De datende Viva single

23-11-2008 16:18 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik lees altijd dat de single vrouwen het zo raar vinden dat kerels nooit op berichtjes meer reageren of dat ze reeds getrouwd zijn en op zoek naar een avontuurtje.

Aan de andere kant lees ik in het Viva topic: "Dealbreakers" de meest hilarische verhalen (mijn excuses dat ik ze hilarisch vindt) waarna ik bij mezelf denk dat je toch wel heel desperate moet zijn om je met zulke types in te laten.

Nu komt de grap: ik beschouw mijzelf als redelijk normaal; maar via de geeigende websites zoals RP en e-matching krijg ik ook niet echt veel respons op mijn normale berichtjes (de berichtjes zijn niet sexistisch, vol taalfouten of anderzins schokkend).

Hoe zou dit kunnen komen?

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening en ben bereid mijn complete profiel ter beschikking te stellen (met foto's) als discussie topic
Wisten jullie dat half Nederland prettig gestoord is? Als dat in een profiel staat ben ik weg!

Wees jezelf en doe je niet leuker voor dan je bent en wees niet al te algemeen. Of vraag een vriend of vriendin hoe er over jou gedacht wordt. Levert vaak iets interessants op. (Mits deze niet net zo politiek correct is.) Het ligt er ook aan wat voor type je 'zoekt'. Wil je de huismus dan zou ik je profiel zo laten, wil je een type dat meer bruist, zul je zelf ook moeten bruisen.
Ik hou niet van mannen die graag met een goed glas wijn voor een knappend haardvuur zitten...

Remmy, nog een tip. Gebruik of je echte naam, of een leuk pseudoniem.

Maar Remmy is denk ik afgeleid van Remco (??) en klinkt niet zo fris.

Het valt me trouwens op dat tegenwoordig elke man als liefhebberij naar de sauna heeft staan , de sauna's moeten toch wel goede zaken doen dit jaar.

Ik heb niks met mannen met extremem hobby's als bungeejumpen, snowboarden, zweefvliegen...wat dat betreft, geef mij maar een saaie man die van klussen houd.
@Dushi74 Tja goeie vraag. Misschien heeft het iets te maken met dat het kerst wordt en dan vinden de meeste mensen het leuker een partner te hebben. Met die sneeuw komt dat gevoel misschien sneller dichterbij. De eerste lente zon lijkt een soortgelijk effect te hebben.

Mensen met een heel specifiek (fysiek) eisenpakket ( Je moet minstens zo en zo lang zijn , donker haar hebben, blauwe ogen) vind ik trouwens ook een enorme afknapper!

Ik ben wel eens 'afgewezen' tijdens een chat, omdat mijn lichaamslengte 2cm te kort was. (Zij was iets van 1m67 , ik 1m80) ..
Driek, juist als ik zo'n datingsite zie selecteer ik in eerste instantie op uiterlijk. Doe je in de wehkamp gids toch ook?

(Het is geloof ik maar goed dat mijn datingsite gebeuren een héél kortstondig projectje was)
quote:Dushi74 schreef op 24 november 2008 @ 00:24:

Ooh Driek dat is nieuws voor mij, hoezo willen vrouwen als het sneeuwt veel meer dan anders een man?Trucje van Moeder Natuur. Veel vrouwen zijn koukleumen; een echte man is lekker warm
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:pearle schreef op 24 november 2008 @ 08:16:

Ik hou niet van mannen die graag met een goed glas wijn voor een knappend haardvuur zitten...

Het valt me trouwens op dat tegenwoordig elke man als liefhebberij naar de sauna heeft staan , de sauna's moeten toch wel goede zaken doen dit jaar.

Ik heb niks met mannen met extremem hobby's als bungeejumpen, snowboarden, zweefvliegen...wat dat betreft, geef mij maar een saaie man die van klussen houd.Nou dat wordt dus nix tussen ons Pearle ! Ik hou wel van een knappend haardvuur (in elke man schuilt een pyromaan), ga graag naar de sauna en heb deltavliegen als hobby. Klussen daarentegen zie ik als een noodzakelijk kwaad. Ik kan redelijk klussen maar mijn hobby wordt het nooit.

* streept Pearle van zijn shortlist af *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik behandel het ook als een wehkamp gids, eerst op zoek naar moedersmooisten, dan hun profielen scannen en dan eventueel mijn liefdesbetuig overbrengen.

Overigens zit ik sporadisch op een datingsite en wacht ik gewoon af tot vrouwen mij benaderen. Ja, ik weet het, beetje lamlendig, maar als je maar online blijft merken vrouwen je vanzelf op. Haha, soms krijg je ook berichten van vrouwen waarvan je eigenlijk pas zou weten dat het een vrouw is, als officieel in haar ID bij geslacht vrouw staat.
anoniem_74559 wijzigde dit bericht op 24-11-2008 11:45
Reden: slordig
% gewijzigd
Wat er mis is met snowboarden snap ik trouwens niet. Even extreem (of niet) als skiën. Een knapperend houtvuur is leuk maar te clichematig en weinig toevoegend. Als je samen op wintersport kan is toch leuk ... of niet?

Inderdaad selecteer je op uiterlijk. Doe ik ook. Ik val bijvoorbeeld niet op extreem dikke vrouwen.. tja.Of een vrouw 1m65, 1m70 of 1m80 is doet me niet zo veel. De vraag is alleen wat 2 cm lichaamslengte toevoegt. In mijn ogen ben je dan nog niet helemaal volwassen.
Driek je uitleg is een logische verklaring! Nooit zo over nagedacht, weer wat geleerd

Ik hou wel van openhaardvuurtje. Ruikt zo lekker en het is zoooooo lekker warm.

Verder vind ik afwijzen op lengtes zo iets raars. Wat maken die 2 cm nu uit? Kijk als ze zelf 1.85 is dan kan ik me wel er iets bij voorstellen dat een man van 1.70 ietsjes minder in de smaak valt. Maar verder, zou ik er hard om gelachen hebben Driek! Ik moet er wel bij vermelden: ben zelf dol op mannen die lang zijn. En met mijn 1.68 ben je dat algauw dus dat schiet wel op. En ja mijn ideale lengte is 1.85 omdat dit zo lekker zoent (hahaha) Maar iets minder centimeters zou ik niet over vallen. Verder vind ik afwijzingen op datingsites niet iets persoonlijks hebben. Er zijn zoveel duizenden mannen (en vrouwen) op datingsites dat er ergens criteria moeten zijn om de juiste keuze te maken. Dat doe ik zelf ook dus ik trek het me niet persoonlijk aan.
quote:Donkeyshot schreef op 24 november 2008 @ 10:24:

[...]

Trucje van Moeder Natuur. Veel vrouwen zijn koukleumen; een echte man is lekker warm Dat heeft moeder natuur dan mooi voor elkaar gekregen
Hoi Remmy,

Als ik op RP kijk dan houden veel mannen van:

- Lekker de kroeg in, maar een wijntje en een goed gesprek op de bank is ook leuk

- Of een filmpje op diezelfde bank

- Reizen

- Lekker uit eten of een terrasje pakken

- Meer van deze standaard-dingen.

- Dingen zijn leuker met zn tweeen dan alleen

- Zoeken hun prinses op het witte paard

- Zijn wel/niet de prins op het witte paard

- Een aanvulling ipv een invulling

Dat is dus niet meer interessant. Jij springt er dan niet meer uit.

Wat is je hobby? Wat vind jij echt leuk om te doen? Waar heb je een hekel aan?

Verwoordt het in een paar zinnen. Lange teksten zijn niet doorheen te komen.

Wat zoek je?

Je zegt zelf (als reactie op Digi) dat je misschien meer aan de voorspelbare kant zit. Prima, dat is zelfkennis!

Ik heb je profieltekst doorgelezen en ben zo vrij geweest om het wat aan te passen.

Ik (leuke man, met vrienden, houdt van *hobby*, heeft hekel aan alleen eten in een restaurant) zoek een leuke meid.

Ben jij een leuke meid die mij nieuwe ervaringen geeft? Kunst? Literatuur? Cultuur?

Ik ben benieuwd.

Ik vind deze voor mezelf wel erg leuk:

In het kader van energiebesparing zoek ik een man die me deze winter warm houdt.

Remmy, succes!
Ik kwam een tijdje geleden ook leuke contactadvertenties tegen (nee, niet op datingsite)

Eerlijke, voorspelbare jongen (33) zoekt een lief, behoudend meisje om samen mee te neuken. Een foto is gegarandeerd antwoord.

Of

Ik ben Remmy en ik ben op zoek naar een links-georienteerde, milieubewuste, cultureel ontwikkelde, geemancipeerde, principiele, veganistische, afval scheidende vrouw om gezellig uit te lachen.

Deze heb ik trouwens niet zelf bedacht.
anoniem_74559 wijzigde dit bericht op 24-11-2008 16:39
Reden: Ben slordig
% gewijzigd
Vind het ook wel mooi Remmy om het zo te verwoorden:

Ik (leuke man, met vrienden, houdt van *hobby*, heeft hekel aan alleen eten in een restaurant) zoek een leuke meid.

Ben jij een leuke meid die mij nieuwe ervaringen geeft? Kunst? Literatuur? Cultuur?

Ik ben benieuwd.

Nu ga ik bier drinken en tieten kijken.

Matamata, HAHAHA!
Leuk gevonden, pop1980, maar wat zit er voor de dame in kwestie in?

Bier drinken en tieten kijken??

Hou het dan op pizza eten en kontjes kijken
quote:Donkeyshot schreef op 24 november 2008 @ 10:33:

[...]

* streept Pearle van zijn shortlist af *

Hahahaha, trouwens, ik heb wel eens een man een mail gestuurd dat ik geen interese heb en toen kreeg ik als antwoord; Je weet niet wat je mist..

Ook zo'n afknapper.....iemand die na een afwijzing nog doordramt..

Maar jammer Donkey, ik heb weer wel wat met ezels. Vind ik echt hele leuke dieren.

Maarja, als jij niet wilt, dan houdt het op he???
Haha Pearl, dan word je afgewezen en dan probeer je het toch nog door een vraag in een zoekende bevestiging te poneren. Ik houd wel van tegenstijdige afknappers .

Ik lig ook helemaal dubbel om je afsluiter pop1980, nou ik ga bier drinken en tieten kijken. Dat is echt mijn lijf geschreven, zou één van mijn passies kunnen zijn.

Passies: bier drinken en passioneel, star tieten kijken. Ik ben daar best goed in al zeg ik het zelf, zeker naar wat biertjes, dan verkleint je gezichtsveld ook automatisch waardoor je niet meer zo afgeleidt bent door wat zich om die tieten bevinden.

De tekst zou veranderd kunnen worden in 'Wij, gezamenlijk bier drinkent, ik tieten kijkend, jij fallus kijkend, om zodanig weer versmeltend in conversatie te komen.'
Check je mail.

Ik zou je wel wat opbouwend advies willen geven als je wilt.
Iedereen erg bedankt voor de tips!

Ik kan niet ontkennen dat ik een brede grijns op mijn gezicht heb gekregen bij het lezen van alle laatste berichtjes.
Remmy, ik heb een topic geopend waarin we voor elkaar datingprofielen maken Dusse....wees welkom.
Ik heb nog niet ál het andere commentaar gelezen, maar bij deze mijn visie.

- Een goeie foto is erg belangrijk, stuur me evt. een privé berichtje met link naar je foto, dan kan ik daar misschien nog een tip over geven

- Ik zou dat hele stuk van dat niet-macho zijn eruit gooien. Niet zeggen dat je geen spannende man bent in ieder geval. Of dat nou wel of niet zo is. Je zult via internet toch eerst een bepaalde emotie bij een vrouw moeten losmaken. Een vrouw zal zelden een date met je afspreken omdat jullie allebei van museums bezoeken houden, bijvoorbeeld. Ik ben zelf ook niet een enorme bokito / macho man, maar om de interesse van een vrouw te krijgen, is het wel handig om haar een beetje te teasen en de aantrekkingskracht een beetje op te stoken.

- Je eventuele date vergelijken met een 'nieuwe ervaring' vind ik persoonlijk niet zo geweldig overkomen.

- De beschrijving van de dingen die je (liever) NIET alleen doet, zou ik eruit halen. Je wilt niet dat een vrouw uit medelijden met je wilt gaan afspreken. ("Ach gossie, laat ik maar 's met hem afspreken, dan kan hij ook eens uit eten.")

- Leg meer de nadruk op wat een vrouw eraan heeft om speciaal met JOU af te spreken. Wat jí'j precies van een vrouw nodig hebt, maakt degene die je profiel net leest, namelijk weinig uit, ze zal meer denken: "What's in it for me ?"

- Zet iets aparts/interessants in je profiel, dat vrouwen dan evt. ook meteen als aangrijpingspunt kunnen nemen als ze op jouw profiel willen reageren.

- In het algemeen: probeer meer aan de emoties van de vrouwen te appelleren met je profiel. Of je moet zeggen dat je marketing manager bent, weet ik niet precies, aan de ene kant klinkt het alsof je wel genoeg verdient in ieder geval, aan de andere kant zal het veel vrouwen verder niet zoveel zeggen. Misschien beter wat vager houden, of verwoorden in welke eigenschappen van mannen erbij horen waar vrouwen van houden.

- In het kader van de emoties van vrouwen aanspreken geldt in het algemeen: je kunt beter in je profiel TONEN dat je een bepaalde leuke eigenschap hebt dan dat je er in een lijstje zet: ik heb eigenschap X. Dus b.v. in plaats van te zeggen: ik ben grappig -> maak een grappig profiel. In plaats van te zeggen: ik ben avontuurlijk -> zet er een foto op van jezelf in de jungle of schrijf op wáár/wat je precies gedaan hebt.

- Probeer in je eerste mailtjes niet meteen te hard van stapel te lopen/ te ver vooruit te willen plannen. In contact te willen komen, klinkt bijv. wel erg als meteen een date willen.

- Vertel duidelijker wat je aan een vrouw leuk vindt. Liefst iets dat niet met haar uiterlijk te maken heeft. En evt. ook wat je evt. minder vindt in haar profiel. Een beetje teasen, kan vaak goed werken.

Tot zover voor nu
Klinkt alsof je er redelijk wat ervaring mee hebt, Miyagi75

Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik denk dat je posting wel steek houdt.

Ik heb net nog even op remmy's hyves gekeken en eerlijk waar.. al meteen beginnen met prins en pony.. :puke: waarbij ik me dan acuut afvraag: 'Kun je geen hengst aan?' (En nee, dan heb ik het niet over homo's en aanverwante grappen in dit topic)

Als ik kijk naar mijn single vriendinnenkring, zijn dat allemaal sterke vrouwen, die echt niet zitten te wachten op een knulletje die net een pony kan hanteren.. en zich dan nog prins noemt ook.

Met andere woorden; zet een leuke foto neer en geen sterrebeeldje dat weg lijkt te rennen voor zijn omgeving en ik denk dat je aan de tips van Miyagi heel wat kunt hebben, mits goed toegepast.(Fuck the pony!)

Succes
quote:marie_liselotte1981 schreef op 23 november 2008 @ 17:26:

Remmy, persoonlijk vind ik het leuk als iemand 1 of 2 grote passies heeft. Dat een man veel dingen leuk vindt is een pré, maar kom op zeg, ik vind ook veel dingen leuk. Mijn passies zijn echter dansen en onderwaterfotografie..dat is écht specifiek voor mij. Net als dat je ook mag zeggen dat bungyjumpen werkelijk niets voor jou is en dat je een hekel hebt aan dropveters...dan zég je tenminste iets.En het bewijs: ML heeft meteen mijn aandacht ;o)
quote:[message=2335625,noline]Amaranth schreef op 27 Ik heb net nog even op remmy's hyves gekeken en eerlijk waar.. al meteen beginnen met prins en pony..

Eerlijkheidsgehalve moet ik bekennen dat ik Remmy's hyves niet heb bekeken, maar prins en pony spreken mij erg aan hahahaha. Sterker nog, met jouw goedkeuring Remmy, wil ik deze verbastering van het spreekwoord ook gaan gebruiken.

Ik voel me dan weer een prins op een door zijn gehoeven gezakte Shetlandpony, maar ach, het gaat in essentie niet om de tierelantijnen, toch?
Nee, maar wel de toon die de muziek maakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven