dronken en toen?
maandag 30 augustus 2010 om 20:07
Hoi wil ook hier wat plaatsen.
Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.
Mijn vrouw ging winkelen met kennis
Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe
Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover
Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.
Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.
Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.
Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.
Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.
Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.
Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst
hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.
Ze waren ook nat van de regen.
Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.
Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!
Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.
Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.
Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.
Mijn vrouw ging winkelen met kennis
Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe
Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover
Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.
Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.
Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.
Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.
Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.
Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.
Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst
hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.
Ze waren ook nat van de regen.
Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.
Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!
Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.
Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.
Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
maandag 30 augustus 2010 om 20:21
Ik heb je OP nogmaals gelezen en ik denk eruit op te maken dat je vrouw seks heeft gehad met "de kennis." Ik weet natuurlijk niet wat voor relatie jullie hebben en hoeveel ruimte jullie elkaar geven wat betreft buitenechtelijke escapades.
Je geeft aan dat je in de war bent en dat je niet weet hoe je hier mee verder moet gaan.Het lijkt me zonder meer raadzaam om eens een goed gesprek met je vrouw aan te gaan.
Hou jezelf echter niet voor de gek. Je geeft aan dat je vrouw in de ochtend, na het zwarte gat, nog seks met deze kennis heeft gehad. Op dat moment was ze zeker wel toerekeningsvatbaar, ze wist in ieder geval donders goed waar ze mee bezig was. Laat je niet afschepen met smoezen. Alleen als jullie eerlijk en oprecht kunnen zijn over het gebeurde maak je in mijn optiek kans op een succesvolle doorstart van de relatie.
Je geeft aan dat je in de war bent en dat je niet weet hoe je hier mee verder moet gaan.Het lijkt me zonder meer raadzaam om eens een goed gesprek met je vrouw aan te gaan.
Hou jezelf echter niet voor de gek. Je geeft aan dat je vrouw in de ochtend, na het zwarte gat, nog seks met deze kennis heeft gehad. Op dat moment was ze zeker wel toerekeningsvatbaar, ze wist in ieder geval donders goed waar ze mee bezig was. Laat je niet afschepen met smoezen. Alleen als jullie eerlijk en oprecht kunnen zijn over het gebeurde maak je in mijn optiek kans op een succesvolle doorstart van de relatie.
maandag 30 augustus 2010 om 20:24
quote:Peronne schreef op 30 augustus 2010 @ 20:20:
Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.Dat weet ik zonder huisarts ook wel
Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.Dat weet ik zonder huisarts ook wel
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
maandag 30 augustus 2010 om 20:25
Drinkt je vrouw normaal ook zo ontzettend veel? Of ken je haar zo helemaal niet?
Mijn eerste indruk n.a.v. wat je schreef is ook dat er iets in haar drankje is gegooid.
Ik weet iemand bij wie dit ook is gebeurd. Als je er snel bij bent dan kunnen ze via een bloedonderzoek vaak zien of er iets in haar drankje heeft gezeten.
Mijn eerste indruk n.a.v. wat je schreef is ook dat er iets in haar drankje is gegooid.
Ik weet iemand bij wie dit ook is gebeurd. Als je er snel bij bent dan kunnen ze via een bloedonderzoek vaak zien of er iets in haar drankje heeft gezeten.
maandag 30 augustus 2010 om 20:25
maandag 30 augustus 2010 om 20:28
Al was er met GHB geknoeid, dan nog heeft vriendin sex gehad toen zij
weer bij haar positieven was.
Het is netjes dat ze het gewoon vertelt, maar jammer dat ze er allerlei excuses bij aandraagt.
Als ik TO was, dan zou ik willen weten waarom ze sex heeft gehad, dan lijkt mij een veel interessantere vraag. Is ze verliefd? Is ze thuis niet tevreden? Had ze behoefte aan afwisseling? Was ze 'gewoon' geil en heeft ze spijt?
weer bij haar positieven was.
Het is netjes dat ze het gewoon vertelt, maar jammer dat ze er allerlei excuses bij aandraagt.
Als ik TO was, dan zou ik willen weten waarom ze sex heeft gehad, dan lijkt mij een veel interessantere vraag. Is ze verliefd? Is ze thuis niet tevreden? Had ze behoefte aan afwisseling? Was ze 'gewoon' geil en heeft ze spijt?
maandag 30 augustus 2010 om 20:31
quote:gister schreef op 30 augustus 2010 @ 20:07:
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is.Dit snap ik niet. Ze is in de war omdat hij verliefd is? Maar ze vond het zelf fijn, ondanks dat het niet de bedoeling was? Bedoel je dat ze zelf verliefd is op hem? Want dit klinkt niet alsof ze op een soort GHB-achtige manier misbruikt is. Dit zinnetje klinkt alsof ze vreemdgegaan is terwijl ze voldoende bij bewustzijn was en er nog van genoten heeft ook.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is.Dit snap ik niet. Ze is in de war omdat hij verliefd is? Maar ze vond het zelf fijn, ondanks dat het niet de bedoeling was? Bedoel je dat ze zelf verliefd is op hem? Want dit klinkt niet alsof ze op een soort GHB-achtige manier misbruikt is. Dit zinnetje klinkt alsof ze vreemdgegaan is terwijl ze voldoende bij bewustzijn was en er nog van genoten heeft ook.
maandag 30 augustus 2010 om 20:33
Als die vriend haar geneukt heeft terwijl ze zo dronken of gedrogeerd was dat ze er eigenlijk niets meer van weet, heeft hij haar verkracht en moet ze aangifte doen. Vrienden neuken je niet als je helemaal out bent.
Maar je zegt dat zij nu in de war is omdat hij verliefd is? En zij? Wil ze geen aangifte doen, lijkt het me eerder een gevalletje vreemdgaan en is het weer aan jou om te beslissen hoe je daarop reageert.
Maar je zegt dat zij nu in de war is omdat hij verliefd is? En zij? Wil ze geen aangifte doen, lijkt het me eerder een gevalletje vreemdgaan en is het weer aan jou om te beslissen hoe je daarop reageert.
maandag 30 augustus 2010 om 20:34