Anoniem_6410ec0ab36d3
woensdag 1 oktober 2008 om 22:00
Hahaha, ik moest hier in ene aan denken!! Ik vind het namelijk echt iets mannelijks en bij ons is het niet meer zo'n gevecht als vroeger (voor zover je het een gevecht kan noemen). Nu kijken we eigenlijk vrijveel hetzelfde gelukkig. Wie heeft er nog zo'n kerel die graag "de macht" heeft???
Gehad. En dan zapte die veel vlugger dan dat ik kon kijken. Viel vervolgens in slaap tijdens een doodsaaie voetbalwedstrijd om direct wakker te schieten zodra ik probeerde de afstandsbediening uit zijn handen te wrikken.
Ex dus.
Anoniem_6410ec0ab36d3
woensdag 1 oktober 2008 om 22:04
Ik loop ook altijd te kloten hoor, druk altijd op de verkeerde knop! Soms zelfs uit! Moet ie maar niet zo'n ingewikkeld ding kopen.
quote:mamzelle schreef op 01 oktober 2008 @ 22:04:
Gehad. En dan zapte die veel vlugger dan dat ik kon kijken. Viel vervolgens in slaap tijdens een doodsaaie voetbalwedstrijd om direct wakker te schieten zodra ik probeerde de afstandsbediening uit zijn handen te wrikken.
Ex dus. Was dat dezelfde ex als op het andere topic? Dan was het echt een foute!
Oh ja, inderdaad, ligt hij te slapen op de bank, wil ik een ander programma zien, maar hij wordt altijd wakker als ik dan ergens anders naar ga kijken, grrr....
quote:bosaapje schreef op 01 oktober 2008 @ 22:14:
En dan???? De hele avond allebei zappen of ook 2 tv's?
Tja, dat onvoorziene probleem, daar liepen we in eerste instantie ook tegenaan...
Maar we hebben zo'n TV waarbij je een klein schermpje in beeld kunt krijgen zodat je kunt zien wat er op andere zenders is zonder dat je iets van je huidige zender hoeft te missen. Ik heb het grote scherm, zij het kleine schermpje...
ik herken het zo. Bij ons was het :wie het eerst komt die het eerst maalt. en dan de hele avond. En ja, we waren ook zo sneu om hem dan mee te nemen naar de wc, want anders was je hem kwijt.....
Anoniem_6403642bd375b
woensdag 1 oktober 2008 om 22:52
Ik heb zo'n grondige hekel aan zappen! Die van mij vindt het geweldig, maar wacht er meestal mee tot ik naar bed ben.
Over echte liefde gesproken, haha!
Anoniem_6403642bd375b
woensdag 1 oktober 2008 om 22:53
quote:yellowlove schreef op 01 oktober 2008 @ 22:49:
ik herken het zo. Bij ons was het :wie het eerst komt die het eerst maalt. en dan de hele avond. En ja, we waren ook zo sneu om hem dan mee te nemen naar de wc, want anders was je hem kwijt.....Nee! Zeg dat je dat niet meent!
Jawel...Ik heb het gisteren nog gedaan whahahahaha. Ik weet dat het ontzettend kinderachtig is, maar het is echt zo. Meenemen als je naar de keuken gaat om drinken te halen. Vriend heeft t een keer gepresteerd om hem mee naar de supermarkt ofzo(iig buiten weg 5 min) te nemen.