De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Dat mag ook Iry, dit gaat wáy beyond Kutklotegodverdomme!
Ik denk niet dat het GGZ veel kan doen in zo'n situatie. Iry, ik hoop dan ook dat je niet al je hoop op het GGZ richt, om nog meer teleurstelling te voorkomen.

Ik denk dat jij zelf de enige bent die jou kan helpen nu.

Veel sterkte!
Waarom ga je niet naar het GGZ en zegt dat je echt iemand MOET spreken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Eet nog even een banaan mee of neem er een mee , iry .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Iry je weet het wel niet maar je hebt allerlei lieve dingen aan mij geschreven op t biechttopic, dus nu een voor jou, sterkte!
Lieve Iry, wat kut zeg. Ik heb net je topic even gelezen (niet alles, dat was te veel).

Een hele dikke knuffel van mij.
Lieve iry!! Allereerst een dikke knuffel!!

Sjemig ik kan me voorstellen dat je je rot schrikt.

Ik hoop dat je nu aan het uitwaaien bent en dat je straks ietsje rustiger bent.

En ik hoop echt dat je iemand hebt waarmee je gaat praten, straks of later....dit hoef je niet alleen te doen!! Je bent er ook voor anderen....laat anderen ook toe lieve schat.

Is hij een impulsieveling? Hoe kan hij het ene moment nog zeggen dat jullie een weekendje weg gaan, het volgende moment is alles uit en over.

Sterkte, vrouw.
Maar als je het niet meer weet, niet meer met de situatie om kunt gaan, dan kun je nogal eens gaan twijfelen. De ene dag kun je iets beter aan dan de andere dag, misschien is dit iets van de laatste dagen, of is er iets voorgevalllen dat het eea heeft versterkt?
lieve iry,

ook ik ken je niet maar je verhaal is wel ongelooflijk herkenbaar!

wat vervelend en verdrietig voor je, heel veel sterkte!

mijn vriend maakte het ook uit op een moment dat het net heel slecht met ging, ik thuis zat en nogal labiel was. Het is altijd heel moeilijk, maar helemaal als je net niet lekker in je vel zit.

En ik vind het een rotstreek! Ik wens je nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Eef
''It's impossible to love someone, who doesn't love themselves.''
.
Ik ben het met je eens, dat je zoiets geen rotstreek kunt noemen. Iedereen heeft het recht om met een relatie te stoppen, je bent niet iemands bezit. Dat het zo wel voelt voor Iry begrijp ik wel. Ze voelt zich in de steek gelaten op een voor haar moeilijk moment. Alleen...ik denk dat die moeilijke momenten er de laatste jaren altijd zijn geweest. Dus het zou altijd als een rotstreek voelen..

het zou pas een rotstreek zijn als hij je heeft bedrogen, of je iets heel ergs heeft aangedaan om je te kwetsen. Je kunt het niet op een leuke manier uitmaken, dat doet altijd pijn.

Hoop dat je je frustratie een beetje kwijt kunt Iry, fietsen geeft echt lucht. Lekker van je aftrappen, maar dan liever zonder zware gesprekken..
@justme : een typisch gevalletje van eigen schuld, dikke bult of zo?

Jesus, wat een g*dvergeten k*topmerking. Denk je nu echt dat TO zit te wachten op dit soort gemeenplaatsen?

@Iry, ik lees ook regelmatig posting van jou en je weet altijd een gevoelig snaar te raken. Ik heb veel bewondering voor jouw gevecht tegen alle ellende en de manier waarop je je uit, maar ook de wijze waarop je andere forummers een hart onder de riem kan steken. Ik kan dat niet en weet ook daarom ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen. Ik wens je veel kracht de komende tijd.
quote:Lioness2 schreef op 22 augustus 2008 @ 15:05:

@justme : een typisch gevalletje van eigen schuld, dikke bult of zo?

Jesus, wat een g*dvergeten k*topmerking. Denk je nu echt dat TO zit te wachten op dit soort gemeenplaatsen?

Nou moe zeg...

Ik heb al eerder sterkte gewenst.

Vind het echter niet terecht dat er hier gesproken wordt over boosheid of een rotstreek omdat iemand zijn liefde kwijtraakt op een moment dat het TO tegenzit (wat geen problemen zijn vd afgelopen 3 maanden).

En ja, ik denk dat bovengenoemde zeker meespeelt in het hoofd van haar partner. Dus op wie moet ze dan boos zijn? Op niemand denk ik.

Inzicht hierin kan het verlies draaglijker maken.
Lioness, waarom zo zwaar tillen aan een opmerking die wel eens mee zou kunnen spelen bij iemand? Iry kan hooguit zeggen, dat dit niet het geval is. Beetje buiten je eigen kader denken kan geen kwaad hoor.

Iry, vrouw, ik lees wel eens iets van je en vind het oprecht heel vervelend voor jou. Voor hem ook uiteraard en voor jouw/jullie kindjes. Het is niet tof, dat je nu voor een voldongen feit wordt gesteld en je had meer verdiend. Maar afgaande op hoe hij nu met je omgaat, kan ik me niet voorstellen dat hij je opzettelijk pijn heeft willen doen.

Ik wens je heel veel sterkte, zoek de hulp die je nodig hebt en blijf vechten.
.
Het is een harde opmerking, _justme_, maar ik snap wel hoe je het bedoeld. En ik denk ook wel dat er een kern van waarheid in zit, hoe hard ook.

Iry heeft zelf ook aangegeven dat ze denkt dat haar eetprobleem met name de oorzaak is van de relatiefrustratie...

Iry

Hopelijk heb je een beetje je hoofd leeg kunnen laten regenen/waaien/trappen....
quote:Pilous schreef op 22 augustus 2008 @ 15:27:

Het is een harde opmerking, _justme_, maar ik snap wel hoe je het bedoeld. En ik denk ook wel dat er een kern van waarheid in zit, hoe hard ook.

Een confronterende opmerking is niet gelijk aan een k*topmerking.

Als Iry dit als verklaring kan accepteren, kan zij meer begrip opbrengen voor haar partner en het verlies van haar relatie ook beter accepteren.

Dat is heel iets anders dan eigen schuld, dikke bult. Natuurlijk is zij niet expers ziek, maar het kan niet ontkend worden dat zoiets een zware wissel op je relatie trekt, die wellicht niet houdbaar is op de lange termijn. Dat heeft dan juist niets met Iry te maken, maar des te meer met haar ziekte.
quote:Een confronterende opmerking is niet gelijk aan een k*topmerkingHelemaal met je eens...
Iry hoe is het nu met je? Zie maar of je antwoord wilt en kunt geven....

Je mag me ook altijd mailen!!! Dat weet je he!!!

Persoonlijk vind ik, op dit moment, die uitspraak te confonterend ja "Je kunt onmogelijk van iemand houden,die niet van zichzelf houdt" Iedereen die weleens meeleest met Iry weet dat ze het heel zwaar heeft met haar zelfbeeld en ja misschien houdt ze niet van zichzelf, maar het woord onmogelijk vindt ik te sterk. Moeilijk ja, onmogelijk nee.

Het komt bij mij over als: Iry je houdt niet van jezelf, hoe kun je nou verwachten dat iemand anders wel van je houd?

maar goed dat is mijn gevoel/mening, wellicht dat Iry het inderdaad anders opvat.

Justme, sorry voor mijn uitval richting jou maar ik interpreteerde jouw opmerking anders dan hij blijkbaar bedoeld was.
Oh iry

Wat vervelend. En onverwacht. *insert scheldwoord*

Maar je bent geen kutmens. Dat weten wij hier en jezelf hopelijk ook. En dat vindt hij ook niet.

Het is op, zegt hij. Het lijkt me sterk dat hij je heeft willen verraden. Hij zal ook vast nog om je geven. Was het een impulsieve beslissing? En hebben jullie nog wat kunnen praten tijdens het fietsen?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Sterkte. Het blijft altijd kut als een ander de relatie verbreekt.

Maar... met iemand die 'n probleem heeft en dat niet krijgt opgelost, desnoods door je te laten opnemen, is het vast ook niet makkelijk samen leven als dat jaren aan 'n stuk blijft voortduren. Misschien is de rek er bij hem gewoon uit na 8 jaar te hebben volgehouden.
Meid wat godvergeten klote voor je.

Rook gerust, maakt niet uit, stoppen komt later wel weer,.

Nu even niet, eerst hier door heen komen, dat is prioriteit 1.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven