De ware..
donderdag 4 juni 2009 om 17:26
3 weken geleden heb ik bij iemand anders een leuke jongen ontmoet, we raakte aan de praat over interesses die we gemeen hadden, waarbij er direct een bepaalde klik ontstond. Ook wisten we allebei 'Wij gaan met elkaar afspreken' wat ook gebeurde. Sinds de 1ste dag zijn we stapelgek op elkaar, er is geen dag dat we elkaar niet zien. We hebben exact dezelfde gevoelens, vullen elkaar aan, weten wat er in de ander omgaat. Dit is niet zomaar een verliefdheid, het voelt alsof ik de ware heb ontmoet en hij heeft precies hetzelfde. We hebben het over trouwen, kinderen krijgen, vakanties etc. terwijl we elkaar pas 3 weken kennen. Het is nog zo pril en ben tegelijkertijd bang. Bang omdat het 'to good to be true' is dat ik me afvraag...waar blijf datgene wat mijn roze bril doet afzetten? Ik ben dit totaal niet gewend, ik weet niet wat me overkomt.
Bang dat ik door verliefdheid niet goed meer kan oordelen waardoor je de werkelijkheid niet meer ziet.
Hij is gelovig en ik ben ongelovig en hadden eigenlijk met elkaar afgesproken dat we geen seks voor het huwelijk zouden hebben, gisteren hebben we die regel overboord gegooid omdat we elke dag bij elkaar zijn, we slapen samen, worden samen wakker, doen eigenlijk zoveel mogelijk samen.
Ik ben nu ineens zo bang dat ik dit ooit ga verliezen...ik heb me nog nooit zo gevoeld. Wie herkent dit?
Bang dat ik door verliefdheid niet goed meer kan oordelen waardoor je de werkelijkheid niet meer ziet.
Hij is gelovig en ik ben ongelovig en hadden eigenlijk met elkaar afgesproken dat we geen seks voor het huwelijk zouden hebben, gisteren hebben we die regel overboord gegooid omdat we elke dag bij elkaar zijn, we slapen samen, worden samen wakker, doen eigenlijk zoveel mogelijk samen.
Ik ben nu ineens zo bang dat ik dit ooit ga verliezen...ik heb me nog nooit zo gevoeld. Wie herkent dit?
zaterdag 13 juni 2009 om 16:25
Ik zou me heeeel misschien nog kunnen voorstellen dat iemand zo gek op iemand is dat ze dag en nacht bij hem wil zijn voor hij voor langere tijd vertrekt. Maar was het dan niet realistischer geweest om gewoon een paar weken verlof op te nemen, in plaats van meteen maar je ontslag in te dienen? En trouwens; had je geen opzegtermijn dan? Dit klinkt niet alsof het echt is, als ik eerlijk ben.