Doet ie het expres?

14-11-2010 06:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik haal het weg ivm herkenbaarheid, sorry.

Bedankt voor de reacties!
Nokken met deze onzekerheid, voor jezelf kiezen & vooral doooooorgaan ( quote Jd'A) met je eigen leven!!!!

(En lekker lang slapen, energie opdoen)

sterkte!
Hoe kan hij zeggen dat hij blij voor je was als je geen contact meer met hem hebt?

Verder denk ik dat je het lekker moet laten bij geen contact, accepteren dat hij een EX is en je niet bezighouden met wie hij op z'n Hyves, z'n FaceBook en in z'n bed laat. "Uit respect voor jou niet meer met haar praten" hoeft hij natuurlijk niet vol te houden nu jullie niet langer een stel zijn.
quote:sirenita schreef op 14 november 2010 @ 06:30:

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denkenNiets. Het is uit, dus laat gaan want je schiet er (helaas) niets mee op...
Wat je hier het beste van kunt denken is 'Hey, verhip, vergeten om hem uit mijn Hyves te verwijderen, dat ga ik nu meteen even doen!'.
quote:twinkeling schreef op 14 november 2010 @ 07:21:

Wat je hier het beste van kunt denken is 'Hey, verhip, vergeten om hem uit mijn Hyves te verwijderen, dat ga ik nu meteen even doen!'.

Goeie!

En een tip voor de volgende keer. Als iemand zegt dat hij geen relatie meer met je wil, dan zegt dat dat hij geen relatie meer met je wil. Waar jij de hoop dan uithaalt is mij een compleet raadsel.
Het vlees is zwak, vandaar dat hij met je naar bed is gegaan. Verder is hij doorgegaan met zijn leven en als ik jou was zou ik dat ook maar doen voordat hij je nog meer pijn gaat doen met zijn actie's.
En, wat heb je nu geleerd, spelende vrouw? Meneer Kaktus
Delete hem uit je leven.
quote:twinkeling schreef op 14 november 2010 @ 07:21:

Wat je hier het beste van kunt denken is 'Hey, verhip, vergeten om hem uit mijn Hyves te verwijderen, dat ga ik nu meteen even doen!'.Dit is zo waar! Hem verwijderen, en de mensen die je direct met hem confronteren via hun Hyves. Letterlijk: wat niet weet, wat niet deert.
Het beste wat je nu kan doen is je helemaal op je eigen leven richten en alles wat met hem te maken heeft uit dat leven verwijderen. Want je doet jezelf er alleen maar pijn mee, en het is al naar genoeg.

Probeer afleiding te vinden in activiteiten en vrienden, jank af en toe als je dat nodig hebt en hou jezelf voor dat je hier beter uit gaat komen.
quote:tibbey schreef op 14 november 2010 @ 06:53:

Nokken met deze onzekerheid, voor jezelf kiezen & vooral doooooorgaan ( quote Jd'A) met je eigen leven!!!!

(En lekker lang slapen, energie opdoen)

sterkte!tsk.tsk. barry stevens...
Hij is nu je ex, en hij is jou geen verantwoording meer schuldig...ook al is dat voor jou nog zo rot.

Wat betreft Hyves, verwijderen is een optie, maar dan kun je alsnog vaak van alles op zijn profiel zien. Vraag hem om jou te blokkeren, dan kun je nooit meer iets van 'm zien, en dat geeft rust (spreek uit ervaring).

Succes..!!
Hij zegt je niet meer leuk te vinden, maar vindt je blijkbaar nog wel leuk genoeg om intiem met je te zijn.

Mijn advies: verwijder hem uit je leven(telefoon, hyves, facebook etc) en laat je niet gebruiken voor seksuele pleziertjes.
Hij wil geen relatie meer en uit jouw posting blijkt dat je toch nog hoop hebt gehad. Maar intiem samen zijn kan hij gewoon gescheiden zien. Ik zou het contact helemaal verbreken, ook van hyves afgooien. Want je zit toch te kijken en je kwetst jezelf ermee.

Geloof me, zolang het gevoel bij jou nog niet helemaal weg is moet je jezelf beschermen. Sterkte.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat jullie niks meer met elkaar te maken moeten hebben.
Dat hij nu wel weer contact heeft met dat meisje moet hij zelf weten. Het is toch uit tussen jullie? Hij geeft aan dat hij opgelucht is dat jij een ONS hebt gehad. Dat zegt toch wel genoeg lijkt mij.

Weg ermee, deleten van de sociale sites en beter ook uit je telefoon. En hem vriendelijk doch dringend verzoeken om jou niet meer te benaderen, op welke manier dan ook. Het is klaar. Zwelg even in je verdriet en pak de draad weer op.
-
Dan nog, sirenita, wat maakt het uit wat zijn bedoelingen zijn? Als die er al zijn... Je kunt het stoken noemen, feit is dat hij haar maandenlang achter jouw rug om sms'jes heeft gestuurd en dan moet je maar hopen dat het daarbij is gebleven. Hoe dan ook: hij is nu vrij en kan doen wat hij wil, met haar of met een ander. En jij ook. Dat het pijn doet, kan ik me wel voorstellen. Het is dus beter voor jou om je er niet te veel mee bezig te houden en afleiding te zoeken in andere dingen.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven