Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Leuk Philein!

Ik merk aan mezelf wel dat dit lekkere weer er wel bij helpt hoor! Echt zin om dingen te ondernemen en het liefst met een leuke vent.
Procrastinate now and panic later.
Nee philein nog steeds geen foto van mij;) roflol
The ironman!
Hij stelde het voor! Is benieuwd naar me! Alleen nog geen datum...

Flauw hoor, Meneer.
Wow, wat een gezelligheid hier! Meneer R, doe eens uit de doeken hoe stereotype vrouwentinderfoto's eruit zien? Decolletés dus. Geen vrouwen met vissen, in carnavalskostuums, voor grote auto's, op zeilboten, met zonnebrillen of met een grote groep vrienden?
Misschien komt dat nog wel
The ironman!
Ben ik ook wel benieuwd naar, Meneer.

Ik vind het toch irritant dat er nog geen datum is. Ik bedoel, hij oppert een date, maar vervolgens niets concreet. Ondanks dat niet echt iets er direct op wijst, word ik hier zenuwachtig van en vraag ik me af of er toch een addertje is.
Ik wil je best mijn foto sturen philein, maar niet publiekelijk. Ben trouwens erg benieuwd naar hoe jij er uit ziet. Gek dat namen percepties geven haha
The ironman!
Huh, tha fuck? Waarom hoe ík eruit zie? Vraag het aan Turq ofzo
quote:grumpycat1983 schreef op 13 maart 2014 @ 11:41:

@ Turquasi: Hee was jij totaal op mij als persoon afgeknapt nadat ik tijdens onze eerste 'date' zo lam was? Bedoel ik heb toen zelfs (daar was je dan gelukkig niet meer bij) op het perron van Amsterdam Sloterdijk zitten piesen. Leuk als je jezelf terugziet op FB of YouTube. Daar hangen dus echt wel camera's.
Pfff nou vorige week 2de keer een date via Tinder.

Echt binnen van minuten ging het over Ex. Ik probeerde zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen. Want hoe kan je nou een leuke avond hebben als het hier over gaat?

5 min later begon de date er weer over. Maar hoeveel exen heb jij dan gehad? En heb je dan nog contact met ze? En hoe vaak? En waarom dan?

Ik wist nog amper wat over het persoon!

BRRRRRRRRRRR
quote:Frizz schreef op 13 maart 2014 @ 23:01:

[...]

Leuk als je jezelf terugziet op FB of YouTube. Daar hangen dus echt wel camera's.dan moeten ze maar zorgen,dat er plees zijn. Daar ben ik namelijk nog heen gewaggeld maar die waren dicht. Ben naar het einde van het perron gestrompeld en tja. Denk dat het perron ook nat was geworden als ik in mijn panty had gepiest.
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 17:26:

Dan maar te braaf nour;)Ben jij zwaar gelovig ofzo? Volgens mij houdt iedere man daarvan...?
quote:grumpycat1983 schreef op 14 maart 2014 @ 07:09:

[...]

dan moeten ze maar zorgen,dat er plees zijn. Daar ben ik namelijk nog heen gewaggeld maar die waren dicht. Ben naar het einde van het perron gestrompeld en tja. Denk dat het perron ook nat was geworden als ik in mijn panty had gepiest.
quote:optimaal2014 schreef op 14 maart 2014 @ 00:06:

Pfff nou vorige week 2de keer een date via Tinder.

Echt binnen van minuten ging het over Ex. Ik probeerde zo snel mogelijk van onderwerp te veranderen. Want hoe kan je nou een leuke avond hebben als het hier over gaat?

5 min later begon de date er weer over. Maar hoeveel exen heb jij dan gehad? En heb je dan nog contact met ze? En hoe vaak? En waarom dan?

Ik wist nog amper wat over het persoon!

BRRRRRRRRRRRDuidelijk nog niet over ex heen
quote:Frizz schreef op 14 maart 2014 @ 08:45:

[...]

Ja err hoe had jij het opgelost dan? De eerste trein waar ik in zat had een mooie DEFECT sticker op het WC deurtje zitten. Dan stap je met flink wat drank achter je kiezen uit op een koud Sloterdijk en je houdt het bijna niet meer uit. De trein die je moet hebben gaat pas over 20 minuten... en de openbare toilet is afgesloten. Errrhh

En ondertussen mag iedere hond tegen een paaltje piesen op straat. Nood breekt wetten lijkt me.
quote:Philein schreef op 13 maart 2014 @ 22:54:

Huh, tha fuck? Waarom hoe ík eruit zie? Vraag het aan Turq ofzo

Ik snap dat het nu overkomt alsof ik exhibitionistisch ben maar egnie hoor!

Ik vind het ook vervelend als een man maar niet concreet word. Als je iemand leuk vind, dan plan je een date. Compleet met datum tijd en plaats... Nou is het niet erg als je zelf een keer een voorstel moet inschieten, maar het lijkt me dat zeker als een man een druk leven heeft hij graag de touwtjes in handen heeft met betrekking tot zijn agenda, juist omdat hij je graag wil zien.

Nou ben ik natuurlijk al heel verbaasd dat ik nog kans lijk te maken bij mijn date maar desondanks geld dat ik nog steeds niet voor half werk ga. Ik ben niet goed in geduld hebben. Gelukkig appt ie nog wel. Desondanks blijft het wat stroef gaan voor mijn gevoel. Dus ik doe vanmiddag een voorstel voor dit weekend en we gaan het zien.

Wie heeft er nog nieuws?
Lorem Ipsum
Tja nieuws nieuws...eigenlijk zou ik hier allang weg moeten zijn maar goed. Ik rol nog steeds van de ene verbazing in de andere. We gaan dit weekend weg en ik ben vandaag met de auto dus hij had alle spullen al ingepakt en in de auto gelegd. Kom ik op de badkamer, ligt mijn tandenborstel op het randje van de wasbak met tandpasta erop. (want die had hij natuurlijk vanochtend al ingepakt). Echt het begint gewoon eng te worden hoe hij echt altijd maar rekening met me houd. Hoe perfect kan je zijn hahaha.
@ Turq...

En en en... die Philein...is t een beetje een lekker ding?
Komen we volgende week toch achter als we gaan borrelen?
Lorem Ipsum
Maar serieus, je tandenborstel keurig voorbereiden met tandpasta.... Heet ie soms Tefal ofzo?
Lorem Ipsum
quote:turquasi schreef op 14 maart 2014 @ 10:03:

[...]

Wie heeft er nog nieuws?I do! 4 matches! 3 mwah mwah but one with the greatest prodentsmile ever! En chatwaardig!
The ironman!
quote:nourish schreef op 14 maart 2014 @ 08:12:

[...]

Ben jij zwaar gelovig ofzo? Volgens mij houdt iedere man daarvan...?Ik hoef niet perse bij de eerste foto afgeleid te worden:)
The ironman!
quote:turquasi schreef op 14 maart 2014 @ 10:17:

Maar serieus, je tandenborstel keurig voorbereiden met tandpasta.... Heet ie soms Tefal ofzo?Aan een Tefal blijf je toch juist NIET plakken? Ik snap je effe niet. Oh en gaat Philein ook mee borrelen volgende week? The more the merrier!
Nee Grumpy.. Tefal: denkt aan alles
O jaaaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven