Dit is toch raar?
donderdag 3 mei 2018 om 11:08
Situatie is als volgt:
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
donderdag 3 mei 2018 om 11:56
Hij gaat blijkbaar wel stappen dus zo mensenschuw is hij nou ook weer niet.
Ik zou hem blokkeren
donderdag 3 mei 2018 om 11:56
Nu ik dit lees denk ik. Hij heeft 0 respect voor jouw wensen en grenzen. Echt kappen met die mafkees. Dan gaat hij maar daten met al die vrouwen die wel hier voor in zijn.
Gewoon nee en blokkeren dit is geen leuk iemand en je brengt jezelf in gevaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 3 mei 2018 om 12:06
Dit! Heel veel rode vlaggen en alarmbellen.viva-amber schreef: ↑03-05-2018 11:56Nu ik dit lees denk ik. Hij heeft 0 respect voor jouw wensen en grenzen. Echt kappen met die mafkees. Dan gaat hij maar daten met al die vrouwen die wel hier voor in zijn.
Gewoon nee en blokkeren dit is geen leuk iemand en je brengt jezelf in gevaar.
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 3 mei 2018 om 12:07
donderdag 3 mei 2018 om 12:13
Hij is dus wel een creep.
Hij probeert je heel erg te manipuleren.
Hij probeert je een schuldgevoel aan te praten dat je te wantrouwig bent met zijn schijnbaar geloof je mij niet.
Je schuldig voelen is een rot gevoel dus hij hoopt dat je dan toch maar met hem op date gaat.
Andere vrouwen willen dat wel dus je mag blij zijn dat ik je vraag. Ik had ook iemand anders kunnen vragen die niet moeilijk doet. In de hoop dat je je best voor hem gaat doen.
Kanttekening jij doet niet moeilijk. Hij doet moeilijk.
Eerst akkoord gaan met toch naar de kroeg gaan en dan op het laatste moment weer terug krabbelen. In de hoop dat je daardoor zo teleurgesteld bent dat de date niet doorgaat dat je toch maar instemt met dat park.
Echt bij alle normaal denkende vrouwen zijn nu zo veel alarmbellen afgegaan dat ze echt niet meer op date gaan
Zo houdt hij de eenzame, naïeve, wanhopige vrouwen over die makkelijk instemmen met seks.
donderdag 3 mei 2018 om 12:35
Eerst dacht ik nog, toen je schreef dat hij wilde wandelen of in een auto zitten, dat hij zich misschien wat ongemakkelijk zou kunnen voelen als hij op een eerste date iemand constant recht in de ogen moet kijken.
Maar de rest klopt niet. Want "al die anderen die wél meteen thuis willen afspreken" (zou ik al vraagtekens bij zetten) moet hij dan toch ook aankijken.
Dus nee.
iemand noemde nog die optie om overdag en dan in een drukke omgeving met veel mensen op straat te gaan wandelen of zo....maar nee, ik zou overslaan.
Een man met begrip voor jouw verstandige voorstel, zou daar gewoon op in gaan.
Maar de rest klopt niet. Want "al die anderen die wél meteen thuis willen afspreken" (zou ik al vraagtekens bij zetten) moet hij dan toch ook aankijken.
Dus nee.
iemand noemde nog die optie om overdag en dan in een drukke omgeving met veel mensen op straat te gaan wandelen of zo....maar nee, ik zou overslaan.
Een man met begrip voor jouw verstandige voorstel, zou daar gewoon op in gaan.
donderdag 3 mei 2018 om 12:36
Iemand die je net op Tinder hebt leren kennen en nog nooit hebt gezien? Tuurlijk.eenmeisje1993 schreef: ↑03-05-2018 11:29Dus omdat iemand angsten heeft moet je diegene maar geen kans geven?
Iedereen heeft wel wat hoor.
donderdag 3 mei 2018 om 12:39
Gelukkig ben jij n iet de 'andere vrouwen'. Voet bij stuk houden dat je in het openbaar (dus kroeg of koffiehuis) afspreken en anders maar niet, dan gaat ie maar op zoek naar die 'andere vrouwen'. Hij kon me de bout hachelen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 3 mei 2018 om 12:47
hij zal het wel heel vaak proberen, als af&toe 1 vrouw toehapt, heeft hij mazzel.
donderdag 3 mei 2018 om 12:52
Ik kan me voorstellen dat iemand het ongemakkelijk vindt om samen aan een tafeltje te zitten en een gesprek op gang te houden dat misschien helemaal niet loopt. Dan is een wandeling fijner, dan hoef je elkaar niet aan te kijken en ook niet constant te praten. Maar dat klopt dan weer niet met zijn voorstel om bij hem thuis af te spreken - tenzij hij meteen de slaapkamer in wil duiken als het gesprek niet lekker loopt.
donderdag 3 mei 2018 om 13:14
Perfecte analyse!sugarmiss schreef: ↑03-05-2018 12:13Hij is dus wel een creep.
Hij probeert je heel erg te manipuleren.
Hij probeert je een schuldgevoel aan te praten dat je te wantrouwig bent met zijn schijnbaar geloof je mij niet.
Je schuldig voelen is een rot gevoel dus hij hoopt dat je dan toch maar met hem op date gaat.
Andere vrouwen willen dat wel dus je mag blij zijn dat ik je vraag. Ik had ook iemand anders kunnen vragen die niet moeilijk doet. In de hoop dat je je best voor hem gaat doen.
Kanttekening jij doet niet moeilijk. Hij doet moeilijk.
Eerst akkoord gaan met toch naar de kroeg gaan en dan op het laatste moment weer terug krabbelen. In de hoop dat je daardoor zo teleurgesteld bent dat de date niet doorgaat dat je toch maar instemt met dat park.
Echt bij alle normaal denkende vrouwen zijn nu zo veel alarmbellen afgegaan dat ze echt niet meer op date gaan
Zo houdt hij de eenzame, naïeve, wanhopige vrouwen over die makkelijk instemmen met seks.