Dringende tips nodig date morgen

06-02-2012 21:39 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik zou graag wat tips willen van jullie.

Na zeer slechte ervaringen met mijn vorige relatie dacht ik het geluk nooit meer te kunnen vinden in de liefde. Nu sinds 2 weken ben ik in contact gekomen met een hele leuke man. Kan nog niet echt spreken van verliefdheid maar voel de vlinders wel zeker opkomen in mn buik. We hebben 2 keer afgesproken, maar niet alleen. Hij was met vrienden en ik met vriendinnen en het was heel gezellig. We hebben wat gegeten en later ergens wat gedronken. Hij toont wel echt interesse en we smsen de hele dag door en bellen zo nu en dan met elkaar. Kreeg ook smsjes van had je willen omhelzen, maar dat zouden onze vrienden raar vinden meteen op onze eerste afspraak elkaar omhelzen waar iedereen bij is. Ik dacht toen oke, er komt dus een vervolg. Aangezien hij zei dat dit nog maar de eerste afspraak was. Maar hij heeft dus nog niet gevraagd om samen af te spreken terwijl hij wel geintereseerd doet. Ik dacht, dan ga ik het zelf maar vragen. Hij zei ik moet heel de week werken ben alleen van t weekend vrij. Ik reageerde dat ik zaterdag moet werken maar zondag vrij ben. Hij zou dus met vrienden gaan bowlen overdag en daarna wat eten. Hij reageerde dus van waarom kom je niet met je vriendinnen dan zondag? Ik legde hem uit dat ik eigenlijk een afspraak voor ons samen bedoelde, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Nu heeft hij me dus morgen uitgenodigd om naar izjn werk te komen. Hij werkt in een bedrijf en heeft een kamer voor zich alleen dus op zich kunnen we daar gewoon rustig zitten zei hij. Nu vraag ik me af laat ik erg merken dat ik te graag wil waardoor hij de neiging krijgt zich terug te trekken? want hij nodigt me wel uit voor morgen, maar niet met een zeer enthousiaste toon. Als hij me heeeel graag zou willen zien zou hij toch ook iets na werk willen doen bv?

Hebben jullie tips voor me die me misschien verder op weg kunnen helpen? Ik wil het namelijk niet verpesten met hem.

Groetjes en liefs Natasja
Nou ja..verpesten? Het is toch niet zo raar dat je een keer een date met hem alleen wilt? Hoe oud is ie? 20? Ik vind het vrij normaal dat je na 2x daten in gezelschap elkaar wel een keer alleen wilt zien. Hebben jullie door de week helemaal geen tijd na t werk? Of zaterdagavond? Hoeft allemaal geen uren, gewoon even een wijntje of zo..?
Hij is 32 jaar..
Op zijn werk???? En dan? Ga je gezellig een uur aan de andere kant van zijn bureau zitten terwijl hij constant wordt gebeld of lastig gevallen?

Dat je dat serieus overweegt....
Ja ik vind het ook maar al te logisch dat ik alleen met hem wil zijn. Maar hij klonk gewoon niet al enthousiast.. of het leek mij gewoon zo.. want als hij echt niet zou willen zou hij me ook niet naar zn werk roepen denk ik dan.. maar dan denk ik weer, waarom kwam hij zelf niet met het voorstel om alleen af te spreken??
Wat raar dat hij je op zijn werk uitnodigt. Ik zou daar niet heen gaan hoor, maar gewoon zeggen dat je hem liever ergens anders zou treffen. Met z'n tweeën.
hij zei dat het geen probleem is als ik op zijn werk kom, en dan we dan wel gewoon kunnen kletsen.
Ik wil je iets vragen TO... hoe sta jij er tegenover dat hij jou voor een eerste date (waar jij om hebt gevraagd) uitnodigt op kantoor?
quote:spectral schreef op 06 februari 2012 @ 21:44:

Op zijn werk???? En dan? Ga je gezellig een uur aan de andere kant van zijn bureau zitten terwijl hij constant wordt gebeld of lastig gevallen?

Dat je dat serieus overweegt....Misschien is hij masseur!
hij gaf geen andere opties aan, en om er zelf telkens naar te vragen lijkt het alsof ik hopeloos ben. ZOn gevoel krijg ik dan tenminste..
Nee voor een leuke date samen, zou ik niet naar zijn werk gaan.

Lekker gezellig.

Dat hij dat uberhaupt voorstelt.
quote:h_l_g schreef op 06 februari 2012 @ 21:46:

Ik wil je iets vragen TO... hoe sta jij er tegenover dat hij jou voor een eerste date (waar jij om hebt gevraagd) uitnodigt op kantoor?ja ik vind het wel apart, maar hij zei dat hij de hele week moet werken.. hij vroeg bv niet of ik morgenavond kan na zijn werk.. aan de andere kant denk ik dan dus weer, als hij me helemaal niet zou willen zien zou hij toch ook niet vragen of ik op zijn werk kom?
quote:natasjaa83 schreef op 06 februari 2012 @ 21:47:

hij gaf geen andere opties aan, en om er zelf telkens naar te vragen lijkt het alsof ik hopeloos ben. ZOn gevoel krijg ik dan tenminste..Akkoord hij gaf geen andere opties. Maar wat zou jij graag willen?
Dat hij zou voorstellen om na zijn werk een keer wat te drinken ofzo. Maar dat ga ik dus zelf niet voorstellen omdat ik al heb gevraagd om af te spreken en hij hiermee kwam.
quote:natasjaa83 schreef op 06 februari 2012 @ 21:49:

[...]

ja ik vind het wel apart, maar hij zei dat hij de hele week moet werken.. hij vroeg bv niet of ik morgenavond kan na zijn werk.. aan de andere kant denk ik dan dus weer, als hij me helemaal niet zou willen zien zou hij toch ook niet vragen of ik op zijn werk kom?

Gaat er niet alleen om wat hij wel of niet wil.

Wat wil jij?

Wil jij jullie eerste keer met zn tweeen samenzijn, op zijn kantoor zitten. Ik zou passen.

Of ergens wat drinken (eventueel hapje eten of iets dergelijks) of helemaal niet.Maar niet zo
Zoiets raars heb ik nog nooit gehoord. Ik zou het ook heel raar vinden als een collega een date op kantoor uitnodigt.

Heeft hij misschien al een vriendin of relatie dat hij je niet bij zichzelf thuis uitnodigt.

Anders vraag je hem te eten bij jou thuis na zijn werk?
quote:natasjaa83 schreef op 06 februari 2012 @ 21:52:

Dat hij zou voorstellen om na zijn werk een keer wat te drinken ofzo. Maar dat ga ik dus zelf niet voorstellen omdat ik al heb gevraagd om af te spreken en hij hiermee kwam.Dus eigenlijk ga je akkoord met iets wat je zelf eigenlijk niet echt wil?
Misschien denk ik te ver door, maar zou het ook kunnen zijn dat hij jou ook graag wil zien, en daarom dan maar voorstelt dat je naar zijn werk komt? Want je wil niet wachten tot zondag (want dan zijn je vriendinnen erbij) en hij moet de hele week werken...

Ik bedoel: een soort noodoplossing, omdat hij bang is dat jij je interesse in hem verliest als hij niet met een alternatief komt? Ik krijg namelijk best de indruk dat je wel erg vasthoudt aan deze week elkaar zien, terwijl dat eigenlijk niet kan... (door werk).

Overigens vind ik iemands werkplek ook wel erg raar hoor, maar ik probeer de situatie vanuit die man te beredeneren.
anoniem_86956 wijzigde dit bericht op 06-02-2012 21:55
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ik denk dat TO een erg onzekere 28 jarige is.... laat die kerel lopen, hij vindt je niet leuk genoeg.
quote:h_l_g schreef op 06 februari 2012 @ 21:54:

[...]

Dus eigenlijk ga je akkoord met iets wat je zelf eigenlijk niet echt wil?Mijn punt is eigenlijk meer dat ik bang ben dat hij me niet wilt zien en daarom met zoiets komt.. Ik vind het eigenlijk niet heel erg om naar zijn werk te gaan, omdat ik het leuk vind om het te zien. Het knaagt alleen aan me of hij het wel echt wilt.. Of dat ik morgen daar heel blij zit en hij zoets heeft van "Pfff wanneer ga je nou weer weg"
Hij had ook een uur lunchen buiten de deur kunnen voorstellen... en trouwens moet je zelf niet werken?
quote:spectral schreef op 06 februari 2012 @ 21:56:

Ik denk dat TO een erg onzekere 28 jarige is.... laat die kerel lopen, hij vindt je niet leuk genoeg.Wat is jouw beredenering dan dat hij me niet leuk genoeg vindt? Want dat is eigenlijk mijn vraag..
@Snoopy, ik zie niet in waarom dat niet kan. De meeste mensen werken, hoor.

Als hij overdag werkt zou hij toch een keer na t werk kunnen afspreken? Waar een wil is, is een weg. Maargoed, misschien kan hij écht écht écht niet anders inderdaad, maar dan nog..kantoor..?
quote:spectral schreef op 06 februari 2012 @ 21:57:

Hij had ook een uur lunchen buiten de deur kunnen voorstellen... en trouwens moet je zelf niet werken?Nee morgen is mijn vrije dag, daarna moet ik tot en met zaterdag werken..
En dat bowlen duurt toch maar paar uurtjes? Wil deze man wel echt een relatie? Daarvoor moet hij in zijn plannen toch rekening met je houden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven