De datende Viva single
zondag 23 november 2008 om 16:18
Hallo iedereen,
Ik lees altijd dat de single vrouwen het zo raar vinden dat kerels nooit op berichtjes meer reageren of dat ze reeds getrouwd zijn en op zoek naar een avontuurtje.
Aan de andere kant lees ik in het Viva topic: "Dealbreakers" de meest hilarische verhalen (mijn excuses dat ik ze hilarisch vindt) waarna ik bij mezelf denk dat je toch wel heel desperate moet zijn om je met zulke types in te laten.
Nu komt de grap: ik beschouw mijzelf als redelijk normaal; maar via de geeigende websites zoals RP en e-matching krijg ik ook niet echt veel respons op mijn normale berichtjes (de berichtjes zijn niet sexistisch, vol taalfouten of anderzins schokkend).
Hoe zou dit kunnen komen?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening en ben bereid mijn complete profiel ter beschikking te stellen (met foto's) als discussie topic
Ik lees altijd dat de single vrouwen het zo raar vinden dat kerels nooit op berichtjes meer reageren of dat ze reeds getrouwd zijn en op zoek naar een avontuurtje.
Aan de andere kant lees ik in het Viva topic: "Dealbreakers" de meest hilarische verhalen (mijn excuses dat ik ze hilarisch vindt) waarna ik bij mezelf denk dat je toch wel heel desperate moet zijn om je met zulke types in te laten.
Nu komt de grap: ik beschouw mijzelf als redelijk normaal; maar via de geeigende websites zoals RP en e-matching krijg ik ook niet echt veel respons op mijn normale berichtjes (de berichtjes zijn niet sexistisch, vol taalfouten of anderzins schokkend).
Hoe zou dit kunnen komen?
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie mening en ben bereid mijn complete profiel ter beschikking te stellen (met foto's) als discussie topic
zondag 23 november 2008 om 22:54
vanavond is de avond...
het sneeuwt...
de lucht is donker en grauw...
de hele omgeving is wit...
binnen staan de kaarsjes aan...
en dit topic schreeuwt wanhoop...
wanhopige manen piesen altijd naast de pot...
dus eerst leren mikken...
zonder vriendinnetje ben je niet zielig...
als iemand niet reageert dan moet ze je gewoon niet...
en als je teveel moeite doet...
dan ben je een zielig manneke...
liefde is een aanvulling geen invulling...
als jouw invulling goed is...
komt die aanvulling vanzelf...
zonder al teveel moeite...
het sneeuwt...
de lucht is donker en grauw...
de hele omgeving is wit...
binnen staan de kaarsjes aan...
en dit topic schreeuwt wanhoop...
wanhopige manen piesen altijd naast de pot...
dus eerst leren mikken...
zonder vriendinnetje ben je niet zielig...
als iemand niet reageert dan moet ze je gewoon niet...
en als je teveel moeite doet...
dan ben je een zielig manneke...
liefde is een aanvulling geen invulling...
als jouw invulling goed is...
komt die aanvulling vanzelf...
zonder al teveel moeite...
zondag 23 november 2008 om 22:57
zondag 23 november 2008 om 22:57
Wat wil je zijn saai of toch interessant genoeg?
Wat mij betreft hoeft iemand zich niet anders voor te doen dan hij is. Saai kan namelijk ook iets goeds zijn het is maar hoe je er tegenaan kijkt. En wat je persoonlijke voorkeur is.
Ik ben ooit gematched met iemand die treinenspotten als hobby had. Hij stak er al zijn vrije tijd in en als hij niet op pad was voor die ene mooie trein, dan ging hij op zijn treinkamer zitten.Erg leuk voor die man maar niet mijn ding. Tel daarbij de standaard berichtjes die ik van hem ontving en hij was voor mij klaar. Heb hem een fijne zoektocht gewenst maar gezegd dat hij niet mijn type man is. Hard? Vast maar men wijst mij ook op zoveel dingen af. Kwestie van smaak en daarin verschillen we nu eenmaal.
Wat mij betreft hoeft iemand zich niet anders voor te doen dan hij is. Saai kan namelijk ook iets goeds zijn het is maar hoe je er tegenaan kijkt. En wat je persoonlijke voorkeur is.
Ik ben ooit gematched met iemand die treinenspotten als hobby had. Hij stak er al zijn vrije tijd in en als hij niet op pad was voor die ene mooie trein, dan ging hij op zijn treinkamer zitten.Erg leuk voor die man maar niet mijn ding. Tel daarbij de standaard berichtjes die ik van hem ontving en hij was voor mij klaar. Heb hem een fijne zoektocht gewenst maar gezegd dat hij niet mijn type man is. Hard? Vast maar men wijst mij ook op zoveel dingen af. Kwestie van smaak en daarin verschillen we nu eenmaal.
zondag 23 november 2008 om 22:59
Wanhopig zijn is nooit aantrekkelijk. Dus in teksten al helemaal niet.
Ik zou het juist geweldig vinden als al mijn vrienden en vriendinnen de liefde van hun leven hadden gevonden. Als ze er gelukkig mee zijn en veel liefde en plezier in hun relaties hebben, spring ik van blijdschap met ze mee. Dat gun ik ze. En als ik dan de enige ben in het gezelschap die nog single is: so be it! Dan maar niet, mijn tijd komt wel weer. En zo niet? Ook goed ik vermaak me als single namelijk ontzettend goed.
Ik zou het juist geweldig vinden als al mijn vrienden en vriendinnen de liefde van hun leven hadden gevonden. Als ze er gelukkig mee zijn en veel liefde en plezier in hun relaties hebben, spring ik van blijdschap met ze mee. Dat gun ik ze. En als ik dan de enige ben in het gezelschap die nog single is: so be it! Dan maar niet, mijn tijd komt wel weer. En zo niet? Ook goed ik vermaak me als single namelijk ontzettend goed.

zondag 23 november 2008 om 23:00
Eigenlijk pas ik al bij de 'prins op de witte pony' zin. Ik ben ook niet zo voor die Engelse zinnetjes er tussendoor. Het geeft mij een 'kijk mij es interessant doen' idee, net als die zin over the last of the mohicans. Net als Minny krijg ik een 'iedereen heeft een vriendinnetje en ik wil oohook' gevoel. Je komt een beetje saaiïg over, er zit geen humor in je tekst. Ook kom je soft over, je noemt jezelf 'heel sensitief' en 'zeker geen macho' en 'lief' en 'betrouwbaar' en...
Nu wil ik natuurlijk ook gewoon een betrouwbare man, maar je hele profiel geeft mij een beetje de indruk van softe saaiheid. Sorry, je bent m'n type niet als ik zo je profiel lees. Als ik dus zo'n berichtje van je zou krijgen met 'ik zie zoveel overeenkomsten' of 'ben jij mijn vrouwelijke versie' of zoiets en ik lees je profiel, dan denk ik direct 'nou nee!'.
Nu wil ik natuurlijk ook gewoon een betrouwbare man, maar je hele profiel geeft mij een beetje de indruk van softe saaiheid. Sorry, je bent m'n type niet als ik zo je profiel lees. Als ik dus zo'n berichtje van je zou krijgen met 'ik zie zoveel overeenkomsten' of 'ben jij mijn vrouwelijke versie' of zoiets en ik lees je profiel, dan denk ik direct 'nou nee!'.
zondag 23 november 2008 om 23:05
De kunst is om te prikkelen. Mensen uitdagen tot ze meer van je te weten willen komen. De ideale man bestaat niet, het heeft geen enkele zin om je wel zo te presenteren. Mijn moeder zou denk ik wel blij met je zijn; je komt over als de ideale schoonzoon. Maar wat zijn je eigenaardigheden?
De leukste meneren heb ik trouwens leren kennen via chatsite's. Je kunt de mensen redelijk tot goed inschatten in zo'n kamer. Ik heb er veel plezier door beleefd, het werden soms leuke avonden / nachten, weken en zelfs maanden. Tot ze toch te eigenaardig bleken.
De leukste meneren heb ik trouwens leren kennen via chatsite's. Je kunt de mensen redelijk tot goed inschatten in zo'n kamer. Ik heb er veel plezier door beleefd, het werden soms leuke avonden / nachten, weken en zelfs maanden. Tot ze toch te eigenaardig bleken.
zondag 23 november 2008 om 23:07
Je kunt Digi dr postings wel als commentaar en kritiek beschouwen Remmy, omgekeerd kun je ook denken: ik wil dus een vrouw die niet zo pittig is als zij is al vind ik dat wel meevallen. Want dan krijgen we ruzie. Of ik moet leren mezelf te beheersen aangezien wat ze zegt niet persoonlijk is maar om me te helpen is.
Overigens vind ik Digi niet pittig, eerder iemand die goed weet wat ze wel en niet wilt in een man. Dat bevalt mij wel! Duidelijker kun je voor mij niet zijn.
Overigens vind ik Digi niet pittig, eerder iemand die goed weet wat ze wel en niet wilt in een man. Dat bevalt mij wel! Duidelijker kun je voor mij niet zijn.
zondag 23 november 2008 om 23:07
Ja, ik heb hetzelfde als Minny. Ik ga wél alleen uit eten of naar een museum. Dan ben je niet zielig hoor. Ik trek een leuk outfit aan, maak me mooi op en gáán. Alleen in de bios zit ik ook weleens. Ik praat wat met de ober, ik staar wat naar schilderijen en ronsel extra hapjes in het restaurant. Ik ga ook altijd alleen shoppen want anderen leiden me af. Ik reis alleen. Ik drínk in mijn eentje....
Boehoehoe!!!! Ik voel me nu een beetje suf *insert huilsmiley here*
Boehoehoe!!!! Ik voel me nu een beetje suf *insert huilsmiley here*
zondag 23 november 2008 om 23:08
@Dushi: Ha ha, duidelijk voorbeeld. Ik denk dat ik zeker niet in de trainspotting categorie val. Ik weet ook van mijzelf dat ik niet aande andere kant zit van de spannende mannen. Hoeft van mij ook niet: denk dat ik een beetje van alles heb; en misschien een lichte onbalans richting voorspelbaarheid...

zondag 23 november 2008 om 23:09
Ik zie idd niets spánnends in je profiel, niets wat mijn aandacht trekt, niets waarvan ik denk 'nou, daar wil ik meer van weten'.
Je moet jezelf een beetje verkopen op zo'n datingsite hoor, 't is net een wehkamp gids, eerst kijk ik plaatjes, dan scan ik koppen, bij de selectie lees ik dan een profiel door, waar ik zo ongeveer aanvink en afvink wat me wel en niet bevalt. (Ik heb een blauwe maandag op een datingsite gestaan, maar had téveel associaties met de wehkampgids, dus ben ik maar snel weer gestopt.) Maar goed, je moet mensen dus boeien, het moet een interessant wehkampproduct zijn zeg maar, je wil niet een aardig plaatje met een rotmateriaal, of een leuke aanhef met een oersaai bloesje, snap je?
Je moet jezelf een beetje verkopen op zo'n datingsite hoor, 't is net een wehkamp gids, eerst kijk ik plaatjes, dan scan ik koppen, bij de selectie lees ik dan een profiel door, waar ik zo ongeveer aanvink en afvink wat me wel en niet bevalt. (Ik heb een blauwe maandag op een datingsite gestaan, maar had téveel associaties met de wehkampgids, dus ben ik maar snel weer gestopt.) Maar goed, je moet mensen dus boeien, het moet een interessant wehkampproduct zijn zeg maar, je wil niet een aardig plaatje met een rotmateriaal, of een leuke aanhef met een oersaai bloesje, snap je?
zondag 23 november 2008 om 23:13
Och dit was wel een heel saai voorbeeld van me Remmy, maar welkelijk hij prikkelde me niet. Dus exit. Ook heb ik eens een man uit mijn datingsitecontacten gegooit omdat ik het gewaagd had hem een vraag voor de 2e keer te stellen. Meneer vond op basis daarvan dat ik geen interesse in hem toonde en dat ik erg oppervlakkig was. Want anders had ik wel onthouden dat ik hem al eens eerder die vraag had gesteld. Voor mij dus een reden om hem te verwijderen. Want iemand die zo kortzichtig oordeeld en veroordeeld past niet bij mij.
Ergens moet je een selectie maken in de berichtjes en de matches die je hebt.
Dat doe jij bij de dames vast ook Remmy. Iedereen doet dat. Want wat moet je anders als je elkaar nog niet ziet en of hoort. Ergens moet je keuzes op kunnen maken. En meestal gebeurd dat al bij de teksten die je gebruikt in je profiel.
Ergens moet je een selectie maken in de berichtjes en de matches die je hebt.
Dat doe jij bij de dames vast ook Remmy. Iedereen doet dat. Want wat moet je anders als je elkaar nog niet ziet en of hoort. Ergens moet je keuzes op kunnen maken. En meestal gebeurd dat al bij de teksten die je gebruikt in je profiel.
zondag 23 november 2008 om 23:13
Inderdaad Min.
Dushi, ik ben ook helemaal niet pittig (jeukwoord van de eeuw!). Ik heb overigens zo'n specifiek beeld bij de ideale vent dat ik kan wachten tot St Juttemis tot ik 'm tegenkom
Maar ik vind het juist stóer als iemand iets alleen doet. Ik reis altijd alleen en trek dan op met andere reizigers die óók alleen reizen. Niets sneus aan.
Dushi, ik ben ook helemaal niet pittig (jeukwoord van de eeuw!). Ik heb overigens zo'n specifiek beeld bij de ideale vent dat ik kan wachten tot St Juttemis tot ik 'm tegenkom
Maar ik vind het juist stóer als iemand iets alleen doet. Ik reis altijd alleen en trek dan op met andere reizigers die óók alleen reizen. Niets sneus aan.
zondag 23 november 2008 om 23:16
Haha Tang ik zie het zo voor me! En het is ook net een selectie van de wehkamp of welk ander catalogus dan ook. Wie trekt je en waarom dan.. Dat zijn meestal de mensen waar je nieuwsgierig naar bent of die je prikkelen (of het nu is vanwege humor, "vreemde teksten" of voorliefdes van bepaalde landen/ gerechten) ik noem maar wat!
zondag 23 november 2008 om 23:16
Ik denk dat ik er wel een beetje uit ben....Ik heb een profiel gecreeerd waarmee ik dacht te kunnen 'scoren' omdat ik inderdaad een betrouwbare indruk wilde wekken en daarnaast ook wilde duidelijk maken dat ik ook een zachte kant heb. Niets hiervan is onwaarheid maar het kan wel een beetje teveel van het goede zijn...
Ik ga zo naar bed maar ik zal deze week eens proberen om een impulsief profiel te maken met iets meer humor...
Nu ga ik er eens een paar uurtjes in mijn slaap over broeden!
Ik ga zo naar bed maar ik zal deze week eens proberen om een impulsief profiel te maken met iets meer humor...
Nu ga ik er eens een paar uurtjes in mijn slaap over broeden!
zondag 23 november 2008 om 23:18
zondag 23 november 2008 om 23:18
zondag 23 november 2008 om 23:22
OK nog eentje dan!
Toen ik het laatset berichtje aan het schrijven was waren er alweer wat andere berichten binnen gekomen.
Ik ben het met jullie eens dat dingen alleen doen helemaal niet erg is hoor! Ben nog steeds bezig met het ontmoeten van nieuwe mensen en hier heb ik ook erg veel plezier in. Een van mijn hobbies is duieken en vie deze hobby kom ik op de vreemste plekken en ontmoet ik erg veel verschillende interessante mensen...
Nu echt tukken!
Toen ik het laatset berichtje aan het schrijven was waren er alweer wat andere berichten binnen gekomen.
Ik ben het met jullie eens dat dingen alleen doen helemaal niet erg is hoor! Ben nog steeds bezig met het ontmoeten van nieuwe mensen en hier heb ik ook erg veel plezier in. Een van mijn hobbies is duieken en vie deze hobby kom ik op de vreemste plekken en ontmoet ik erg veel verschillende interessante mensen...
Nu echt tukken!
zondag 23 november 2008 om 23:23
Renny,
Zinnen als deze - 'Het lijkt me leuk om eens in contact met je te komen', 'Ik zou het leuk vinden om eens wat mailtjes over en weer te sturen maar misschien is het verstandig als ik niet op de feiten vooruitloop...' - in je eerste toenaderingsberichtje lijken me niet echt passend en zijn tevens overbodig, aangezien dit een logische gevolgtrekking zou moeten zijn. Daar hoef je dan niet over te beginnen.
Pluk gewoon één of een paar aspect(en) uit haar profiel en vraag daar over door of ga daar dieper op in. Bijv. over een ver land dat zij bezocht heeft, of begin over haar favoriete muziek, begin over de stad waar ze woont etc,, en dat hoeft helemaal geen ellenlang bericht te zijn.
.
Zinnen als deze - 'Het lijkt me leuk om eens in contact met je te komen', 'Ik zou het leuk vinden om eens wat mailtjes over en weer te sturen maar misschien is het verstandig als ik niet op de feiten vooruitloop...' - in je eerste toenaderingsberichtje lijken me niet echt passend en zijn tevens overbodig, aangezien dit een logische gevolgtrekking zou moeten zijn. Daar hoef je dan niet over te beginnen.
Pluk gewoon één of een paar aspect(en) uit haar profiel en vraag daar over door of ga daar dieper op in. Bijv. over een ver land dat zij bezocht heeft, of begin over haar favoriete muziek, begin over de stad waar ze woont etc,, en dat hoeft helemaal geen ellenlang bericht te zijn.
.
anoniem_74559 wijzigde dit bericht op 23-11-2008 23:29
Reden: gaat niet helemaal soepel
Reden: gaat niet helemaal soepel
% gewijzigd
zondag 23 november 2008 om 23:32
Ik heb de thread in meer of mindere mate in detail gelezen. Tja .. als man moet je jezelf beseffen dat er 10x zoveel mannen actief bezig zijn met internet daten, dan vrouwen. Komt nog bij dat vrouwen gemiddeld genomen iets minder initiatief tonen (bereid zijn een eerste berichtje te schrijven ) (ze krijgen toch genoeg berichten) dan mannen.
Als je dan met van die saaie uitgekauwde teksten komt van ik zoek een maatje om alles mee te delen bla bla . Of van die teksten van toch mis ik iets.. Of ik ben eigenlijk niet op zoek... Of een tekst die zegt "Ik ben een leeuw;scorpioen;maagd" of weet ik veel wat voor sterrenbeeld . Of citaten als Carpe Diem etc .. saai ! Om het dan nog niet te hebben over de bijvoeglijknaamwoorden als spontane, intelligente, lieve whatever. Laat dat diegene waar je mee in contact komt maar bepalen.
Een profieltekst moet leuk zijn om te lezen, specifiek voor die persoon zijn en humor bevatten. Maar zeker niet onbelangrijk een leuke foto!
Trouwens ... als het sneeuwt willen vrouwen opeens veel meer een man ! Van mij mag het iedere dag sneeuwen
Als je dan met van die saaie uitgekauwde teksten komt van ik zoek een maatje om alles mee te delen bla bla . Of van die teksten van toch mis ik iets.. Of ik ben eigenlijk niet op zoek... Of een tekst die zegt "Ik ben een leeuw;scorpioen;maagd" of weet ik veel wat voor sterrenbeeld . Of citaten als Carpe Diem etc .. saai ! Om het dan nog niet te hebben over de bijvoeglijknaamwoorden als spontane, intelligente, lieve whatever. Laat dat diegene waar je mee in contact komt maar bepalen.
Een profieltekst moet leuk zijn om te lezen, specifiek voor die persoon zijn en humor bevatten. Maar zeker niet onbelangrijk een leuke foto!
Trouwens ... als het sneeuwt willen vrouwen opeens veel meer een man ! Van mij mag het iedere dag sneeuwen