De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Jullie hebben mij wel van een eetbui afgehouden,ik besluit dat ik ook zo naar bed ga.

(ik heb wel weer meer gerookt.....)
quote:iry schreef op 01 december 2008 @ 23:49:

En anders blijven aaien Claire

Dat schept een band.

Maar alle beperkingen op een stokje....ik duik ook mijn bed in. Ik namelijk een soort van ritme gecreëerd bij mijn mams. Ik ben nu weer thuis en ik wil het proberen ga het voort zetten.

Alhans dat hoop ik.

Trusten lieve meiden!!!!
quote:iry schreef op 01 december 2008 @ 23:53:

Jullie hebben mij wel van een eetbui afgehouden,ik besluit dat ik ook zo naar bed ga.

(ik heb wel weer meer gerookt.....)

Lieve schat ik ben trots op je!!! Slaap lekker!!
Tsja,

Vriend gaat morgen weer een paar dagen weg en ik denk dat hij verwacht dat ik nog een liedje ga zingen.

Dus vandaar dat ik het bed zo maar ga opzoeken.
Dank je lieve Claire

En goed van je dat je een ritme voort gaat zetten.

Vast voorbereidend voor februari,dan heb je wel energie nodig.

Slaap lekker!
Ha, goedemorgen dames. Dat klinkt goed hier.

Even lekker meegenoten!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
He ev!

kan je schilderen??
Zo, ik verhuis even. Heb je vriend nog een fijn slaapmutsje bezorgd? Zonde om geen gebruik te maken van je kwaliteiten...:)

Mijn huis moet ook nog geschilderd worden, iemand interesse?

Iry zeker te duur om het te laten doen?

Je gaat me toch niet vertellen dat jullie ook aan het water wonen he? En een boot...ik hou nog even niet op met de overeenkomsten, haha.

Is het nu wel helemaal af, je paleis? Jou kennende zal het wellicht nooit helemaal naar je zin zijn, zolang het maar leefbaar is. Ik las pas dat je het had over je lounge-set. Ben jaloers, die wil ik al vanaf de zomer, maar is er niet van gekomen. Maar ook hier komt er een heerlijke lounge-hoek, aan het water. Wat is het leven toch mooi he! Er zijn massas mensen die daar van dromen, en wij hebben het gewoon.
Hey ier!!

Even een korte update....

Ik kan volgende week al beginnen bij het GGZ!!! Ze belde me net of ik dat wilde!!! En het antwoord kun je natuuk wel raden....spannend maar erg fijn!!

Hoe is het met jou?
quote:iry schreef op 01 december 2008 @ 23:53:

Ik ben trots op je!!

Als ik je vanavond weer moet vermaken.....

En nog een liedje gezongen ?
quote:claire123 schreef op 02 december 2008 @ 12:20:

Hey ier!!

Even een korte update....

Ik kan volgende week al beginnen bij het GGZ!!! Ze belde me net of ik dat wilde!!! En het antwoord kun je natuuk wel raden....spannend maar erg fijn!!

Hoe is het met jou?Wat goed Claire!
Las ik iets over een therapeutische werk/vaar/schilder vakantie?

Dan wil ik er helemaal bij zijn.

Morgen vrij vragen dus!

Hoe is t met je knijntje Iry?

En met jou? (f)
Wat fijn Claire, dat is een meevaller!

Lees ik iets over een therapeutische klusvakantie?! Ik HAAT klussen, maar ik ben goed in morele bijstand (al zou je dat nav dit topic niet zeggen) en die nieuwe loungeset moet natuurlijk ook uitgeprobeerd worden. Ook kan ik prima soppen en poetsen. Hell; ik schilder die buitenboel gewoon gezellig mee, zodat ik de ontembare klusser in mijzelf ontdek , lekker therapeutisch.

Ook kan ik meehelpen met de tussentijdse evaluaties: heeft iedereen zijn doel bereikt? Is het shoppen goed verlopen, is er genoeg geld uitgegeven...Ik kan communiceren met het konijn, zodat deze ook kan vertellen hoe deze de therapeutische aaisesses heeft ervaren.

Ik heb er nu al zin in, mag ik een plekje op de wachtlijst?
quote:hanke321 schreef op 02 december 2008 @ 22:31:

Wat fijn Claire, dat is een meevaller!

Lees ik iets over een therapeutische klusvakantie?! Ik HAAT klussen, maar ik ben goed in morele bijstand (al zou je dat nav dit topic niet zeggen) en die nieuwe loungeset moet natuurlijk ook uitgeprobeerd worden. Ook kan ik prima soppen en poetsen. Hell; ik schilder die buitenboel gewoon gezellig mee, zodat ik de ontembare klusser in mijzelf ontdek , lekker therapeutisch.

Ook kan ik meehelpen met de tussentijdse evaluaties: heeft iedereen zijn doel bereikt? Is het shoppen goed verlopen, is er genoeg geld uitgegeven...Ik kan communiceren met het konijn, zodat deze ook kan vertellen hoe deze de therapeutische aaisesses heeft ervaren.

Ik heb er nu al zin in, mag ik een plekje op de wachtlijst?Klinkt echt als een perfecte therapeute! En je weet zeker dat je dit geheel vrijwillig wil doen?
Wat leuk zeg, dat enthousiasme!

Ik wist wel dat het een groot succes ging worden!

Volgens mij is er geen wachtlijst hoor Hanke, je bent bij deze verzekerd van een plek! Jij ook natuurlijk appeltjesgroen.

(of praat ik nu voor mijn beurt Iry??)

Hoe is het met je Iry?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 02 december 2008 @ 22:38:

[...]

Klinkt echt als een perfecte therapeute! En je weet zeker dat je dit geheel vrijwillig wil doen?

Ja hoor, op dit moment ben ik al werkzaam als ongediplomeerd vrijwilliger. Moet nog een beetje ervaring opdoen als medemensenwerker: staat goed op mijn cv als stage...

Geen wachtlijst Saartje, wat is dat nou?! Dat past helemaal niet bij een therapeutische werkvakantie. Isnie goed voor het imago...

*loopt foeterend weg: geen wachtlijst, schande!*
hanke321 wijzigde dit bericht op 03-12-2008 00:06
Reden: heb last van identiteitsverwarring, sorry claire
% gewijzigd
Ja Iry, hoe vergaat het je vandaag?

Wil het konijn weer een beetje rondhuppen?
Oke, bij deze sta je op de wachtlijst Hanke.

April 2025 ben jij de eerste die aan de beurt is

Niet mopperen dan als de therapie tegen die tijd niet meer vernieuwend is en overal wordt aangeboden, we hebben namelijk nog geen patent erop kunnen krijgen.
*en vraagt zich af waarom iedereen mij telkens Claire noemt (no offence Claire)*
quote:saartje1980 schreef op 02 december 2008 @ 23:49:

*en vraagt zich af waarom iedereen mij telkens Claire noemt (no offence Claire)*Dat komt omdat de namen claire en saartje zo op elkaar lijken
Nee, hoor, dat komt omdat ik niet kan le-zen.
Ben blij dat er weer wat humor op het forum te vinden is, miste dat de laatste week.
quote:claire123 schreef op 03 december 2008 @ 00:06:

[...]

Dat komt omdat de namen claire en saartje zo op elkaar lijken

Dat niet,maar jullie Avatars zijn haast identiek .

Jeetje Claire! 8 december al.

Wat goed...en spannend ook natuurlijk.

Ik ben blij voor je!

Dag Dames.

Hanke ,je bent ingedeeld hoor!

Er is inderdaad een lange wachtlijst,maar jouw kwaliteiten die je benoemt kunnen we zo goed gebruiken dat ik je wel doorschruif.

Vooral mijn konijn kan wel wat personal support gebruiken(oh...ze is een beetje zielig vandaag,is onder narcose geweest en ze blijft een beetje dizzy)

Appel,je stond al genoteerd hoor!

(Ik ga binnenkort op je mail reageren,heb je even geduld?

Wel vast een dikke knuffel)
Saar,je mag voor mij spreken hoor.

Alleen de luxe plaatsen zijn wel bijna op dadelijk.

Daarna alleen nog maar kampplaatsten.

Konijn aaien zit nu vol hoor!!

(beest wordt anders knettergek van al dat geaai,haha!)
Konijn is vandaag geopereerd maar maakt het redelijk goed?

En hoe voel jij je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven