de Man en zijn afstandsbediening!

woensdag 1 oktober 2008 om 22:00
donderdag 2 oktober 2008 om 00:43
quote:geheim1972 schreef op 01 oktober 2008 @ 23:47:
En ineens kom ik erachter dat ik de vent ben in mijn huwelijk.
Ik kan het presteren om thuis te komen uit mijn werk, man zit al te buizen, en dan tegen hem te zeggen: "Mag ik de afstandsbediening?"
Ik krijg hem ook nog, zonder morren.
Dat ding hoort gewoon naast mij te liggen...Dit stukje zou ik geschreven kunnen hebben
Ik kan het presteren om thuis te komen uit mijn werk, man zit al te buizen, en dan tegen hem te zeggen: "Mag ik de afstandsbediening?"
Dat ding hoort gewoon naast mij te liggen...Dit stukje zou ik geschreven kunnen hebben
donderdag 2 oktober 2008 om 07:02
Ik zap bijna nooit. Ik kijk geriht naar de TV. Als ik het eten op heb en ik heb afgewassen en afgedroogd, kijk ik in de gids wat er op de TV is. Ik kijk vaak naar films. Als er niets interessants op is, kijk ik niet naar de TV.
Mijn medebewoner zapt erg veel en als de batterijen van de afstandsbediening bijna leeg zijn (dan reageert de TV slecht op de afstandsbediening), kan hij mooi de stad in om nieuwe te halen.
Als ik iets hoor wat interessant is, zeg ik: "Laat hem daar eens op staan." Als hij verder wil zappen kan ie dat op zijn slaapkamer doen; daar heeft hij ook een TV. Ik heb een grote hekel aan zappen, en ik doe dat zelf bijna nooit.
Mijn medebewoner zapt erg veel en als de batterijen van de afstandsbediening bijna leeg zijn (dan reageert de TV slecht op de afstandsbediening), kan hij mooi de stad in om nieuwe te halen.
Als ik iets hoor wat interessant is, zeg ik: "Laat hem daar eens op staan." Als hij verder wil zappen kan ie dat op zijn slaapkamer doen; daar heeft hij ook een TV. Ik heb een grote hekel aan zappen, en ik doe dat zelf bijna nooit.
World of Warcraft: Legion

donderdag 2 oktober 2008 om 09:44
quote:geheim1972 schreef op 01 oktober 2008 @ 23:47:
Dat ding hoort gewoon naast mij te liggen...
Wááát? Moet je er om vragen?!?!
Vrouw.
Dat ding hoort gewoon naast mij te liggen...
Wááát? Moet je er om vragen?!?!
Vrouw.
donderdag 2 oktober 2008 om 09:47
Ik heb de volledige controle over de afstandsbediening..
Alleen tegenwoordig kijken we alles wat we willen zien via internet, dus bestaat het uit 'nog even een zaprondje' voor het slapengaan..
En hij vindt het irritant als ik in de reclame van t Blok (dat we dan wel meestal via tv kijken) ga zappen, maar ik ben bijna altijd op tijd weer terug..
Alleen tegenwoordig kijken we alles wat we willen zien via internet, dus bestaat het uit 'nog even een zaprondje' voor het slapengaan..
En hij vindt het irritant als ik in de reclame van t Blok (dat we dan wel meestal via tv kijken) ga zappen, maar ik ben bijna altijd op tijd weer terug..

donderdag 2 oktober 2008 om 09:57
Ik ben ook meestal de baas over de afstandsbediening. Leg hem vaak links van mij op de bank als vriend rechts van me zit. Neem hem nog net niet mee naar de plee maar soms wel naar de keuken. Dat komt omdat mijn vriend altijd gaat zappen in de reclameblokken en dan blijft hangen op een ander programma wat ik niet wil zien (Biljartkampioenschappen op Eurosport: boooooooring, of SciFi op Veronica, bleh)
Vriend zapt ook altijd veulstesnel.
Vriend zapt ook altijd veulstesnel.
Poep, wie heeft jou gescheten?
donderdag 2 oktober 2008 om 10:06
Hier heeft mijn vriend meestal de afstandsbediening. Ik zit er naast met mijn laptop haha.
Ik betrapte me laatst erop dat ik in bed tv lag te kijken, vriend komt ook in bed, ik geef hem automatisch de afstandsbediening, hij pakt hem automatisch aan en zapt dus.....
Ineens viel het kwartje dat dit wel heel vreemd was bij beiden haha!
Ik betrapte me laatst erop dat ik in bed tv lag te kijken, vriend komt ook in bed, ik geef hem automatisch de afstandsbediening, hij pakt hem automatisch aan en zapt dus.....
Ineens viel het kwartje dat dit wel heel vreemd was bij beiden haha!
donderdag 2 oktober 2008 om 10:15
Het lijkt erop, dat de man graag zapt, en dat de vrouw wat gerichter naar de TV kijkt. Misschien gebruiken ze daarbij ook de TV-gids om te bepalen wat ze willen zien.
Ik probeer vaak met mijn medebewoner te overleggen waarnaar gekeken wordt. Probleem is dat hij zelden in de gids kijkt. Het is wel een voordeel dat hij de dag, tijd en kanaal onthoudt van een interessante film die vermeld wordt in de vooraankondiging tijdens de reclameblokken.
Tussen 19:30 en 20:30 is de TV "van hem", want er is dan vaak niets voor mij op wat ik wil zien. Tussen 20:30 en 22:15 is er vaak een film op. Tussen 22:15 en 22:45 NOVA en/of Den Haag Vandaag of iets dergelijks.
Ik probeer vaak met mijn medebewoner te overleggen waarnaar gekeken wordt. Probleem is dat hij zelden in de gids kijkt. Het is wel een voordeel dat hij de dag, tijd en kanaal onthoudt van een interessante film die vermeld wordt in de vooraankondiging tijdens de reclameblokken.
Tussen 19:30 en 20:30 is de TV "van hem", want er is dan vaak niets voor mij op wat ik wil zien. Tussen 20:30 en 22:15 is er vaak een film op. Tussen 22:15 en 22:45 NOVA en/of Den Haag Vandaag of iets dergelijks.
World of Warcraft: Legion
donderdag 2 oktober 2008 om 10:25
Oh ook bij mij thuis is mijn vriend de baas over de afstandsbediening. En heel erg bezitterig!!! Echt hij neemt hem soms mee naar de wc inderdaad en een keer kwam hij er in de kroeg achter dat hij hem nog bij zich had!
Nou dat is toch wel heel erg hoor!
Ach mij boeit het niet zo heb me er bij neergelegd en gelukkig luistert hij wel naar me als ik iets niet wil zien.
Nou dat is toch wel heel erg hoor!
Ach mij boeit het niet zo heb me er bij neergelegd en gelukkig luistert hij wel naar me als ik iets niet wil zien.
donderdag 2 oktober 2008 om 10:56
vrijdag 3 oktober 2008 om 10:06
wat bedoel je met afstandbediening? het lijkt hier alsof je enkelvoud bedoelt!?
meestal zit ik met 2 tot 4 afstandbedieningen op de bank. zij raakt erg in de war van al die dingen en kan ze nooit uit elkaar houden dus doe ik het maar.
moet wel zeggen dat we erg weinig tv kijken, maar als hij aanstaat vooral dvd's dus zappen is er dan niet bij. verder zap ik alleen tijdens reclames, wat ze erg irritant vindt. maarja, ik vind kijken naar foute reclames weer irritant.
meestal zit ik met 2 tot 4 afstandbedieningen op de bank. zij raakt erg in de war van al die dingen en kan ze nooit uit elkaar houden dus doe ik het maar.
moet wel zeggen dat we erg weinig tv kijken, maar als hij aanstaat vooral dvd's dus zappen is er dan niet bij. verder zap ik alleen tijdens reclames, wat ze erg irritant vindt. maarja, ik vind kijken naar foute reclames weer irritant.
vrijdag 3 oktober 2008 om 10:11