Dilemma
dinsdag 19 februari 2019 om 10:43
Hallo!
Ik heb een vriend en af en toe denken we aan samenwonen. Hij woont in een andere stad en heeft daar een paar jaar terug een huis gekocht. In beide steden stijgen de huizenprijzen flink, maar in mijn stad is het eigenlijk niet te doen. De plek waar ik nu woon, is ook veel te klein en eigenlijk vind ik het al een paar jaar niet fijn wonen. Ik ben wel erg gehecht aan de stad waar ik woon. Ook al vind ik het sinds een paar jaar niet prettig meer dat het steeds drukker wordt. Ik ben hier opgegroeid, maar toen was het niet zo extreem populair. Ik twijfel nu echt wat slim is. Het is meer iets voor over een jaar, niet voor nu direct.
Ik heb een vriend en af en toe denken we aan samenwonen. Hij woont in een andere stad en heeft daar een paar jaar terug een huis gekocht. In beide steden stijgen de huizenprijzen flink, maar in mijn stad is het eigenlijk niet te doen. De plek waar ik nu woon, is ook veel te klein en eigenlijk vind ik het al een paar jaar niet fijn wonen. Ik ben wel erg gehecht aan de stad waar ik woon. Ook al vind ik het sinds een paar jaar niet prettig meer dat het steeds drukker wordt. Ik ben hier opgegroeid, maar toen was het niet zo extreem populair. Ik twijfel nu echt wat slim is. Het is meer iets voor over een jaar, niet voor nu direct.
dinsdag 19 februari 2019 om 10:49
dinsdag 19 februari 2019 om 10:49
Tenzij we heel klein en in een minder goede buurt willen wonen.
dinsdag 19 februari 2019 om 10:50
Leuk voor je toekomstige kinderen enzo.naamloosjes schreef: ↑19-02-2019 10:49Tenzij we heel klein en in een minder goede buurt willen wonen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 19 februari 2019 om 10:52
Ja, daar heb je gelijk in. Hier koop je 50 M2 voor 2 ton daar 120m2 voor 2 ton.
dinsdag 19 februari 2019 om 10:54
Hij heeft toch al een huis? Wat is dan het dilemma?naamloosjes schreef: ↑19-02-2019 10:52Ja, daar heb je gelijk in. Hier koop je 50 M2 voor 2 ton daar 120m2 voor 2 ton.
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 19 februari 2019 om 10:56
Ik vind het lastig dat ik daar buiten zijn vrienden om, niemand ken.
dinsdag 19 februari 2019 om 11:17
Dat ga je langzamerhand vanzelf opbouwen.naamloosjes schreef: ↑19-02-2019 10:56Ik vind het lastig dat ik daar buiten zijn vrienden om, niemand ken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 19 februari 2019 om 12:10
Bedankt allemaal! Ja, ik vind zijn vrienden wel erg aardig allemaal. Ik denk dat ik gewoon een auto koop dan, zodat ik makkelijk naar mijn eigen stad zou kunnen rijden. Met mijn eigen stad heb ik echt een verleden, maar er vertrekken ook steeds meer mensen door de prijzen.
Bij hem kunnen we ook onze hobby met watersport makkelijk uitvoeren. Mijn stad heb is wel wat gezelliger met winkels en uitgaan.
En fijn om even hier te kunnen doen, in mijn omgeving is iedereen wat meer gekleurd. Aantal vrienden hebben liever niet dat ik verhuis en m'n familie vindt juist dat ik gek ben als ik blijf.
Ik werk tussen de twee steden in en hij werkt in zijn stad.
Bij hem kunnen we ook onze hobby met watersport makkelijk uitvoeren. Mijn stad heb is wel wat gezelliger met winkels en uitgaan.
En fijn om even hier te kunnen doen, in mijn omgeving is iedereen wat meer gekleurd. Aantal vrienden hebben liever niet dat ik verhuis en m'n familie vindt juist dat ik gek ben als ik blijf.
Ik werk tussen de twee steden in en hij werkt in zijn stad.