Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Oh.. Nieuwe match zegt tegen me dat roken ongezond is. Weer wat geleerd vandaag ----> blokkade!
Klopt. Ik vind foto's vaak nietszeggend: ik sta altijd niet zo goed op foto's, maar ik ben in het echt wel leuk om te zien (dat is geen arrogantie, ik weet dat gewoon :P). Maar ik ken ook mensen die echt super op foto's staan en in het echt best lelijk zijn. En in ieder geval anders dan verwacht. Ik heb twee van die pagina gezien (en match!) maar komt door mijn omgeving, denk ik.

Jij al (stomme) dates gehad? Of alleen maar succesvolle? Ik ga vandaag met 1 afspreken. En vanavond met iemand uit mijn omgeving (buiten Tinder om), dus ik neeem het ervan maar ben benieuwd, heb nooit via internet gedate.
Je was toch weer terug bij je vriend Funky?

Ga je nou weer vreemd
Huts!
*kuchhappy2014topickuch*
kuchgaatgauwkijkenkuch
Huts!
quote:eva-30 schreef op 18 januari 2014 @ 11:45:

lol kom net een hele leuke sexy man tegen die zijn hoofd op een foto van een goddelijk lichaam heeft geplakt! Humor!!

Ook nog een match (zijn lichaam is daarnaast ook niet verkeerd ;))

Zijn profiel tekst was: neem jezelf niet te serieus.

Nadeel: Hij stond op de laatste foto met een dame. Dan ga ik er toch maar even vanuit dat hij bezet is.

Maar wel leuk dat ik even kon delen dat ik zijn humor erg leuk vind!Kan familie zijn. Of een vriendin.
Zou kunnen, maar ik zet echt geen foto met man op mijn profiel. Ik zou dat alleen doen als het ook daadwerkelijk mijn vriend is. Maar goed, dan zat ik niet eens op Tinder.
De foto's gaan automatisch.. Dus als hij een profielfoto met zn zus had en t niet heeft veranderd.. Maar gewoon vragen als hij heel leuk is :p
Ik geef het op vanaf thuis, maandag maar eens opnieuw proberen als ik in mijn werkplaats ben
wij slapen nooit.
Valt me van je tegen Iceteapeach ;)
quote:funky2901 schreef op 18 januari 2014 @ 11:56:

Ik ga vandaag met 1 afspreken. En vanavond met iemand uit mijn omgeving (buiten Tinder om), dus ik neeem het ervan maar ben benieuwd, heb nooit via internet gedate.De liefde voor je vriend zat zeker wel diep?
quote:brabbeltjes schreef op 18 januari 2014 @ 12:36:

Valt me van je tegen Iceteapeach ;)Want?
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 18 januari 2014 @ 12:39:

[...]

Want?

Och, ik zei maar wat hoor.

Mis de achtergrond ook.

Ging over foto bijvoegen toch ?

Ja, hoe los he dat op..
quote:brabbeltjes schreef op 18 januari 2014 @ 12:42:

[...]

Och, ik zei maar wat hoor.

Mis de achtergrond ook.

Ging over foto bijvoegen toch ?

Ja, hoe los he dat op..Nee, dat ging niet over foto's toevoegen. Als je terugleest zie je precies wat mijn 'probleem' is.
wij slapen nooit.
quote:iceteapeach schreef op 18 januari 2014 @ 12:44:

[...]

Nee, dat ging niet over foto's toevoegen. Als je terugleest zie je precies wat mijn 'probleem' is.

Ja heb het gelezen.

Kan je er niet 1 2 3 meehelpen, anders had ik het direct gedaan.
quote:Trotter schreef op 18 januari 2014 @ 12:39:

[...]

De liefde voor je vriend zat zeker wel diep?Ex. En: nogal diep, maar ik heb geen zin om verdrietig te zijn. Ik vind daten gewoon leuk, interessant om nieuwe mensen te leren kennen en ik ben niet op zoek. En waarschijnlijk houd ik het ook maar op 1 Tinder-date. Maar ik zie niet in waarom je dat hier moet vragen. Nu krijg ik weer te horen dat ik aandacht wil, maar dat is absoluut niet zo.
quote:brabbeltjes schreef op 18 januari 2014 @ 12:49:

[...]

Ja heb het gelezen.

Kan je er niet 1 2 3 meehelpen, anders had ik het direct gedaan.Daarom zei ik al, maandag maar weer eens proberen als ik in de plaats van mijn werk ben.
wij slapen nooit.
Geen nieuwe foto's. Ik heb de zoekstraal op 35 km staan. Dat ga ik misschien nog verhogen naar 50 km of zo. Ik zei al dat ik geen bezwaar had tegen reizen. Ik reis overal naar toe. Ofwel ergens in Nederland ofwel een verre reis (met een ander doel dan daten).
World of Warcraft: Legion
quote:funky2901 schreef op 18 januari 2014 @ 12:50:

Maar ik zie niet in waarom je dat hier moet vragen.

Misschien omdat je geen update geeft in je eigen topic? Dan lijkt het me niet zo gek dat mensen je er in andere topics op aanspreken.

Enne... nogal diep? Probeer je mij nu voor de gek te houden of jezelf?
Welk doel bedoel je dan, Hans66?

Ben ik dat verplicht dan? Nee. Ik vind het juist gek. Ja, best diep, maar het is over tussen ons en ik heb geen zin om zielig te doen. Ik wil gewoon mensen leren kennen. Omdat het leuk kan zijn en ik zie t allemaal wel! Ik wil zeker niemand anders dan mijn ex, wil absoluut geen relatie, maar afspreken betekent niks voor mij. Nieuwe, leuke mensen in mijn leven vind ik top.

Verder ga ik er niet op in: laat mij met rust.
Kom op, moet het nou in elk topic waar zij komt over haar gaan?

Let it go. Het is wel duidelijk nu.
Heeee? Funky Jij was toch weer bij je ex? Je ex wilde het toch weer proberen... Of loop ik achter.
quote:eva-30 schreef op 18 januari 2014 @ 13:09:

Kom op, moet het nou in elk topic waar zij komt over haar gaan?

Let it go. Het is wel duidelijk nu.Precies. Gekker is dat hier mensen posten terwijl ze hier nooit posten en mij komen aanspreken op mijn leven. Effe normaal doen hoor. Maae ik ben benieuwd naar Tinder date verhalen!
Tja, wat je gedaan hebt, mensen op hun kwetsbaarst een trap na geven.. Is totaal niet netjes en erg gevoelloos.

Maar dat internet bully gedrag is ook leuk geweest. Hou je een tijd gedeisd of maak een nieuw profiel aan en gedraag je beter. Ben je er vanaf ;)
Ik moet trouwens straks nog boodschappen doen, mss dat de app daar wél werkt .
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven