De mokerslag.....
vrijdag 22 augustus 2008 om 07:14
En nu gaat het licht echt uit bij mij.
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.
Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,
Dat het over is tussen ons.
Hij houdt niet meer van mij.
Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.
Ik ben kapot.
Ik heb geen enkele kracht meer.
Dit zag ik niet aankomen.
Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.
En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.
Houdt het een keer op voor mij....
woensdag 3 december 2008 om 00:32
quote:iry schreef op 03 december 2008 @ 00:21:
[...]
Dat niet,maar jullie Avatars zijn haast identiek .
haha ja dat natuurlijk ook!
Jeetje Claire! 8 december al.
Wat goed...en spannend ook natuurlijk.
Ik ben blij voor je!
Ja ik ben ook bij!! natuurlijk is het wel spannend maar ik ben erg opgelucht dat ik niet hoef te wachten tot februari, ondanks je geniale plannen
Dag Dames.
Hanke ,je bent ingedeeld hoor!
Er is inderdaad een lange wachtlijst,maar jouw kwaliteiten Ja die heeft ze!!die je benoemt kunnen we zo goed gebruiken dat ik je wel doorschruif.
Vooral mijn konijn kan wel wat personal support gebruiken(oh...ze is een beetje zielig vandaag,is onder narcose geweest en ze blijft een beetje dizzy)
Knuf aan knijn, arm beessie
Appel,je stond al genoteerd hoor!
Ja hanke het was erg lachen weer!! Ik lag nog te grinniken in bed
Het wordt vast een hele fijne ......eum.... vakantie
Heb je nog een beetje geslapen ier?
[...]
Dat niet,maar jullie Avatars zijn haast identiek .
haha ja dat natuurlijk ook!
Jeetje Claire! 8 december al.
Wat goed...en spannend ook natuurlijk.
Ik ben blij voor je!
Ja ik ben ook bij!! natuurlijk is het wel spannend maar ik ben erg opgelucht dat ik niet hoef te wachten tot februari, ondanks je geniale plannen
Dag Dames.
Hanke ,je bent ingedeeld hoor!
Er is inderdaad een lange wachtlijst,maar jouw kwaliteiten Ja die heeft ze!!die je benoemt kunnen we zo goed gebruiken dat ik je wel doorschruif.
Vooral mijn konijn kan wel wat personal support gebruiken(oh...ze is een beetje zielig vandaag,is onder narcose geweest en ze blijft een beetje dizzy)
Knuf aan knijn, arm beessie
Appel,je stond al genoteerd hoor!
Ja hanke het was erg lachen weer!! Ik lag nog te grinniken in bed
Het wordt vast een hele fijne ......eum.... vakantie
Heb je nog een beetje geslapen ier?
woensdag 3 december 2008 om 01:19
Dat niet lang wachten is inderdaad heel fijn Claire.
En misschien mag ik af en toe bij je navragen hoe het je bevalt.
Ik ben erg nieuwsgierig en ik hoop zo dat hje het dara gaat vinden.
Het was inderdaad gezellig gisteren,als vanouds!
Als we het lohf terug lezen lachen we ons ziek denk ik (of schamen ons dood voor de dodelijke en onnozele humor).
Met konijn gaat het wel goed(denk ik) ze is gewoon suffig.
Met mij,
pfff..ik heb een killerdag gehad,en dat drukt mij weer met mijn neus op de feiten dat ik niet veel drukte en verandering aankan.
Niet zo erg,valt mee te leven maar soms moet het gewoon of schat ik het verkeerd in en overvalt het mij.
Afijn,met heel veel moeite enigzins een paniekaanval kunnen voorkomen in een drukke winkel maar thuis stort ik dan even in.
En dan is vriend net weg....grrr! en snif!
Frummel zat mij ook flink op mijn huid,kortom het zat niet mee.
Vanavond een gezellige avond met dochter samen gehad,dus ik ben weer boven water.
O ja, Saar,we moeten patent gaan vragen!
Dit is zo'n wereld idee.
Een gat in de therapie markt.
En misschien mag ik af en toe bij je navragen hoe het je bevalt.
Ik ben erg nieuwsgierig en ik hoop zo dat hje het dara gaat vinden.
Het was inderdaad gezellig gisteren,als vanouds!
Als we het lohf terug lezen lachen we ons ziek denk ik (of schamen ons dood voor de dodelijke en onnozele humor).
Met konijn gaat het wel goed(denk ik) ze is gewoon suffig.
Met mij,
pfff..ik heb een killerdag gehad,en dat drukt mij weer met mijn neus op de feiten dat ik niet veel drukte en verandering aankan.
Niet zo erg,valt mee te leven maar soms moet het gewoon of schat ik het verkeerd in en overvalt het mij.
Afijn,met heel veel moeite enigzins een paniekaanval kunnen voorkomen in een drukke winkel maar thuis stort ik dan even in.
En dan is vriend net weg....grrr! en snif!
Frummel zat mij ook flink op mijn huid,kortom het zat niet mee.
Vanavond een gezellige avond met dochter samen gehad,dus ik ben weer boven water.
O ja, Saar,we moeten patent gaan vragen!
Dit is zo'n wereld idee.
Een gat in de therapie markt.
woensdag 3 december 2008 om 10:44
Goedemorgen!
Hanke...ja het is dagbehandeling. Drie dagen in de week. Maandag hoor ik welke dagen en wat de tijden zijn.
Iry, leuk dat een je gezellige avond met dochter hebt gehad! Heel naar zulke paniek aanvallen. Ik merk dat ik ze steeds beter kan handelen...."gewoon" laat komen en daardoor duren ze steeds minder lang en heb ik ze veel minder. Hoe zit dat bij jou?
Enne dat pattent hè...daar wil ik dan ook wel aan meedoen. Want je hebt het AAT aai gebeuren wél ff van mij hè .
Hoe is het met konijn?
En hoe heb je geslapen?
Liefs!
Hanke...ja het is dagbehandeling. Drie dagen in de week. Maandag hoor ik welke dagen en wat de tijden zijn.
Iry, leuk dat een je gezellige avond met dochter hebt gehad! Heel naar zulke paniek aanvallen. Ik merk dat ik ze steeds beter kan handelen...."gewoon" laat komen en daardoor duren ze steeds minder lang en heb ik ze veel minder. Hoe zit dat bij jou?
Enne dat pattent hè...daar wil ik dan ook wel aan meedoen. Want je hebt het AAT aai gebeuren wél ff van mij hè .
Hoe is het met konijn?
En hoe heb je geslapen?
Liefs!
woensdag 3 december 2008 om 10:51
woensdag 3 december 2008 om 11:43
woensdag 3 december 2008 om 12:00
Nou dat doe je heel goed hoor, heel goed.... * geeft broederlijke schouderklop*
Maar ik vind de ideeën omtrent het therapie gebeuren, al heel erg patent waardig. Ik bedoel het is wel een zeer bijzondere vorm. Deze mix ben ik iig nog niet eerder tegen gekomen, de insteek is ook zo compleet anders, vind je niet?
Maar ik vind de ideeën omtrent het therapie gebeuren, al heel erg patent waardig. Ik bedoel het is wel een zeer bijzondere vorm. Deze mix ben ik iig nog niet eerder tegen gekomen, de insteek is ook zo compleet anders, vind je niet?
woensdag 3 december 2008 om 12:05
Ahh, dank je wel. Daar zat ik op te wachten, die schouderklop.
Ik heb een aanvraag gedaan Claire, maar ze vonden het niet patentwaardig.
Dierenknuffelachtige therapie bestaat al. En werken aan/op een boot ook. Huis schilderen valt onder bezigheidstherapie cq werkervaring opdoen als opstapje naar een terugkeer in de maatschappij.
We moeten dus echt nog met iets vernieuwends komen.
Binnenkort weer eens een avondje brainstormen daarovver?
Ik heb een aanvraag gedaan Claire, maar ze vonden het niet patentwaardig.
Dierenknuffelachtige therapie bestaat al. En werken aan/op een boot ook. Huis schilderen valt onder bezigheidstherapie cq werkervaring opdoen als opstapje naar een terugkeer in de maatschappij.
We moeten dus echt nog met iets vernieuwends komen.
Binnenkort weer eens een avondje brainstormen daarovver?
woensdag 3 december 2008 om 12:59
Hier ben ik!
Het is natuurlijk heul uniek bij mij thuis!
Die meerwaarde voor therapie vind je natuurlijk nergens.
Bovendien ben ik een geweldige therapeut(voor anderen,haha!)
En ik ben ervan overtuigd dat sinds konijn een bijna doodervaring heeft gehad ze is terug gekomen met een bijzondere gave.
Maar we gaan het uitdiepen.
Nu heb ik even weinig tijd,maar ik ga vast brainstormen onder mijn bezigheden.
Liefs!
Het is natuurlijk heul uniek bij mij thuis!
Die meerwaarde voor therapie vind je natuurlijk nergens.
Bovendien ben ik een geweldige therapeut(voor anderen,haha!)
En ik ben ervan overtuigd dat sinds konijn een bijna doodervaring heeft gehad ze is terug gekomen met een bijzondere gave.
Maar we gaan het uitdiepen.
Nu heb ik even weinig tijd,maar ik ga vast brainstormen onder mijn bezigheden.
Liefs!
woensdag 3 december 2008 om 13:06
quote:Julus schreef op 02 december 2008 @ 11:31:
Zo, ik verhuis even. Heb je vriend nog een fijn slaapmutsje bezorgd? Zonde om geen gebruik te maken van je kwaliteiten...
Mijn huis moet ook nog geschilderd worden, iemand interesse?
Iry zeker te duur om het te laten doen?
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie ook aan het water wonen he? En een boot...ik hou nog even niet op met de overeenkomsten, haha.
Is het nu wel helemaal af, je paleis? Jou kennende zal het wellicht nooit helemaal naar je zin zijn, zolang het maar leefbaar is. Ik las pas dat je het had over je lounge-set. Ben jaloers, die wil ik al vanaf de zomer, maar is er niet van gekomen. Maar ook hier komt er een heerlijke lounge-hoek, aan het water. Wat is het leven toch mooi he! Er zijn massas mensen die daar van dromen, en wij hebben het gewoon.
He juul,
Ik woon niet direct aan het water,maar ben wel omringd door veel water.
En een boot,haha!
Ja,het begint eng te worden.
Je huis laten schilderen is idd heel duur.
Maar ik ben geniaal in de oplossing! (met dank aan saar)
We kunnen met ons team wel na dit project wel naar jouw project stappen.
Voorwaarde is wel dat je een dier bezit die we kunnen aaien.
We willen graag een therapeutische inslag behouden binnen de projecten .
Idd is paleis nog niet af,wat schat je mij weer goed in.
Je hebt gelijk juul,we zijn gezegend,dat besef ik maar al te goed.
En is jou drijvend paleis al af?
Vast ook niet
Liefs!
Zo, ik verhuis even. Heb je vriend nog een fijn slaapmutsje bezorgd? Zonde om geen gebruik te maken van je kwaliteiten...

Mijn huis moet ook nog geschilderd worden, iemand interesse?
Iry zeker te duur om het te laten doen?
Je gaat me toch niet vertellen dat jullie ook aan het water wonen he? En een boot...ik hou nog even niet op met de overeenkomsten, haha.
Is het nu wel helemaal af, je paleis? Jou kennende zal het wellicht nooit helemaal naar je zin zijn, zolang het maar leefbaar is. Ik las pas dat je het had over je lounge-set. Ben jaloers, die wil ik al vanaf de zomer, maar is er niet van gekomen. Maar ook hier komt er een heerlijke lounge-hoek, aan het water. Wat is het leven toch mooi he! Er zijn massas mensen die daar van dromen, en wij hebben het gewoon.
He juul,
Ik woon niet direct aan het water,maar ben wel omringd door veel water.
En een boot,haha!
Ja,het begint eng te worden.
Je huis laten schilderen is idd heel duur.
Maar ik ben geniaal in de oplossing! (met dank aan saar)
We kunnen met ons team wel na dit project wel naar jouw project stappen.
Voorwaarde is wel dat je een dier bezit die we kunnen aaien.
We willen graag een therapeutische inslag behouden binnen de projecten .
Idd is paleis nog niet af,wat schat je mij weer goed in.
Je hebt gelijk juul,we zijn gezegend,dat besef ik maar al te goed.
En is jou drijvend paleis al af?
Vast ook niet
Liefs!
woensdag 3 december 2008 om 17:24
Iry, ik hoop dat je er iets aan hebt. Maar ik las de zin 'Met moeite een paniekaanval weten te voorkomen in een winkel'.
Probeer je eens niet te verzetten. Ik weet het als geen ander, het is een klote &&@(#& gevoel, maar probeer het eens. Laat het eens gaan. Want een paniekaanval is slechts een gevoel. Niet meer, niet minder. Vergelijk het met vluchtgedrag als je huis in de brand staat. Alleen je huis staat niet in brand, je geest denkt alleen 'wegwezen'. Voor mij was dit de sleutel. Ik hoop voor jou ook. En je mag altijd even uit een situatie lopen, maar kom daarna áltijd meteen weer terug.
Probeer je eens niet te verzetten. Ik weet het als geen ander, het is een klote &&@(#& gevoel, maar probeer het eens. Laat het eens gaan. Want een paniekaanval is slechts een gevoel. Niet meer, niet minder. Vergelijk het met vluchtgedrag als je huis in de brand staat. Alleen je huis staat niet in brand, je geest denkt alleen 'wegwezen'. Voor mij was dit de sleutel. Ik hoop voor jou ook. En je mag altijd even uit een situatie lopen, maar kom daarna áltijd meteen weer terug.

donderdag 4 december 2008 om 09:12
Hé goedemorgen vroege vogel,
ik kreeg even zo'n ingeving toen je zei het drijvende paleis. Dacht gelijk aan een Chinees restaurant op het water.
Gaan jullie veel varen met de boot? Is rustgevend, op het water.
Helaas hier geen huisdieren, nog geen vlo. Gaat het schilderproject dan over? En als ik nou eens zorg voor verantwoord biologisch voedsel, dat is óók goed voor je geestelijke welzijn..
Ben ik benieuwd welke bijzondere gave jouw konijn nu heeft; heet ie Derek?
Zou mooi zijn als ie dan wat vermiste personen zaken zou kunnen oplossen.
ik kreeg even zo'n ingeving toen je zei het drijvende paleis. Dacht gelijk aan een Chinees restaurant op het water.
Gaan jullie veel varen met de boot? Is rustgevend, op het water.
Helaas hier geen huisdieren, nog geen vlo. Gaat het schilderproject dan over? En als ik nou eens zorg voor verantwoord biologisch voedsel, dat is óók goed voor je geestelijke welzijn..
Ben ik benieuwd welke bijzondere gave jouw konijn nu heeft; heet ie Derek?
Zou mooi zijn als ie dan wat vermiste personen zaken zou kunnen oplossen.
donderdag 4 december 2008 om 09:12
He summer.
Als ik thuis ben,dus vertrouwd kan ik een paniekaanval weleens laten komen.
Het is ook niet altijd tegen te houden maar ik voel wel heel goed wanneer het er aan zit te komen.
Het gebeurt ook weleens dat ik echt uit de situatie moet stappen.
Maarja,midden in een winkel schaam ik mij dood als ik een paniekaanval zou krijgen,soms moet ik dan ineens direct naar huis.
Lastig dit soort situaties.
Ik weet overigens dat in drukke plaatsen ik er vatbaarder voor ben.
Ik zoek dat ook niet graag op,maar vermijden doe ik zeker niet want dan zou ik helemaal alleen thuis blijven.
Dat wil ik niet en dat gaat ook niet,zo'n beperking in je dagelijks leven.
Ik weeg wel vaak af of er echt een noodzaak is om te gaan,en ik heb ook goede dagen waarbij ik het makkelijker aan durf.
Ligt ook een beetje aan de omstandigheden.
Dank je voor je tip.
Liefs!!
Met konijn gaat het goed Saar.
Gisteren weer een horrordag gehad.
Frummel is erg opstandig,voelt het denk ik ook aan dat ik het druk heb en wat chaotisch ben (en gespannen dus).
Belt net ook nog mijn hulp weer af...zucht.
Nu moet ik het hele huis ook nog onderhanden gaan nemen terwijl ik zo naar een vriendin zou gaan om samen mijn sinterklaas inkopen te doen en surprise te maken.
Dat wordt dus wat later.
Ik baal flink,kom echt in tijdnood.
Liefs!!!
Als ik thuis ben,dus vertrouwd kan ik een paniekaanval weleens laten komen.
Het is ook niet altijd tegen te houden maar ik voel wel heel goed wanneer het er aan zit te komen.
Het gebeurt ook weleens dat ik echt uit de situatie moet stappen.
Maarja,midden in een winkel schaam ik mij dood als ik een paniekaanval zou krijgen,soms moet ik dan ineens direct naar huis.
Lastig dit soort situaties.
Ik weet overigens dat in drukke plaatsen ik er vatbaarder voor ben.
Ik zoek dat ook niet graag op,maar vermijden doe ik zeker niet want dan zou ik helemaal alleen thuis blijven.
Dat wil ik niet en dat gaat ook niet,zo'n beperking in je dagelijks leven.
Ik weeg wel vaak af of er echt een noodzaak is om te gaan,en ik heb ook goede dagen waarbij ik het makkelijker aan durf.
Ligt ook een beetje aan de omstandigheden.
Dank je voor je tip.
Liefs!!
Met konijn gaat het goed Saar.
Gisteren weer een horrordag gehad.
Frummel is erg opstandig,voelt het denk ik ook aan dat ik het druk heb en wat chaotisch ben (en gespannen dus).
Belt net ook nog mijn hulp weer af...zucht.
Nu moet ik het hele huis ook nog onderhanden gaan nemen terwijl ik zo naar een vriendin zou gaan om samen mijn sinterklaas inkopen te doen en surprise te maken.
Dat wordt dus wat later.
Ik baal flink,kom echt in tijdnood.
Liefs!!!
donderdag 4 december 2008 om 09:22