Dit is toch raar?

03-05-2018 11:08 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie is als volgt:
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
sinnombre schreef:
03-05-2018 11:55
Stop er maar mee TO, dit klinkt niet goed.
Je bespaart jezelf een hoop ellende als je de boel nu afkapt.
Als hij inderdaad zo mensenschuw is dan kun je dus nooit ergens met hem naartoe, wil je dat?
Hij gaat blijkbaar wel stappen dus zo mensenschuw is hij nou ook weer niet.

Ik zou hem blokkeren
Suzykjoew schreef:
03-05-2018 11:51
Hij zegt nu :’ ik spreek bijna altijd gewoon thuis af. De meeste vrouwen willen dat gewoon wel.
Of tijdens het stappen (wat hij dus schijnbaar wel durft??).
Ik ben geen creep, maar schijnbaar geloof je me ergens niet’
Nu ik dit lees denk ik. Hij heeft 0 respect voor jouw wensen en grenzen. Echt kappen met die mafkees. Dan gaat hij maar daten met al die vrouwen die wel hier voor in zijn.

Gewoon nee en blokkeren dit is geen leuk iemand en je brengt jezelf in gevaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als je hier intrapt vraag je gewoon zelf om een bak ellende.
julius schreef:
03-05-2018 11:11
Of hij wil meteen seks, of hij is bang dat hij gezien wordt door mensen die zijn vrouw of vriendin ook kennen.
Juist. Het klopt niet.
Wat zijn redenen ook zijn, JIJ vindt dit onprettig, dus ga je er niet in mee
viva-amber schreef:
03-05-2018 11:56
Nu ik dit lees denk ik. Hij heeft 0 respect voor jouw wensen en grenzen. Echt kappen met die mafkees. Dan gaat hij maar daten met al die vrouwen die wel hier voor in zijn.

Gewoon nee en blokkeren dit is geen leuk iemand en je brengt jezelf in gevaar.
Dit! Heel veel rode vlaggen en alarmbellen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Maakt niet uit waarom hij het wil, jij wil het niet, dus houdt het op.

Ofwel is hij mensenschuw, ofwel heeft hij verkeerde bedoelingen, ofwel heeft hij een vriendin en wil niet gezien worden, ofwel...
Kan zoveel zijn natuurlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Ik zou ff de tijd nemen om je vorige relatie te verwerken.
Waarom nu alweer aan de tinder?
Suzykjoew schreef:
03-05-2018 11:51
Hij zegt nu :’ ik spreek bijna altijd gewoon thuis af. De meeste vrouwen willen dat gewoon wel.
Of tijdens het stappen (wat hij dus schijnbaar wel durft??).
Ik ben geen creep, maar schijnbaar geloof je me ergens niet’
Hij is dus wel een creep.
Hij probeert je heel erg te manipuleren.

Hij probeert je een schuldgevoel aan te praten dat je te wantrouwig bent met zijn schijnbaar geloof je mij niet.

Je schuldig voelen is een rot gevoel dus hij hoopt dat je dan toch maar met hem op date gaat.

Andere vrouwen willen dat wel dus je mag blij zijn dat ik je vraag. Ik had ook iemand anders kunnen vragen die niet moeilijk doet. In de hoop dat je je best voor hem gaat doen.

Kanttekening jij doet niet moeilijk. Hij doet moeilijk.

Eerst akkoord gaan met toch naar de kroeg gaan en dan op het laatste moment weer terug krabbelen. In de hoop dat je daardoor zo teleurgesteld bent dat de date niet doorgaat dat je toch maar instemt met dat park.

Echt bij alle normaal denkende vrouwen zijn nu zo veel alarmbellen afgegaan dat ze echt niet meer op date gaan

Zo houdt hij de eenzame, naïeve, wanhopige vrouwen over die makkelijk instemmen met seks.
Niet afspreken met deze engerd
Ik had allang gezegd: ik laat het hier bij.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Inderdaad een creep. En volgens mij klopt het van geen kant dat andere vrouwen wel meteen naar zijn huis gaan, ik ken niemand die dat doet en in dit topic vindt ook iedereen dat not done. Er klopt echt iets niet, blokkeren die gast.
Afkappen, dit is echt raar en absoluut niet te vertrouwen! Blokken die gast!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Wat een gedoe! Heel dom als je nu al kiest voor deze ellende. Gewoon weer verder swipen.
Ik twijfel nog, hoor.
Eerst dacht ik nog, toen je schreef dat hij wilde wandelen of in een auto zitten, dat hij zich misschien wat ongemakkelijk zou kunnen voelen als hij op een eerste date iemand constant recht in de ogen moet kijken.

Maar de rest klopt niet. Want "al die anderen die wél meteen thuis willen afspreken" (zou ik al vraagtekens bij zetten) moet hij dan toch ook aankijken.

Dus nee.
iemand noemde nog die optie om overdag en dan in een drukke omgeving met veel mensen op straat te gaan wandelen of zo....maar nee, ik zou overslaan.
Een man met begrip voor jouw verstandige voorstel, zou daar gewoon op in gaan.
eenmeisje1993 schreef:
03-05-2018 11:29
Dus omdat iemand angsten heeft moet je diegene maar geen kans geven?
Iedereen heeft wel wat hoor.
Iemand die je net op Tinder hebt leren kennen en nog nooit hebt gezien? Tuurlijk.
Gelukkig ben jij n iet de 'andere vrouwen'. Voet bij stuk houden dat je in het openbaar (dus kroeg of koffiehuis) afspreken en anders maar niet, dan gaat ie maar op zoek naar die 'andere vrouwen'. Hij kon me de bout hachelen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Deze man wil meteen seks en zal niet mis te verstane moves maken daarom wil hij bij je thuis afspreken of wandelen. Dan kan hij doorzetten en is er niemand om je te helpen. Dat is echt de enige reden
Kan nu pas reageren, maar fijn, die eensgezindheid. Werkt mn gezond verstand gelukkig wel ;). Heb t afgekapt en m geblokkeerd.
Wel vreemd dat hij dacht dat dit zou kunnen werken/hij zn zin zou krijgen.
wat een freak. Lekker verder swypen.
Suzykjoew schreef:
03-05-2018 12:46
Kan nu pas reageren, maar fijn, die eensgezindheid. Werkt mn gezond verstand gelukkig wel ;). Heb t afgekapt en m geblokkeerd.
Wel vreemd dat hij dacht dat dit zou kunnen werken/hij zn zin zou krijgen.
hij zal het wel heel vaak proberen, als af&toe 1 vrouw toehapt, heeft hij mazzel.
Ik kan me voorstellen dat iemand het ongemakkelijk vindt om samen aan een tafeltje te zitten en een gesprek op gang te houden dat misschien helemaal niet loopt. Dan is een wandeling fijner, dan hoef je elkaar niet aan te kijken en ook niet constant te praten. Maar dat klopt dan weer niet met zijn voorstel om bij hem thuis af te spreken - tenzij hij meteen de slaapkamer in wil duiken als het gesprek niet lekker loopt. 😛
sugarmiss schreef:
03-05-2018 12:13
Hij is dus wel een creep.
Hij probeert je heel erg te manipuleren.

Hij probeert je een schuldgevoel aan te praten dat je te wantrouwig bent met zijn schijnbaar geloof je mij niet.

Je schuldig voelen is een rot gevoel dus hij hoopt dat je dan toch maar met hem op date gaat.

Andere vrouwen willen dat wel dus je mag blij zijn dat ik je vraag. Ik had ook iemand anders kunnen vragen die niet moeilijk doet. In de hoop dat je je best voor hem gaat doen.

Kanttekening jij doet niet moeilijk. Hij doet moeilijk.

Eerst akkoord gaan met toch naar de kroeg gaan en dan op het laatste moment weer terug krabbelen. In de hoop dat je daardoor zo teleurgesteld bent dat de date niet doorgaat dat je toch maar instemt met dat park.

Echt bij alle normaal denkende vrouwen zijn nu zo veel alarmbellen afgegaan dat ze echt niet meer op date gaan

Zo houdt hij de eenzame, naïeve, wanhopige vrouwen over die makkelijk instemmen met seks.
Perfecte analyse!
Hoeft echt niks te betekenen. Ik vind het zelf ook niks om in een cafe af te spreken en al helemaal niet in een stad.. Niet iedereen houd daarvan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven