Doen of niet doen?

20-01-2009 21:12 23 berichten
Het zit zo: ik had een collega, maar sinds eind december werkt hij niet meer bij ons. Ik begon net echter steeds meer contact met hem te krijgen tijdens het werk. Hij vroeg op het laatst ook of hij mij kon toevoegen op Hyves zodat we wel op die manier contact konden houden en ik hem op de hoogte kon houden van het werk.

Nu heb ik hem gisteren tijdens een etentje weer gezien en ik vind hem toch best wel leuk. Niet dat ik nou diect verliefd ben, maar ik zou het wel leuk vinden om hem wat beter te leren kennen.

Nu zat ik erover te denken om hem een berichtje te sturen via Hyves, dat ik het leuk vond om hem weer eens gezien te hebben en of het hem gezellig lijkt om een keertje wat te gaan drinken.

Ik durf alleen net zo goed, want ik denk niet dat hij verder iets in mij ziet. Dus weet niet of ik dat zal doen. Ergste wat kan gebeuren is dat hij antwoordt dat hij er geen zin in heeft. Goed, dat is wel ff vervelend, maar ik zie hem verder toch niet meer.

Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hoe ging die trutterige uitdrukking ook al weer....

Eh,wie nooit een blauwtje loop blijft altijd een groentje
Gewoon sturen!

Hij vroeg toch ook of hij jou kon toevoegen op hyves?

Niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd! Ff door de zure appel heen bijten! Succes!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
quote:biebelie schreef op 20 januari 2009 @ 21:15:

Hoe ging die trutterige uitdrukking ook al weer....

Eh,wie nooit een blauwtje loop blijft altijd een groentjeWie niet waagt blijft maagd .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij gaf zelf aan dat hij op de hoogte gehouden wil worden van het werk. Waarom mail je hem niet zogenaamd om hem bij te praten. Al pratend kan je bij hem peilen of hij zin heeft om een keer wat te gaan drinken of samen te gaan lunchen.
Gewoon doen!!!!Wat heb je te verliezen,misschien denkt hij wel hetzelfde als jij,kun je lang wachten;gaan met die banaan!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
van loesje:

beter een blauwtje lopen dan eelt op je ziel!
Zelf zou ik eerst een berichtje sturen waarin ik zou schrijven dat het leuk was elkaar weer te zien. Afhankelijk van de reactie die je daar op krijgt kun je verder kijken. Stuurt hij snel een reactie? Lijkt hij ook positief enz enz...

Maar ach...aan de andere kant...wie niet waagt.....

succes!!
Nou, dit is een makkelijke: doen natuurlijk!

Zoals je zelf al zegt: 'wat heb je te verliezen'?

Waarom denk jij dat hij verder niets in jou ziet?
DOEN! Waarom denk je dat hij niks in jou ziet?
quote:curlygurly schreef op 20 januari 2009 @ 22:12:

DOEN! Waarom denk je dat hij niks in jou ziet?Onzekerheid denk ik. Maar inderdaad, niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Gewoon doen. Leuk toch?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
moet je doen..is toch leuk...

in dit geval:

Bij twijfel: DOEN! :-)
Gewoon een berichtje sturen, maar zorg er wel voor dat je het prive doet. Niet via een krabbel die iedereen kan lezen, toch?
Leafje!! Doen hoor! Ook al is het moeilijk voor je, met een flinke twijfel....verstand op 0...en gaan!

Succes!
quote:krokusje schreef op 20 januari 2009 @ 21:28:

van loesje:

beter een blauwtje lopen dan eelt op je ziel!

Gut ja, die heeft een meiske ooit eens naar mijn toenmalige vriend gestuurd - hij moest haar liefdesverklaring helaas afwijzen, want hij had al iets met mij. Dat zinnetje heeft altijd een rare bijsmaak gehouden...

Maar eh, tips. Bij deze. Schrijf een luchtig, kort berichtje in Word waarin je hem vraagt binnenkort iets te gaan drinken. Giet vervolgens twee of drie borrels naar binnen en plaats dan het berichtje op zijn hyves. Scheelt stress
Kom op wat maken jullie het allemaal moeilijk! Gewoon een krabbel, niet zo zeikerig met een privé berichtje.

Iets van

Hoi! Was leuk je weer te zien!

Kus

Leaf

En dan merk je vanzelf wel hoe het loopt. Pffff als je een man wil afschrikken moet je vooral zo moeilijk gaan lopen doen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gewoon doen Leaf!! Ik vind die tekst van HoiPippiLangkous eigenlijk perfect! Laat je ons wel weten wat zijn reactie is? Succes meid!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 januari 2009 @ 21:18:

[...]

Wie niet waagt blijft maagd .en wie zeurt, krijgt een beurt!
Niet denken, maar doen!
Jaaaa!! DOENDOENDOENDOEN!!

Ik ben benieuwd wat je hebt gestuurd krabbel of berichtje? Hou je ons op de hoogte?
DOEN!! Gewoon ff krabbelen!
Jah laat ff weten wat zijn reactie is!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven