De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Zie je nou dat je het waard bent om van gehouden te worden ; hier, maar vooral door je vriend. Hou jij nou ook van JOU ......en wáág het niet om vannacht hier rond te komen spoken . Je plaats is naast je vent .BigBrother BGB is watching you
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 augustus 2008 @ 23:13:

Zie je nou dat je het waard bent om van gehouden te worden ; hier, maar vooral door je vriend. Hou jij nou ook van JOU ......en wáág het niet om vannacht hier rond te komen spoken . Je plaats is naast je vent .BigBrother BGB is watching you Zo waar!
Ier, ik lees nu pas je bericht. Jee wat een achtbaan. Gelukkig is je vriend ook weer wat op aarde gekomen. Ik snap de situatie waarin jullie zitten heel goed. Veel problemen veel stress en jij bent ziek. En in een relatie is je partner dan ook automatisch ziek. Dat betekent dat je je denkbeelden/gevoelens over een relatie moet bijstellen. Het betekent ook dat je heel erg jouw grenzen moet bewaken. misschien liep hij op zijn tenen om je te ontlasten en is er iets geknapt toen je die aanval had. Misschien voelt hij zich machteloos omdat hij je niet kan helpen. Een paniekaanval is heftig en ik kan me voorstellen dat je als partner denkt: dit wil ik niet. En het kan ook dat je dan even geen gevoelens van liefde voelt. Gelukkig kwam hij later tot inkeer, en dat betekent ook wel wat. Ga je niet druk maken om de vraag of hij van je houdt, ga je druk maken om je genezing. In de eerste plaats voor jezelf en je kindjes, maar niet om je relatie te redden. jezelf helpen is in dit geval het beste wat je voor je relatie kan doen. In dit soort relaties is het evenwicht vaak ver te zoeken en vroeg of laat gaat dat opspelen.

heel veel sterkte, ik hoop dat je een beetje kan slapen
Mooi gesproken meds...

Ik denk/hoop dat Iry na jouw post mijn opmerking ook beter kan plaatsen. Alleen ben ik niet zo handig in het uitleggen ervan...

Dank daarvoor.
Oh Oh!! Iry. popje toch. pfff

Hier een dikke

En we willen je niet op het late topic zien hoor vanavond! zoals BGB zegt, kruip lekker naast je man en slaap lekker meis
quote:__justme__ schreef op 22 augustus 2008 @ 23:48:

Mooi gesproken meds...

Ik denk/hoop dat Iry na jouw post mijn opmerking ook beter kan plaatsen. Alleen ben ik niet zo handig in het uitleggen ervan...

Dank daarvoor.

Ze snapt het vast. Ik vond jouw bericht overigens helemaal niet ongepast.

Ik denk dat Iry dat best kan plaatsen, want ze weet heus wel waar de knelpunten liggen.
quote:meds schreef op 22 augustus 2008 @ 23:52:

[...]

Ze snapt het vast. Ik vond jouw bericht overigens helemaal niet ongepast.

Ik denk dat Iry dat best kan plaatsen, want ze weet heus wel waar de knelpunten liggen.

Iry heeft er ook al op gereageerd en zeker niet negatief.

Iry is inderdaad een intelligente vrouw die dat doorziet. En ook zeker weet waar haar mogelijkheden liggen.

Maar ja ik blijf soms bot
Botte mensen hebben ook bestaansrecht
ach wat een gelul, het was niet bot
en dan nog hebben (andere) botte mensen ook bestaansrecht
Truste alvast Iry, goed dat je nu niet op het forum bent. Hoop dat je even wat tijd samen kan hebben met je vriend. Ik ga naar mijn mandje, hopelijk jij ook. Tot morgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:meds schreef op 23 augustus 2008 @ 00:06:

en dan nog hebben (andere) botte mensen ook bestaansrechthahaha ! niemand betwist jouw bestaansrecht hoor Medsie !
Hahaha, je kan er zelf inderdaad ook wat van...

Maar na de reacties vanmiddag dacht ik misschien toch dat het te ver was....

Ik meen het echter wel, maar wel in de constructieve wijze van de spreuk.
Ik snap hem justme en hij klopt ook gewoon. Bianca.... fijn dat jij mij tenminste nog steunt. Je kan gireren, dat weet je toch? 19 kiesdistricten is het doel
Iry hopelijk lig je lekker te knorren en heb je morgen een goede dag. Ik zal aan je denken
Gelukkig maar dan. Voelde me toch een beetje rot erover...

Ja ja ook ik voel me soms onzeker en zwak...
quote:meds schreef op 23 augustus 2008 @ 00:15:

19 kiesdistricten is het doelWat? I love politics!
Ik heb zelfs serieus overwogen om te posten : " beste Iry's - vriend ......als jij nou gewoon nog één poging doet zal ik niet meer van die stomme recepten plaatsen en ......en...... een week niet meer forummen "

Pfoeh.............. blij dat ik dat niet heb gedaan , zeg , en dat die gozer vanzelf het licht heeft gezien
quote:meds schreef op 23 augustus 2008 @ 00:15:

Ik snap hem justme en hij klopt ook gewoon. Bianca.... fijn dat jij mij tenminste nog steunt. Any time , Meds .
Ach Iry toch....dat vind ik echt naar voor je....

Maar lees net dat het weer goedkwam

Eerst alles lezen en dan pas schrijven Minny....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2008 @ 00:23:

Ik heb zelfs serieus overwogen om te posten : " beste Iry's - vriend ......als jij nou gewoon nog één poging doet zal ik niet meer van die stomme recepten plaatsen en ......en...... een week niet meer forummen "

Pfoeh.............. blij dat ik dat niet heb gedaan , zeg , en dat die gozer vanzelf het licht heeft gezien Die hamburgers waren echter zeer smakelijk! Dus dat zal de reden niet zijn love...
Lieverds,

Vanavond een verhelderend gesprek gehad met mijn schoonzusje (mijn steun en toeverlaat,wat een held!).

En wat mooie speerpunten meegekregen.

o.a hardlopen.

Niet zozeer de boeiendste lijkt het,maar dat gaan vriend en ik samen doen.

Vriend heb ik even lekker laten slapen op de bank en frummel lekker in zijn bedje gestopt.

Daarna zijn we tegen elkaar aan op de bank gekropen en hebben gebabbeld.

Niet te zwaar,beetje nagepraat,vriend was helemaal leeg,en ik heb vandaag volgens mij nonstop gerateld toen ik eenmaal loskwam.

Wat een overvloed aan woorden zaten er vast zeg.

En gaandeweg mijn geratel nam vriend zijn besluit het nog te proberen( het gaf hem hoop)

Het voelt niet alsof ik hem heb omgepraat.Ik ben gaan vertellen wat mij dwars zat op dit moment,wat er speelt in mijn hoofd en dat er zoveel in beweging is.

Ik heb mijn fouten erkend,en benoemd waar wij iedere keer op vast lopen.

En dat is vooral in je eigen hoofd blijven zitten.

Vriend heeft zijn fouten erkend, we weten dus wat ons te doen staat.

Kort door de bocht: ik ben eigenlijk niet meer zo lief tegen vriend(afreageren op diegene die het dichts bij je staat)

En vriend moet eens vaker boos worden op mij.

De vermoeidheid speelt ook een enorme rol,ik denk dat daar een enorme winst te behalen is.

Mijn energiepijl omhoog zal vanzelf betekenen dat mijn humeur ook verbeterd.

Verder laten we het gepraat een paar dagen rusten en gaan dan om de tafel zitten en eens brainstormen en dat in kaart brengen.

Vriend is erg lief voor mij(maar dat was hij altijd al).

Ik heb vanavond ook besproken dat ik niet krampachtig ga doen.

Ik wil de beweging die er al ontstond niet laten overrulen door mij af te moeten vragen of dit in zijn ogen gewenst gedrag is.

Ik wil mijzelf weer worden,dat is tenslotte de persoon waar hij voor gevallen is.

Alleen toegevoegd wil ik meer Iryruimte om te ontdekken waar IK nu echt gelukkig(er) van word.

Kort gesprek gehad met Ggz vandaag.Die arme man trof het slecht want ik was al boos dus die kreeg door het late telefoontje flink de kous op zijn kop.(arme man)

Maandag word ik door mijn behandelaar terug gebeld. En er zal een overleg plaats vinden met mijn psych over het hervatten van de medicatie waar ik zelf mee gestopt was (slecht plan van mij)

Verder blijf ik mijn veranderingen gewoon doorvoeren.

Dus helaas,binnenkort bloemkool op het menu. (ik ben meedogenloos).

Dat houden van,tsja....het maakt mij idd heel onzeker.

Daar moet ik wel een weg in vinden.

Ik zie het wel,op dat punt kan ik niets anders doen dan afwachten.

Maar ik voel en zie wel genegenheid bij hem en daar teer ik voorlopig maar op.

ik ben wel bang,maar strijdvaardig.

Wat dat betreft heeft justme gelijk,het zal evenal niet vruchteloos zijn.

Sorry dat ik even niet inhoudelijker op de posts reageer.

Wel wil ik vast kwijt,meds en dubio jullie raken een punt.

Dat zijn er wel meer overigens maar de laatste blijven beter hangen.

dit nog,

halleluja! wat een lieve posts ( wilde eigenlijk gvd zeggen maar bedacht mij na de stortbui van vanmiddag,beter van niet).

Ik lees ze keer op keer.

Dat lijkt egostrelerij,maar het helpt mij zo hard om mijzelf niet in negativiteit te verzuipen.

Thanks girls!!.

Dit was nog steeds in een notedop ( ja echt!)

Ik relax nog even met sigaretje of twee en ga mijn bedje opzoeken.

Ik vrees wel een beetje voor bgb namelijk

Liefs!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2008 @ 00:23:

Pfoeh.............. blij dat ik dat niet heb gedaan , zeg , en dat die gozer vanzelf het licht heeft gezien
Als je gaat hardlopen eet je dan iets - wat dan ook - extra's ? Assieblieft ?!
En nou opzouten naar je nest !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven