de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Choco, ben je al iets tot rust of nog erg gespannen voor de reactie van je man? Heb je een beetje een idee hoe hij gaat reageren naar de buurman?
quote:CakeCup schreef op 13 november 2009 @ 13:06:

[...]

Ach het is de spanning he...

Dát zal het zijn (wellichtr kun jij meedoen in Digitalis' nieuwe smoezentopic ).

Ik ben het trouwens niet met Djoels eens. Ik vind dat je best wel een live verslag kunt doen en onder het gesprek met je man aantekeningen kunt maken voor hier

Wel lief trouwens dat ie meteen naar huis komt
Peas on earth!
Nou 1 minuut vertraging mag nog... meer niet hoor Chocoladereep

Fijn inderdaad dat hij nu naar huis komt.

En ook fijn dat de buurman op dit moment niet meer thuis is.

Kan manlief ook even afkoelen.
hij is ook heel lief..en kom niet aan zn meisje..
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 12:46:

je gaat het niet geloven maar die zijn bij oma logeren!!haha

Dat wist bij gewoon, hij was goed op de hoogte dat jij alleen was en sloeg toen zijn slag.

Vieze kerel. Wanneer komt zijn vrouw thuis? Die zou ik toch es effe op de hoogte brengen.
Ja misschien wel slim dat de buurman weg is gegaan, hij snapte misschien dat je man eraan kwam
Peas on earth!
mn man komt het pad op rijden..ik doe de computer uit en laat het later weten! Bedankt in ieder geval.
op de een of andere manier zit ook de hele tijd maar te denken aan die engerd die een paar weken terug een topic over sex met de buurvrouw op de sexpijler had... :/ Het zal hem toch niet geweest zijn??
Succes choco! We wachten het af!
Als je buurman tot nu toe volkomen normaal was en nu ineens zoiets raars doet, zou ik meteen zijn vrouw bellen om te vertellen dat hij helemaal de kluts kwijt is! Mensen kunnen zomaar ineens hele rare wanen hebben. Dan horen ze zeker niet in een auto. Wie weet waar hij toe in staat is in zo'n situatie?
quote:Kletsmajoor schreef op 13 november 2009 @ 13:09:

En ook fijn dat de buurman op dit moment niet meer thuis is.

Kan manlief ook even afkoelen. ja idd..... das beter...
Nou ja zeg, ze doet gewoon de computer uit.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 13 november 2009 @ 13:08:

Ik ben het trouwens niet met Djoels eens. Ik vind dat je best wel een live verslag kunt doen en onder het gesprek met je man aantekeningen kunt maken voor hier

DTEEZ!
quote:lindy schreef op 13 november 2009 @ 13:13:

Nou ja zeg, ze doet gewoon de computer uit.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 13:12:

mn man komt het pad op rijden..ik doe de computer uit en laat het later weten! Bedankt in ieder geval. Gelukkig, hij is er, sterkte meid en zoals al gezegd: hoop dat je nog even komt updaten.
quote:yette schreef op 13 november 2009 @ 13:13:

Als je buurman tot nu toe volkomen normaal was en nu ineens zoiets raars doet, zou ik meteen zijn vrouw bellen om te vertellen dat hij helemaal de kluts kwijt is! Mensen kunnen zomaar ineens hele rare wanen hebben. Dan horen ze zeker niet in een auto. Wie weet waar hij toe in staat is in zo'n situatie?Misschien niet eens zo'n slecht idee om haar te bellen...
quote:lindy schreef op 13 november 2009 @ 13:13:

Nou ja zeg, ze doet gewoon de computer uit.haha

Wat een gek zeg! En hij ging er maar ff vanuit dat jij hetzelfde voelde?

Nah...

Nou ja, je bent in elk geval nog een lekker wijf, dat blijkt maar weer
quote:Kletsmajoor schreef op 13 november 2009 @ 13:06:

[...]

Oh, ik dacht dat ik de enige was die al dr urine opspaarde...

je weet maar nooit of je er wat aan hebt in de toekomst Ach, ik ben zwanger dus ik moet toch de hele dag. Is zo een emmer vol hoor.
Nou....wachten dan maar....
quote:yette schreef op 13 november 2009 @ 13:13:

Als je buurman tot nu toe volkomen normaal was en nu ineens zoiets raars doet, zou ik meteen zijn vrouw bellen om te vertellen dat hij helemaal de kluts kwijt is! Mensen kunnen zomaar ineens hele rare wanen hebben. Dan horen ze zeker niet in een auto. Wie weet waar hij toe in staat is in zo'n situatie?Daar zit eigenlijk wel wat in.
Peas on earth!
Ach meid wat een situatie!

Ik vond het vreselijk spannend om te lezen... (was net een thriller:"Wie staat er nu voor de deur? Wie?!!").

Kom maar even goed tot rust bij je man.
@ yette: goed punt.
Buurman heeft er waarschijnlijk verstandig aan gedaan om zijn snor te drukken. Denk niet dat Choço's man amused is als hij dit hoort.

Maar ben het eens met degene die zei dat hij misschien niet in een auto thuishoort nu. Wie weet is het hem wel in de bol geslagen.
Nou ja zeg....wat een ontzettende idioot!

Kan me alleen maar aansluiten bij de rest! (ja, zelfs het idee met die emmer pis )
Ja, dat vind ik echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven