Dringende tips nodig date morgen

06-02-2012 21:39 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

Ik zou graag wat tips willen van jullie.

Na zeer slechte ervaringen met mijn vorige relatie dacht ik het geluk nooit meer te kunnen vinden in de liefde. Nu sinds 2 weken ben ik in contact gekomen met een hele leuke man. Kan nog niet echt spreken van verliefdheid maar voel de vlinders wel zeker opkomen in mn buik. We hebben 2 keer afgesproken, maar niet alleen. Hij was met vrienden en ik met vriendinnen en het was heel gezellig. We hebben wat gegeten en later ergens wat gedronken. Hij toont wel echt interesse en we smsen de hele dag door en bellen zo nu en dan met elkaar. Kreeg ook smsjes van had je willen omhelzen, maar dat zouden onze vrienden raar vinden meteen op onze eerste afspraak elkaar omhelzen waar iedereen bij is. Ik dacht toen oke, er komt dus een vervolg. Aangezien hij zei dat dit nog maar de eerste afspraak was. Maar hij heeft dus nog niet gevraagd om samen af te spreken terwijl hij wel geintereseerd doet. Ik dacht, dan ga ik het zelf maar vragen. Hij zei ik moet heel de week werken ben alleen van t weekend vrij. Ik reageerde dat ik zaterdag moet werken maar zondag vrij ben. Hij zou dus met vrienden gaan bowlen overdag en daarna wat eten. Hij reageerde dus van waarom kom je niet met je vriendinnen dan zondag? Ik legde hem uit dat ik eigenlijk een afspraak voor ons samen bedoelde, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen. Nu heeft hij me dus morgen uitgenodigd om naar izjn werk te komen. Hij werkt in een bedrijf en heeft een kamer voor zich alleen dus op zich kunnen we daar gewoon rustig zitten zei hij. Nu vraag ik me af laat ik erg merken dat ik te graag wil waardoor hij de neiging krijgt zich terug te trekken? want hij nodigt me wel uit voor morgen, maar niet met een zeer enthousiaste toon. Als hij me heeeel graag zou willen zien zou hij toch ook iets na werk willen doen bv?

Hebben jullie tips voor me die me misschien verder op weg kunnen helpen? Ik wil het namelijk niet verpesten met hem.

Groetjes en liefs Natasja
Nu toch niet meer, limelight?

Wat heb je uiteindelijk gedaan gisteren .
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Gamayun schreef op 08 februari 2012 @ 11:24:

Nu toch niet meer, limelight?

Wat heb je uiteindelijk gedaan gisteren .

Nu niet meer denk ik, maar gisteren tijdens je post om 20:14 waarschijnlijk wel

Wat TO gedaan heeft bedoel je denk ik
Ik zou zelf denk ik het laatste kwartier/10 minuten langs komen van zijn werkdag, hem als het ware ophalen van zijn werk en dan iets gaan drinken in de stad ofzo.. Dan is er niet echt kans dat er iets gebeurt op kantoor. Maar hem dan wel goed uithoren en vragen stellen
Deze is ook nog wel interessant..... is TO naar zijn kantoor gegaan voor de date??
Ik zou afzeggen voor de afspraak op zijn werk en voorstellen om wat anders te gaan doen NA zijn werk......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven