de Man en zijn afstandsbediening!

01-10-2008 22:00 39 berichten
Hahaha, ik moest hier in ene aan denken!! Ik vind het namelijk echt iets mannelijks en bij ons is het niet meer zo'n gevecht als vroeger (voor zover je het een gevecht kan noemen). Nu kijken we eigenlijk vrijveel hetzelfde gelukkig. Wie heeft er nog zo'n kerel die graag "de macht" heeft???
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft hier de macht, ik heb geen goed zapritme
Die van mij zou het wel willen
Gehad. En dan zapte die veel vlugger dan dat ik kon kijken. Viel vervolgens in slaap tijdens een doodsaaie voetbalwedstrijd om direct wakker te schieten zodra ik probeerde de afstandsbediening uit zijn handen te wrikken.

Ex dus.
Ik loop ook altijd te kloten hoor, druk altijd op de verkeerde knop! Soms zelfs uit! Moet ie maar niet zo'n ingewikkeld ding kopen.
quote:mamzelle schreef op 01 oktober 2008 @ 22:04:

Gehad. En dan zapte die veel vlugger dan dat ik kon kijken. Viel vervolgens in slaap tijdens een doodsaaie voetbalwedstrijd om direct wakker te schieten zodra ik probeerde de afstandsbediening uit zijn handen te wrikken.

Ex dus. Was dat dezelfde ex als op het andere topic? Dan was het echt een foute!
Ik weet wel dat als ik zap, hij echt alles wil zien,. Dan ga ik weer te snel, dan blijf ik op iets "oninteressants"hangen...

Telkens weer "ga eens 1 terug".

Hij kan dus beter zelf zappen.
Oh ja, inderdaad, ligt hij te slapen op de bank, wil ik een ander programma zien, maar hij wordt altijd wakker als ik dan ergens anders naar ga kijken, grrr....
De tv staat hier veel te weinig aan om inzicht te krijgen in elkanders zapgedrag.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dan pak je dat niet goed aan Steentje Als hij liever gaat slapen of rusten met zijn ogen dicht dan geen recht van zappen meer.

Gelukkig is het hier nooit een issue maar herken het wel van ex. Vreselijk balen was dat altijd.
Wij hebben een tweede afstandsbediening gekocht. Voor ieder 1. Naamstickertjes erop. Probleem opgelost...

Je begrijpt natuurlijk wel dat zo'n geniale oplossing alleen door een man bedacht kan zijn...
Hij vond zelf wel dat hij het recht had nadat hij wakker werd.

Ik niet. Hij kreeg de afstandsbediening dan ook niet terug, haha!
En dan???? De hele avond allebei zappen of ook 2 tv's?
quote:opperdepop schreef op 01 oktober 2008 @ 22:13:

Wij hebben een tweede afstandsbediening gekocht. Voor ieder 1. Naamstickertjes erop. Probleem opgelost...

Je begrijpt natuurlijk wel dat zo'n geniale oplossing alleen door een man bedacht kan zijn...Hahaha
Nu kijk ik geen tv meer trouwens. Heb het vivaforum, vele malen interessanter.
quote:Steeninwater schreef op 01 oktober 2008 @ 22:14:

Hij vond zelf wel dat hij het recht had nadat hij wakker werd.

Ik niet. Hij kreeg de afstandsbediening dan ook niet terug, haha!Het RECHT??? hoezo hij wel en jij niet?
Mijn man geeft hem juist altijd aan mij met de woorden 'hier, kun jij veel beter'

Maar we kijken weinig tv, en gezapt wordt er ook weinig eigenlijk.
quote:bosaapje schreef op 01 oktober 2008 @ 22:14:

En dan???? De hele avond allebei zappen of ook 2 tv's?

Tja, dat onvoorziene probleem, daar liepen we in eerste instantie ook tegenaan...

Maar we hebben zo'n TV waarbij je een klein schermpje in beeld kunt krijgen zodat je kunt zien wat er op andere zenders is zonder dat je iets van je huidige zender hoeft te missen. Ik heb het grote scherm, zij het kleine schermpje...

Ook weer een idee van de man...
Gezellig bij jullie thuis zeker, Opperdepop?
quote:Eowynn_ schreef op 01 oktober 2008 @ 22:43:

Gezellig bij jullie thuis zeker, Opperdepop?Sinds we deze oplossing geimplementeerd hebben gaat het weer de goede kant op...
ik herken het zo. Bij ons was het :wie het eerst komt die het eerst maalt. en dan de hele avond. En ja, we waren ook zo sneu om hem dan mee te nemen naar de wc, want anders was je hem kwijt.....
Ik heb zo'n grondige hekel aan zappen! Die van mij vindt het geweldig, maar wacht er meestal mee tot ik naar bed ben.

Over echte liefde gesproken, haha!
quote:yellowlove schreef op 01 oktober 2008 @ 22:49:

ik herken het zo. Bij ons was het :wie het eerst komt die het eerst maalt. en dan de hele avond. En ja, we waren ook zo sneu om hem dan mee te nemen naar de wc, want anders was je hem kwijt.....Nee! Zeg dat je dat niet meent!
Jawel...Ik heb het gisteren nog gedaan whahahahaha. Ik weet dat het ontzettend kinderachtig is, maar het is echt zo. Meenemen als je naar de keuken gaat om drinken te halen. Vriend heeft t een keer gepresteerd om hem mee naar de supermarkt ofzo(iig buiten weg 5 min) te nemen.
En ineens kom ik erachter dat ik de vent ben in mijn huwelijk.

Ik kan het presteren om thuis te komen uit mijn werk, man zit al te buizen, en dan tegen hem te zeggen: "Mag ik de afstandsbediening?"

Ik krijg hem ook nog, zonder morren.

Dat ding hoort gewoon naast mij te liggen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven