Dringende tips nodig date morgen

06-02-2012 21:39 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik zou graag wat tips willen van jullie.

Na zeer slechte ervaringen met mijn vorige relatie dacht ik het geluk nooit meer te kunnen vinden in de liefde. Nu sinds 2 weken ben ik in contact gekomen met een hele leuke man. Kan nog niet echt spreken van verliefdheid maar voel de vlinders wel zeker opkomen in mn buik. We hebben 2 keer afgesproken, maar niet alleen. Hij was met vrienden en ik met vriendinnen en het was heel gezellig. We hebben wat gegeten en later ergens wat gedronken. Hij toont wel echt interesse en we smsen de hele dag door en bellen zo nu en dan met elkaar. Kreeg ook smsjes van had je willen omhelzen, maar dat zouden onze vrienden raar vinden meteen op onze eerste afspraak elkaar omhelzen waar iedereen bij is. Ik dacht toen oke, er komt dus een vervolg. Aangezien hij zei dat dit nog maar de eerste afspraak was. Maar hij heeft dus nog niet gevraagd om samen af te spreken terwijl hij wel geintereseerd doet. Ik dacht, dan ga ik het zelf maar vragen. Hij zei ik moet heel de week werken ben alleen van t weekend vrij. Ik reageerde dat ik zaterdag moet werken maar zondag vrij ben. Hij zou dus met vrienden gaan bowlen overdag en daarna wat eten. Hij reageerde dus van waarom kom je niet met je vriendinnen dan zondag? Ik legde hem uit dat ik eigenlijk een afspraak voor ons samen bedoelde, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Nu heeft hij me dus morgen uitgenodigd om naar izjn werk te komen. Hij werkt in een bedrijf en heeft een kamer voor zich alleen dus op zich kunnen we daar gewoon rustig zitten zei hij. Nu vraag ik me af laat ik erg merken dat ik te graag wil waardoor hij de neiging krijgt zich terug te trekken? want hij nodigt me wel uit voor morgen, maar niet met een zeer enthousiaste toon. Als hij me heeeel graag zou willen zien zou hij toch ook iets na werk willen doen bv?

Hebben jullie tips voor me die me misschien verder op weg kunnen helpen? Ik wil het namelijk niet verpesten met hem.

Groetjes en liefs Natasja
Na z'n werk afspreken? Wat doet hij anders savonds? Waarom niet lunchen? Waarom niet na het bowlen met jou wat eten?

Stel dat zelf voor, onder het mom van, ik kom liever niet op je werk.
Ja ik weet het allemaal niet meer..
anoniem_143474 wijzigde dit bericht op 06-02-2012 22:00
Reden: ja
% gewijzigd
Jawel wees stoer, neem het heft in handen.... stel nog een keer wat voor wat jij wel ok vindt en dan weet je meteen wat hij wel of niet wil, simpel.
Ik vroeg nog van: "Je lijkt niet heel erg geinteresseerd en blij nu ik je vraag elkaar te zien, vind je het echt niet erg dan als ik op je werk kom?" waarop hij antwoorde "nee tuurlijk niet schat"
quote:Marsepeintje schreef op 06 februari 2012 @ 21:58:

@Snoopy, ik zie niet in waarom dat niet kan. De meeste mensen werken, hoor.

Als hij overdag werkt zou hij toch een keer na t werk kunnen afspreken? Waar een wil is, is een weg. Maargoed, misschien kan hij écht écht écht niet anders inderdaad, maar dan nog..kantoor..?Je hebt absoluut een punt. Ik probeerde het vanuit hem te beredeneren, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe vreemder ik het idd ook vind.
quote:natasjaa83 schreef op 06 februari 2012 @ 21:56:

[...]

Mijn punt is eigenlijk meer dat ik bang ben dat hij me niet wilt zien en daarom met zoiets komt.. Ik vind het eigenlijk niet heel erg om naar zijn werk te gaan, omdat ik het leuk vind om het te zien. Het knaagt alleen aan me of hij het wel echt wilt.. Of dat ik morgen daar heel blij zit en hij zoets heeft van "Pfff wanneer ga je nou weer weg"

Dus je gaat akkoord met iets wat je niet wil omdat je bang bent dat hij je anders niet wil. Tegelijkertijd ben je ook bang dat als je daar zit hij alsnog wil dat je snel weggaat.

Lieve schat. Als ik een vrouw wil. Dan MAAK ik tijd. Tenzij mn moerder aan het infuus ligt. Dan heb ik echt geen tijd. Of je hebt een date met Sven Kramer, dan is het ook nog te begrijpen, die is bezig voor de olympische spelen van 2030.

Jij zult moeten beslissen of dit voorstel genoeg is voor jou. Maar eigenlijk weet je dit al.
anoniem_141075 wijzigde dit bericht op 06-02-2012 22:07
Reden: sorry mam
% gewijzigd
Wat een raar voorstel. Ik zou er zeker niet op in gaan en hem ff lekker laten. Als hij geïnteresseerd is, komt het wel met een nieuw (normaal) voorstel.
Om je nu al af te vragen of deze man 'wel echt een relatie wil' vind ik wel héél voorbarig.

Dat gezegd hebbende zou ik bedanken voor de werkdate. Gewoon een berichtje terug dat je het niet ziet zitten om op zijn werk langs te komen en aangeven dat je graag eens één op één met hem afspreekt op het moment dat jullie beiden tijd hebben.

Als dat dan over 2 week pas is, so be it.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
En als hij dan nooit met een voorstel komt - dan weet je ook hoe laat het is. So be it .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Ik wil jullie allereerst nog even bedanken dat jullie zo snel en hulpvaardig reageren.

Het is heel tegenstrijdig. Hij schrijft de hele dag door en belt me. Hij doet zodanig geinteresseerd alsof we aan het begin zijn van een nieuwe relatie maar doet geen enkel voorstel om samen met zn tweeen af te spreken. ALs ik dan met een voorstel kom, gebeurt er dit...
De meeste mannen die heel actief mailen en bellen tijdens werkuren, maar niet daarbuiten.... hebben een relatie!

Bel hem nu eens
quote:natasjaa83 schreef op 06 februari 2012 @ 22:10:

Ik wil jullie allereerst nog even bedanken dat jullie zo snel en hulpvaardig reageren.

Het is heel tegenstrijdig. Hij schrijft de hele dag door en belt me. Hij doet zodanig geinteresseerd alsof we aan het begin zijn van een nieuwe relatie maar doet geen enkel voorstel om samen met zn tweeen af te spreken. ALs ik dan met een voorstel kom, gebeurt er dit...

Je verdient beter. Prutverhaal. Steek je tijd en energie in een man die moeite voor je doet.

Overigens, als hij zo druk is met zn werk, dan zou die ook geen tijd hebben om te smsen en bellen.
Kijk, dat is nog klaardere taal, val HLG

Ik mag jou wel. (Al zijn we 't niet altijd eens.)

Kom je je mening ook geven in het 'vreemdgaan erger als hij kinderen heeft' topic?
Ik zou echt niet naar zijn werk gaan. Kan je leuk alle collega's handjes gaan schudden en vervolgens wordt hij tig keer gebeld/lastig gevallen terwijl jij in de stoel tegenover hem zit? Niet mijn idee van elkaar 'leren kennen'.

Waarom kan hij niet na werktijd even een hapje eten? Of samen lunchen. Ik vind het een beetje raar dat hij met je af wilt spreken onder werktijd. Dat zou bij mij wel het laatste zijn waar ik af zou spreken.

Ik zou hem even bellen en zeggen dat je zijn werkplek niet echt heel gezellig vindt om af te spreken en liever een andere keer afspreekt.
ik zou idd niet ingaan op de werkdate zoals gamayun zegt. Ik vind het erg raar dat hij nergens in de hele week een paar uurtjes of 1 uurtje tijd vrij kan maken voor jou. Waarom gaat hij niet in zijn lunchpauze met jou ergens lunchen, dat is toch veel leuker dan op kantoor zitten? De man is 32 jaar, dus het lijkt me sterk dat hij dit zelf allemaal niet weet.

Ik zou tegen hem zeggen dat je liever een date met hem alleen wil, maar niet op de werkvloer, maar gezellig met zn 2tjes wat gaan drinken/uit eten gaan/ filmpje pakken etc en dat je dus liever wilt wachten totdat jullie allebei tijd hebben voor zo'n leuke date.
Hij zou wat mij betreft kunnen wachten. Ik zou het vertikken naar zijn werk te gaan. Iets leuker kan wel toch??
Vreemd hoor.

En het feit dat je je dit afvraagt betekent ook niet veel goeds.
haha ja naar zijn werk komen, in zn prive kantoortje, dan weet je wel hoelaat het is
Misschien wil hij alleen sms'en en mailen masr verder geen tijd voor je vrijmaken.
Als jullie eventueel een relatie zouden krijgen en het gaat dan ook zo... Met zoveel moeite om een moment te vinden waarop jullie tijd hebben/willen maken voor elkaar... Ik zou me nog maar een keer heel hard afvragen of dit is wat je wilt.
Jullie hebben elkaar twee keer ontmoet, maar niet alleen.

Nu wilde hij ook dat je voor zondag je vriendinnen erbij vroeg.

Het lijkt mij dat als hij jou echt leuk zou vinden, dat hij wel iets met je alleen zou willen afspreken.

Voor een date neem je toch niet een hele aanhang mee.

Bowlen doe je naar mijn weten één à twee uren, daarna zou hij eten met z'n vrienden. Wat in de ochtend en voormiddag? Dan zou hij toch tijd voor jou kunnen hebben/maken.

Was zaterdag na je werk geen optie?

Ik zou liever samen ergens een uurtje een luch hebben, dan een avond kantoor. Een date op kantoor, hoe verzint hij het, jakkes.

Romantisch is hij in ieder geval niet zo te lezen.

Volgens mij til je ook nogal zwaar aan het door hem uitgesproken woord "schat" naar jou toe.

Zou als ik jou was afbellen. Laat hem maar met wat beters komen. Doet hij dat niet, dan weet je genoeg.
Nee hoor, niet naar zn werk gaan!

Als je niet wanhopig wilt overkomen (en dan citeer ik je) dan ga je ook niet komen opdraven op zn werk. Slecht voorstel. Wat wil hij dan met je doen? Kopje koffie drinken tussen de telefoontjes door? Je showen aan zn collega's als trofee? Beetje viezelevozelen met de deur op slot?

Nee hoor, als jij iets wilt, dan wil je ook iets oprechts en echts. Je kan hem heus wel zeggen dat je jouw bedoeling anders was, en dat je graag een keer met hem afspreekt om wat te gaan drinken, maar dat je niet op zijn werk langskomt.

Durf duidelijk te zijn, dat is namelijk niet wanhopig en achter-hem-aan-rennerig, maar juist sterk.
Wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag?
quote:Gamayun schreef op 07 februari 2012 @ 20:14:

Wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag?Denk dat het nog wat te vroeg is
ook wel eens iemand gehad die afspreken in zn kantoortje, maar die vertelde ook gelijk wat ie wilde doen met me :-/ not good! ook niet gedaan overigens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven