Driehoeks- vierhoeks- of vijfhoeksrelaties

31-07-2019 17:03 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik (man, eind 30) ben al jarenlang enorm geïnteresseerd in driehoeksrelaties. Het lijkt me heel bijzonder om dat een keer mee te maken. Het begon een beetje toen ik de serie 'Big Love' keek op HBO. Dat ging over een Mormoonse man die er drie echtgenotes op nahoudt. Twee jaar geleden zag ik een Argentijnse film op het roze filmfestival over een vrouw die samenleeft met twee mannen. Meer in persoonlijk leven heb ik de laatste maanden een enorme crush op een lesbisch (bi?) stel van mijn sportclub.

Het valt me op dat best veel mensen aan trio's, kwartetten, orgies en parenclubbezoek lijken te doen, maar dat heel weinig mensen een echte driehoeksrelatie hebben (of lijkt dat maar zo en doen mensen dat in het geheim?). Het lijkt me heerlijk om met meerdere mensen seks te hebben, maar daarnaast ook intimiteit te delen, lol te maken en leuke dingen te doen. In die Argentijnse film waar ik het net over had kwam dat heel mooi naar voren. Idealiter heeft iedere deelnemer ook echt die klik met ieder ander, zonder dat er een persoon is die heel duidelijk de kern vormt of het meest geliefd is.

Zijn er meer mensen die hier belangstelling voor hebben of ervaring mee hebben? Hoe kom je hier aan of hoe ontstaat zoiets? En is het ook zo mooi of juist een recept voor ellende? Waar loop je tegen aan?

(Ik heb ook interesse in vierhoeksrelaties of vijfhoeksrelaties, maar daar hoor je nog veel minder vaak over, dus ik verwacht weinig ervaringsdeskundigen te treffen in dit topic).
Miss_Communicatie schreef:
24-03-2020 18:21
Zou ik zeker doen.
Die post is goed verbeeldend, zelfs voor degene die niet zo ontwikkeld zijn, omdat iedereen wel Friends kent.
Het heeft mij eerlijk gezegd ook wel aan het denken gezet moet ik je bekennen.
Miss: ik krijg slecht hoogte van je. Het ene moment ben je complimenteus en aardig, het andere moment heel negatief (al dan niet vermomd in sarcasme).

Ben je serieus dat mijn Friends-situatieschets je aansprak of niet?
slekire schreef:
24-03-2020 17:36
Ik kan me niet voorstellen dat je niet voor het aanmaken van deze nick, even hebt nagekeken hoe het afliep met de originele Orpheus? Die kwam per ongeluk in zo'n orgietje terecht van bachanten...beetje overenthousiast die feestgangers.
Vreemd dus om daar naar te verlangen, of een gevalletje nomen est omen?
De nimfen hebben hem vermoord omdat hij geen vrouw meer wilde maar jonge mannen
Orpheus13 schreef:
24-03-2020 18:24
Miss: ik krijg slecht hoogte van je. Het ene moment ben je complimenteus en aardig, het andere moment heel negatief (al dan niet vermomd in sarcasme).

Mag ik het zeggen????!!!!
Orpheus13 schreef:
24-03-2020 18:24

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik in deze quarantaine tijden enkele vrienden en vriendinnen al gepolst heb. En ja, ik heb je post hiervoor gebruikt, ik zeg het maar eerlijk.

Dus ja, het spreekt me ontzettend aan. En het verbaast me dat ik deze vorm zelf niet eerder heb bedacht of durven bedenken...
conversation = awareness
Ab_Normaal schreef:
24-03-2020 18:44
Mag ik het zeggen????!!!!
:rofl:
conversation = awareness
24-03-2020 19:00
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik in deze quarantaine tijden enkele vrienden en vriendinnen al gepolst heb. En ja, ik heb je post hiervoor gebruikt, ik zeg het maar eerlijk.

Dus ja, het spreekt me ontzettend aan. En het verbaast me dat ik deze vorm zelf niet eerder heb bedacht of durven bedenken...
Dat geeft niet. Zoiets kan niet iedereen bedenken. Daar hebben we de grote denkers voor nodig.
Sjulia schreef:
24-03-2020 19:06
Dat geeft niet. Zoiets kan niet iedereen bedenken. Daar hebben we de grote denkers voor nodig.
Zeker.
Maar ook een grote denker met de nodige moed: je moet maar het lef heb om zulk soort ideeën te opperen.
Ik vind het knap!
conversation = awareness
En het inspireert me enorm!
conversation = awareness
Ab_Normaal schreef:
24-03-2020 18:43
De nimfen hebben hem vermoord omdat hij geen vrouw meer wilde maar jonge mannen

Vermoord?
Aan stukken gescheurd!

Geen nimfen overigens, bacchanten cq maenaden zijn iets minder lieflijk dan nimfen :proud:
zazamaenade wijzigde dit bericht op 24-03-2020 19:13
19.66% gewijzigd
nounou
24-03-2020 19:08
Zeker.
Maar ook een grote denker met de nodige moed: je moet maar het lef heb om zulk soort ideeën te opperen.
Ik vind het knap!
En het ook nog weten te brengen hé. Dat is ook geen makkelijke taak.
Sjulia schreef:
24-03-2020 19:11
En het ook nog weten te brengen hé. Dat is ook geen makkelijke taak.
Inderdaad. De woordkeuze, de zinsopbouw, hoe elke tekst, hoe kort ook, is opgebouwd...
Fascinerend en het zet me aan het grotere geheel te zien.
conversation = awareness
24-03-2020 19:13
Inderdaad. De woordkeuze, de zinsopbouw, hoe elke tekst, hoe kort ook, is opgebouwd...
Fascinerend en het zet me aan het grotere geheel te zien.
Ik vind jou wel een leuke dame eigenlijk.. Jammer dat ik niet de eer heb in jouw vriendenclubje te zitten ;)
Zazamaenade schreef:
24-03-2020 19:10
Vermoord?
Aan stukken gescheurd!

Geen nimfen overigens, bacchanten cq maenaden zijn iets minder lieflijk dan nimfen :proud:
Ik wilde het netjes houden :)
Orpheus13 schreef:
24-03-2020 18:04
Het is totaal onrealistisch dat iemand geen vriendin heeft, maar wel vrienden......

Oooookeeee???!!
jij bent als de man zonder benen die maar blijft fantaseren over een carrière als marathonschaatser
Sjulia schreef:
24-03-2020 19:18
Ik vind jou wel een leuke dame eigenlijk.. Jammer dat ik niet de eer heb in jouw vriendenclubje te zitten ;)
Misschien kunnen we vanaf hier iets opstarten? Jij, ik en ik denk dat we vast wel tot 6 kunnen komen: ieder nog 2, dan kunnen we los!
Zullen we zeggen ieder nog een man en een vrouw?
Enne.... iedereen die mee wil doen kan natuurlijk pb-en!
:jump:

Denk je dat “O” met ons mee zou willen doen? Durf jij dat te vragen?
conversation = awareness
S-Meds schreef:
24-03-2020 19:22
jij bent als de man zonder benen die maar blijft fantaseren over een carrière als marathonschaatser
Meds!
Doe je mee? Je lijkt me een goeie Monica.
conversation = awareness
24-03-2020 19:23
Meds!
Doe je mee? Je lijkt me een goeie Monica.
ik ken die friends niet maar ik laat natuurlijk niet zomaar een kans liggen om met andere fossielen in een pyjamabroek te zitten.
24-03-2020 19:22
Misschien kunnen we vanaf hier iets opstarten? Jij, ik en ik denk dat we vast wel tot 6 kunnen komen: ieder nog 2, dan kunnen we los!
Zullen we zeggen ieder nog een man en een vrouw?
Enne.... iedereen die mee wil doen kan natuurlijk pb-en!
:jump:

Denk je dat “O” met ons mee zou willen doen? Durf jij dat te vragen?
Nee, ik ben veel te bang afgewezen te worden. :-( Ik PB je even mijn nummer, kunnen we verder kletsen via whatsapp.
S-Meds schreef:
24-03-2020 19:25
ik ken die friends niet maar ik laat natuurlijk niet zomaar een kans liggen om met andere fossielen in een pyjamabroek te zitten.
:HA:
S-Meds schreef:
Neen, je moet IN de pyjamabroek van de ANDEREN zitten.
S-Meds schreef:
Ah mooi, da’s drie.
Met die pyamabroeken bespreken we nog wel, als we ons sexschema opmaken.
Wat denk je van zondag, Boer zoekt Vrouw, samen met z’n drietjes grabbelen op de bank? Dan plennen we dat alvast in op de weekkalender.

Ik voel me zo verdommes geinspireerd maisjes!!!!
conversation = awareness
Sjulia schreef:
24-03-2020 19:26
Nee, ik ben veel te bang afgewezen te worden. :-( Ik PB je even mijn nummer, kunnen we verder kletsen via whatsapp.
Snap ik, afwijzing is ook kut.
Ik denk dat Meds wel durft, die ligt goed bij Orfus volgens mij.
conversation = awareness
Mag ik overigens als eerste echte mannelijke lid van ons clubje Shifty voordragen? Die lijkt me keigeil en ligt volgens mij goed in elke groep.
conversation = awareness
Ik vind hun niet normaal dat jullie eerst net alsof deden, en speelden alsof jullie het niks vonden.
Maar in werkelijk al vanaf het begin verkocht waren!

Ik ben er gewoon ingetrapt!
Orpheus13 schreef:
24-03-2020 17:41
Ook een interessant model. Begon jij daarover of je partner toen jullie elkaar leerden kennen? Het bevalt jou er goed dus?
Ja bevalt mij héél goed. Ik heb die spanning en me begeerd voelen nodig. Vind ik heerlijk. Ik ken mijn partner al lang en we hebben sonds een jaar of vier een open relatie na altijd monogaam geweest te zijn. En het bevalt ons beiden uitstekend. Maar we doen het dus beiden afzonderlijk, gaan niet naar parenclubs enzo. Hij kent mijn minnaars ook niet behalve van naam en ik zijn minnaressen niet. Ik was degene die erover begon, ik voelde dat ik soms de behoefte had om verder te mogen gaan met een man na een spannende flirt. En hij reageerde daar verrassend goed op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven