De datende Viva single

23-11-2008 16:18 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik lees altijd dat de single vrouwen het zo raar vinden dat kerels nooit op berichtjes meer reageren of dat ze reeds getrouwd zijn en op zoek naar een avontuurtje.

Aan de andere kant lees ik in het Viva topic: "Dealbreakers" de meest hilarische verhalen (mijn excuses dat ik ze hilarisch vindt) waarna ik bij mezelf denk dat je toch wel heel desperate moet zijn om je met zulke types in te laten.

Nu komt de grap: ik beschouw mijzelf als redelijk normaal; maar via de geeigende websites zoals RP en e-matching krijg ik ook niet echt veel respons op mijn normale berichtjes (de berichtjes zijn niet sexistisch, vol taalfouten of anderzins schokkend).

Hoe zou dit kunnen komen?

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening en ben bereid mijn complete profiel ter beschikking te stellen (met foto's) als discussie topic
Je profiel komt nogal gemaakt op mij over. Alsof je over elke zin hebt nagedacht of-ie goed/leuk overkomt. Daardoor straalt het weinig spontaniteit uit. Bv. de prins op de witte pony. Ik denk dan: huh?

Ook vind ik je niet erg uitgesproken: het komt er op neer dat je voor alles open staat, iemand zoekt met een brede interesse, moet kroeg leuk vinden maar niet te lang, je bent serieus maar niet altijd, enz. Datzelfde lees ik bij je interesses, zo'n beetje alles staat er. Misschien zit je echt zo in elkaar, maar het komt op mij een beetje over als een schot hagel, altijd wel raak, maar met weinig impact. Met andere woorden: als ik maar genoeg interesses opschrijf, dan zit er altijd wel iets tussen dat de ander aanspreekt. Ik geloof alleen niet dat het zo werkt. Hoop dat je er iets mee kunt!
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
quote:Digitalis schreef op 23 november 2008 @ 17:20:

[...]

We zijn allemaal primaten en hebben enorm veel overeenkomsten met de bonobo-aap.

Ja, ook met de regenworm.
Een pakkende one-liner en je bent binnen... Bijna dan...
Ja, die prins op de witte pony, come on. Ik zoek een graaf in een zwarte Maserati, mag dat ook?
Remmy, persoonlijk vind ik het leuk als iemand 1 of 2 grote passies heeft. Dat een man veel dingen leuk vindt is een pré, maar kom op zeg, ik vind ook veel dingen leuk. Mijn passies zijn echter dansen en onderwaterfotografie..dat is écht specifiek voor mij. Net als dat je ook mag zeggen dat bungyjumpen werkelijk niets voor jou is en dat je een hekel hebt aan dropveters...dan zég je tenminste iets.
quote:Digitalis schreef op 23 november 2008 @ 17:24:

Ja, die prins op de witte pony, come on.

Ik vind dit:

1. Schijtlollig of netter gezegd; totaal niet mijn humor

2. Mag ik een teiltje?!
Dit is niet lullig bedoeld, Remmy, en als je er niets van wil weten, negeer deze posting dan. Maar je sensitiviteit, dat je wijn drinkt, je verzorgde foto (die bril), nog steeds single en nog veel meer aanwijzingen later...

.... weet je zeker dat je de goede doelgroep hebt? Zelf heb ik hier heel goede ervaringen, wie weet spreekt het je aan.
quote:Digitalis schreef op 23 november 2008 @ 17:20:

[...]Bij favoriete keuken staat ook áltijd Italiaans. Pffffff! Saai....Zeg dan gewoon Oost-Mongools, dan heb je mijn aandacht al.

Het zijn mánnen.... Waar houden zij van?

Soort films: schieten, tieten, bandieten

Soort eten: bier met pizza...
De eerste man die net als ik een immense grafhekel heeft aan mine-spelers, die date ik!

Ja inderdaad Marie_liselotte, brrrr. Zo quasi-lollig-maar-toch-op-safe-spelend. Yuk.

Bizarre hobby's zijn ook leuk. Hitlerspeeches oreren, 's nachts Beethoven luisteren in een door druipkaarsen verlichte kamer, parachutespringen, de onverdraagzame racist in jezelf ontdekken door te reizen naar totaal achtergelegen gebieden....geweldig!
Ja en een echte vent drinkt vodka trouwens.

Ik kreeg overigens eens een berichtje met: leuk profiel, hele mooie foto, maar wáárom rook je zoveel...

Antwoord: joh, longkanker to you too. Opbokken.
quote:Digitalis schreef op 23 november 2008 @ 17:30:

De eerste man die net als ik een immense grafhekel heeft aan mine-spelers, die date ik!

Oz dus.

Nobody deserves mime, Buffy
quote:Quinty schreef op 23 november 2008 @ 17:30:

[...]

Het zijn mánnen.... Waar houden zij van?

Soort films: schieten, tieten, bandieten

Soort eten: bier met pizza...

Remmy niet En nog veel meer mannen in mijn wereld niet

Alhoewel bier en pizza vaak wel lekker is.
Oh Ardberg, die aflevering heb ik dan gemist.

Anyways, iets bizars graag. Doorsnee is voor doorsneemensen, en daar kan ik me echt met geen mogelijkheid onder scharen.

Humor en excentriek zijn, dat vind ik leuk. Nu is mijn humor ook wel wat apart, maar soit.

Toen ik naar Latijns-Amerika ging, kreeg ik van een mailcontact van die site tips om coke te scoren aldaar. Dát vind ik grappig. Niet dat politiek correcte.
Nou ik ga bier drinken...houdoe!!!
Hmmm tough crowd...

Een vampira en een nicht die me denkt uit de kast te kunnen lokken...

Heel erg bedankt voor jullie commentaar maar ik kan er geen reed mee. Denk dat ik maar even naar de kroeg ga om mijn tijd aan wat nuttigs te besteden zoals het wegtikken van een paar wodkaatjes en het loeren naar wat tieten!
Hij leert snel...
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
quote:Digitalis schreef op 23 november 2008 @ 17:35:

Oh Ardberg, die aflevering heb ik dan gemist.

Seizoen 4, volgens mij. In ieder geval bizar, excentriek en humoristisch:

http://www.buffyguide.com/episodes/livi ... otes.shtml

En Oz was zeker de leukste.
Zet dat in je profiel!!!!!!!
Geen reed

Oh, dat was natuurlijk humor...
Peas on earth!
Het is reeT. Geen reeD.

Dus je kan er niets mee? Je bent hemeltergend saai, vraagt om verbeterpuntjes en vervolgens sla je ons om de oren met ons commentaar? Sja....

Wodka? De Poolse variant dus? Of vodka? Welk merk?

Ardberg, Oz was wel grappig inderdaad. Ik had altijd wel wat met het supersexy van Giles. Zucht....Xander was ook wel grappig. Hahaha, ik schaam me dood, maar ik genoot echt wel van Buffy hoor.

Weet je, als vrouw krijg je zóveel berichtjes...Ik kan alleen voor mezelf spreken, en ik hou van excentriekelingen.
Je schrijft dat je berichten niet vol taalfouten zitten. Ik vind met name je interpunctie (in de berichtjes aan die twee vrouwen) echter bar slecht.
Peas on earth!
Ik ga het eens proberen met wat 'onderscheidend vermogen'...ben alleen bang dat ik van deze saaie lul, qua profiel dan, niet opeens een bandiet der excentriciteit kan maken.

Dames, ook arsberg, bedankt!
Wel, Remmy, wat zal ik zeggen, uit je foto en je profiel blijkt nou eenmaal een bepaalde kwaliteit

En ja, ik kijk weg te veel televisie, ik weet.
Ardberg, ik moet huilen. Je houdt van Friends! Dat is zó'n absolute no-go bij mij. Ik háát het, zoals Hitler joden niet zo lief vond. Echt.

Och Remmy, troost je, de meeste vrouwen zijn óók saai. En wil je nu écht zo'n bizarre excentriekeling als Digi? Ik help je hopen van niet.
Een man die van Friends houdt is leuk!

Een man die teveel op 1 van de Friends mannen lijkt niet

PS. ook een liefhebber van Seinfeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven