Dit is toch raar?

03-05-2018 11:08 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie is als volgt:
Sinds 2 weken weer single na een hele korte relatie.
Via tinder een leuk nieuw contact aangekregen. Weekje mee geappt en die jongen wil nu drankje doen.
Ik stelde voor om iets te drinken in de stad. Dit wilde hij liever niet want vond hij ongemakkelijk. Wilde of bij mij of bij hem thuis afspreken.
Gezegd dat ik dit niet doe op eerste dates. Na best wel wat tegensputteren ging hij daarmee akkoord.
Tot gister (de date zou vandaag zijn). Stelt hij ineens voor om in een park te gaan chillen. Een best groot en vooral savonds, erg rustig park. Ik zei dat ik dat iets te koud vind (het is maar 13 graden).
Hij opperde een wandeling, maar dat kan ik helaas niet omdat ik geblesseerd ben.
Dus uiteindelijk toch weer ingestemd met het kroegje in de stad.
Nou kreeg ik ineens vanochtend weer een appje dat hij erg twijfelt over de date omdat hij het echt niet ziet zitten in een café af te spreken.
Raar toch? Vreemd dat hij niet zo in het openbaar af wil spreken. Ik blijf er iig bij dat ik in de stad af wil spreken. Maar ik zou hierdoor bijna denken dar hij iets raars van plan is of bv niet met mij gezien wil worden en dus al een vriendin oid heeft.
Wat zouden jullie doen? Ik reageerde op zijn twijfel met ‘dan doen we het niet’.
Ik krijg nieteens een berichtje terug op datingsites. Het meeste contact van een vrouw is wanneer ik hooguit een hoi en doei krijg aan een kassa. Die vent van TO zeurt en rijgt echter zoveel aandacht. Ik begrijp dat TO vast zelf moeilijkheden zoekt. Dat is mijn conclusie.

En als dat niet zo is en TO geeft alleen aan dat het een raar geval is waar ze over wilt praten. Ik kom meer topics tegen van vrouwen die een goodlooking badboy proberen te binden wat dan niet lukt. Dus benik nogal bevooroordeeld in deze met cnclusies trekken.
Los van alle redenen waarom hij niet naar de kroeg wil (ik ga ook liever wandelen), maar ik zou alleen willen daten met verstandige, volwassen mannen met enig inlevingsvermogen.

En verstandige, volwassen mannen met inlevingsvermogen snappen dat vrouwen een eerste date op veilig terrein willen. Ook al zouden ze zelf liever in een afgelegen gebied gaan wandelen.
Ja precies @Fluithaas. Hij zou normaliter meer tot onderhandelen bereid zijn en de date niet bij een verschil van locatiewens laten schieten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Kasboom schreef:
03-05-2018 16:23
Fijn dat je het zelf zegt. Het is inderdaad heel erg oppervlakkig.
Daten via een appje is toch ook oppervlakkig?
Het lijkt mij de meest vreselijke manier om aan een partner te komen. Op uithuwelijken na dan...
Jullie hebben helemaal gelijk. Waar ik ook om moest lachen: hij zei, toen ik eenmaal had geappt dat ik het hierbij wil laten :’ als je het hier al om stopt dan had je er ook niet zoveel zin in’.
Manipulatief is het
Suzykjoew schreef:
03-05-2018 18:22
Jullie hebben helemaal gelijk. Waar ik ook om moest lachen: hij zei, toen ik eenmaal had geappt dat ik het hierbij wil laten :’ als je het hier al om stopt dan had je er ook niet zoveel zin in’.
Manipulatief is het
Brrr krijg er gewoon de kriebels van
Chinaman schreef:
03-05-2018 16:55
Ik krijg nieteens een berichtje terug op datingsites. Het meeste contact van een vrouw is wanneer ik hooguit een hoi en doei krijg aan een kassa. Die vent van TO zeurt en rijgt echter zoveel aandacht. Ik begrijp dat TO vast zelf moeilijkheden zoekt. Dat is mijn conclusie.

En als dat niet zo is en TO geeft alleen aan dat het een raar geval is waar ze over wilt praten. Ik kom meer topics tegen van vrouwen die een goodlooking badboy proberen te binden wat dan niet lukt. Dus benik nogal bevooroordeeld in deze met cnclusies trekken.
Ligt het aan je foto’s?
Suzykjoew schreef:
Manipulatief is het

Dikke doei dus! :bye:
Ik zou hier niet eens meer op reageren.
Redrose91 schreef:
03-05-2018 13:15
Hoeft echt niks te betekenen. Ik vind het zelf ook niks om in een cafe af te spreken en al helemaal niet in een stad.. Niet iedereen houd daarvan.
Nou, ik ben ook geen feestbeest maar ik zou er geen problemen mee hebben om in een kroeg af te spreken. Waarom niet? Je kunt toch ook een rustige kroeg uitzoeken waar je normaal kan kletsen?
Suzykjoew schreef:
Manipulatief is het
Ik heb een hekel aan zeurende mannen. Van die mannen die je nog niet eens kent en dan al zolang door zitten te drammen en hun zin willen krijgen en als dat niet lukt dan gaan ze zielig doen en proberen ze jou de schuld in de schoenen te schuiven.

Goed gedaan, TO. Mezelf kennende zou ik hier nog een keer sarcastisch op reageren met een "Klopt helemaal" ;-)
Ik ben echt heel blij dat je hem heb afgekapt.

Vroeger had ik totaal niet door als ik gemanipuleerd werd, maar nu prik ik daar zo doorheen.

En van zijn gedrag naar jou toe krijg ik helemaal de kriebels. Het ligt er zo dik op dat hij alleen maar sex met je wil.

Die opmerking over andere vrouwen is al helemaal drammerig, net een klein kind wat z'n zin niet krijgt.
Sjaantje37 schreef:
03-05-2018 15:30
Het verbaasd mij dat ze na 1 week na haar verbroken relatie alweer gaat daten...
Huh??? Hoezo en wat heeft dát ermee te maken? Het gaat nu over deze date, als er een timebtable is na hoeveel tijd je weer mag daten na een verbroken relatie: vertel, wist ik niks van zelfs...
Suzykjoew schreef:
Manipulatief is het
Wat een sneu mannetje.
Lekker laten gaan idd.
Chinaman schreef:
03-05-2018 16:55

Probeer het nou eens zónder foto's en zeg dat je bezwijkt onder de begroetingen van vrouwen die je ontmoet als je boodschappen doet. Dat ze van alles willen weten (statiegeldbonnetje soms, voetbalplaatjes, zegeltjes, coffee, tea, me jwt..) maar de ware nog niet gevonden hebt.

Dat je ontzettend kan zeuren en dat je dat ook kan bewijzen. Op een vrouwenforum. En dan.. nee mijn fantasie slaat op hol maar hou ons op de hoogte! En ik weet dat vrouwen het niet fijn vinden als ze max 25 jaar mogen zijn terwijl....... nee lamaar, de rest moet je zelf bedenken.

TO goed dat je hebt afgezegd zeker nadat hij gewoon dóór bleef drammen. Goed gedaan :daisy:

O, waarom vindt je eigenlijk dat TO moeilijkheden zoekt? Me dunkt dat ze die ontwijkt en daar heel goed in is :)
julius schreef:
03-05-2018 11:11
Of hij wil meteen seks, of hij is bang dat hij gezien wordt door mensen die zijn vrouw of vriendin ook kennen.
Vraag hem gewoon waarom hij zo konkelt?

Persoonlijk zou ik het ook afgekapt hebben:

A - kans op krantenkop met jou in de hoofdrol "verkracht en vermoord in het park"
B - Hij heeft een vriendin
C - hij is een draaikont en dus ook een afknapper
sinnombre schreef:
03-05-2018 17:37
Daten via een appje is toch ook oppervlakkig?
Het lijkt mij de meest vreselijke manier om aan een partner te komen. Op uithuwelijken na dan...
Jajaja nou weten we het wel dat je anti-Tinder bent. Geef jezelf nog ff een schouderklopje dat jij zo geweldig bent anders.
stellar schreef:
03-05-2018 21:24
Jajaja nou weten we het wel dat je anti-Tinder bent. Geef jezelf nog ff een schouderklopje dat jij zo geweldig bent anders.
Love-me-Tinder-love-me-do!!!!!
Een*Nieuwe*Lente schreef:
03-05-2018 21:27
Hahaha.
Die is alleen uit op sex.
:flirting:
all my dreams fulfilled.
For my darlin' I love you,
and I always will. :biggrin:

Another Elvis fan B)
sinnombre schreef:
03-05-2018 11:32
Als iemand niet eens in staat is om af te spreken buiten het eigen huis, dan kun je inderdaad maar beter even verder kijken. Je bent toch op zoek naar een gelijkwaardige partner, niet naar een sociaal project?
Sorry maar moest echt hard lachen om je laatste zin :proud:
Suzykjoew schreef:
Manipulatief is het
Is het Mezdi?
Chippiegek schreef:
04-05-2018 00:42
Is het Mezdi?
Noem je hier een naam? Lijkt met niet echt verstandig.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Gewoon eerlijk zijn, je moet gewoon de vraag stellen: "Wil je me verkrachten?"
Is het antwoord: 'ja', dan doe je het niet. Is het antwoord: 'nee', dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Veel date plezier.
-Robin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven