dronken en toen?

30-08-2010 20:07 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wil ook hier wat plaatsen.

Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.

Mijn vrouw ging winkelen met kennis

Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe

Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover

Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.

Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.

Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.

Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.

Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.

Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.

Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst

hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.

Ze waren ook nat van de regen.

Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.

Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.

Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!

Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.

Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.

Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Ik heb je OP nogmaals gelezen en ik denk eruit op te maken dat je vrouw seks heeft gehad met "de kennis." Ik weet natuurlijk niet wat voor relatie jullie hebben en hoeveel ruimte jullie elkaar geven wat betreft buitenechtelijke escapades.

Je geeft aan dat je in de war bent en dat je niet weet hoe je hier mee verder moet gaan.Het lijkt me zonder meer raadzaam om eens een goed gesprek met je vrouw aan te gaan.

Hou jezelf echter niet voor de gek. Je geeft aan dat je vrouw in de ochtend, na het zwarte gat, nog seks met deze kennis heeft gehad. Op dat moment was ze zeker wel toerekeningsvatbaar, ze wist in ieder geval donders goed waar ze mee bezig was. Laat je niet afschepen met smoezen. Alleen als jullie eerlijk en oprecht kunnen zijn over het gebeurde maak je in mijn optiek kans op een succesvolle doorstart van de relatie.
Dat zou ik ook zeggen als ik haar was..........

Lekker de hele nacht seks, zonder kots en lekker thuis de hele dag kots, zonder seks.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
drugs?
Ow ik was alweer enorme mosterd zie ik....
Lijkt mij ook geil, eerst kotsen, dan neuken.

Ik vind GHB-theorieen nogal vergezocht trouwens, ik denk eerder dat vriendin gewoon een trut is, maar goed.
668, the neighbour of the Beast
quote:Peronne schreef op 30 augustus 2010 @ 20:20:

Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.Dat weet ik zonder huisarts ook wel
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Drinkt je vrouw normaal ook zo ontzettend veel? Of ken je haar zo helemaal niet?

Mijn eerste indruk n.a.v. wat je schreef is ook dat er iets in haar drankje is gegooid.

Ik weet iemand bij wie dit ook is gebeurd. Als je er snel bij bent dan kunnen ze via een bloedonderzoek vaak zien of er iets in haar drankje heeft gezeten.
quote:Star schreef op 30 augustus 2010 @ 20:19:

[...]

Dat raak ik niet meer kwijt hè?

Echt niet mijn naam, foute spelling Eg nie. Oh ik dacht dat jij juist deze altijd propageerde.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou Marels, gewoon een trut.

Ik vind het een bijzondere trut hoor.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hier ook nog nooit zoveel gedronken dat ik gaten in mijn geheugen had, maar ik ken dat wel van andere mensen.

Het kan wel, maar ik blijf erbij dat vriendin een leugenachtig mormel is.
668, the neighbour of the Beast
quote:nouschi schreef op 30 augustus 2010 @ 20:25:

[...]

Eg nie. Oh ik dacht dat jij juist deze altijd propageerde. Nee, lillek zo.
Ik snap die kennis ook niet helemaal.

Wie wil er nou nueken met een vrouw die de kotsresten nog in haar mond heeft?
quote:wuiles schreef op 30 augustus 2010 @ 20:19:

Ik vind het Geen stijl.Dat denk ik ook. Uhhh dat vind ik ook.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:spaarvarken schreef op 30 augustus 2010 @ 20:27:

Ik snap die kennis ook niet helemaal.

Wie wil er nou nueken met een vrouw die de kotsresten nog in haar mond heeft?Nou ja zolang je d'r niet in d'r bek neukt.
Al was er met GHB geknoeid, dan nog heeft vriendin sex gehad toen zij

weer bij haar positieven was.

Het is netjes dat ze het gewoon vertelt, maar jammer dat ze er allerlei excuses bij aandraagt.

Als ik TO was, dan zou ik willen weten waarom ze sex heeft gehad, dan lijkt mij een veel interessantere vraag. Is ze verliefd? Is ze thuis niet tevreden? Had ze behoefte aan afwisseling? Was ze 'gewoon' geil en heeft ze spijt?
Wees blij dat ze niet thuis was met al dat gekots.
quote:Star schreef op 30 augustus 2010 @ 20:26:

[...]

Nee, lillek zo.Ja die andere is stukken mooier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zou ze over moeten geven omdat hij zijn zaad diep in haar keeltje gespoten heeft?

Of kennis heeft haar idd een paar pilletjes gegeven en verkracht....
gedrogeerd ? dat is de eerste gedachte die bij mij op kwam....
quote:nouschi schreef op 30 augustus 2010 @ 20:29:

[...]

Ja die andere is stukken mooier

O nee, dat plaatje mocht niet meer

Nou euh, neem je grootje in de maling dan maar
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 20:32
Reden: wijzig
% gewijzigd
quote:gister schreef op 30 augustus 2010 @ 20:07:

Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is.Dit snap ik niet. Ze is in de war omdat hij verliefd is? Maar ze vond het zelf fijn, ondanks dat het niet de bedoeling was? Bedoel je dat ze zelf verliefd is op hem? Want dit klinkt niet alsof ze op een soort GHB-achtige manier misbruikt is. Dit zinnetje klinkt alsof ze vreemdgegaan is terwijl ze voldoende bij bewustzijn was en er nog van genoten heeft ook.
quote:cychick schreef op 30 augustus 2010 @ 20:29:

Wees blij dat ze niet thuis was met al dat gekots.

ja, datwas ze dus wel, hij heeft haar opgehaald en zij 15 keer gekotst de hele dag.........

Ik had haar daar gelaten tot het over was, neuken is toch al gebeurd
Niet in staat om kerel af te weren maar wel om vriend te woord te staan aan de telefoon.

Raar verhaal.
Als die vriend haar geneukt heeft terwijl ze zo dronken of gedrogeerd was dat ze er eigenlijk niets meer van weet, heeft hij haar verkracht en moet ze aangifte doen. Vrienden neuken je niet als je helemaal out bent.

Maar je zegt dat zij nu in de war is omdat hij verliefd is? En zij? Wil ze geen aangifte doen, lijkt het me eerder een gevalletje vreemdgaan en is het weer aan jou om te beslissen hoe je daarop reageert.
Ik vind GHB trouwens wel een vrij heftige veronderstelling. Als je zo dronken bent dat je de volgende dag zoveel kotst dan heb je vast ook wel voldoende gedronken om een gat in je geheugen te hebben. Ik lees nergens dat de vrouw van TO heeft beweerd dat ze slechts 2 drankjes o.i.d. op had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven