit komt.

Wel heel naar om mee te maken, kan me voorstellen dat je helemaal perplex was.
Choco, nog een knuf. Ik ben net weer bijgelezen en zie dat het verhaal steeds bizarder word. Als de buurman echt van mening is dat jullie 'wat hebben' dan is dat erg zorgelijk. Ik denk dat je niet moet aarzelen om de buurvrouw op de hoogte te stellen.

In mijn eerste post was ik wat voorzichtig over al of niet aan je man vertellen (wilde wat meer posts van je lezen... als je het type was dat je man een honkbal knuppel in de hand had geduwd en naar de buurman had gestuurd om hem eens goed in elkaar te rammen, dan err ja wel... anyways....). Blij dat je man het weet en blij dat hij naar je toe komt!

En nogmaals: laat je niet in de war brengen door rare berichten van de buurman als zouden jullie iets hebben. Niet aan jezelf twijfelen wat betreft signalen die je afgegeven zou kunnen hebben. Als jij vindt dat je niet dubbelzinnig bent geweest dan ligt het echt bij hem als hij dingen verkeerd heeft geinterpreteerd.
Ja PODE, zie OP.
Je moet ons wel op de hoogte houden hoor... (je hoeft het gesprek met je man heus niet te voeren, terwijl je verslag intypt hier, maar minstens later vandaag even komen melden hoe alles is gegaan... )
DTEEZ!
Lieve, je hebt alle spanning gemist!
DTEEZ!
quote:lindy schreef op 13 november 2009 @ 12:59:

[afbeelding]Nou, die zou ik niet wegsturen hoor!
quote:Maleficent schreef op 13 november 2009 @ 12:31:

[...]

Niet opendoen!Flikker maar een emmer pis over zijn kop vanuit je slaapkamerraam.
Ik zou het zeker ook aan de buurvrouw vertellen ja...
quote:CakeCup schreef op 13 november 2009 @ 13:02:

Ja PODE, zie OP.Lé-Zen Erwtje
Peas on earth!
quote:Lieve1976 schreef op 13 november 2009 @ 13:04:

[...]

Flikker maar een emmer pis over zijn kop vanuit je slaapkamerraam.

Oh, ik dacht dat ik de enige was die al dr urine opspaarde...

je weet maar nooit of je er wat aan hebt in de toekomst
doe ik...thanks voor de reacties.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 november 2009 @ 13:05:

[...]

Lé-Zen Erwtje Ach het is de spanning he...
quote:Lieve1976 schreef op 13 november 2009 @ 13:04:

[...]

Flikker maar een emmer pis over zijn kop vanuit je slaapkamerraam.
quote:Kletsmajoor schreef op 13 november 2009 @ 13:06:

[...]

Oh, ik dacht dat ik de enige was die al dr urine opspaarde...

je weet maar nooit of je er wat aan hebt in de toekomst
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Tjemig chocoladereep wat heftig! Goed van je dat je meteen je man hebt gebeld. Lijkt me dat je zo de kans dat dit tussen jullie in komt te staan zo klein mogelijk maakt. En wat een weirdo die buurman! Getverdemme...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven